|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar hosi nema nekdo přední blatnik na jawa mustang dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2009 9:50
 mam
Datum: 24. září 2009 9:50
 Zrdarec scháním na jawu molitan k sedlu ke kytarovýmu nevíte kdy bych ho mohl sehnat nebo de nějak udějat z normálniho molitanu ? to by asi vypadalo divně co? pls odepište
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 20:55
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 kytara molitan v chotusich je maj 350 kus
Datum: 25. září 2009 20:55
 a nedá se nějak udělat jak by to vypadalo?
Datum: 23. září 2009 21:09
 Vidívám ho na burze, uplně nový, nepoužitý. Jinak vím že se dá koupit celé sedlo v mototechně, tak možná se to dá koupit i zvlášť.
Datum: 23. září 2009 19:39
 Čau potřebuji pískování v okolí prahy dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 21:41
Jméno: Standa
IP: uživatel7438
 Na Kladně dole na POLDI pískujou......ted tam zrovna mam fichtla......kontakt nekde mam,ale pokud nejsi mistni,tak to tam nenajdes,je to hrozne schovany.......
Datum: 23. září 2009 21:41
Posl.aktualizace: 25. září 2009 7:32
Jméno: centus
IP: uživatel1436
 Já jezdím stejskyho válec s karburátorem AMAL 19 a šlape jak hodinky ....stál mě 46 Euro
Datum: 25. září 2009 7:32
Jméno: Mildecz
IP: uživatel7448
 Na Stejskyho upravu ti staci orginal pionyr karburator.Orginal vyfuk te stejne nepusti do otacek.Do 9000RPM karbec resit nemusis,pouze pretriskovat
Datum: 24. září 2009 14:44
Jméno: standa
IP: uživatel4945
 myslím ze stejskyho valec ma nejlepsi prubeh vykonu na 19 Dell Orto.....sam stejsky to píše v prilozenem dokumentu......proc tam cpat drahej Keihin s powerjet tryskou,kdyz tu trysku stejnak vyndas a pojede ti pak ten Keihin stejne jak 21 Dellorto.......jestli chces dobrej karbec,tak skus Dellorto 19 Black edition......tryska jde menit,aniz bys musel demontovat a rozebrat karbec....
Datum: 24. září 2009 10:42
Datum: 23. září 2009 19:24
  to je moc..........
Datum: 23. září 2009 19:22
 Proč do toho vrážet kolik peněz kup si dell orto 21 nebo 19 a botatě ti to bude stačit
Datum: 23. září 2009 18:47
 zdarec hej kámoš by potřboval nákej tuningovej vejfuk na pekáča tak do 700 třeba HIKONE nebo tk něco nevíte kde ho sehnat.Já ho mám tady z fichtlkrámku ten DVOUKOMORÁČ ale ten už tady není
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 21:46
Jméno: Standa
IP: uživatel7438
 hele nechte si reci na dvoukomorac,mam ho doma.....verim mu  .......brzo vam napisu jak jede na stejskyho valci....
Datum: 23. září 2009 21:46
Datum: 23. září 2009 19:04
 je fakt ze kamosovi to de strasne line do otacek...ze zacatku to proste chce pridat plyn na max a cekat nez se to umoudri a rozjede  ale zase kdyz uz to jede tak ve vysokejch otackach bych rek ze to de lip....
Datum: 23. září 2009 18:50
Datum: 23. září 2009 18:46
 ryhlo si na to zabudni,,,to vobec nebude pomáhat nic lebo to nemá ani podobnú honstrukciu ako ladák....lebo plechové hrany ktoré sú na konci katdej casti trcia do vnutri a preto plyn nepohibuje v tom tak ako má.....radsej si kup niaky HIKONE nez túto
Datum: 23. září 2009 18:41
Jméno: herr-bode
IP: uživatel5908
 hikone je v pohode ale musis si koupit jeste vejfukovy koleno na fichtla jestli ho nemas ale hikone mam a sem s nim docela spokojenej ale je drobet hlucnejsi
Datum: 23. září 2009 18:38
 akorat je na tom lak na tom vejfuku,jenze neodolava teplu takze se vsechen ten lak jako rozleptal  a ted je to jak kdyby to pomazal lepidlem,takze to nejak setrit a je ok...za 420 i s postovnym je to good....
Datum: 23. září 2009 18:37
 http://zbozi.cz/?sId=l350_Ef3wTdQ-HatU5ul&q=hikone&r=hp kamos si jeden obednal a docela ok
Datum: 23. září 2009 18:36
Jméno: Michal
IP: uživatel924
 Dobrý den, chtěl bych se zeptat zkušených na pár věcí co se týče okolo papírů. V tomto oboru se moc nevyznám a moc bych ocenil kdyby jste mi někdo pomohl a odpověděl na pár otázek. Byl bych vám moc vděčný a velmi zavázán.
Odkoupil jsem od kamaráda v krásným stavu mustanga 50 typ 23 bez papírů a chtěl bych s nim moc vyjet legálně na silnici ale bohužel se moc neorientuji v této problematice, nevím kde mám začít.
Jestli říkám dobře tak asi jako první potřebuji na něho odkoupit od někoho papíry a dle papírů mustanga upravit. Barvu vozidla, štítek a ale jak to udělám s číslem motoru?Jde to nějakým způsobem obejít? Dále vůbec nemám tušení jak takový přepis vozidla probíhá a vypadá, je možné přepis vozidla uskutečnit na dálku? Kolik takový přepis přibližně stojí? Jak je to SPZ, tu dostanu? nebo si o ní musím zažádat? Kde a v případě jak to provedu? Když tedy na konec přepíšu úspěšně vozidlo co potom? Musím hned absolvovat technickou nebo až bude potřeba tzv. až bude prošlá? Poslední věc na kterou bych se chtěl zeptat, jde odhlášený motocykl opět přihlásit?.
Děkuji za případné odpovědi a za váš věnovaný čas, s pozdravem Petr.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 20:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo a já jsem jel na technickou bez řidičáku a neměl jsem ani starou nálepku s stk
Datum: 23. září 2009 20:30
 mi ta ženská teý řekla že třeba na vozíku za autem, ale protože nemám řidičák a nikdo neměl čas, tak jsem to tak dotlačil a v pohodě....
Datum: 23. září 2009 20:01
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 bez řidičského oprávnení jet nelze a bez stk taky. Já si teda vozim motorky s propadlou stk autem na vozejku.
Datum: 23. září 2009 19:57
 vazne !  Ptám se na přepážce...."a jak si mám zajistit to STK, když nemám řidičák ani to není psané na mě?" a ta ženská "No buď vám tam s tím můsí zajet bývalý majitel nebo si to tam musíte něják dopravit"
Datum: 23. září 2009 19:48
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no to si delas prdel!
Datum: 23. září 2009 19:44
 Já jsem si toho mustanga musel na technickou dotlačit po chodníku a pak ho zase odtlačit
Datum: 23. září 2009 19:43
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 sorry ze to davam sem, ale jak se jede na STK kdyz jeste nemam SPZ? Co na to cajti kdyz me chytnou s : neprepsanejma papirama, bez SPZ?
Datum: 23. září 2009 19:41
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Souhlas. hlavně pozor na to, jakej techničák kupuješ. Jestli je v něm jako poslední uvedenej někdo zesnulý, tak je k ničemu
Datum: 23. září 2009 18:35
 Musíš koupit papíry a ten co ti je prodává, ti musí napsat plnou moc k jejich přepisu (vzor je někde na stránkách jawa-50.cz)....přehodíš štítek, nebo si vyrazíš nový s číslem jako v techničáku....přelakovávat to nemusíš. Když budeš dělat technickou, tak nahlásíš změnu barvy a oni ti na to vystaví potvrzení. Na číslo motoru se ti koukat nebudou, protože motor se bere jako náhradní díl.....teď musíš jít na dopravní inspektorát města a přinést sebou technickou (papír na kerém je napsané, že je vozidlo technicky způsobylé a nálepku), malý i velký techničák, doklad o změně barvy a tu plnou moc. Ta ženská za přepážkou ti pak řekne kdy si máš příjít pro nové číslo.....aspoň takhle to funguje v Opavě....
Datum: 23. září 2009 18:32
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 zdravim draci ... hele mam 3 dotazy..prvni:Nejde mi sestelovat volnobeh prsote at tocim jak tocim tak je furt stejny nevite cim to je trysky profukle..fakt uz si nevim rady trochu sem to polozil a od te doby mi to nechce drzet ... dycky 10 vterin a chcipne... druhy dotaz je : cim cistihe vzduchovy filtr???..a 3:Myslite,ze muzu vycistit hlavu normalnim benzinem jako ze ju do neho ponorim?Protoze tech.benzin uz nemam..diky moc za odpovedi mejte se..x)
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 18:29
 No tak 1 - asi máš moc dotáhlí lanko povolíš to tím šroubem ve víčku karbecu, 2 - Teplá voda + trocha jaru a máchám s tím tak a nebo vezmu kartáček a trochu to tím projedu, 3 - kdybys ju ponořit tak se nic nestane ale zbitečně plýtváš benzínem, stací vzít normál benzím hard do něj namočit a lešti to čistoty.
Datum: 23. září 2009 18:29
 Čau nevite někdo kde si nechat opískovat rám na Jawa 555 v okolí Prahy dík za odpovědi Karel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 17:45
 Chci se zeptat. na netu jsem našel toto video. No a někdo už se tam ptal proč tam má takový zvuk toho motoru. On napsal že to tak koupil jen že tam si přidal tyristorový zapalování ( web : http://www.jawa.xf.cz/ ). No, ale nenapsal co ten zvuk vydává. Tak se chci zeptat. Co vydává ten zvuk jako setrvačník nebo něco takového ? Způsobuje to tyristorový zapalování ? Tak jestli byste tušili tak napište. Díky.
youtue.com : http://www.youtube.com/watch?v=xc_XyRRJhZc&feature=related
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 20:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámoš měl u 05 úplně stejinej zvuk bylo to hrozně tichy ale taky to jelo velký kulový....potom vyměnil kroužky a vyčistil výfuk a mělo to úplně jinej zvuk takže podle mě tenhle zvuk dělá malá komprese+zašpiněný výfuk
Datum: 23. září 2009 20:36
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 Anton, nemel bys foto? Bydlim ve Francii a hledam info o homologaci pionyru, tak jako dukaz ze to tady jezdilo.. dik predem stormakers@gmail.com
Datum: 23. září 2009 19:43
Jméno: Anton
IP: uživatel4870
 Zdar! Nemalo by to robit zapalovanie,ale je to mozne... Ja mam jawa 20 vyvoznu verziu pre Fricov a aj tá mi trochu píska... Staré dvaciny to zvykli... ale nemal som s tym nikdy ziadne problemy
Datum: 23. září 2009 17:56
 nevyměnil by někdo mustanga za jawu 21 v perfektnim stavu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 16:25
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 zdarec kolik stojí na fichtlkramku poštovne dik moc .
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 17:41
 já jsem si ještě nic přes poštu neobjednával. Mě to říkal kámoš, tak nevím....
Datum: 23. září 2009 17:41
 fichtl krámek nemá exra poštu. posílá to pčes českou poštu a ta je všude po čr stejně.
Datum: 23. září 2009 16:44
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 na SK nejak 300 , mate to napsany v pravidlech
Datum: 23. září 2009 16:31
 a kolko bude stat na SLOVENSKO?
Datum: 23. září 2009 16:16
 do Opavy 130Kč. Tak nevím jestli je to stejné, ale kámoš platil tolik
Datum: 23. září 2009 16:15
Jméno: DAndy
IP: uživatel7345
 čago draci je pravda že na mustangovi můžu jezdit až od 16?? pač já se na řidičák třepu jak blecha a už se těším a jesli bych musel ještě rok čekat navíc tak mě asi klepne   ... pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2009 16:54
 jezdectomas + linuxak_CZ : to že se vám něco zdá, nebo máte pocit nic nemění na tom že ani na 555 ani na mustanku v 15ti jezdit nemůže (jedině v autoškole), oba tyto stroje mají totiž konstrukční rychlost víc než 45km/h
Datum: 28. září 2009 16:54
Jméno: jezdectomas
IP: uživatel7462
 Mne se zda ze na mustanga mas od 15 let
Datum: 25. září 2009 13:31
Jméno: linuxak_CZ
IP: uživatel7446
 Si kup pařeza, nebo 555. ty maj mám pocit v techničáku 45km/h
Datum: 25. září 2009 13:29
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 tak tě klepne...až od 16
Datum: 23. září 2009 15:14
Jméno: Honza
IP: uživatel6945
 JJ bohuzel rok si jeste pockas leda ze bys mel v technicaku max rychlost 45 coz neni prasvdepodobne
Datum: 23. září 2009 15:13
 caute,o kolik jsou menší ložiska volnější (C) o proti Ačkovím???dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 15:41
Jméno: hh
IP: uživatel7441
 přesný číslo nevim ale když se ohřejou tak maj stejný vůle jako klasický při normální teplotě...takže pár setin mm
Datum: 23. září 2009 15:41
 Mám problém rozpůlyl sem motor a ted vydím že v pravém bloku ze vnitř u sekundárního kolečka.Je tak takový zrdsnělí povrch ale není poprazkaný.čím to je???Roztahováním ložiska????
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 17:18
 A nestane se tomu něco když tak namontuju stejskyho upravenou sadu (5,5 Hp při 9700 tis)
Datum: 23. září 2009 17:18
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 mam to u poloviny motoru hlavne u tech novejsich vyrobni vada
Datum: 23. září 2009 17:05
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mam to v obou karterech , vypadá to jako popraskané ale je to vpoho
Datum: 23. září 2009 16:38
Jméno: Sharky
IP: uživatel7441
 když to neni popraskaný tak to neřeš...
Datum: 23. září 2009 15:42
 mam čízu 175. Když se rozjíždim tak mi strašně prská a de hrozně pomalu do otacek chvilema vubec. svicku sem daval novou, newím no. prosím napoište mi váš názor čím by to mohlo být\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 15:31
Jméno: Sharky
IP: uživatel7441
 tak ten předstih nastav na 3mm před HÚ
Datum: 23. září 2009 15:31
Jméno: Sharky
IP: uživatel7441
 seřídit předstih a odtrh. odtrh v HÚ nastavit na necelejch 0,4mm a předstih si někde najdi, něco kolem 2,5mm, z hlavy ho nevim
Datum: 23. září 2009 15:30
Jméno: pítrs
IP: uživatel5767
 přrdstihem seřídit -píst do horní uvratě a mezi kladivama 0,5mm a uvidis
Datum: 23. září 2009 14:54
 zdar, je normální že u ČZ 175/477 jsou ve předu velmi tvrdé tlumiče, když je chci prpružit tak musim zabrzdit přední a velkou silou zatlačit a při jízdě přední kolo dost drncá?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 15:24
Jméno: Sharky
IP: uživatel7441
 pokud nejsou nějak poškozené, tak síla pružení závisí na použitém oleji v tlumičích. pravděpodobně tam někdo před tebou nalil motorovej olej, tak zespoda vypustit a nalejt tam tlumičovej, kterej tam patří
Datum: 23. září 2009 15:24
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau, chtěl bych se zeptat jestli má hlava z 05 stejnou kompresy jako 20,21,23? jak se projevý snížená hlava?(višší otáčky, nebo de líp od spodu nebo tak něco) a kolik by jste ji snížily na origo motor? dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 19:54
 já mám o 1 mm, ale neříká se o kolik, ale na kolik ml obsahu spalováku.
Datum: 23. září 2009 19:54
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 o kolik by jste ji tedy snížili?
Datum: 23. září 2009 16:59
 pro musih: když hlavu snížíš na rozumný komprensní poměr tj: 10, tak klika v pohodě vydrží. já mám hlavu snížounou, komprese je k 11 a klika ok a motor má lepší tah
Datum: 23. září 2009 15:45
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja ted řešim tu halvu, mimochodem mam ted 10z sekundáro a přemejšlim o 11z primár
Datum: 23. září 2009 15:09
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 takové věci znám
Datum: 23. září 2009 15:06
 záleží na tom, jestli to máš na cestu nebo na pole....jestli na cestu, tak stačí dát větší řetězové kolečko a máš větší rychlost....jestli do krosu tak dej menší kolečko a větší rozetu...a máš lepší akceleraci.....
Datum: 23. září 2009 14:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mustish- nechci ji snižovat moc jen trochu a to klika po go vydrží ne?
Datum: 23. září 2009 14:20
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 sory ja zapoměl napsal že se jedná o mustanga
Datum: 23. září 2009 14:08
 stáčet hlavu je blbost....nevydrží to klikovka (ojnice možná, ale klikovka ne) radši si sežeň hlavu s ledvinkovitým spalovacím prostorem (20, 21, 23) ...je jich všude plno
Datum: 23. září 2009 11:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jo dik za rady, muj motor je go-nová ližiska, gufera, nová ojnice ckr s jehlou nahoře bezkontakt od sesy, nová spojka, dobrá převodovka...... to si myslim že to vydží ne? a o kolik ji mam ubrat když bych chtěl 5,5ml spalovák? 0.5mm(asi blbost) dik
Datum: 23. září 2009 11:56
 sem se překlep...sorry....mam 05ku doma takže vím jak to funguje, jen jsem to zdupal jak sem to psal  Vetší spalovák, menší komprese
Datum: 23. září 2009 11:01
 Pro mustish 05 ma mensi kompresy protoze ma VETSI OBJEM SPALOVAKU!   De lip odspodu,a ma vetsi kroutak.motor ma tvrdci chod.A nepujde tolik pretocit z kopce.Na origo motor 5,5ml spalovak  Prida to pul kobylky  ale zalezi na stavu tvyho motoru,pokud je pred smrti,tk mu muzes napsat parte!zdar
Datum: 23. září 2009 10:58
 05 má menší kompresi, bo má menčí spalovací prostor....a snižováním hlavy si leda odrovnáš klikovku a na výkonu to moc nepřidá....lepší je splašit někde hlavu s 20, 21 nebo 23 a dát ji na 05ku ....není to problém....hlavy se daj na aukru sehnat i pod 50 korun.....nebo od někoho kdo ji má doma a jen tak se mu válí v garáži
Datum: 23. září 2009 10:29
 05 ma mensi kompresi nez 20-23
Datum: 23. září 2009 10:24
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 vyšší
Datum: 23. září 2009 9:04
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 bzucak nejde dobre slyset i kdyz ho nasleluju .. jaka muze byt pricina?... svetla ok .
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2009 7:25
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Příčin může být mnoho, jedna i třeba ta že špatně slyšíš  . Sory že si tu z Tebe utahuju, ale nějak mi chybí popis toho co je třeba aby ti někdo poradil.. např na jakém stroji, jestli jsi kontroloval zapojení elektroinstalace, co jsi naměřil, jestli je bzučák původní, jestli se nejedná o klakson s diodou vnitř, jestli jsou očištěné kontakty spínače klaksonu atd... Prostě že krom točením šroubkem jestli jsi se nad problémem zamyslel ponekud fundovaněji
Datum: 24. září 2009 7:25
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nejspi spatnej bzucak ja jsem sehnal s pareza fungoval suprove i ve velkejch otackach a dal jsem ho na pionyra 30W a dela to zrovna tak randal velkej ale bohuzel funguje jen v malych otackach ve vyssich nestiha kmitat musel bych tam dat neco nakou diodu mam ji pripravenou tak ji nekdy skusim parez ma totiz selenovy usmernovas pionyr uz ne ten to ma prej primo v bzucaku
Datum: 23. září 2009 17:13
Jméno: Sharky
IP: uživatel7441
 spatnej bzucak, malo proudu nebo neumis stelovat...vic moznosti neni
Datum: 23. září 2009 15:26
 Čus lidi,
nemáte někdo náhodou tachometr + otáčkoměr na dandy 125? (http://www.hosak.org/dandy/fotky/fotka319.jpg).
Velice výhodně odkoupím. Ozvěte se mi prosím na e-mail.
Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 22:54
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau mam novej pist a krouzky jak dlouho to mam zajizdet ? (nedelal sem vybrus ) diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 8:58
 Hele já sem si v krámu kupoval kroužky a ten chlápek řikal že to mam zajížddět 60-100 KM 1:25 SEMI SYNTETIC
Datum: 25. září 2009 8:58
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 diky stando
Datum: 23. září 2009 22:29
Jméno: Standa
IP: uživatel7438
 normalne tam dej polosyntetiku 1:25,jednu nádrž ho šetři,druhou nadrž mu dej čoud a je to zajetý.........pak uz muzes mazat normalne......pokud mu daš polosyntetiku,tak se to nevysere.......moje zkusenost......takle zajizdim motory,ktery se jen překroužkovali a pak jedou nejlíp......
Datum: 23. září 2009 21:54
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 no jo jenze ja na to nemam rok 4 rijna jeu fichtlcup
Datum: 23. září 2009 17:36
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 na M2T alspon 500 km pak uz to muzes trochu hnat ale nezen ho naplno tech 1000km a pokud pouzivas kvalitni olej jako castrol tak zajizdej 1000 km a pak uz muzes zacit trosku ten motor tocit ale me sedli krouzky poradne az po 1500 km na castrol mazal jsem to porad 1:50 jen ze zacatku trosku vic
Datum: 23. září 2009 17:15
Jméno: Sharky
IP: uživatel7441
 jak pisou ostatni, kolem 500km, olej min 1:30 a zezacatku ho nehonit do otacek
Datum: 23. září 2009 15:28
Jméno: blazenn
IP: uživatel4114
 staci 15-20km
Datum: 23. září 2009 12:05
Jméno: jony
IP: uživatel85
 moc to nemusis zajizdet staci tak 400az 500km a vyc oleja nebo zvednout jehlu.
Datum: 23. září 2009 10:58
Jméno: libor
IP: uživatel5546
 toz toto je prace o nicem kdyz si nedal vybrus , .. ale jinak se zajizdi tak 500 KM a vic
Datum: 23. září 2009 7:37
|



|