|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cus dracy potrebuju pomoct. mam fechtla 20tku a kdys jedu sam tak jedu v pohode. Ale kdys nekoho vezu, tak se mi v hadičce začnou dělat bubliny a nestíhá dotíkat benzín. chci se zeptat jestly by nestačilo zvednout jehlu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 15:14
Jméno: Standa
IP: uživatel7089
 stacilo by zvednout sedačku,zavira ti odfuk bandy a tam se tvoří podtlak
Datum: 16. srpna 2009 15:14
Jméno: Š.M
IP: uživatel6876
 Čus Draci.Pls poradte Mám JAWA pionýr 20 a úplně sem na něm stratil výkon.Když jedu do kopce tak to jede rychlostí jak když jdu pěšky.Akdyž se rozjíždím tak si musím pomoct nohama.Nebo když zařadím nějakej převodovej stupen tak tam je hrozná prodleva než se to rozjede.Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 15:16
Jméno: standa
IP: uživatel7089
 2 moznsti......bud je vsechno totalne rozestelovany a zasraný a nebo je ten motor uz po smrti a potrebuje GO(repas kliky,vybrus,loziska,gufera,pretesnit)......
Datum: 16. srpna 2009 15:16
 Mas dobrý lameli ?
Datum: 16. srpna 2009 13:06
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 skus vypalit vyfuk ja ho mel ucpany a nejelo mi to do kopca na jednicku ani .. kdyz sem se rozjizdel tak taky nohamaa dvojku kdyz sem radil tak to zdechalo..
Datum: 16. srpna 2009 12:31
 A TO TI UDELALO ZE DNE NADEN NEBO CO NAPIS 572681174 TO JE ICQ NEBO NA MAIL
Datum: 16. srpna 2009 12:31
Jméno: celis
IP: uživatel7086
 vlastním JAWA Pionýr rok výroby 68 s karburátorem JIKOV 2914HZ.Do tohoto karburátoru bych potřeboval šoupátko,pružinu a plovák s jehlou předem diky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 16:12
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 original od koupe mozna je, ale ne original z tovarny
Datum: 16. srpna 2009 16:12
Jméno: Standa
IP: uživatel7089
 Rekni nam typ a rok vyroby............rok 68 existovali 3 modely....Jawa 20,Jawa 21 a prototypy Jawa 23 pro český trh......vsechny tyto stroje meli Jikov o prumeru 17mm..... Jawa 555 se delali do roku 62 a Jawa 05 se delali snad do roku 66-67.....nevim presne..... Asi to zas takovej original nebude kamo
Datum: 16. srpna 2009 16:08
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 A co je to za pionyra? 555 nebo pozdejsi?
Datum: 16. srpna 2009 13:45
 Je to originál a od koupě až do dnešního dne na něj nikdo nešáhl
Datum: 16. srpna 2009 11:21
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 plovak se taky neda koupit novej, taky jsem ho hledal. ale nechapu jak muzes mit pionyra vyrobenyho v roce 1968 s karburatorem co se daval na Jawu 555 vyrabenou 1958-1962 ? To neni mozny. A na 05,20,21,23 tenhle karburator nepasuje. Leda ze bys mel motor z 555 na pozdejsim pinckovi...
Datum: 16. srpna 2009 11:16
Jméno: celis
IP: uživatel7086
 jehla a soupatko se koupit dá ale jehla plováku na tento model ne
Datum: 16. srpna 2009 11:01
 tak si to kup!
Datum: 16. srpna 2009 10:43
Jméno: Lasty477
IP: uživatel7085
 Ahoj, nedobíjí mi 477, relé to neni, tak se chci nejak mrknout na uhliky, jak to mam udelat? Sundam zapalovani a co potom, navic mi to tam nejde dat ani zpatky  ...A jeste taky nevim jestli je tam tech uhliku vic nebo tak diky,,,mam to chvili a porad neco,,,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 14:35
 neopovrhuj chongovou radou. většinou odchází regler a né dynamo
Datum: 16. srpna 2009 14:35
Jméno: Lasty477
IP: uživatel7088
 Hele Chongu ja sem mel doposud pionyra, kde se nejaky uhliky neresi, tak se tady ptam protoze se v tom nevyznam a nepotrebuju aby mi tu nekdo dokazoval ze se v tom
vyzna,,,a thx Jawa_ceZetak
Datum: 16. srpna 2009 14:06
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Souhlas s Jawa_ceZetak... mě jen fascinuje že tohle někoho nenapadne.. když jsem viděl dynamo poprvé v životě, hned a bez cizí rady jsem věděl jak ty uhlíky vyndat... Prostě blbuvzdorná a intuitivní záležitost  (nic proti tobě Lasty477). Ale moje osobní, praktická zkušenost je taková že v drtivé většině závad nešlo o dynamo, ale o rego. Zajímavé je že dynamo koilkrát chodilo až s neuvěřitelně obroušenými uhlíky  . Nebudu to tu prsát stokrát ale asi tak před týdnem , dvěma jsem tu psal popis jak primitivně za chodu otestovat dynamo zda je OK a to bez připojené baterky a rega. Je to nejobjektivnější test, protože při tom testu je dynamo jen samo za sebe. Zdar a sílu
Datum: 16. srpna 2009 12:05
 abys vyndal uhlíky tak se dynamo nesundává. no když už si to udělal, tak ti nejde nasadit, protože se uhlky opřou o rotor a nenasuneš to tam. vyndej uhlíky a dáš dynamo pěkně, a pak teprv nasad uhlíky. uhlíky vyndáš tak že šroubovákem vyloupnet ty uzávěry s pružinkama co protláčí uhlík k rotoru.
Datum: 16. srpna 2009 10:48
 AHOJ draci. Chci se zeptat. Je třeba změnit předstih u jawy 555 a jawy 250/panelky a okolik když jezdím na naturál 95, místo na speciál 91? Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 18:13
Jméno: fichtlař
IP: uživatel5116
 ne to máš upa jedno
Datum: 20. srpna 2009 18:13
 Taky sem s motorem nic nedělal a jezdí v pohodě.Special už nemáme.
Datum: 16. srpna 2009 22:05
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 nic neměň,prostě to tam nalej,mixni s olejem a jezdi !!!
Datum: 16. srpna 2009 9:56
 Čaute , okolik desetimn mm bych měl ufrézovat hlavu válce u mustanga ,abych dostal kompresní poměr 10,5-11:1 . Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 18:12
Jméno: fichtlař
IP: uživatel5116
 na to se vyser vole kup si za dvě kila novej píst a pojede jak svině
Datum: 20. srpna 2009 18:12
 cus, prostě zašrubuj tam svíčku, do injekční stčíkačky natáhni 5,5 ml oleje a nalej to do spalováku a uvidíš kolik je třeba odfrézovat. ale je to cca 1,5 mm
Datum: 16. srpna 2009 10:50
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar,poraďte mi, kde mám sehnat gumový průchodky masky jak tam procházej lanka a řidítka.Tady maj jen na ty lanka.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 20:22
 v červenci sem to tady kupoval  skus nejake obchody pobliz kde bydlis zamerene na jawy atd..jinak v ostrave v motodomě a yamaze (motofaktor)
Datum: 17. srpna 2009 20:22
Jméno: jawa 21
IP: uživatel4805
 čau mam simsona a je předelanej na 12V a odešla mi indučni civka když tam dam indučku s fichtla6V coto uděla?spali se to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 11:06
 to je takový problém sehnat indučku ze šadé 120?
Datum: 16. srpna 2009 11:06
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Když se dělají různá napětí indukčních cívek, tak to asi nějaký význam má. Rozhodně pokud máš bateriové zapojení, tak jí budeš přetěžovat a jednou ti odejde do věčných lovišť... a určitě, jak je známo podle Murphyho zákonů, to bude na nejnevhodnějším místě.. takže moje rada zní, nešetři zrovna na tomhle...
Datum: 16. srpna 2009 9:29
 Lidi slysel jsme ze kdyz si dam bezkontaktni zapalovani na pista z emi to lip pojede ?? je ot pravda ?? a je lepsi to od sesy a nebo z motorovky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 23:35
 Vape nás má na fichtla víc a chodí to bez problémů.Líp mi motor chytá,jde do otáček lépe,líp mi to i svítí když vic motor točím.Nechal jsem v parabole žárovku 25W a svítí to dobře.Další co to maj si ho chválej.
Datum: 17. srpna 2009 23:35
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Aha, taky jedna ústní povídačka. Bezkontakt na fichtlovi mám a poznatky z provozu ti můžu říct z první ruky. Jestli to jede líp, nebo ne ve smyslu změny výkonové křivky, tak tuhle informaci bych bral zančně s rezervou, protože bez motorové brzdy je to inforace značně spekulativní. Rozhodně co ale je dobré, že se značně zlepšily starty, protože již nevadí jakou svíčku máš, to za prvé, protože to teď zapálí s čímkoli a zároveň kvalita jiskry (bacíme se o vám známém tyristorku, to o některých druzích zapalka od IMFSOFTU neplatí) je tak dobrá že zapálí i chudší, nebo bohatší směs než jak by dokázalo klasické pionýří zapalko. Čímž se zlepší i volnoběh, podtočený motor a jiné věci kdy se motor zjevně dusil. I vyšší otáčky jdou trochu lépe, jenže pak to začne stejně narážet na schopnost namíchat směs karburací, takže tenhle přínos já nějak neocením, nehledě na to že se dost přetočením motoru samotnej motor dost ničí. O odpadnutí doštelovávání předstihu ani snad psát nemusím. Protože se dosud nedělá Vape s uspokojivým výkonem, tak tady žádná výhoda není, tedy co se týká svítivosti stroje.
Datum: 16. srpna 2009 9:27
Jméno: Zoid
IP: uživatel6713
 Ahoj chci dat vape na 477 ale resim otazku jestli 6v nebo 12v chtěl tam dat zasuvku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 1:36
 Na 12V máš více možností pro výběr,varnou konvici,autoradio,ledničku,nabíječku na mob. telefon atd.
Datum: 17. srpna 2009 1:36
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 rozhodně 12V . Máš pak větší výběr spotřebičů např: H4 žárovku na předek,vyhřívané hefty nebo tu zásuvku .
Datum: 16. srpna 2009 9:18
Jméno: amateur123
IP: uživatel7084
 Zdravím...mezi kontakty kladívka mi to házi jiskru..Je pravda, že je špatný kondík?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 16:20
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jen abych upřesnil... kondenzátor s indukční cívkou (ale v případě pionýra jde spíš o zapalovací pól) jsou naladěny tak aby docházelo při rozpojení i k harmonickým kmitům, nejde je o sprosté vybití náboje do indukční cívky, proto ty jiskry tam vždycky budou.. nebudou tak intenzivní jak má namysli Standa (tímto tě zdravím), ale když zhasneš tak je ve tmě uvidíš stejně.. bavíme se tedy o míře jiskření
Datum: 16. srpna 2009 16:20
Jméno: jirka25a
IP: uživatel7048
 jo to je kondenzátor
Datum: 16. srpna 2009 15:43
Jméno: Standa
IP: uživatel7089
 Ja jako elektrikar amatarer(fichtl odbornik  )vim,ze kdyz kladivka hazej jiskru a svicka ne,tak inducka je v prdeli.....pokud si toho nikdo nevsimnul este,tak pokud nasadis samotny zapalovani,aniz by se zapojilo na inducku,tak klavka jiskri i s novym kondikem!!! jakmile zapojis inducku,kladivka prestanou jiskrit a svicka dava jiskru......ona si totiz tak jiskra najde vzdy tu nejkratsi cestu na kostru
Datum: 16. srpna 2009 15:22
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Hele i já starej elektronickej mazák jsem byl jednou nucenej takovouhle závadu řešit a můžu ti říct že jsem nic neměřil a na hulváta měnil postupně všechno.. nejdřív samozřejmě kondenzátor a svíčku, pak fajfku a vyskonapěťovej kabel, zapalovací pól, pak kladívko, roztahal nově dráty zapalka a nakonec nechtěje tomu věřit i samotnou indučku... Bohužel byla to ona  . A neměřil jsem nic proto, že představa že si oddělám osciloskop na zapalku motorky mě moc nelákala. Takže tady ti nikdo moc neporadí, řešení je opravdu jen takové že půjdeš krok po kroku. Ale jednu zajímavost přeci... Před pár týdny jsem dával do kupy motor škody popular s rozdělovačem Scintila. Vše bylo zdánlivě ok, jen kladívko mělo kontakt když ho zrovna napadlo. Přitom kontakty byly zdánlivě OK. Takže i kladívko může být špatné, ikdyž na to nevypadá. To scintilácké jsem vyléčil pželečtěním malým drátěným kotoučkem do stříbrna.. pak motor frčel jako fík
Datum: 16. srpna 2009 11:48
Jméno: fik
IP: uživatel4699
 XD
Datum: 16. srpna 2009 11:19
Jméno: amateur123
IP: uživatel7084
 ono to právě nejede
Datum: 16. srpna 2009 10:39
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Je to normální jev, pokud to jede, nešťourej se v tom, nebo budeš muset chodit pěšky
Datum: 16. srpna 2009 9:20
 Čus draci pořád mě odcházejí svíčky nevíte čím by to mohlo být ???Díki za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 23:31
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 ale ona byla pkně opálena do cyhlova.......a jiskr u háže
Datum: 15. srpna 2009 23:31
 je to smesi tu svicku tak zvane ulijes a j po ni
Datum: 15. srpna 2009 22:41
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 Nemas je poustet na volno...a vubec kam chodí?
Datum: 15. srpna 2009 22:30
 Zdarvím mám problem s dobijením u čz 175 fakt už nevím co stím....Když nastartuju tak kontrolka třošku zhasne a dobíjí ale kontrolka stale slabě svítí a nikde nekostři.....A když rozsvítím světla tak přestane dobíjet...Pomocte prosím sem z toho už zoufalej
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 9:22
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 sundej pravý dekl motoru a zkontroluj uhlíky v dynamu . Nebo to může dělat znečištěný komutátor rotoru,takže sundáš staror a očistíš ho,pak si ještě projdi všechny kabely a kontakty
Datum: 16. srpna 2009 9:22
 Nevite na jaky strance sezenu ladeny vyfuk na pinska nebo na simsona?Dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 21:15
Datum: 15. srpna 2009 21:15
 Fakt nevim
Datum: 15. srpna 2009 19:50
 Muze mi nekdo prosim vas rict jak to jede s osmickou vybrusem a tuningovim pistem?Diky moc.Jo a nevite jak to je s postovnym,jaky jsou ceny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 2:05
 je to znat jen o trochu,rychleji vytoci a postovny je 130kc
Datum: 16. srpna 2009 2:05
 Hele scháním kontakt na někoho, kdo mi udělá trisky jaký budu potřebovat... Nevíte o někom? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 18:03
 zdarec tunim fichtla a potřeboval bych poradit jak po domácku snížit hlavu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 9:08
 jj dám ti vědět...
Datum: 17. srpna 2009 9:08
 Az to budes vedet tak mi to prosimte napis.Moc me to zajma
Datum: 15. srpna 2009 19:42
Jméno: sagosek
IP: uživatel5570
 Cus, ja mam doma jednu snizenou (profi) navíc, tak jestli chceš, můžem udělat kšeft
Datum: 15. srpna 2009 18:02
 Já bych to po domácku neryskoval jestli nemáš frézu nebo soustruh
Datum: 15. srpna 2009 17:23
 a co ti brani?
Datum: 15. srpna 2009 17:20
Jméno: bob
IP: uživatel6923
 ostřihej si vlasy
Datum: 15. srpna 2009 17:19
 caw dal sem si na svoji zetku zapalko od Imf Softu a nejak mi nechce hazet jiskru na fajfce je furt napeti 3,9 - 4V, ale vejs to nevyleze ani nahodou.cimto muze bejt?nejak nemam fantazii. indukcka je nova. mam tam novou elektriku, ktera je zapojena podle schematu, podle kteryho to s kladivkama chodilo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 16:26
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Ok, ptal jsem se na straoj protože znám lidi, kteří by IMFSOFTa roubovali bez úprav do pionýra a ani netuší že je tam střídavé napětí  . Jo, procesor je ale jen jedna součást celé konstrukce, nemusí odejít všecko, ale jen dílčí část, jako třeba tranzistorový konec spínající indučku  . Pak by procesor s počítačem komunikoval, ale neznamená to že to bude pálit jiskru. Koneckonců, pokud jsi s tím nevyváděl psí kusy (tímto se omlouvám za obvinění), tak výkonový konec (máš-li tranzistorový) může odejít taktéž bez varování a i při běžných provozních podmínkách. Chtělo by to připojit oscilskop a podívat se zda z procesoru lezou pulzy pro tranzistor (i vývod brány z procesoru může být odkouřenej ikdyž procesor žije!) a pak šel po cestě signálu k spínacímu prvku (tyristor, tranzistor). U CDI zapalka bych si změřil, jestli na vývodu měniče vzniká vysoké napětí, to změříš voltmetrem. Tohle napětí bývá do 300V, proto bacha na ruce kam je strkáš.. výboj z měniče směrem na procesor ho spolehlivě zabije a stejně tak GATE tyristoru, či jiné polovodiče. Polemizuju bo neznám schéma...
Datum: 16. srpna 2009 16:26
 jo a kdyby bylo to zapalko zlikvidovany tak mi nebude komunikovat s pocitacem
Datum: 16. srpna 2009 12:29
 chongu ze na svici je az 20KV to vim, ale co sem nameril to tu pisu a jaky experimenty myslis jestli bych oddelal zapalko tak by se muselo oddelat samo normalnim provozem, coz je blbost a jinak mam to na čz 487
Datum: 16. srpna 2009 12:15
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To zapalko máš na jakém stroji? Pionýr, kejva, simson?
Datum: 16. srpna 2009 9:19
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Tak ti nevím Karlosi, jestli si nepleteš pojmy s dojmy, nebo jsi prostě takovej kamikaze elektronik... Osobně bych na fajfce nic doma neměřil bo můj profesionální multimetr má mezi svorkama napsáno že vydrží maximálně 1000V. Můžu tě ubezpečit že výboj na svíčce, tedy to napětí co proběhne fajfkou je mnohonásobně vyšší.. Inu tedy buď rád že se ti nepodařilo výboj vyvolat, protože by jsi se rovnou mohl s multimetrem rozloučit. Rozhodně Ti s Tvými znalostmi nedoporučuju aby jsi se v tom šťoural a měřil víc než Ti doporučuje příručka k zapalku  . Můj osobní odhad je takovej že jsi to svými experimenty oddělal. Vysokonapěťový výboj dokáždě oddělat velmi zlehka cokoli a procesor speciálně...
Datum: 16. srpna 2009 9:06
 Čaute , který z těchto výfuků hikone bude nejlepe sedět na mustanga. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 17:15
Datum: 15. srpna 2009 17:15
 http://www.motodilyeshop.cz/index.php?superakce=view&img=z_5141_v.jpg ja pouzivam tento a funguje na 7000-7300ot/min funguje pekne
Datum: 15. srpna 2009 17:15
Jméno: Standa
IP: uživatel5634
Datum: 15. srpna 2009 15:44
Datum: 15. srpna 2009 15:15
Jméno: Alert
IP: uživatel7081
 Ahojte draci. Jaka je nejlepsi svicka na Mustanga? Dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 15:51
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 NR15C
Datum: 16. srpna 2009 15:51
 N14C
Datum: 15. srpna 2009 22:44
Jméno: bob
IP: uživatel6923
 žhavící
Datum: 15. srpna 2009 17:25
 Brisk N15x
Datum: 15. srpna 2009 14:32
|



|