slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1686  1687  1688  1689  1690  1691  1692  1693  1694  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel5311    
je čz 175 dobra motorka?jakou ma maximalku?jakou ma spotřebu?myslim tu starou verzi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2009 8:40
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draku,ano je to dobrá motorka,jak už tady psali žere tak něco kolem 4l/100km a já ji mám po generálce - výbrus,klika atd. a jezdí i 100km/h.Tah to má i v menších otáčkách a pokud to dobře všechno nastavíš - předstih.odtrh,karbec,spojku atd, tak jezdí výborně.Na téhle motorce se toho dá dost dobře naučit,já jsem díky ní toho hodně pochopil,měl jsem jí téměř celou rozdělanou.Ceny dílů jsou taky přijatelný!Jinak já ji mám z roku 1968. nazdar
 
 
Datum: 16. července 2009 8:40
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
mam doma dvě a je to celkem dobrej traktor:-) ... zvuk a těžkopádnej chod těhle motorů je nenapodobitelnej a skvělej:-)
 
 
Datum: 15. července 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Ta jezdí kolem 90-100 km/h a spotřeba zhruba kolem 4l na sto (vše záleží na stavu)
 
 
Datum: 15. července 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel5311    
175/450
 
 
Datum: 15. července 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Jakej tip???????
 
 
Datum: 15. července 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: kohut      IP: uživatel6708    
Nazdarek . Nevite nekdo kdy bude takova podobni burza ako ve Slavkove u brna . Diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 15:54
 
 
 
 
Jméno: spike      IP: uživatel5056    
cus draci mam dotaz existuje píst 58.00 s čepem 18?? nebo jen 16?? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 15:44
 
 
 
 
Jméno: primax69      IP: uživatel5566    
zdar hele nevite kolik žere jawa 350 na 100km ??? ja ji mam met a tak potrebuji lesti to uzivim.diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Já měl jawa 350 chvilku (634) a žralo mi to 4-5 litru na sto a jezdil jsem šetřivě. Ale lepší když napíšeš jaký tip třistapadesatky máš na mysli. :-)
 
 
Datum: 15. července 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6455    
dle stavu a stylu jizdy, obvykle 4-6l/100km
 
 
Datum: 15. července 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: Habr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaký je rozdíl mezi svíčkou NGK B8HS a B6HS?? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to jenom rozdíl v tepelné hodnotě. NGK B8HS je chladnější a NGK B6HS je teplejší. Je to jako Brisk N15 a Brisk N17
 
 
Datum: 15. července 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Nevim to jistě,ale nejspíš je to rozdíl tepelné hodnoty.
 
 
Datum: 15. července 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel650    
Ahoj,prosím nevíte někdo kde jsou testy na ŘP A1...?,ale myslím ty samí co jsou u závěreček,a jaký jsou vaše zkušenosti,tipy,rady,na co je potřeba si dát bacha...?díky moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau mam na to takovej recept neuc se z ucebnice , den pred zkouskama si na internetu udelej 30 testu . po 30 testech to budes umet tak ze te to bude nudit .
 
 
Datum: 15. července 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: vasil      IP: uživatel367    
http://etesty.mdcr.cz/Test.aspx tady jsou,ty samé otázky,jen v autoškole to má jinougrafiku..jinak vlevo důle daj A..hodně štěstí...
 
 
Datum: 15. července 2009 14:42
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1553    
Nauc se krizovatky a tesy jsou na http://www.etesty.cz
 
 
Datum: 15. července 2009 14:39
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1553    
Zdar chlapy, hledal jsem ale nikde to tu neni, mam dvourychlostni babettu a mam sni problemy uz moc dlouho. Nakopnul jsem přidal plny plyn a nejela stala na miste jak kdyz na neutral vsechny oblozeni nove. Nakonec že volnoběžka v převodovce .. dneska rozpulenej motor a taky nic volnoběža funguje jak ma na jednu stranu pusti na druhou ne ( skoušel jsem ve svěráku sikovkama) co myslite cim to muže byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
jj ten bliz k zadnimu kolu
 
 
Datum: 15. července 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: pepan      IP: uživatel6707    
A když ti stojí na místě, točí se ti ten ozubený řemen a nebo stojí. Já mám podobný problém, ale mě se řemen točí.Kdyby řemen stál, tak je to podle mě rozběhová spojka umístěná v tom předním kole. Jo dá se nějak vyzkoušet volnoběžka co je uvnitř motoru ještě před rozpůlením ?
 
 
Datum: 15. července 2009 16:07
 
 
 
 
Jméno: Petr(autor)      IP: uživatel1553    
zeli - ktery myslis buben ten bliz k zadnimu kolu?
 
 
Datum: 15. července 2009 14:38
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
hele to delalo me taky.. povol ten sroubek co stahuje ten velky buben.. nastartuj a az to budes mit nastartovany tak ho dotahni a pridej plyn at se toci a pak zase dotahni a furt dotahuj a vono si to sedne a pojede to. taky sem byl z toho na vetvi
 
 
Datum: 15. července 2009 14:11
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
www.razdva.cz/alesmarek/babetta/
 
 
Datum: 15. července 2009 14:01
 
 
 
 
Jméno: jmacas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj draci.Dávám do kupy babatu 210 a vznikl problém. Nastartuju OK, ale rozjezd nejde, prostě při přidání plynu se roztáčí motor naprázdno. Když roztlačím, tak se chytně 2.stupeň a už jede normálně. Četl jsem tady staré dotazy v pokecu a někdo měl podobný problém, ale rada zněla, že kloužou rozběhové lamely ( ty 3 ). Ale u mě to asi není ono, protože když já stojím na místě a přidávám plyn, tak se mi točí i ten ozubený řemen (spolu z ozubeným kolem druhého stupně) a ten je až za tou rozběhovkou. Poradí mi někdo ? Moc děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: pepan      IP: uživatel6714    
Tak čelisti jsou vyměněný, gufero nové, vše umyto. Právě ty čelisti převádějí podle mě jednak sílu při startování a jednak 2.rychlost. A jak jsem psal, když to trošku roztlačím, tak se 2.rychlost chytne a už to jede parádně, teda až do chvíle, kdy je nějakej kopec a převodovka chce přeřadit na 1.stupeň. V tu chvíli se zastavím, a můžu jenom přidávat plyn - motor jde do obrátek, ale stojím na místě.
 
 
Datum: 15. července 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: Lahvajs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě se klužou řadící čelisti. asi netěsní gufero!! takže vyměnit gufero a pořádne ty čelisti a ten buben odmastit technicákem!! ten samej problém sem měl taky ale musel sem koupit nový čelisti !
 
 
Datum: 15. července 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: don salieri      IP: uživatel1723    
ahoj všichni mám takový dotaz dal jsem pojistit pionýra a ted mám tu zelenou kartu a mám original a duplikát co mám vozit sebou?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 14:42
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
já vozím oba díly, stačí ale jeden.
 
 
Datum: 18. července 2009 14:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6706    
rucne vyplnena zelena karta je platná stale,ale mas ji predevsim pro dobu,nez ti prijde zelena karta tištěná,kterou pak vozis sebou......
 
 
Datum: 15. července 2009 14:07
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel5084    
Zdravím! Jawa o5 v těžkém terénu! ::: řetězka 11z, rozeta 70z, úprava převodovky "silná dvojka" =>(motor pracuje ve vyších otáčkách = DOBRE' MAZA'NI') -- dosud jsem jezdil (2roky) s motorovým olejem Husqvarna XP 1:50 a bez problémů: ale chci tam začít lit něco levnějšího.....znáte nějaký jný kvalitní moto. oil za rozumnou cenu? A jak hodnitíte moto. olej Shell cca. za 110 Kč. (do zmíněných podmínek) Děkuji! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: Lahvajs      IP: uživatel5365    
No táta jezdí do Žamberka pro M6-A natočej mu to do dvacelititrovího kanistru a litr ho višel asi na 55Kč,leju to do všeho co mám doma a sem s tím spokojenej.Když sem zajížděl motor u 555 tak sem to mazal 1:40 a tedka to táhne jako bejk.A ten volej dávám i do převodovky.
 
 
Datum: 15. července 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Jak každý ví,tak já sem velký zastance oleje shell sx 2T takže určitě mužu doporučit. (i do zminovaných podmínek) Ukaž fotku toho pincka.
 
 
Datum: 15. července 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel5084    
Zdravím! Jawa o5 v těžkém terénu! ::: řetězka 11z rozeta 70z, úprava převodovky "silná dvojka" =>(motor pracuje ve vyších otáčkách = DOBRE' MAZA'NI') -- dosud jsem jezdil (2roky) s motorovým olejem Husqvarna XP 1:50 a bez problémů: ale chci tam začít lit něco levnějšího.....znáte nějaký jný kvalitní moto. oil za rozumnou cenu? A jak hodnitíte moto. olej Shell cca. za 110 Kč. (do zmíněných podmínek) Děkuji! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 12:50
 
 
 
 
Jméno: murko      IP: uživatel5722    
caute..aku mam dat baterku do jawy 250/353 ? diky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2009 8:32
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jaj Jano79 mudri... 11 12 13 14mAh je tak málo že i svítivá dioda by na to nejela dýl jak hodinu :-D A to LED žere fakt málo :-D Takže má ironie je namístě když si murko plete dojmy s pojmy a Jawamistral mu odpověděl správně, byť uvedl mylně jednotky pouze v ampérech. Nebál bych se že uváděl zkratovej proud, ten je mnohonásobně vyšší :-) A hlavně mě fascinuje lenost s jakou operuje murko, když se ani nepodívá do příručky k motorce, nebo do katalogu náhradních dílů, kde je vše uvedeno!
 
 
Datum: 16. července 2009 8:32
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Původně se tam dávaly baterky 12-14 Ah. Klidně ale jde použít 11 Ah. a ta je navíc levnější, sám je do kývaček dávám. Podstatné je ovšem, aby bylo dobře seřízené relé a baterie byla řádně dobíjena, jinak je i nová kvalitní baterie houby platná.
 
 
Datum: 15. července 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: jano79      IP: uživatel5722    
jaj či si mudri ale on sa pita ze či je naj 11 12 13 či 14 mAh !dilno...
 
 
Datum: 15. července 2009 16:30
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
co odporůča jawamistral je v rozmezí 11000 až 14000 mAh
 
 
Datum: 15. července 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: murko      IP: uživatel5722    
odporučas kolko mAh ?
 
 
Datum: 15. července 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
6V 11 až 14 A
 
 
Datum: 15. července 2009 13:00
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,potřeboval bych vyřešit můj stálý problém na pincku.Když jezdím,tak to jede v poho, ale pak po pár kilometrech se začerní svíčka a nejede to.Jenom když dám čistou tak to zas chvíli jezdí než se zase začerní atd.Není mokrá je suchá ale černá jak uhel.Jehlu mám v nejvyšším zářezu,trysky origo,plíšek taky seřízený, zapalování můžu seřizovat jak chci ale pořád je to stejné.Výfuk jsem taky čistil,netěsnost taky ne.Mažu olejem Stihl v poměru 1:50.Už mě nic nenapadá čím to může být.S tímhle se jezdit prostě nedá. Prosím poraďte co bych ještě mohl zkusit. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6706    
tak to je jasný.....mezi karterama... tohle svicka nedela......jako dela,ale ne tak výrazně....
 
 
Datum: 15. července 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: Zdenda      IP: uživatel606    
měl jsem stejnej problém ,tak jsem vyměnil co se dalo aj gufera a nic furt stejný po jednom kilometru chcípl a po delší době naskočil , poslední naděje byla svíčka měl jsem tam 17 a dal studenou 14 a je klid ,už mam najeto několik 10tek km.
 
 
Datum: 15. července 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
tak skus dát 60
 
 
Datum: 15. července 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
68
 
 
Datum: 15. července 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Jaký číslo máš hlavní trysku?
 
 
Datum: 15. července 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To už jsem taky zkoušel bez filtru a gufera jsem taky měnil. No asi někdy to zkusím přetěsnit ale to se mi nezdá, já sem ho měl už rozpůlený a dal jsem tam papírové těsnění a tmel.
 
 
Datum: 15. července 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
A co přívod vzduchu? skus jezdit chvili bez vzduchové filtru a jestli to bude furt dělat,tak jedině gufera vyměnit. (já měl podobný problem na 250/559,a zjistil sem že sem měl nějak promáčklí airbox takže mi tam nešel vzduch,ikdyž sem měl čistý nový vzduchový filtr)
 
 
Datum: 15. července 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam stejnej problem ale gufera jsou novy vsechno stejne jk kolega no a stejne je svicka cerna jak negri r*ť ale jede porad problem nemam
 
 
Datum: 15. července 2009 14:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6706    
tahá to olej z prevodovky....klasika....nic jineho nezbývá,pokud je vse tak serizeno jak pises........
 
 
Datum: 15. července 2009 13:10
 
 
 
 
Jméno: mustafo      IP: uživatel5336    
Zdravim mam problem nevim jestly ma mit nakou vuli kolecko z nabojem (23 zub) v lozisku (u pionira)? Kdyz snim zamelu tak ma vuli do stran odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6706    
vetsina fichtlů na to trpí i kdyz se tam da nove lozisko,je dulezite mit v poradku lozisko v deklu,aby se retezovy kolo nemohlo kvrdlat!!!!
 
 
Datum: 15. července 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Kolečko s nábojem je usazeno v ložisku a proto se nesmí vychylovat.Asi je ložisko vadné.
 
 
Datum: 15. července 2009 11:50
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel5412    
ahoj,mam problem se svou čz,nejsem nejakej expert jako vy,nebo STANDA vid tak kdyby si mi mohl jako vzdycky prosimte poradit,motorku nastartuju jenom na roztlacení a kdyz uz jedu tak to se to ani enchce rozjet jako yb to cuka nebo vynechava jako by se to dusilo,hned po par metrech nevedel by jsi co s tím,nedavno mi odesla fajfka tak sem tam dal z pionyra to asi mít vliv nebude ze,dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Dej jehlu na 3,zářez ,přídavný vzduch min.3/4 otáčky.Odtrh 0,35mm vsuvně,předstih 3mm.
 
 
Datum: 15. července 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6706    
jinak ja expert nejsem....jsou tu daleko vetsi......
 
 
Datum: 15. července 2009 13:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6706    
s tohohle popisu ti toho moc nereknu......motorka cuká,kdyz vynechava jiskra a nebo kdyz tam nejde dost benzinu......zaprve vse serid,jak uz psala Dobeška,to je základ.....pokud pak budes mit serizene zapalovani i karburator,tak se teprve bude hledat chyba jinde......ale tohle muze delat cokoliv,bludnej kabel,kterej se kostří,vadná spínačka,bordel v karbecu,vadna svicka,vadna fajfka,vadnej VN kabel,probijejici kladivko atd.....
 
 
Datum: 15. července 2009 13:15
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel5412    
je to 180
 
 
Datum: 15. července 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Přeměř si seřízení zapalování a když toto bude OK, Seřidˇpřídavný vzduch u karburátoru a mrkni na jehlu ve kterém je zářezu. Záleží jaký máš typ ČZ.
 
 
Datum: 15. července 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: K20      IP: uživatel6705    
cus lidi dalo by se dát na fichtla zapalování z minibike..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: k20      IP: uživatel6711    
Aha a když ten stroboskop nesezenu tak sem asi v haji co..
 
 
Datum: 15. července 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: monter      IP: uživatel6600    
jo přesně tak kup rotor a cívku a ten stroboskop na to se zeptej tatíka von bude vědět esi je trochu znalej..to je taková pistole stroboskoppová a s tou se nastavuje předstih u různých zapalování..dá se to kopit ale stojí to přes litr se poptej u vás třeba to někdo bude mít
 
 
Datum: 15. července 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: k20      IP: uživatel6711    
Dal bys mi prosim icq jestli bys mi jeste poradil atd abych to mohl objednat díky moc..
 
 
Datum: 15. července 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: k20      IP: uživatel6711    
takže mam koupit ten rotor a cívku toť vše..?A ten předtsih mam udělat jako jak stroboskem kde ho mam sehnat a jak se to dělá..? :-(
 
 
Datum: 15. července 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel6600    
nn ten rotor se tam vejde akorát ale ta cívka se tam už nevejde...jj musíš udělat držák na tu spešl indučku...předstih musíš naladit stroboskopem a pude to normálně nakopávat..
 
 
Datum: 15. července 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: K20      IP: uživatel6711    
Počkat takže ten rotor se tam nevejde jo a udělat nakej drzak na tu spešl indučku..? A předstih tam musí bejt hodně dobrej aby to šlo nastartovat a kdyz tam budu mit z minibike tak to se taky nakopáva nebo to bude na tu snurku..?
 
 
Datum: 15. července 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel6600    
musíš vyříznout trochu kartery ta cívka se tam nevejde a udělat si držáček na tu cívku naladíš předstih a jezdíš si jak pán :-)
 
 
Datum: 15. července 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: K20      IP: uživatel6711    
Stando takže už se asi vyplatí koupit to zapalování na minibike na minibike-eshop.cz vid je stim i pak min práce atd. stačí teda koupit jen rotor(ventilátor) a spešl indukční cívku jo..? A jde to tam nasadit dobře.. nejsou stím žadný problémy zapojim a jde to hned..? Nebo to musim ještě nak poladit díky za odpoved
 
 
Datum: 15. července 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6706    
otazku úhlů ti asi nejlepe zodpovi lide,kteri tomu rozumi jako je FK a nebo Frikulín.....ani ja ani Jawacezetak tomu moc nerozumime......ale malý muj postřeh: Stejsky u sportovniho valce mel kanaly smerovane kolmo......a co jsem mel v ruce válce 5-ti kanály z 2T 125ccm tak tam to bylo obdobné.......nektere meli dokonce plochý píst(jednou se tu o tom vedli debaty....)
 
 
Datum: 15. července 2009 14:11
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standa: takze tie prefuky nebudu dobre fungovat??? to je pravda ze bolo by to lepsie keby prefuky boli v pravom uhle??? lebo chcem urobit válec co malo 2 kanále a 1 prefuk.... ja tie komplet zapalovanie kupil som za 10eur -bolo to pouzité
 
 
Datum: 15. července 2009 13:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6706    
ja na tohle zadnej odbornik nejsem a ani tomu moc nerozumim,ale podle vseho se mi zdá,ze tim pistem a prefukama tam tu smes natolik rozvíříš,ze z ní polovička uteče do vejfuku......zcela vyjimecne bych asi poslechl JawaCezetaka a udelal jinej pist a snazil se smes posilat jednim smerem,kdyz uz puvodni symetrak neprinutis foukat smes jinak,nez je tvarovany...... Jinak k zapalovanimu z minibike......rikal jsem to tu uz asi pred rokem,ze pasuje,ale dokud neprisel Jenco,tak tomu nikdo neveril:-D:-D Ja vim na tuty o zapalovanim z minicrossu cinskyho,ze pasuje na fichtlackej kuzel.......jako komplet ho koupis treba na minibike-shop.cz.....prodavaj extra rotor(vrtule) a extra civku.....vychazi to asi na 800,- a je to v podstate totozne zapalovani,jako zapalovani z motorovky......
 
 
Datum: 15. července 2009 13:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco studoval si bella? takovy uhel přefuků se už nedělá, dává se tam pravý uhel tj. 90 stupňů
 
 
Datum: 15. července 2009 13:00
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
;-)
 
 
Datum: 15. července 2009 12:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco: :-) tak co už, sem to viděl už mockrát nooooo.... :-D
 
 
Datum: 15. července 2009 12:31
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak: ja viem ze ty uz nie si na to zvedavy,ale ja nemám len 1 galérie a na tom mám aj tie zapalovanie,preto som tam pisal ze zapalovanie je na 2. strane galérie, :-)
 
 
Datum: 15. července 2009 12:22
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
K20: ja mislim ze skoro vsetky minibike má rovnaké zapalovanie a asi celi motor,ja doteraz vydel som v minibikeoch len 2 odlisné motory, 1 vzduchom chladené 2 vodom chladené,vzduchom chladené viem ze majú také,,,aj minicrossi
 
 
Datum: 15. července 2009 12:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Monter: tú úpravu nie ja robim,robi to moj brat zacal to robi podla toho http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-valec.html ale on robil vacsie okienka do piest a on preto musi urobyt klapkové sanie
 
 
Datum: 15. července 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel6600    
já ted dělám tu úpravu ze světa motorů ale nějak mi tam pořád chybí nějaký rozměry tak nevím asi se musí dopočítat
 
 
Datum: 15. července 2009 12:01
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel6600    
jenco to máš udělaný podle tý úpravy ze světa motorů?..nebo sis to počítal sám?
 
 
Datum: 15. července 2009 12:00
 
 
 
 
Jméno: K20      IP: uživatel6705    
to je narez fakt..;-) ale každý zápalko tam nemusí pasovat z minibike co..
 
 
Datum: 15. července 2009 11:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco furt neukazuj ten přefuk pístem. to mám taky a nemachruju s tím
 
 
Datum: 15. července 2009 11:15
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 15. července 2009 11:10
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked chces to vydiet tak http://www.bikepics.com/jawa/mustang50/69/pics.asp 2.strana :-)
 
 
Datum: 15. července 2009 10:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mám asi z minibike BLATA je to lachky dat na to len treba vyrezat kusok z motora,inak magnet len jednoducho dás na klukovku bez upravi to tam pasuje :-) inak je lepsi ako original lepsie startuje aj ked je motor studeny aj ked je zahriaty :-) a ovela lepsie berie otacky a co je najdolezitejsi netreba hrat s kladivom,kondenzátorom a s cievkami :-) ale nemozes mat lampu len ked dás na to niaky akumulátor :-(
 
 
Datum: 15. července 2009 10:57
 
 
 
 
Jméno: K20      IP: uživatel6705    
Z jakyhokoliv minibike jo..? A je tezky to tam dat,zapojit atd..a jakto pak jezdi..?
 
 
Datum: 15. července 2009 10:50
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozrejme ja mám na to z minibike :-)
 
 
Datum: 15. července 2009 10:50
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel6600    
jo dalo
 
 
Datum: 15. července 2009 10:41
 
 
 
 
Jméno: cechl1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam takový problém mam javu 20 a včerajsem se šel večer svezt a když jsem chtěl odjet od kamaráda tak nechytala tak jsme udělali odtrh a dali jsme novou svýčku a po 2 km chcípla a už nechytla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 9:00
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel5829    
Zdar. Mám menší dotaz, chci si v patnácti udělat řidičák na motorku, mam ponětí že je to značený AM, ale nevim, no a jestli bych s tim řidičákem od pátnácti bych moh jezdit na simsonu, protože i když mě chytnou, tak už bych řidičák měl, takže si myslim že by to mohli zkontrolovat i bez pokuty. Myslim si že když už budu mít aspoň nějakej řidičák, tak mě nemaj za co trestat, ale zase simson neni pod skupinou AM. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau hele musíš počkat do 16
 
 
Datum: 26. července 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele než do tý autoškoly pujdeš měl by sis o tom něco zjistit :-) a A1 nemůžeš na 250, musí souhlasit obsah 125 a zároven 11kw.. v 15 už jdeš na svý triko a napařej ti odklad řidiáčáků, pokuta 25 litrů možná nějaky veřejný práce :-D a když někoho sejmeš nebo i on tebe v každym případě za to můžeš ty protože tam nemáš co dělat.. ted ještě bys neměl pojištění tak bys třeba cáloval nějakýho medoura, opravu za 300 litrů... a to se vyplatí!
 
 
Datum: 15. července 2009 13:00
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel5829    
Takže si počkam do 16 na A1, ale na A1 můžu už jezdit i na kejvačce 250, ne? Protože kilowattama se vejde, ale obsahem ne. Musí souhlasit oboje? Jak obsah tak kilowatty, nebo stačí jenom kilowatty? Co mi hrozí když mě chytnou na simáru ve 14 a v 15, je v tom rozdíl?
 
 
Datum: 15. července 2009 12:44
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Počkej si do 16 na A1 mně je 15 a taky si počkám
 
 
Datum: 15. července 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel6602    
kuop si pařeza stim blatníčkem ten ma v tp 45
 
 
Datum: 15. července 2009 8:51
 
 
 
 
Jméno: Riman      E-mail:      IP: uživatel5536    
Mno nebo si skus koupit fichtla kterej má v TP 45Km moc jich neni ale sezenes to
 
 
Datum: 15. července 2009 8:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6704    
udelej si normalne AM a kup motorku ktera ma AM v technicaku.......klasika......vic s tim nevykouzlis......fichtly a simsony sou moc profláklý,zakze ani papirove prepsat na AM nejdou..... narazis nahodou na blbce a ta pokuta za to nestojí......
 
 
Datum: 14. července 2009 23:30
 
 
 
 
Jméno: Monax      IP: uživatel5313    
Souhlas s Pérem :-D
 
 
Datum: 14. července 2009 23:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Tome to jsi vedle jak ta jedle pokud budeš mít jen AM a chytnou tě na simálu nebo na pionýru tak z toho budeš mít stejnej průser jako kdyby jsi žádnej řidičák neměl ..takže být tebou bych si rok počkal na A1
 
 
Datum: 14. července 2009 23:15
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čest, soudruzi. Další debilní dotaz :-D : chtěl bych si trošku vylepšit výkon u fichtla. Mám motor po go, nový ložiska v kolech a rozetě, namazanej řetaz a nafouklý kola :-). Něco málo za málo peněz(do 1000,-), vim, že se dělává např.klapka sání nebo odelhčená klika, ale já jsem v techletech věcech amatér. Tak pište pár rad. Ďkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: dulik6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
převrtej si hlavní trysku....:-)
 
 
Datum: 21. července 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: Pejky      IP: uživatel6788    
Ahoj, úprava výfukového a sacího kanálu, kterou uděláš pilníkama a šablonama tě nebude nic stát, dokonce nemusíš ani vytahovat vložku z válce, pak stačí přetryskovat karburátor, nebo když máš 1000 kč, tak koupit starého Jikova s difuzorem 20 mm a k němu trysky M6, jestli si to pak seřídit a budeš mile překvapen výkonem. Takto jsem začínal a na silničních závodech byl muj motor silnější než několik 4 kanálů s dellortama a úpravama za několik tisíc.
 
 
Datum: 21. července 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: add      IP: uživatel6692    
 
 
Datum: 16. července 2009 14:38
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
este neco - to co rikal Standa s tim souhlasim a jeste dodavam jednu dulezitou vec - poradnej vejfuk, ci spise poradne spocitanej a odkousenej...hlavne odzkousenej...
 
 
Datum: 16. července 2009 12:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za ten litr si dej snížit hlavu, výbrus a jednokroužek
 
 
Datum: 15. července 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6706    
nechapu co maj vsichni s tou klapkou,samotna klapka ti vykon neprida!!!! ba naopak bych rek jinou vec,,,,,protoze bez poradnyho podtlaku pod ni se spise chova jako aerodynamická restrikce,tak i výkon mozna trochu ubere......klapka je hlavne na sání do kliky(jehož realizace je peklo) a nebo pro prefuk pod klapkou(3K) a nebo je treba kdyz je sací kanal natolik velkej,ze uz nejde realizovat rozvod pístem..... pokud chces motorku upravit,aby to melo nejakej vykonovej efekt,tak potrebujes 4 hlavní veci.....poradny zapalovani,poradnej valec,poradnej karbec a poradnou kliku(+výplně).......to sou veci na kterejch to nejvíc stojí.......a vsechny tyhle veci samozrejmne stoji nejvic penez......a za litr si tak sezenes to bezkontaktni zapalovani na minibike,nic vic......
 
 
Datum: 15. července 2009 16:19
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
varit z vody se neda...naklady se daj samozrejme snizit sikovnosti, vybavenou dilnou, chuti do toho a taky spoustou kontaktu atd...je to tu 100x omylany dotaz...a docela me uz seres pozdravem cest soudruzi...
 
 
Datum: 15. července 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale nie je to také drahé , trosku treba hladat a najdes veci aj lacnejsie npr.:válec mozes tuningovat aj ty(aj ja tak to robim s pilnikom),bezkontakt mozes zohnat uz za 10-15kc od minibike(aj ja mám také),krabec-ked udelás klapkové asanie podla mna to stacilo od simsona (neni to také drahé),alebo bing 18(to je uz drahé :-(),klapkové sanie-ja teraz chcem na to urobyt klapku budem mat za 14,50 Eur,a este mudem na to urobyt taky domcek + práca no to bude okolo 30 Eur,,ja este hlava valca a mám z babety je to najlacnejsi len treba tam vyvrtat diery a znizit,hlavu z babety podla mna mozes zohnat aj zadarmo,podla mna to neni problém,,,,,1000kc to nebude ale ked takto to urobys ako ja tak mozes to urobyt z 2000kc +/- :-)
 
 
Datum: 15. července 2009 8:01
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale nie je to také drahé ja zohnal som trosku treba hladat a najdes veci aj lacnejsie npr.:válec mozes tuningovat aj ty(aj ja tak to robim s pilnikom),bezkontakt mozes zohnat uz za 10-15kc od minibike(aj ja mám také),krabec-ked udelás klapkové asanie podla mna to stacilo od simsona (neni to také drahé),alebo bing 18(to je uz drahé :-(),klapkové sanie-ja teraz chcem na to urobyt klapku budem mat za 14,50 Eur,a este mudem na to urobyt taky domcek + práca no to bude okolo 30 Eur,,ja este hlava valca a mám z babety je to najlacnejsi len treba tam vyvrtat diery a znizit,hlavu z babety podla mna mozes zohnat aj zadarmo,podla mna to neni problém,,,,,1000kc to nebude ale ked takto to urobys ako ja tak mozes to urobyt z 2000kc +/- :-)
 
 
Datum: 15. července 2009 8:00
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
dej tam motor z F16tky, ale nwm jestli ho za 1000 sezeneš:-D:-D:-D
 
 
Datum: 14. července 2009 23:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6704    
v tvý cenový relaci neudelas vubec nic :-D Mozna tak ty kulisy:-D klika trojku,bezkontakt trojku,valec dvojku,karbec dvojku,gumy litr,hlava litr........fakt za litr si sezen snizenou vejirovou hlavu.......
 
 
Datum: 14. července 2009 23:21
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel4294    
Zdravím, mám dotaz, prokluzuje mi spojka u Jawy 555. Potřeboval bych lamely do spojky, tady jsem je nenašel, tudíž se chci zeptat, kde ji koupím. Předem děkuji. S pozdravem Filip odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: Lahvajs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem jí taky sháněl !! ale pak sem doma našel korky tak ty spálený korky z tej lamely vyndal a uvařil ty nový , narval je do tý lamely zabropusil smirglem a zabírá to parádně!!!
 
 
Datum: 15. července 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Můžu ti poslat odkaz nebo tel.číslo,ale sem to nelze.
 
 
Datum: 15. července 2009 12:07
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
U Jawy 555 se vyměňují ty korky, myslím, že tyhle lamely se už ani nevyráběj. Pak je ještě jedna možnost a to ta, že bys tam dal komplet spojku s pionýra tím myslím třeba Jawu 20 nebo 21.
 
 
Datum: 15. července 2009 7:28
 
<  1686  1687  1688  1689  1690  1691  1692  1693  1694  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 15:31:15 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu