|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Vibrathor
IP: uživatel7097
 Zdar draci, na mým fíkovi Jawa 21 mi svíčka nehází jiskru, svíčkou to neni tu sem měnil. Nevíte čím to bude?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 10:20
 no tak nejdriv kus jestli nemas ukostreny kladivnka...ten sroubek co je drzi tak na nem sou takovy podlozky co nevodej proud..tak si s tim skus pohrat...no jestli to nezabere tak muzes mit spatnou civku,inducku,kabely,fajfku,cokoli  zkousej..taky sem vsechno zkousel a nakonec to byli kladivka
Datum: 17. srpna 2009 10:20
Jméno: Kuba
IP: uživatel6942
 cauec draci hodnekrat sem slysel ze kdyz date na 210tkovou babettu rozetu(37zubovou) z 207ckove babetty tak to pojede o dost lip je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 9:36
 Zdravím chtěl byh se zeptat kde přesně se dělaj závěrečky V Mladé Boleslavi díkesss
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 15:55
Jméno: stanon
IP: uživatel7091
Datum: 17. srpna 2009 15:55
Jméno: stanon
IP: uživatel7091
Datum: 17. srpna 2009 15:55
Jméno: michal
IP: uživatel650
 To ti nepovim hele,já sice chodil do autoškoly v MB u Vidimskýho,ale na zkoušky sem jel do Novýho Boru..
Datum: 17. srpna 2009 13:54
Jméno: tsunami
IP: uživatel7094
 zdar draci. Chtěl jsem se zeptat, jakej mam nalejt olej doi stadiona s11? Stačí když tam naleju obyčejnej motorovej olej do traktoru? Předem děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 9:55
 Čau draku já mám doma stadiona s22 a mám tam olej pp 7
Datum: 18. srpna 2009 9:55
Jméno: tsunami
IP: uživatel7094
 já myslim olej do motoru
Datum: 17. srpna 2009 14:15
 ale bolo to uz 3 let
Datum: 17. srpna 2009 9:30
Datum: 17. srpna 2009 9:29
 inak ty mislis do prevodovky alebo do benzinu???
Datum: 17. srpna 2009 9:28
 nie nerobim srandu  na zaciatku som to vázne robil  lebo otec vedel zohnat za darmo prevodovi olej do traktora a dal som to do toho
Datum: 17. srpna 2009 9:25
Jméno: tsunami
IP: uživatel7094
 te´d nevim jestli si děláte srandu nebo jestli to myslíte vážně
Datum: 17. srpna 2009 8:58
Datum: 17. srpna 2009 8:45
 Ví někdo zda lze namontovat do fichtla 555 spojku z fichtla 21 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 12:13
Jméno: standa
IP: uživatel7098
 jde to uplne normalne prohodit,vse pasuje,kryty motoru muzou zustat puvodní......
Datum: 17. srpna 2009 12:13
 coo?  já tam mám origo tyčku s kuličkou z 555 a i kryt zápalka a spojku z 21  a funguje no problemo
Datum: 17. srpna 2009 11:36
Datum: 17. srpna 2009 9:35
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Jo ale jeste musis kulicku na to kolega zapomnel  Ale nevim jak je to z deklem ale mozna i ten by musel jit ven asi
Datum: 17. srpna 2009 8:41
 dá sa bez problémov ale vsetko musis vymenit napr.: kompletny spojkovy kos,primárni kolecko,primárni retaz a aj tycky...
Datum: 17. srpna 2009 8:18
 Zdar draci. Mám problém se zapalováním na fichtlu 555. Hází jiskru jen občas - když sundám fajku a přiložím na kostru jen kabel, tak jiskra v pohodě nevím jak dál může mi někdo pomóóóct? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 8:19
Jméno: Š.M
IP: uživatel670
 Čus kup si neodrušenou fajfku protože to dává větší jiskru a mě tam ani jiná nejde na fíka
Datum: 17. srpna 2009 8:19
 Svíčka nová,fajfka nová,kabel nový.
Datum: 17. srpna 2009 0:34
 špatná svička nebo fajfka...
Datum: 17. srpna 2009 0:16
Jméno: jirka
IP: uživatel2324
 Zdar draci nezkousel nekdo dat na JAWA 350/634 tento karbec?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1823.html diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 14:30
Jméno: david
IP: uživatel5134
 no musíš si koupit na to nějakou naustek co je na motorech 638 a pak to tam půjde dát,jedinou výhodu oproti předchozímu vydím právě v páčkovém sytiči
Datum: 20. srpna 2009 14:30
Jméno: jirka
IP: uživatel2324
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1823.html
Datum: 17. srpna 2009 0:04
 hoj chlapci, dám do 05 klikovku z 555??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 11:45
 no jo mám no.. a beztak ji dam na repas páč už se mi nezdá
Datum: 17. srpna 2009 11:45
Jméno: standa
IP: uživatel7098
 on má prave v 555 kliku na jehlach a chtel by si ji dat do 05 motoru
Datum: 17. srpna 2009 10:24
 ale pozor! ked dás to do toho musis pouzivat piest s piestnym cepom 10mm...
Datum: 17. srpna 2009 8:41
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 Jo měla by jít protože 05 mají stejnou klikovku jako pařezi já mám 05 a je tam klikovka jak u pařeza
Datum: 16. srpna 2009 23:57
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 0:22
Jméno: standa
IP: uživatel7089
 dadasramek ®: a to ses pořád jeste nedostal k podstate upravy tohoto výfuku aby byl přínosem na výkonu a ne strátou
Datum: 17. srpna 2009 0:22
 Zdar...já mám na fichtlu 12216 a musíš vědět že to neni jenom o tom že tam dáš vejfuk a bude to lítat jak blázennn..bude to potřebovat i pár změn....já osobně sem si musel koupit sportovní filtr, kapku provrtat trysky aby stíhal týct benzín a zvednout hladinu benzínu a ještě si trochu pohrát s volnoběhem a odtrhem....jo a k tomu vejfuku sem si koupil ješte nový koleno a musel sem si udělat vlastní držáky a ty starý odříznout...
Datum: 16. srpna 2009 23:59
 Ahoj draci poradte zkušení.Budu zajíždět nový válec uplně a píst se 3 kroužkama tam sem říkal že tam dám 12 zub a budu jezdit těch 40 -50km/ ale 50 to je už moc mno těch 45 a plíšek dám na 1 rejhu odzdola a budu mazat 1:30 olejem shell advance . má červenou barvu .....budu zajíždět těch 700 km .A jak poznám že to bude zajetý na 100% kdy už za to můžu brát jako blázen ?.Tak kdyžtak kdybych měl něco jinak tak mě opravte prosím děkuji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 23:41
Jméno: Standa
IP: uživatel7089
 motor ti sám řekne......poznáš......
Datum: 16. srpna 2009 23:41
Jméno: hoj
IP: uživatel6889
 zdravim muze to kamos pridrit kdyz ma ve valci na pistu 3 pistni rkouzky a kazdy jiny?Uz to tak koupil od dalsiho tak se ptam jestli na tom muze jezdit zatim tak dokud mu ty krouzky prijdou..dik za odpoved..
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 0:08
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 jak jako každý jiný že každý je na jiný výbrus jako proč by tam někdo dával od každýho jiný vždyt to by tam ani nešlo .......no není to dobrý .........pro ten válec
Datum: 17. srpna 2009 0:08
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 Mám problém. Zastudena mi spojka na fichtlovi zabírá a vypíná normálně. Jakmile se ale pořádně zahřeje, tak nevypíná. Dneska mě ta sviňa vlekla za sebou do křižovatky, dokud sem nenašel neutrál. Olej je tam už dlouho, ale stejně z toho chčije jak z ruskýho bagru, takže dolíváním občerstvuji. V zimě to chci půlit, takže potřebuju dojezdit sezónu, nezná někdo nějaký trik? Předpokládám že jsou v háji korky, možná je něco s vypínacím mechanizmem, do seřizovacího šroubku tyčka vydřela důlek, možná by stačilo vyměnit kuličku, co myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 22:35
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 takže já mám jasno, u mýho fichtla byl příčinou na 90% uvolněný komplet spojky (ta centrální matice se i přes tu zajišťovací podložku protočila). Na lamelách je ještě cca 0.7mm korku, je to moc, nebo málo po 20000 km, nevím... Každopádně tam rovnou hodím nový, koupil jsem ferodo, tak uvidíme, zatím vím, že budu muset projet vnitřní průměr lamel, protože to nejde nasadit. Naleju tam Shell Spirax 80, né proto že bych tomu tak přál, ale páč mi leží už 5 let ve skříni, zítra to složím a vyrazím...
Datum: 17. srpna 2009 22:35
 někdo tu jednou psal že to může být starým olejem, mě to ale dělalo protože jsem měl ohlej spojkovej koš, za studena to šlo celkem dobře ale jak se to ohřálo tak to jelo pořád
Datum: 17. srpna 2009 13:22
Jméno: moony
IP: uživatel6638
 Je to poštelovaný tak, že zastudena to normálně funguje, avšak po zahřátí nevypíná, čili když to sešteluju, aby to teplý vypínalo, tak to studený nenastartuju, protože mi
bude prokluzovat startpáka a nepůjde to ani roztlačit.
Datum: 17. srpna 2009 12:26
 skuste postelovat se sroubkem na deklu vpravo
Datum: 17. srpna 2009 11:47
 ma ten samej problem tak sem zvjedavej co se dozvim
Datum: 17. srpna 2009 9:35
Jméno: mira
IP: uživatel6804
 cus praskaj mi u babeti zarovky nevi nekdo cim to je mam tip 207 dik mira.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 15:25
 SESA má stabilizátor napětí pro 6V i 12V.
Datum: 17. srpna 2009 15:25
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Stačí namontovat omezovač napětí na živý vodič předního světla.
Datum: 17. srpna 2009 7:44
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Moc to točíš ten motor... vyšší otáčky=vyšší výkon alternátoru...
Datum: 16. srpna 2009 22:54
 zdar draci co myslite je lepsi kdyz mam motor z 05 tam nechat karbec s plovakem co ma v sobe jehlu nebo tam mam dat z 21???Kdysi sem ho tam mel ten z 21 ale mel sem porad svicku suchou..a diry vsechny byly vycistene jedine mozna hladina byla velka nebo mala(Jak to mam prihnout?)..dik za odpovedi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 21:51
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 zdr draci, hele jdou u mustanga rozdelat zadni tlumice (mam ty s pruzinou co je videt) , jestli jo - tak jak , a jestli je muzu nejak samo domo opravit? , dolejt olej a tak - ale hlavne to rozdelani- nenasel jsem totiz zadnou matku ci tak . diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 21:46
 čau seso chtěl bych se to zeptat jestli tohle 11z. primární kolečko (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2179.html) jestli by si mi ho prodal bez řetězu???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 20:45
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 Ahoj Sešo a budeš ho mít samotný i v nabídce? a nemáš v planu nabízet i tu řetězovou půlspojku?dík za odpověď
Datum: 17. srpna 2009 20:45
 UZ MAM CENA 180KC
Datum: 16. srpna 2009 22:12
Jméno: Kuba
IP: uživatel6942
 cauec draci hodnekrat sem slysel ze kdyz date na 210tkovou babettu rozetu(37zubovou) z 207ckove babetty tak to pojede o dost lip je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 21:36
 Ahoj draci
Jak se vám líbí moje mašina?
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?znacka=19&model=812&muid=40330
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 8:57
 Pardón za to že je to to třikrát nějak sem to podělal...
Datum: 17. srpna 2009 8:57
 Ahojky zkoušel jsem porovnání s hondou 125, nějaká starší, a na rovince jsem ji dostal. Ale do kopce nemám nárok přece jenom je to pařez.
Vyšlo mě to na nějakech 28 000Kč jenom úpravy a doplňky. Mašinu jsem koupil za 2 500kč. Ješte bych do toho chtěl investovat a kopit si karburátor, teď jezdím na upravenej originál. Jo a jak tu někdo zmiňoval že motor půjde za chvíli do kytek, tak to bohužel nikdo neví. Snažím se aby to vydrželo, takže kupuji velmi dobré oleje a jezdím na ně v poměru 1/35 nééééé 1/50 to se mi zdá sebevražda. Mám na tom jiní převod vzadu o 4 zuby menší a vepředu o 2 zuby větší. Už na tom mám nalítáno 3500km a zatím v tom nic abnormálně netluče. A byl tu taky dotaz na přídavné žebrování. To je vypilované do ruzných tvarů mezi žebra válce. Musí sedět na 100procent jinak by chlazení nebylo učinné. Po vypilování a seznačení všech žeber byli vysoustruženy rozpěrky, přesně na délku mezery žeber. Potá vše staženo k sobě šroubem a napasováno na válec. Na válci to drží stažené silnýmy pružnami. Zdá se mi že toto chlazení je celkem efektivní. Opravdu dobře chladí než origo žebra. Ale je to tedy hrozná práce. Tak ať vám to všem lítá zdravý KUBA Někdy sem hodim nějaké video.
Datum: 17. srpna 2009 8:55
 Ahojky zkoušel jsem porovnání s hondou 125, nějaká starší, a na rovince jsem ji dostal. Ale do kopce nemám nárok přece jenom je to pařez.
Vyšlo mě to na nějakech 28 000Kč jenom úpravy a doplňky. Mašinu jsem koupil za 2 500kč. Ješte bych do toho chtěl investovat a kopit si karburátor, teď jezdím na upravenej originál. Jo a jak tu někdo zmiňoval že motor půjde za chvíli do kytek, tak to bohužel nikdo neví. Snažím se aby to vydrželo, takže kupuji velmi dobré oleje a jezdím na ně v poměru 1/35 nééééé 1/50 to se mi zdá sebevražda. Mám na tom jiní převod vzadu o 4 zuby menší a vepředu o 2 zuby větší. Už na tom mám nalítáno 3500km a zatím v tom nic abnormálně netluče. A byl tu taky dotaz na přídavné žebrování. To je vypilované do ruzných tvarů mezi žebra válce. Musí sedět na 100procent jinak by chlazení nebylo učinné. Po vypilování a seznačení všech žeber byli vysoustruženy rozpěrky, přesně na délku mezery žeber. Potá vše staženo k sobě šroubem a napasováno na válec. Na válci to drží stažené silnýmy pružnami. Zdá se mi že toto chlazení je celkem efektivní. Opravdu dobře chladí než origo žebra. Ale je to tedy hrozná práce. Tak ať vám to všem lítá zdravý KUBA Někdy sem hodim nějaké video.
Datum: 17. srpna 2009 8:55
 Ahojky zkoušel jsem porovnání s hondou 125, nějaká starší, a na rovince jsem ji dostal. Ale do kopce nemám nárok přece jenom je to pařez.
Vyšlo mě to na nějakech 28 000Kč jenom úpravy a doplňky. Mašinu jsem koupil za 2 500kč. Ješte bych do toho chtěl investovat a kopit si karburátor, teď jezdím na upravenej originál. Jo a jak tu někdo zmiňoval že motor půjde za chvíli do kytek, tak to bohužel nikdo neví. Snažím se aby to vydrželo, takže kupuji velmi dobré oleje a jezdím na ně v poměru 1/35 nééééé 1/50 to se mi zdá sebevražda. Mám na tom jiní převod vzadu o 4 zuby menší a vepředu o 2 zuby větší. Už na tom mám nalítáno 3500km a zatím v tom nic abnormálně netluče. A byl tu taky dotaz na přídavné žebrování. To je vypilované do ruzných tvarů mezi žebra válce. Musí sedět na 100procent jinak by chlazení nebylo učinné. Po vypilování a seznačení všech žeber byli vysoustruženy rozpěrky, přesně na délku mezery žeber. Potá vše staženo k sobě šroubem a napasováno na válec. Na válci to drží stažené silnýmy pružnami. Zdá se mi že toto chlazení je celkem efektivní. Opravdu dobře chladí než origo žebra. Ale je to tedy hrozná práce. Tak ať vám to všem lítá zdravý KUBA Někdy sem hodim nějaké video.
Datum: 17. srpna 2009 8:50
Jméno: Standa
IP: uživatel7089
 Neskutečně nádhernej a povedenej kousek!!! co dodat? zavidim ti to a rad bych se na tom povozil!!!!!! at slouží!
Datum: 16. srpna 2009 23:56
 "Vzhled veterána s tunerským motorem", buď originál, nebo tuning, hybridy se mi nelíbí.
Datum: 16. srpna 2009 23:28
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 tak 125 možna tak jawu, ale sportku 125/476 by nedal, jestli to jede těch 110 tak ten motor jde zachvily do kytiček, jinak je to dost povedený a pěkný  ,by mne zajimalo kolik jsi do toho prskoleta vrazil peněz
Datum: 16. srpna 2009 23:16
 je to velmi krasny a ako vydim aj dobry stroj! je to pekná uprava gratulujem
Datum: 16. srpna 2009 22:20
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 krásná,zajímavá kombinace. Vzhled veterána s tunerským motorem. FAKT SUPER  kolik si do toho investval (pokud to není tajné
Datum: 16. srpna 2009 21:59
 Fakt luxus a ten lak je taky mrtě
Datum: 16. srpna 2009 21:54
 tyvo.e to je mašina! já dám s 555 70 a to s dobrym větrem... motor neni nijak upraven krom hlavy z fichtla a jehl. ložiskem. ale.. už přemyslim nad úpravou.. 90 stačit bude.. 110 tyvado s tim bys rozmetal aj 125! hoď video
Datum: 16. srpna 2009 21:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 No pekna je poklona...jak si delal ty zebra na valci?
Datum: 16. srpna 2009 21:47
 vypada fakt perfektne, krasna barva, motor vytunenej. Vypada to skoro jako kolo, ale jede o "trochu lip". Uz jsem tohodle pareza videl na motodatabazi, a strasne se mi libil.
Datum: 16. srpna 2009 21:27
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 23:20
Jméno: monax
IP: uživatel7003
 ja ho mam a je bez problemu!!!  lepsi jak stary tam se porad neco sralo...
Datum: 16. srpna 2009 23:20
Jméno: stanon
IP: uživatel7091
 Mám ho, neotvíral na něm ventil u plováku, tak jsem ho vyměnil, pak to chvíli jelo a už zase prd...
Datum: 16. srpna 2009 21:46
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak jsem dal jinej karbec protoze se to uchlastavalo studeny vzdycky musel jsem to roztlacit a svicka byla jak cernoch tetka uz je skoro jako cikan, tetka sjinym uz to jde nakopnout studeny ale porad ten volnobech nedrzi s vohratym motorem tak jsem to pretesnil pod valcem koukal jsem ze to zboku fouka poradne jsem to ocistil a dal jsem papir namazanej z obou stran selikonem a chvilku to drzelo lip a tetka uz je to to sami vikon nadhernej kopce za 3 ale ten volnobech me trapi , vypadato ze to tesni tak uz nevim co stim asi to uz necham jak to je spotreba mozna lechce klesla stim druhym karbecem
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 20:59
|



|