|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 mam dotaz este ktomu retezu co je venku vymenil jsem celej komplet a mazany to je hodne tak jak se mohl vytahat?? ma najeto asi 4000 km a byl mazanej dost chvili jsem stim jezdil poluce ale jen chvilku retez byl mazanej dost tetka se maze sam protoze nekde prosakuje prevodak a tece na retez takze je porad od oleje a 2 krat jsem ho vyvaril jednou v oleji a pak ve vazeline A00
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 16:14
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Ja dal novou rozetu+retezovy kolecko a retez mi odjezdil celou sezonu...
Datum: 25. září 2009 16:14
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 koupil jsem ceskej retez vtom cerveno modrym obalu papirovym stal asi 200 Kc pred loni a vytahaval se strasne rychle . ABC v totazu jsem ti psal ze jsem menil komplet venec kolecko a retez. Retez se vytahal moc rychle a zacal nicit rozetu tak jsem tam dal zase novej ten samej sehnal jsem ho zadara
Datum: 25. září 2009 11:46
Jméno: standa
IP: uživatel7461
 Hele me se vytahal za 2 roky,ale ja ho blbe mazal,sem proste linej
Datum: 25. září 2009 11:29
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 máš ten obič co? ty nevydrží nic
Datum: 25. září 2009 10:59
 Vytahaný může být buď, že jsi použil nový řetěz a stará kolečka nebo že byl moc napnutý.
Datum: 24. září 2009 21:07
 zdar draci chcu se zeptat na takovou věcičku mám doma asi 4druhy olejů M2t a každej má jinači barvu a je jinak hustej může to nějak ovlivnit kvalitu?když sem koupil jedno M2t za 54kč 500ml a druhy zase 500ml za 150kč sice je to každy od inači firmy ale kvalita by měla bét sténá ne?pač je to pořád M2t
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 11:32
Jméno: Standa
IP: uživatel7461
 zdenekk: To totiz neni m2t,ale TSF......ty pullitrovky sou skoro stejny.....proto ma i jinou barvu.....beztak je to drahy....pokud ma nejaky to m2t modrý víčko,tak si ho dej bokem na mazani retezu
Datum: 25. září 2009 11:32
 tak to jseš fakt hustej týpek ...... koupit 500ml M2T za 150Kč ....... hmmm
Datum: 24. září 2009 21:15
Jméno: Michal
IP: uživatel6830
 hele na dvouch je napsany SAE 40 API-TB A NA DALŠICH NEVIM TY NENAM PO RUCE A CO TO VUBEC ZNAMEMA? TY ČISLA
Datum: 24. září 2009 20:59
 Kvalita vůbec nemusí být stejná. Dost bych se divil, kdyby byla. Barva nemá s kvalitou nic společnýho. Bylo prokázáno, že 2t olej maže dobře pokud má SAE 20 až SAE 50.
Datum: 24. září 2009 20:51
Jméno: Sharky
IP: uživatel7441
 kvalita nemusí být stejná, jsou od různých výrobců...ale kterej je lepší ti asi takhle neřeknem
Datum: 24. září 2009 20:51
Jméno: d
IP: uživatel5353
 Zdar mam dotaz mam jawu 21 a mam v pr... šneka nevíte jestli se prodáva v celku nebo jen ten vnitrek a pak se tam prej davaji naky kolicky mate s tim nekdo skusenosti jak se to dela a tak? dikk
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2009 20:57
Jméno: šulis
IP: uživatel4985
 jsou tam 2 kolicky me se taky vymlely tak sem je vyrobil z hrebiku a fungovalo to...
Datum: 24. září 2009 20:57
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kolicky jsou vrozete 2 myslim ja tam mam jen jeden protoze to tam je urvany a nejde ven a je danej na ty plose co je vnitrek sneka
Datum: 24. září 2009 20:42
 Zdarec , potřebuju kontakt na někoho kdo má na fichtlovi vydle ze simáka.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 16:17
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 http://www.jawa50teren.ic.cz/zavody/kozmice%2017.3.07/index.html
Tohle byl muj 1. "zavodni hustostroj". Strasnej bastl. Ale ma vidle ze simpla. Je to z SR 50, odriz sem to i s krkem a navaril na ram z fekala.
Datum: 25. září 2009 16:17
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja doporucuju ze sachs
Datum: 25. září 2009 14:24
 http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-predni-teleskopicke-vidlice-simson-tlumicu-pro-jawa-50-pionyr.html
Znám i jednoho klučinu, který je tam měl.
Datum: 24. září 2009 21:03
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Nevíte k čemu je v oleji kalciová sůl-olej Valvoline competition
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2009 20:25
Jméno: Metloš
IP: uživatel4497
 F!!!Draci!!!Prosim váš kdyby ste někdo prodával papíry k fichtlovi nebo o někom víte tak prosim pište na mail blaza.tipan@seznam.cz TAk dík moc!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 19:16
Jméno: metloš
IP: uživatel4497
 Nene mě tak řikaj už od základky kvůli tomu co poslouchám za music
Datum: 16. října 2009 19:16
 že ty ses včera díval na come back  metloši, hustý křeslo..au!! ono kouše
Datum: 24. září 2009 21:06
Jméno: Radsi anonym
IP: uživatel5754
 Ahojte draci. Prosim vas. Nekdo v dotazu jestli je dobry olej m2t napsal ze lepsi je nejaky (za skoro stejnou cenu) olej od shell. Muzete mi napsat jaky je presny nazev toho oleje?!?! Diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 15:27
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 do fichtla staci slunecnicovej nebo vytej z auta a slape jak hodinky
Datum: 25. září 2009 15:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to přesně schelll advance sx jeho cena by se měla pohybovat od 105 do 120kč...já na něj taky jezdím a je fajne
Datum: 24. září 2009 21:52
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 uz to zase resis tak dobrej olej je treba castrol 2T pouzivam ho a je super stoji 1L 150 je to urceny pro motorky a pak je dobrej olej jonseret drive se to menovalo husqarna ten kupuju za 140 1L A ten je kvalitou asi nastejno mozna lepsi ale pokud mas u pionyra na pist. cepu klasicky pouzdro a ne jehlovy lozisko tak tam musis davat 1:40 troufnul bych dat 1:45 ale min uz ne ja pouzivam olej kterej je tady v kraji nejlevnejsi a kvalitni u tebe ty ceny budou jiny podivej se vsude mozne po obchodech a zjisti co maj zajakou cenu a casem se ti svisi vykon stim olejem
Datum: 24. září 2009 20:21
Jméno: jawa 21
IP: uživatel4805
 čau draci mam takovy maly problem na fichtlu když je studeny tak drží volnoběh a když je teply tak ne nevite co s tim je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 12:56
Jméno: Standa
IP: uživatel7461
 kdyz studenej drží a teplej ne,tak je vzdy na vině velká bohatost smesi......predpokladam ze ti to i spatne jede teplý,ze? mas mozna nadrbany trysky a nebo moc starej a špinavej vzduchovej filtr.....
Datum: 25. září 2009 12:56
Jméno: jawa 21
IP: uživatel4805
 jo dik
Datum: 24. září 2009 21:06
 volnobeh steluj kdyz je teplej motor..a steluje se tim sroubkem uprostred na karbecu s tim perkem,ale to asi vis
Datum: 24. září 2009 20:37
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Caw draci,jak by se vam libilo kdyby pri prepisu fichtla se zaplatilo treba 5000 nebo 10000 jako u 120?Myslim to tamto kvuli emisim.Me teda moc ne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2009 3:42
 Dvoutakty se zatim vyráběji např. je dělá-Aprilia,BETA,Capirelli,DERBI,Gilera a ještě tchajvanské,čínské,korejské prskavky které se sem dováží....Platit takový poplatek za fichtla to by byla teda síla!!!!
Datum: 26. září 2009 3:42
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nam vcera odesel rozbehovej kondenzator na sekacce tak sme se byly zeptat na novou a prej 2 takt uz jen tezko sezenes....Ja sem se tesil ze az by se rozbil tak bych dal treaba naky dily do fichtla...Ale aspon ze sem perekcal tatu at koupi krovinak hecht(cinsky jak svine) tak tedka budu mit bezkontaktni zapalko brzo a zadarmo
Datum: 25. září 2009 14:24
Jméno: Standa
IP: uživatel7461
 emise bych neresil,emise se meri na teplem motoru a me fichtl zahřátej nekouří,protože mažu polosyntetikou(mimo jine ma vlastnost Low Smoke)....ono teda i to jedno lepsi m2t ma specifikaci na Low Smoke,ale hulí to skoro stejne modře,jak na to recyklovaný m2t bez specifikace......ja bych se spíše bál,aby rovnou nezakazali 2T motory,protoze dneska uz se snad ani seriovky ve 2T nedelaj......prevazne jen motorovy pily,zahradni technika a krosky  A to uz jsou nektery krovinaky a sekacky ve 4T......a blby skutry uz sou taky jen 4T......jo sou vyjimky,ale vypada to,ze 2T motorum bude konec.......U Hondy uz skusili i 150ccm krosku ve 4T(150CRF),ale jede to jak 80ccm 2T  nejak to nikdo nejezdí.......joooooo holt ekologové sou dobre placení hajzlové!!! A ty drahý přepisy se vztahujou ke starejm autum bez normy EURO(EUROI,EUROII).....chtejí takle nucene omladit vozovej park.....dalsi krok k omlazení vozovýho parku má bejt šrotovný......
Datum: 25. září 2009 13:08
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 emise me netrapej protoze davam castrol 1:50 a davam to presne vzdycky naliju benzin s kanystru do vlasek dotoho dam inekcni strikackou olej presne nebo kapku vic a rozmicham a naliju do nadrze se zahratym motorem neni videt kour z vejfuku
Datum: 24. září 2009 20:16
Jméno: Metloš
IP: uživatel4497
 No to je jediná klika,že se neměřej emise.Dokážete si to někdo představit přepískout to s volejem a jet na emise?Docela sranda!\r\n
Datum: 24. září 2009 20:14
 10000 za přepis pincka, to by asi nikdo nedal.
Datum: 24. září 2009 20:07
 no byla by to pekna pakarna, ale nastesti se 2T motory na emise nemerej
Datum: 24. září 2009 19:53
 zdar nevite co stoji přepis na fichtla ma to zatim na sebe jen odhlašene a na stk mi rekli ze to pčr nevadí ale chtel by to mit v cajku
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2009 17:05
 mě technická stála v Opavě 250,- , přepis 300,- a pojistka 97,-. To vše v Opavě. Nevím jak u vás....
Datum: 02. října 2009 17:05
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 prepis me stal asi 350 nebo 400 Kc ja uz presne nevim a technicka asi 350 a je na 4 roky
Datum: 24. září 2009 20:11
Jméno: šulis
IP: uživatel4985
 Zdravím, nevíte někdo kde bych mohl sehnat repliku krytu řetězu na ČZ 125/473 sport??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2009 17:47
Jméno: šulis
IP: uživatel4985
 tam má pouze na jawu sportku a ten na čz nepasuje
Datum: 28. září 2009 17:47
Datum: 24. září 2009 21:08
Jméno: Tom
IP: uživatel7454
 Ahoj, na Jawe 21 mam novou, velkou SPZ. Jako kyždý by asi chtěl mít tu starou, malou a tak mě napadlo že bych prostě vzal starou SPZ a na ni nanesl znaky nové SPZ. Známka STK by se už nějak pořešila. TAkže můj dotaz směřuje k tomu co na to bude říkat PČR při silniční kontrole? Dík draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 20:47
Jméno: Monty
IP: uživatel10618
 Hele a kdybych náhodou si vylisoval čísla a písmeno do tý starý malý-prošlo by to?
Datum: 31. října 2010 20:47
Jméno: ONDRA
IP: uživatel5967
 zdar draci, už jsem to na fichtlu taky řešil.Nejde to. Značka může být malá jen v případě, že je tam od origa. POKUD TO UŽ NĚKDY MĚLO VELKOU ZNAČKU, UŽ TI MALOU NEDAJ, BO NA TÉ ZNAČCE MUSÍ BÝT PROLISOVANÉ PÍSMENA A ČÍSLA. Pokud nejsou, na technické ti na to nedaj známku.
Datum: 14. října 2009 16:08
 přesně to ti foukne vítr proti a pincek nejede kvuli SPZ
Datum: 25. září 2009 13:24
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to me taky ser. espezetka vetsi nez fichtl akorat oni kazdou chvili zavadim uz je zvohejbana asi se na technicky nato zeptam treba v CHorvatsku maj malinky spz jako byly ty nase stary akorat ze trosku vyssi
Datum: 24. září 2009 20:13
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau kdyz sundam valec u fichtla a hejbnu klikou tak to v tom vrze jako by sel kov na gumu nevite co to muze byt napadli me suchy simerinky ale zajizdim taze mazu 1 : 25 mogul tsf. diky za napad
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 11:35
Jméno: standa
IP: uživatel7461
 Myslim ze si tam ty gufra zatlacil moc a ted se skřípou o lozisko.........pokud to vcas nevyresis,gufera se ojedou,zacne to tahat luft,bude to chudý a........
Datum: 25. září 2009 11:35
 Zdar,\r\chcem rozpoliť motor na jawe 23 ale nemôžem povoliť spojkový kôš. Je poriade dotiahnutý a neviem ako si mám zaistiť kôš aby sa mi netočil s kľúčom. Ako to mám urobiť?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 13:43
 a co se muze stat kdyz tam budu davat ten sroubovak?typuju ze se vyraha ten retez...
Datum: 25. září 2009 13:43
Jméno: Standa
IP: uživatel7461
 vemu starej pístní čep,zarazim ho mezi karter a nejakou drážku spojkovýho koše a nehne se.......je to rychly a motor neničim.......stejne utahuju......drbat to sikovkama a nebo ve sveraku mi ani nikdy nenapadlo......me by zajimalo jak utahujete primarni kolecko,kdyz takle blbe povolujete koš!!! ty motory musej vypadat......a zajici,ten šroubovak tam nestrkej......jednou poznáš!!!
Datum: 25. září 2009 13:12
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja to delam tak ze vezmu kleste sikovky dam je co nejvic od sebe a chytim ten kos sikovkama zvenku za ty zuby ca nanich jsou lamely a drziv a druhou rukou vezmu poradnej klic a povolim ja si beru pevnej trubkovej klic jako je svicak chytim taky druhejva sikovkama a povolim
Datum: 24. září 2009 20:30
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 cožééé takhle to ničíte,si udělej takovej připravek.... vem si jednu mezilamelu do ni vivrtej dvě dírky a přimontuj na to kousek pásovyny.a o to s ezapřeš a nic neponičíš
Datum: 24. září 2009 20:19
 Poistku som odhol, skúšal som aj zaradiť 3 a zahytiť reťazove koliesko šroubovakom ale neudržal som to. Zajtra to skúsim dať do sveráku.
Datum: 24. září 2009 20:17
 Je hodně možností šroubovák do řetězu nebo zařaď 1 nebo to nějak zapři kusem dřeva
Datum: 24. září 2009 19:33
Jméno: monax
IP: uživatel7003
 Nebo si tam nech primarni kolecko zarad 1 a dej motor do sveraku (musis ho zaprit o to prim.kolecko),tak a ted ho jen dotahni ten sverak ne na fest s miru,aby si nepokazils to kolecko a povolit to pujde pekne  tak to zas delam ja
Datum: 24. září 2009 19:19
 nech si tam retez a strc tam sroubovak,aby se ti zasek s retezem o ozubeny kola na spojce...ja to tak delam a je to ok...
Datum: 24. září 2009 19:05
 a oddělals pojistku?
Datum: 24. září 2009 18:42
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
 zdarec čim to je když ně pist u prostřed ve valcu dre pist mam novej
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2009 21:23
Jméno: Horst
IP: uživatel7458
 Jestli jsi vytloukal pístní čep kladivem,tak máš ohnutou ojnici.
Datum: 24. září 2009 21:23
Jméno: kross
IP: uživatel1250
Posl.aktualizace: 25. září 2009 18:46
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 ja bych rek ze by to bylo lepsi kdyby to bylo udelany primo do klikovky co myslite nez takhle na valci
Datum: 25. září 2009 18:46
Jméno: standa
IP: uživatel7461
 Ja bych to nijak nehanil....tyhle domky jsou velmi pečlivě propracovaný a snad ani nemaj hluchý prostory.....je to z 50ccm skutra....ted nevim jestli malaguti nebo Peugeot....mozna na horizontalni motory minareli(maj tam malo prostoru a proto domek takle nakroucenej do boku)....kolikrat sou tyhle fabricky vyrabene domky lepsi jak opracovana koska hliniku........hlavne na to sou příruby az do prumeru karburatoru 24mm.........
Datum: 25. září 2009 13:17
Jméno: jaccob
IP: uživatel257
 ta klapka hlavne mohla sat zklikovky a mohl by se pak potom upravit trochu pist aby byl lehci a z puvodniho sani udelat prepousteci kanal\
Datum: 25. září 2009 11:43
 V Prachovicích jel s cestovní úpravou, takže bych si ten obrázek udělal jinak.
Datum: 24. září 2009 20:39
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 hmmm tak tohle je smrčka z prachovic a ten se mi zdá u nás v licomělicích vyhrál a v prachovicích byl 4 tak si udělejte obrázek sami jak to funguje
Datum: 24. září 2009 17:44
 fungovalo by to kedy tam bolo 80mm klika.....ale aj tak tazko....
Datum: 24. září 2009 17:41
 urcite vyhodil na to vela penazi  ale za nic....stage6............
Datum: 24. září 2009 17:38
 no do filtra zmes navrati len pod membránu ale to je tak daleko ze ten zmes tam zmesti 2krát  tak je to na nic
Datum: 24. září 2009 17:36
 Mno mě se to taky nezdá a vypadá to divně hlavně jak je to udělaný ty vruty a to těsnění podle mě to udělal nějakej jouza,vzal válec a navrtal tam karbec s něčeho jineho.Podle mě to nebude fungovat.
Datum: 24. září 2009 17:35
 klapka vobec nepracuje tak ako má byt lebo je od vlozky valce velmi daleko ...............
Datum: 24. září 2009 17:34
Jméno: Skusli
IP: uživatel368
 jo stebou souhlasim je to prasečina je to moc odflaknutý a ty estetický vruty ty se povedly
Datum: 24. září 2009 17:27
Jméno: kross
IP: uživatel1250
 ta klapka se mi moc nezdá že tam je naprd usazená a je docela dost kravská na ten válec ale je to jen můj názor
Datum: 24. září 2009 17:25
 co se ti na tom nezdá?
Datum: 24. září 2009 17:03
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Mám 05 r63 a teď bude mít celoroční provoz částečně v nasoleních cestách tak jestli nemáte někdo zkušenost jak postupuje koroze v tomto provozu. Do letošního roku jsem jezdil mimo soli, a vždy štít chytil jen mini povrchovou korozi kterou jsem zbrousil a zatřel. dík za odpoveď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2009 20:57
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 na to ti pomuze bud dobry nastrik a nebo radsi vubec nejezdit v tech breckach (doporucuju)
Datum: 24. září 2009 20:57
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 rezne to. Mám chycený rám, vnitřky blatníků, ráfky, koleno vejfuku jsem musel měnit, bylo durch. Zatím ale žádná díra v samotných blatníkách nebo, že by něco upadlo. Spíš je občas problém něco na jaře povolit.
Datum: 24. září 2009 19:28
 zdar draci...da sa neako opravit diera v drapaku?? vyzera to ako od noza....ta diera je dlha asi 5 cm..da sa to neako spravit aby mi tam netrcala dusa alebo ho mam zahodit??
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2009 17:37
 Skus to zalepit takovou černou sračkou co se lepí na střechy vystříhneš pásek polepíš to nějakým kvalitním lepydlem co neleptá gumu a mělo by to držet případně zašít ale to musíš býd dost šikovný.
Datum: 24. září 2009 17:37
 ako zatavit?? dalo by sa to neako zalepit?..
Datum: 24. září 2009 17:23
 zevnitř zatavit a vyhladit ať ti to nepíchne dušu....a možeš jezdit
Datum: 24. září 2009 17:02
 a sakra.. ale neako sa to musi dat spravit....bol to novy drapak...ani som ho poriadne neojazdil praskal mi dusa a rozdrbalo aj plast...
Datum: 24. září 2009 16:46
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 zahodit do kopřiv koupi novej
Datum: 24. září 2009 16:34
Jméno: sniper
IP: uživatel6617
 Zdar borci mám mustanga a když jedu a přidám plyn a pak chcu řadit na 2 tak jako zmáčknu spojku (a mám puštěnej plyn) a začne to řvt jak kdybych přidával na plno není to třeba jehlou nebo lankem???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2009 22:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no a nebo to taky může být úplná kravinka jako se stala kámošovi...když už je šoupátko hodně vymletý u toho řroubku volnoběžnýho co ho zvedá tak to potom takhle blbne...potom jsme vyměnili šoupátko a nastavili volnoběh a všechno OK
Datum: 24. září 2009 22:02
Jméno: Tom
IP: uživatel7452
 No bud jehla ale to se mi moc nezdá nebo tto lanko se ti seká rychlopal a nebo skus ještě ten karbec vyvařit ve vodě
Datum: 24. září 2009 18:08
 Nebo se ti seká lanko.
Datum: 24. září 2009 17:41
 Buď spatně seřízený volnoběh, nebo zajebaný kohoutek nebo ventil plováku....zkus karbec vyvařit v octové vodě....
Datum: 24. září 2009 16:20
 http://www.sauto.cz/detail-vozu/motocykly/jawa/ostatni/6698307 peknej kousek ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 18:51
Jméno: boury
IP: uživatel5395
 Ja nechapu ze za to chtej takovyhle prachy dit je to normalne seriove vyrabena motorka tech bylo vyrobeno strasne moc a nikdo to driv nechtel a ted se o to kazdej rve jo sice ten zvuk je peknej ale i tak bych to nikdy za tyhle penize nekoupil
Datum: 25. září 2009 18:51
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 co na to rict..na tohle se nemusi ani rikat nic staci se jen divaat..x)))
Datum: 24. září 2009 18:02
|



|