slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1628  1629  1630  1631  1632  1633  1634  1635  1636  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Vibrathor      IP: uživatel7097    
Zdar draci, na mým fíkovi Jawa 21 mi svíčka nehází jiskru, svíčkou to neni tu sem měnil. Nevíte čím to bude? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 10:20
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak nejdriv kus jestli nemas ukostreny kladivnka...ten sroubek co je drzi tak na nem sou takovy podlozky co nevodej proud..tak si s tim skus pohrat...no jestli to nezabere tak muzes mit spatnou civku,inducku,kabely,fajfku,cokoli :-) zkousej..taky sem vsechno zkousel a nakonec to byli kladivka :-)
 
 
Datum: 17. srpna 2009 10:20
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel6942    
cauec draci hodnekrat sem slysel ze kdyz date na 210tkovou babettu rozetu(37zubovou) z 207ckove babetty tak to pojede o dost lip je to pravda? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 9:36
 
 
 
 
Jméno: hexen      E-mail:      IP: uživatel7095    
Zdravím chtěl byh se zeptat kde přesně se dělaj závěrečky V Mladé Boleslavi díkesss odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 15:55
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel7091    
 
 
Datum: 17. srpna 2009 15:55
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel7091    
Tady: http://www.mapy.cz/#mm=ZP@sa=s@st=s@ssq=Havl%C3%AD%C4%8Dkova%201307,%20%20Mlad%C3%A1%20Boleslav%20@sss=1@ssp=122575980_126676684_148003948_147877580@x=134202816@y=137169472@z=15 Jak tam vejdeš tak hned naproti tobě budou dveře s nápisem "Zkušební místnost" nebo tak nějak, hlavně na ně neťukej!! Hrozí že by tam mohl být pan Číž a ten by tě pak přizabil :-D Ale už před tou budovou nebo hned vevnitř hned za dveřmi by jsi měl vidět někoho čekajícího na závěrečky:-)
 
 
Datum: 17. srpna 2009 15:55
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel650    
To ti nepovim hele,já sice chodil do autoškoly v MB u Vidimskýho,ale na zkoušky sem jel do Novýho Boru..
 
 
Datum: 17. srpna 2009 13:54
 
 
 
 
Jméno: tsunami      IP: uživatel7094    
zdar draci. Chtěl jsem se zeptat, jakej mam nalejt olej doi stadiona s11? Stačí když tam naleju obyčejnej motorovej olej do traktoru? Předem děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2009 9:55
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draku já mám doma stadiona s22 a mám tam olej pp 7
 
 
Datum: 18. srpna 2009 9:55
 
 
 
 
Jméno: tsunami      IP: uživatel7094    
já myslim olej do motoru
 
 
Datum: 17. srpna 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale bolo to uz 3 let :-D
 
 
Datum: 17. srpna 2009 9:30
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lebo na zaciatku v prvom tyzdne dal som to aj do benzinu :-D :-D :-D
 
 
Datum: 17. srpna 2009 9:29
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
inak ty mislis do prevodovky alebo do benzinu???
 
 
Datum: 17. srpna 2009 9:28
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nie nerobim srandu :-D na zaciatku som to vázne robil :-D lebo otec vedel zohnat za darmo prevodovi olej do traktora a dal som to do toho :-D
 
 
Datum: 17. srpna 2009 9:25
 
 
 
 
Jméno: tsunami      IP: uživatel7094    
te´d nevim jestli si děláte srandu nebo jestli to myslíte vážně
 
 
Datum: 17. srpna 2009 8:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D aj ja som to pouzival do pionyra :-D
 
 
Datum: 17. srpna 2009 8:45
 
 
 
 
Jméno: feri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ví někdo zda lze namontovat do fichtla 555 spojku z fichtla 21 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7098    
jde to uplne normalne prohodit,vse pasuje,kryty motoru muzou zustat puvodní......
 
 
Datum: 17. srpna 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
coo? :-D já tam mám origo tyčku s kuličkou z 555 a i kryt zápalka a spojku z 21 :-) a funguje no problemo
 
 
Datum: 17. srpna 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck - diky za opravu ;-) :-D no v tomto nie som isty ze treba vymenit aj dekel lebo moj brat má na mustangu dekel z jawy 550 :-D a spojka vobec nedre do toho... ale neviem mozno ze to naopak nefunguje ... treba to vyskusat ;-)
 
 
Datum: 17. srpna 2009 9:35
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Jo ale jeste musis kulicku na to kolega zapomnel:-D Ale nevim jak je to z deklem ale mozna i ten by musel jit ven asi
 
 
Datum: 17. srpna 2009 8:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dá sa bez problémov ale vsetko musis vymenit napr.: kompletny spojkovy kos,primárni kolecko,primárni retaz a aj tycky... ;-)
 
 
Datum: 17. srpna 2009 8:18
 
 
 
 
Jméno: Sidon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci. Mám problém se zapalováním na fichtlu 555. Hází jiskru jen občas - když sundám fajku a přiložím na kostru jen kabel, tak jiskra v pohodě nevím jak dál může mi někdo pomóóóct? Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 8:19
 
 
 
 
Jméno: Š.M      IP: uživatel670    
Čus kup si neodrušenou fajfku protože to dává větší jiskru a mě tam ani jiná nejde na fíka
 
 
Datum: 17. srpna 2009 8:19
 
 
 
 
Jméno: Sidon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svíčka nová,fajfka nová,kabel nový.
 
 
Datum: 17. srpna 2009 0:34
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatná svička nebo fajfka...
 
 
Datum: 17. srpna 2009 0:16
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2324    
Zdar draci nezkousel nekdo dat na JAWA 350/634 tento karbec?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1823.html diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel5134    
no musíš si koupit na to nějakou naustek co je na motorech 638 a pak to tam půjde dát,jedinou výhodu oproti předchozímu vydím právě v páčkovém sytiči
 
 
Datum: 20. srpna 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2324    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1823.html
 
 
Datum: 17. srpna 2009 0:04
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj chlapci, dám do 05 klikovku z 555?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 11:45
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jo mám no.. a beztak ji dam na repas páč už se mi nezdá :-(
 
 
Datum: 17. srpna 2009 11:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7098    
on má prave v 555 kliku na jehlach a chtel by si ji dat do 05 motoru
 
 
Datum: 17. srpna 2009 10:24
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale pozor! ked dás to do toho musis pouzivat piest s piestnym cepom 10mm... ;-)
 
 
Datum: 17. srpna 2009 8:41
 
 
 
 
Jméno: thomas77      IP: uživatel1723    
Jo měla by jít protože 05 mají stejnou klikovku jako pařezi já mám 05 a je tam klikovka jak u pařeza
 
 
Datum: 16. srpna 2009 23:57
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, chtel bych se poradit: jakej z techto výfuků je nejlepší na mustanga ? dík http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 0:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7089    
dadasramek ®: a to ses pořád jeste nedostal k podstate upravy tohoto výfuku aby byl přínosem na výkonu a ne strátou:-D
 
 
Datum: 17. srpna 2009 0:22
 
 
 
 
Jméno: dadasramek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar...já mám na fichtlu 12216 a musíš vědět že to neni jenom o tom že tam dáš vejfuk a bude to lítat jak blázennn..bude to potřebovat i pár změn....já osobně sem si musel koupit sportovní filtr, kapku provrtat trysky aby stíhal týct benzín a zvednout hladinu benzínu a ještě si trochu pohrát s volnoběhem a odtrhem....jo a k tomu vejfuku sem si koupil ješte nový koleno a musel sem si udělat vlastní držáky a ty starý odříznout...
 
 
Datum: 16. srpna 2009 23:59
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj draci poradte zkušení.Budu zajíždět nový válec uplně a píst se 3 kroužkama tam sem říkal že tam dám 12 zub a budu jezdit těch 40 -50km/ ale 50 to je už moc mno těch 45 a plíšek dám na 1 rejhu odzdola a budu mazat 1:30 olejem shell advance . má červenou barvu .....budu zajíždět těch 700 km .A jak poznám že to bude zajetý na 100% kdy už za to můžu brát jako blázen ?.Tak kdyžtak kdybych měl něco jinak tak mě opravte prosím děkuji za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 23:41
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7089    
motor ti sám řekne......poznáš......
 
 
Datum: 16. srpna 2009 23:41
 
 
 
 
Jméno: hoj      IP: uživatel6889    
zdravim muze to kamos pridrit kdyz ma ve valci na pistu 3 pistni rkouzky a kazdy jiny?Uz to tak koupil od dalsiho tak se ptam jestli na tom muze jezdit zatim tak dokud mu ty krouzky prijdou..dik za odpoved.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 0:08
 
 
 
 
Jméno: thomas77      IP: uživatel1723    
jak jako každý jiný že každý je na jiný výbrus jako proč by tam někdo dával od každýho jiný vždyt to by tam ani nešlo .......no není to dobrý .........pro ten válec
 
 
Datum: 17. srpna 2009 0:08
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
Mám problém. Zastudena mi spojka na fichtlovi zabírá a vypíná normálně. Jakmile se ale pořádně zahřeje, tak nevypíná. Dneska mě ta sviňa vlekla za sebou do křižovatky, dokud sem nenašel neutrál. Olej je tam už dlouho, ale stejně z toho chčije jak z ruskýho bagru, takže dolíváním občerstvuji. V zimě to chci půlit, takže potřebuju dojezdit sezónu, nezná někdo nějaký trik? Předpokládám že jsou v háji korky, možná je něco s vypínacím mechanizmem, do seřizovacího šroubku tyčka vydřela důlek, možná by stačilo vyměnit kuličku, co myslíte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
takže já mám jasno, u mýho fichtla byl příčinou na 90% uvolněný komplet spojky (ta centrální matice se i přes tu zajišťovací podložku protočila). Na lamelách je ještě cca 0.7mm korku, je to moc, nebo málo po 20000 km, nevím... Každopádně tam rovnou hodím nový, koupil jsem ferodo, tak uvidíme, zatím vím, že budu muset projet vnitřní průměr lamel, protože to nejde nasadit. Naleju tam Shell Spirax 80, né proto že bych tomu tak přál, ale páč mi leží už 5 let ve skříni, zítra to složím a vyrazím...
 
 
Datum: 17. srpna 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
někdo tu jednou psal že to může být starým olejem, mě to ale dělalo protože jsem měl ohlej spojkovej koš, za studena to šlo celkem dobře ale jak se to ohřálo tak to jelo pořád
 
 
Datum: 17. srpna 2009 13:22
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6638    
Je to poštelovaný tak, že zastudena to normálně funguje, avšak po zahřátí nevypíná, čili když to sešteluju, aby to teplý vypínalo, tak to studený nenastartuju, protože mi bude prokluzovat startpáka a nepůjde to ani roztlačit.
 
 
Datum: 17. srpna 2009 12:26
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skuste postelovat se sroubkem na deklu vpravo
 
 
Datum: 17. srpna 2009 11:47
 
 
 
 
Jméno: krejca099      E-mail:      IP: uživatel6228    
ma ten samej problem tak sem zvjedavej co se dozvim
 
 
Datum: 17. srpna 2009 9:35
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel6804    
cus praskaj mi u babeti zarovky nevi nekdo cim to je mam tip 207 dik mira. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 15:25
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SESA má stabilizátor napětí pro 6V i 12V.
 
 
Datum: 17. srpna 2009 15:25
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Stačí namontovat omezovač napětí na živý vodič předního světla.
 
 
Datum: 17. srpna 2009 7:44
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Moc to točíš ten motor... vyšší otáčky=vyšší výkon alternátoru...
 
 
Datum: 16. srpna 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: kahisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci co myslite je lepsi kdyz mam motor z 05 tam nechat karbec s plovakem co ma v sobe jehlu nebo tam mam dat z 21???Kdysi sem ho tam mel ten z 21 ale mel sem porad svicku suchou..a diry vsechny byly vycistene jedine mozna hladina byla velka nebo mala(Jak to mam prihnout?)..dik za odpovedi..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
zdr draci, hele jdou u mustanga rozdelat zadni tlumice (mam ty s pruzinou co je videt) , jestli jo - tak jak , a jestli je muzu nejak samo domo opravit? , dolejt olej a tak - ale hlavne to rozdelani- nenasel jsem totiz zadnou matku ci tak . diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: mentál      E-mail:      IP: uživatel1157    
čau seso chtěl bych se to zeptat jestli tohle 11z. primární kolečko (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2179.html) jestli by si mi ho prodal bez řetězu??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel1303    
Ahoj Sešo a budeš ho mít samotný i v nabídce? a nemáš v planu nabízet i tu řetězovou půlspojku?dík za odpověď
 
 
Datum: 17. srpna 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
UZ MAM CENA 180KC
 
 
Datum: 16. srpna 2009 22:12
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel6942    
cauec draci hodnekrat sem slysel ze kdyz date na 210tkovou babettu rozetu(37zubovou) z 207ckove babetty tak to pojede o dost lip je to pravda? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel6311    
Ahoj draci Jak se vám líbí moje mašina? http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?znacka=19&model=812&muid=40330 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 8:57
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel6311    
Pardón za to že je to to třikrát nějak sem to podělal...
 
 
Datum: 17. srpna 2009 8:57
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel6311    
Ahojky zkoušel jsem porovnání s hondou 125, nějaká starší, a na rovince jsem ji dostal. Ale do kopce nemám nárok přece jenom je to pařez. Vyšlo mě to na nějakech 28 000Kč jenom úpravy a doplňky. Mašinu jsem koupil za 2 500kč. Ješte bych do toho chtěl investovat a kopit si karburátor, teď jezdím na upravenej originál. Jo a jak tu někdo zmiňoval že motor půjde za chvíli do kytek, tak to bohužel nikdo neví. Snažím se aby to vydrželo, takže kupuji velmi dobré oleje a jezdím na ně v poměru 1/35 nééééé 1/50 to se mi zdá sebevražda. Mám na tom jiní převod vzadu o 4 zuby menší a vepředu o 2 zuby větší. Už na tom mám nalítáno 3500km a zatím v tom nic abnormálně netluče. A byl tu taky dotaz na přídavné žebrování. To je vypilované do ruzných tvarů mezi žebra válce. Musí sedět na 100procent jinak by chlazení nebylo učinné. Po vypilování a seznačení všech žeber byli vysoustruženy rozpěrky, přesně na délku mezery žeber. Potá vše staženo k sobě šroubem a napasováno na válec. Na válci to drží stažené silnýmy pružnami. Zdá se mi že toto chlazení je celkem efektivní. Opravdu dobře chladí než origo žebra. Ale je to tedy hrozná práce. Tak ať vám to všem lítá zdravý KUBA Někdy sem hodim nějaké video.
 
 
Datum: 17. srpna 2009 8:55
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel6311    
Ahojky zkoušel jsem porovnání s hondou 125, nějaká starší, a na rovince jsem ji dostal. Ale do kopce nemám nárok přece jenom je to pařez. Vyšlo mě to na nějakech 28 000Kč jenom úpravy a doplňky. Mašinu jsem koupil za 2 500kč. Ješte bych do toho chtěl investovat a kopit si karburátor, teď jezdím na upravenej originál. Jo a jak tu někdo zmiňoval že motor půjde za chvíli do kytek, tak to bohužel nikdo neví. Snažím se aby to vydrželo, takže kupuji velmi dobré oleje a jezdím na ně v poměru 1/35 nééééé 1/50 to se mi zdá sebevražda. Mám na tom jiní převod vzadu o 4 zuby menší a vepředu o 2 zuby větší. Už na tom mám nalítáno 3500km a zatím v tom nic abnormálně netluče. A byl tu taky dotaz na přídavné žebrování. To je vypilované do ruzných tvarů mezi žebra válce. Musí sedět na 100procent jinak by chlazení nebylo učinné. Po vypilování a seznačení všech žeber byli vysoustruženy rozpěrky, přesně na délku mezery žeber. Potá vše staženo k sobě šroubem a napasováno na válec. Na válci to drží stažené silnýmy pružnami. Zdá se mi že toto chlazení je celkem efektivní. Opravdu dobře chladí než origo žebra. Ale je to tedy hrozná práce. Tak ať vám to všem lítá zdravý KUBA Někdy sem hodim nějaké video.
 
 
Datum: 17. srpna 2009 8:55
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel6311    
Ahojky zkoušel jsem porovnání s hondou 125, nějaká starší, a na rovince jsem ji dostal. Ale do kopce nemám nárok přece jenom je to pařez. Vyšlo mě to na nějakech 28 000Kč jenom úpravy a doplňky. Mašinu jsem koupil za 2 500kč. Ješte bych do toho chtěl investovat a kopit si karburátor, teď jezdím na upravenej originál. Jo a jak tu někdo zmiňoval že motor půjde za chvíli do kytek, tak to bohužel nikdo neví. Snažím se aby to vydrželo, takže kupuji velmi dobré oleje a jezdím na ně v poměru 1/35 nééééé 1/50 to se mi zdá sebevražda. Mám na tom jiní převod vzadu o 4 zuby menší a vepředu o 2 zuby větší. Už na tom mám nalítáno 3500km a zatím v tom nic abnormálně netluče. A byl tu taky dotaz na přídavné žebrování. To je vypilované do ruzných tvarů mezi žebra válce. Musí sedět na 100procent jinak by chlazení nebylo učinné. Po vypilování a seznačení všech žeber byli vysoustruženy rozpěrky, přesně na délku mezery žeber. Potá vše staženo k sobě šroubem a napasováno na válec. Na válci to drží stažené silnýmy pružnami. Zdá se mi že toto chlazení je celkem efektivní. Opravdu dobře chladí než origo žebra. Ale je to tedy hrozná práce. Tak ať vám to všem lítá zdravý KUBA Někdy sem hodim nějaké video.
 
 
Datum: 17. srpna 2009 8:50
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7089    
Neskutečně nádhernej a povedenej kousek!!! co dodat? zavidim ti to a rad bych se na tom povozil!!!!!! at slouží!
 
 
Datum: 16. srpna 2009 23:56
 
 
 
 
Jméno: orlando1      E-mail:      IP: uživatel7033    
"Vzhled veterána s tunerským motorem", buď originál, nebo tuning, hybridy se mi nelíbí.
 
 
Datum: 16. srpna 2009 23:28
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
tak 125 možna tak jawu, ale sportku 125/476 by nedal, jestli to jede těch 110 tak ten motor jde zachvily do kytiček, jinak je to dost povedený a pěkný:-),by mne zajimalo kolik jsi do toho prskoleta vrazil peněz
 
 
Datum: 16. srpna 2009 23:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to velmi krasny a ako vydim aj dobry stroj! je to pekná uprava gratulujem :-)
 
 
Datum: 16. srpna 2009 22:20
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
krásná,zajímavá kombinace. Vzhled veterána s tunerským motorem. FAKT SUPER :-) kolik si do toho investval (pokud to není tajné :-)
 
 
Datum: 16. srpna 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fakt luxus a ten lak je taky mrtě
 
 
Datum: 16. srpna 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyvo.e to je mašina! já dám s 555 70 a to s dobrym větrem... motor neni nijak upraven krom hlavy z fichtla a jehl. ložiskem. ale.. už přemyslim nad úpravou.. 90 stačit bude.. 110 tyvado s tim bys rozmetal aj 125! hoď video :-)
 
 
Datum: 16. srpna 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
No pekna je poklona...jak si delal ty zebra na valci?
 
 
Datum: 16. srpna 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vypada fakt perfektne, krasna barva, motor vytunenej. Vypada to skoro jako kolo, ale jede o "trochu lip". Uz jsem tohodle pareza videl na motodatabazi, a strasne se mi libil.
 
 
Datum: 16. srpna 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel1506    
nevite kdo tenhle karbec vyraby?? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_78.html jestli je to polsko nebo china tak to je naprd. Jestli ho nekdo mate tak jak funguje?? mato cenu kupovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel7003    
ja ho mam a je bez problemu!!!:-)lepsi jak stary tam se porad neco sralo...
 
 
Datum: 16. srpna 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel7091    
Mám ho, neotvíral na něm ventil u plováku, tak jsem ho vyměnil, pak to chvíli jelo a už zase prd...
 
 
Datum: 16. srpna 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak jsem dal jinej karbec protoze se to uchlastavalo studeny vzdycky musel jsem to roztlacit a svicka byla jak cernoch tetka uz je skoro jako cikan, tetka sjinym uz to jde nakopnout studeny ale porad ten volnobech nedrzi s vohratym motorem tak jsem to pretesnil pod valcem koukal jsem ze to zboku fouka poradne jsem to ocistil a dal jsem papir namazanej z obou stran selikonem a chvilku to drzelo lip a tetka uz je to to sami vikon nadhernej kopce za 3 ale ten volnobech me trapi , vypadato ze to tesni tak uz nevim co stim asi to uz necham jak to je spotreba mozna lechce klesla stim druhym karbecem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 20:59
 
<  1628  1629  1630  1631  1632  1633  1634  1635  1636  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 15:17:13 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu