Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 je čz 175 dobra motorka?jakou ma maximalku?jakou ma spotřebu?myslim tu starou verzi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 8:40
 Nazdar draku,ano je to dobrá motorka,jak už tady psali žere tak něco kolem 4l/100km a já ji mám po generálce - výbrus,klika atd. a jezdí i 100km/h.Tah to má i v menších otáčkách a pokud to dobře všechno nastavíš - předstih.odtrh,karbec,spojku atd, tak jezdí výborně.Na téhle motorce se toho dá dost dobře naučit,já jsem díky ní toho hodně pochopil,měl jsem jí téměř celou rozdělanou.Ceny dílů jsou taky přijatelný!Jinak já ji mám z roku 1968. nazdar
Datum: 16. července 2009 8:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mam doma dvě a je to celkem dobrej traktor  ... zvuk a těžkopádnej chod těhle motorů je nenapodobitelnej a skvělej
Datum: 15. července 2009 21:29
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Ta jezdí kolem 90-100 km/h a spotřeba zhruba kolem 4l na sto (vše záleží na stavu)
Datum: 15. července 2009 19:02
 175/450
Datum: 15. července 2009 18:56
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Jakej tip???????
Datum: 15. července 2009 18:54
Jméno: kohut
IP: uživatel6708
 Nazdarek . Nevite nekdo kdy bude takova podobni burza ako ve Slavkove u brna . Diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 15:54
Jméno: spike
IP: uživatel5056
 cus draci mam dotaz existuje píst 58.00 s čepem 18?? nebo jen 16?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 15:44
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zdar hele nevite kolik žere jawa 350 na 100km ???
ja ji mam met a tak potrebuji lesti to uzivim.diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 18:24
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já měl jawa 350 chvilku (634) a žralo mi to 4-5 litru na sto a jezdil jsem šetřivě.
Ale lepší když napíšeš jaký tip třistapadesatky máš na mysli.
Datum: 15. července 2009 18:24
Jméno: Sharky
IP: uživatel6455
 dle stavu a stylu jizdy, obvykle 4-6l/100km
Datum: 15. července 2009 16:51
 Jaký je rozdíl mezi svíčkou NGK B8HS a B6HS?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 16:00
 Je to jenom rozdíl v tepelné hodnotě. NGK B8HS je chladnější a NGK B6HS je teplejší. Je to jako Brisk N15 a Brisk N17
Datum: 15. července 2009 16:00
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Nevim to jistě,ale nejspíš je to rozdíl tepelné hodnoty.
Datum: 15. července 2009 15:21
Jméno: michal
IP: uživatel650
 Ahoj,prosím nevíte někdo kde jsou testy na ŘP A1...?,ale myslím ty samí co jsou u závěreček,a jaký jsou vaše zkušenosti,tipy,rady,na co je potřeba si dát bacha...?díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 17:17
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau
mam na to takovej recept neuc se z ucebnice , den pred zkouskama si na internetu udelej 30 testu . po 30 testech to budes umet tak ze te to bude nudit .
Datum: 15. července 2009 17:17
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 http://etesty.mdcr.cz/Test.aspx tady jsou,ty samé otázky,jen v autoškole to má jinougrafiku..jinak vlevo důle daj A..hodně štěstí...
Datum: 15. července 2009 14:42
Jméno: petr
IP: uživatel1553
Datum: 15. července 2009 14:39
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
 Zdar chlapy, hledal jsem ale nikde to tu neni, mam dvourychlostni babettu a mam sni problemy uz moc dlouho. Nakopnul jsem přidal plny plyn a nejela stala na miste jak kdyz na neutral vsechny oblozeni nove. Nakonec že volnoběžka v převodovce .. dneska rozpulenej motor a taky nic volnoběža funguje jak ma na jednu stranu pusti na druhou ne ( skoušel jsem ve svěráku sikovkama) co myslite cim to muže byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 19:44
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 jj ten bliz k zadnimu kolu
Datum: 15. července 2009 19:44
Jméno: pepan
IP: uživatel6707
 A když ti stojí na místě, točí se ti ten ozubený řemen a nebo stojí. Já mám podobný problém, ale mě se řemen točí.Kdyby řemen stál, tak je to podle mě rozběhová spojka umístěná v tom předním kole. Jo dá se nějak vyzkoušet volnoběžka co je uvnitř motoru ještě před rozpůlením ?
Datum: 15. července 2009 16:07
Jméno: Petr(autor)
IP: uživatel1553
 zeli - ktery myslis buben ten bliz k zadnimu kolu?
Datum: 15. července 2009 14:38
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 hele to delalo me taky.. povol ten sroubek co stahuje ten velky buben.. nastartuj a az to budes mit nastartovany tak ho dotahni a pridej plyn at se toci a pak zase dotahni a furt dotahuj a vono si to sedne a pojede to. taky sem byl z toho na vetvi
Datum: 15. července 2009 14:11
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 www.razdva.cz/alesmarek/babetta/
Datum: 15. července 2009 14:01
 Ahoj draci.Dávám do kupy babatu 210 a vznikl problém. Nastartuju OK, ale rozjezd nejde, prostě při přidání plynu se roztáčí motor naprázdno. Když roztlačím, tak se chytně 2.stupeň a už jede normálně. Četl jsem tady staré dotazy v pokecu a někdo měl podobný problém, ale rada zněla, že kloužou rozběhové lamely ( ty 3 ). Ale u mě to asi není ono, protože když já stojím na místě a přidávám plyn, tak se mi točí i ten ozubený řemen (spolu z ozubeným kolem druhého stupně) a ten je až za tou rozběhovkou. Poradí mi někdo ? Moc děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 21:56
Jméno: pepan
IP: uživatel6714
 Tak čelisti jsou vyměněný, gufero nové, vše umyto. Právě ty čelisti převádějí podle mě jednak sílu při startování a jednak 2.rychlost. A jak jsem psal, když to trošku roztlačím, tak se 2.rychlost chytne a už to jede parádně, teda až do chvíle, kdy je nějakej kopec a převodovka chce přeřadit na 1.stupeň. V tu chvíli se zastavím, a můžu jenom přidávat plyn - motor jde do obrátek, ale stojím na místě.
Datum: 15. července 2009 21:56
 Podle mě se klužou řadící čelisti. asi netěsní gufero!! takže vyměnit gufero a pořádne ty čelisti a ten buben odmastit technicákem!! ten samej problém sem měl taky ale musel sem koupit nový čelisti !
Datum: 15. července 2009 21:19
Jméno: don salieri
IP: uživatel1723
 ahoj všichni mám takový dotaz dal jsem pojistit pionýra a ted mám tu zelenou kartu a mám original a duplikát co mám vozit sebou??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 14:42
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 já vozím oba díly, stačí ale jeden.
Datum: 18. července 2009 14:42
Jméno: standa
IP: uživatel6706
 rucne vyplnena zelena karta je platná stale,ale mas ji predevsim pro dobu,nez ti prijde zelena karta tištěná,kterou pak vozis sebou......
Datum: 15. července 2009 14:07
Jméno: tom
IP: uživatel5084
 Zdravím! Jawa o5 v těžkém terénu! ::: řetězka 11z, rozeta 70z, úprava převodovky "silná dvojka" =>(motor pracuje ve vyších otáčkách = DOBRE' MAZA'NI') --
dosud jsem jezdil (2roky) s motorovým olejem Husqvarna XP 1:50 a bez problémů: ale chci tam začít lit něco levnějšího.....znáte nějaký jný kvalitní moto. oil za rozumnou cenu? A jak hodnitíte moto. olej Shell cca. za 110 Kč. (do zmíněných podmínek) Děkuji!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 19:46
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 No táta jezdí do Žamberka pro M6-A natočej mu to do dvacelititrovího kanistru a litr ho višel asi na 55Kč,leju to do všeho co mám doma a sem s tím spokojenej.Když sem zajížděl motor u 555 tak sem to mazal 1:40 a tedka to táhne jako bejk.A ten volej dávám i do převodovky.
Datum: 15. července 2009 19:46
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Jak každý ví,tak já sem velký zastance oleje shell sx 2T takže určitě mužu doporučit. (i do zminovaných podmínek)
Ukaž fotku toho pincka.
Datum: 15. července 2009 15:17
Jméno: tom
IP: uživatel5084
 Zdravím!
Jawa o5 v těžkém terénu! ::: řetězka 11z rozeta 70z, úprava převodovky "silná dvojka" =>(motor pracuje ve vyších otáčkách = DOBRE' MAZA'NI') -- dosud jsem jezdil (2roky) s motorovým olejem Husqvarna XP 1:50 a bez problémů: ale chci tam začít lit něco levnějšího.....znáte nějaký jný kvalitní moto. oil za rozumnou cenu? A jak hodnitíte moto. olej Shell cca. za 110 Kč. (do zmíněných podmínek) Děkuji!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 12:50
Jméno: murko
IP: uživatel5722
 caute..aku mam dat baterku do jawy 250/353 ? diky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 8:32
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Jaj Jano79 mudri... 11 12 13 14mAh je tak málo že i svítivá dioda by na to nejela dýl jak hodinu  A to LED žere fakt málo  Takže má ironie je namístě když si murko plete dojmy s pojmy a Jawamistral mu odpověděl správně, byť uvedl mylně jednotky pouze v ampérech. Nebál bych se že uváděl zkratovej proud, ten je mnohonásobně vyšší  A hlavně mě fascinuje lenost s jakou operuje murko, když se ani nepodívá do příručky k motorce, nebo do katalogu náhradních dílů, kde je vše uvedeno!
Datum: 16. července 2009 8:32
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Původně se tam dávaly baterky 12-14 Ah. Klidně ale jde použít 11 Ah. a ta je navíc levnější, sám je do kývaček dávám. Podstatné je ovšem, aby bylo dobře seřízené relé a baterie byla řádně dobíjena, jinak je i nová kvalitní baterie houby platná.
Datum: 15. července 2009 20:27
Jméno: jano79
IP: uživatel5722
 jaj či si mudri ale on sa pita ze či je naj 11 12 13 či 14 mAh !dilno...
Datum: 15. července 2009 16:30
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 co odporůča jawamistral je v rozmezí 11000 až 14000 mAh
Datum: 15. července 2009 14:15
Jméno: murko
IP: uživatel5722
 odporučas kolko mAh ?
Datum: 15. července 2009 13:11
 6V 11 až 14 A
Datum: 15. července 2009 13:00
 Zdarec,potřeboval bych vyřešit můj stálý problém na pincku.Když jezdím,tak to jede v poho, ale pak po pár kilometrech se začerní svíčka a nejede to.Jenom když dám čistou tak to zas chvíli jezdí než se zase začerní atd.Není mokrá je suchá ale černá jak uhel.Jehlu mám v nejvyšším zářezu,trysky origo,plíšek taky seřízený, zapalování můžu seřizovat jak chci ale pořád je to stejné.Výfuk jsem taky čistil,netěsnost taky ne.Mažu olejem Stihl v poměru 1:50.Už mě nic nenapadá čím to může být.S tímhle se jezdit prostě nedá. Prosím poraďte co bych ještě mohl zkusit. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 22:49
Jméno: standa
IP: uživatel6706
 tak to je jasný.....mezi karterama... tohle svicka nedela......jako dela,ale ne tak výrazně....
Datum: 15. července 2009 22:49
Jméno: Zdenda
IP: uživatel606
 měl jsem stejnej problém ,tak jsem vyměnil co se dalo aj gufera a nic furt stejný po jednom kilometru chcípl a po delší době naskočil , poslední naděje byla svíčka měl jsem tam 17 a dal studenou 14 a je klid ,už mam najeto několik 10tek km.
Datum: 15. července 2009 16:50
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 tak skus dát 60
Datum: 15. července 2009 16:21
 68
Datum: 15. července 2009 16:17
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Jaký číslo máš hlavní trysku?
Datum: 15. července 2009 16:09
 To už jsem taky zkoušel bez filtru a gufera jsem taky měnil. No asi někdy to zkusím přetěsnit ale to se mi nezdá, já sem ho měl už rozpůlený a dal jsem tam papírové těsnění a tmel.
Datum: 15. července 2009 16:03
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 A co přívod vzduchu? skus jezdit chvili bez vzduchové filtru a jestli to bude furt dělat,tak jedině gufera vyměnit.
(já měl podobný problem na 250/559,a zjistil sem že sem měl nějak promáčklí airbox takže mi tam nešel vzduch,ikdyž sem měl čistý nový vzduchový filtr)
Datum: 15. července 2009 15:43
 Mam stejnej problem ale gufera jsou novy vsechno stejne jk kolega no a stejne je svicka cerna jak negri r*ť ale jede porad problem nemam
Datum: 15. července 2009 14:43
Jméno: standa
IP: uživatel6706
 tahá to olej z prevodovky....klasika....nic jineho nezbývá,pokud je vse tak serizeno jak pises........
Datum: 15. července 2009 13:10
Jméno: mustafo
IP: uživatel5336
 Zdravim mam problem nevim jestly ma mit nakou vuli kolecko z nabojem (23 zub) v lozisku (u pionira)? Kdyz snim zamelu tak ma vuli do stran
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 13:11
Jméno: standa
IP: uživatel6706
 vetsina fichtlů na to trpí i kdyz se tam da nove lozisko,je dulezite mit v poradku lozisko v deklu,aby se retezovy kolo nemohlo kvrdlat!!!!
Datum: 15. července 2009 13:11
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Kolečko s nábojem je usazeno v ložisku a proto se nesmí vychylovat.Asi je ložisko vadné.
Datum: 15. července 2009 11:50
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 ahoj,mam problem se svou čz,nejsem nejakej expert jako vy,nebo STANDA vid tak kdyby si mi mohl jako vzdycky prosimte poradit,motorku nastartuju jenom na roztlacení a kdyz uz jedu tak to se to ani enchce rozjet jako yb to cuka nebo vynechava jako by se to dusilo,hned po par metrech nevedel by jsi co s tím,nedavno mi odesla fajfka tak sem tam dal z pionyra to asi mít vliv nebude ze,dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 13:23
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Dej jehlu na 3,zářez ,přídavný vzduch min.3/4 otáčky.Odtrh 0,35mm vsuvně,předstih 3mm.
Datum: 15. července 2009 13:23
Jméno: standa
IP: uživatel6706
 jinak ja expert nejsem....jsou tu daleko vetsi......
Datum: 15. července 2009 13:18
Jméno: standa
IP: uživatel6706
 s tohohle popisu ti toho moc nereknu......motorka cuká,kdyz vynechava jiskra a nebo kdyz tam nejde dost benzinu......zaprve vse serid,jak uz psala Dobeška,to je základ.....pokud pak budes mit serizene zapalovani i karburator,tak se teprve bude hledat chyba jinde......ale tohle muze delat cokoliv,bludnej kabel,kterej se kostří,vadná spínačka,bordel v karbecu,vadna svicka,vadna fajfka,vadnej VN kabel,probijejici kladivko atd.....
Datum: 15. července 2009 13:15
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 je to 180
Datum: 15. července 2009 12:38
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Přeměř si seřízení zapalování a když toto bude OK, Seřidˇpřídavný vzduch u karburátoru a mrkni na jehlu ve kterém je zářezu.
Záleží jaký máš typ ČZ.
Datum: 15. července 2009 11:57
Jméno: K20
IP: uživatel6705
 cus lidi dalo by se dát na fichtla zapalování z minibike..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 20:29
Jméno: k20
IP: uživatel6711
 Aha a když ten stroboskop nesezenu tak sem asi v haji co..
Datum: 15. července 2009 20:29
Jméno: monter
IP: uživatel6600
 jo přesně tak kup rotor a cívku a ten stroboskop na to se zeptej tatíka von bude vědět esi je trochu znalej..to je taková pistole stroboskoppová a s tou se nastavuje předstih u různých zapalování..dá se to kopit ale stojí to přes litr se poptej u vás třeba to někdo bude mít
Datum: 15. července 2009 20:26
Jméno: k20
IP: uživatel6711
 Dal bys mi prosim icq jestli bys mi jeste poradil atd abych to mohl objednat díky moc..
Datum: 15. července 2009 20:26
Jméno: k20
IP: uživatel6711
 takže mam koupit ten rotor a cívku toť vše..?A ten předtsih mam udělat jako jak stroboskem kde ho mam sehnat a jak se to dělá..?
Datum: 15. července 2009 20:19
Jméno: Monter
IP: uživatel6600
 nn ten rotor se tam vejde akorát ale ta cívka se tam už nevejde...jj musíš udělat držák na tu spešl indučku...předstih musíš naladit stroboskopem a pude to normálně nakopávat..
Datum: 15. července 2009 20:13
Jméno: K20
IP: uživatel6711
 Počkat takže ten rotor se tam nevejde jo a udělat nakej drzak na tu spešl indučku..? A předstih tam musí bejt hodně dobrej aby to šlo nastartovat a kdyz tam budu mit z minibike tak to se taky nakopáva nebo to bude na tu snurku..?
Datum: 15. července 2009 19:52
Jméno: Monter
IP: uživatel6600
 musíš vyříznout trochu kartery ta cívka se tam nevejde a udělat si držáček na tu cívku naladíš předstih a jezdíš si jak pán
Datum: 15. července 2009 19:49
Jméno: K20
IP: uživatel6711
 Stando takže už se asi vyplatí koupit to zapalování na minibike na minibike-eshop.cz vid je stim i pak min práce atd. stačí teda koupit jen rotor(ventilátor) a spešl indukční cívku jo..? A jde to tam nasadit dobře.. nejsou stím žadný problémy zapojim a jde to hned..? Nebo to musim ještě nak poladit díky za odpoved
Datum: 15. července 2009 19:45
Jméno: standa
IP: uživatel6706
 otazku úhlů ti asi nejlepe zodpovi lide,kteri tomu rozumi jako je FK a nebo Frikulín.....ani ja ani Jawacezetak tomu moc nerozumime......ale malý muj postřeh: Stejsky u sportovniho valce mel kanaly smerovane kolmo......a co jsem mel v ruce válce 5-ti kanály z 2T 125ccm tak tam to bylo obdobné.......nektere meli dokonce plochý píst(jednou se tu o tom vedli debaty....)
Datum: 15. července 2009 14:11
 Standa: takze tie prefuky nebudu dobre fungovat??? to je pravda ze bolo by to lepsie keby prefuky boli v pravom uhle??? lebo chcem urobit válec co malo 2 kanále a 1 prefuk.... ja tie komplet zapalovanie kupil som za 10eur -bolo to pouzité
Datum: 15. července 2009 13:43
Jméno: standa
IP: uživatel6706
 ja na tohle zadnej odbornik nejsem a ani tomu moc nerozumim,ale podle vseho se mi zdá,ze tim pistem a prefukama tam tu smes natolik rozvíříš,ze z ní polovička uteče do vejfuku......zcela vyjimecne bych asi poslechl JawaCezetaka a udelal jinej pist a snazil se smes posilat jednim smerem,kdyz uz puvodni symetrak neprinutis foukat smes jinak,nez je tvarovany...... Jinak k zapalovanimu z minibike......rikal jsem to tu uz asi pred rokem,ze pasuje,ale dokud neprisel Jenco,tak tomu nikdo neveril   Ja vim na tuty o zapalovanim z minicrossu cinskyho,ze pasuje na fichtlackej kuzel.......jako komplet ho koupis treba na minibike-shop.cz.....prodavaj extra rotor(vrtule) a extra civku.....vychazi to asi na 800,- a je to v podstate totozne zapalovani,jako zapalovani z motorovky......
Datum: 15. července 2009 13:26
 jenco studoval si bella? takovy uhel přefuků se už nedělá, dává se tam pravý uhel tj. 90 stupňů
Datum: 15. července 2009 13:00
Datum: 15. července 2009 12:33
 jenco:  tak co už, sem to viděl už mockrát nooooo....
Datum: 15. července 2009 12:31
 JAWA_ceZetak: ja viem ze ty uz nie si na to zvedavy,ale ja nemám len 1 galérie a na tom mám aj tie zapalovanie,preto som tam pisal ze zapalovanie je na 2. strane galérie,
Datum: 15. července 2009 12:22
 K20: ja mislim ze skoro vsetky minibike má rovnaké zapalovanie a asi celi motor,ja doteraz vydel som v minibikeoch len 2 odlisné motory, 1 vzduchom chladené 2 vodom chladené,vzduchom chladené viem ze majú také,,,aj minicrossi
Datum: 15. července 2009 12:18
Datum: 15. července 2009 12:13
Jméno: Monter
IP: uživatel6600
 já ted dělám tu úpravu ze světa motorů ale nějak mi tam pořád chybí nějaký rozměry tak nevím asi se musí dopočítat
Datum: 15. července 2009 12:01
Jméno: Monter
IP: uživatel6600
 jenco to máš udělaný podle tý úpravy ze světa motorů?..nebo sis to počítal sám?
Datum: 15. července 2009 12:00
Jméno: K20
IP: uživatel6705
 to je narez fakt..  ale každý zápalko tam nemusí pasovat z minibike co..
Datum: 15. července 2009 11:29
 jenco furt neukazuj ten přefuk pístem. to mám taky a nemachruju s tím
Datum: 15. července 2009 11:15
Datum: 15. července 2009 11:10
Datum: 15. července 2009 10:58
 ja mám asi z minibike BLATA je to lachky dat na to len treba vyrezat kusok z motora,inak magnet len jednoducho dás na klukovku bez upravi to tam pasuje  inak je lepsi ako original lepsie startuje aj ked je motor studeny aj ked je zahriaty  a ovela lepsie berie otacky a co je najdolezitejsi netreba hrat s kladivom,kondenzátorom a s cievkami  ale nemozes mat lampu len ked dás na to niaky akumulátor
Datum: 15. července 2009 10:57
Jméno: K20
IP: uživatel6705
 Z jakyhokoliv minibike jo..? A je tezky to tam dat,zapojit atd..a jakto pak jezdi..?
Datum: 15. července 2009 10:50
 samozrejme ja mám na to z minibike
Datum: 15. července 2009 10:50
Jméno: Monter
IP: uživatel6600
 jo dalo
Datum: 15. července 2009 10:41
 mam takový problém mam javu 20 a včerajsem se šel večer svezt a když jsem chtěl odjet od kamaráda tak nechytala tak jsme udělali odtrh a dali jsme novou svýčku a po 2 km chcípla a už nechytla
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 9:00
Jméno: Tom
IP: uživatel5829
 Zdar.
Mám menší dotaz, chci si v patnácti udělat řidičák na motorku, mam ponětí že je to značený AM, ale nevim, no a jestli bych s tim řidičákem od pátnácti bych moh jezdit na simsonu, protože i když mě chytnou, tak už bych řidičák měl, takže si myslim že by to mohli zkontrolovat i bez pokuty. Myslim si že když už budu mít aspoň nějakej řidičák, tak mě nemaj za co trestat, ale zase simson neni pod skupinou AM.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 21:17
 čau hele musíš počkat do 16
Datum: 26. července 2009 21:17
 Hele než do tý autoškoly pujdeš měl by sis o tom něco zjistit  a A1 nemůžeš na 250, musí souhlasit obsah 125 a zároven 11kw.. v 15 už jdeš na svý triko a napařej ti odklad řidiáčáků, pokuta 25 litrů možná nějaky veřejný práce  a když někoho sejmeš nebo i on tebe v každym případě za to můžeš ty protože tam nemáš co dělat.. ted ještě bys neměl pojištění tak bys třeba cáloval nějakýho medoura, opravu za 300 litrů... a to se vyplatí!
Datum: 15. července 2009 13:00
Jméno: Tom
IP: uživatel5829
 Takže si počkam do 16 na A1, ale na A1 můžu už jezdit i na kejvačce 250, ne? Protože kilowattama se vejde, ale obsahem ne. Musí souhlasit oboje? Jak obsah tak kilowatty, nebo stačí jenom kilowatty? Co mi hrozí když mě chytnou na simáru ve 14 a v 15, je v tom rozdíl?
Datum: 15. července 2009 12:44
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Počkej si do 16 na A1 mně je 15 a taky si počkám
Datum: 15. července 2009 11:19
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 kuop si pařeza stim blatníčkem ten ma v tp 45
Datum: 15. července 2009 8:51
 Mno nebo si skus koupit fichtla kterej má v TP 45Km moc jich neni ale sezenes to
Datum: 15. července 2009 8:33
Jméno: standa
IP: uživatel6704
 udelej si normalne AM a kup motorku ktera ma AM v technicaku.......klasika......vic s tim nevykouzlis......fichtly a simsony sou moc profláklý,zakze ani papirove prepsat na AM nejdou..... narazis nahodou na blbce a ta pokuta za to nestojí......
Datum: 14. července 2009 23:30
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 Souhlas s Pérem
Datum: 14. července 2009 23:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Tome to jsi vedle jak ta jedle pokud budeš mít jen AM a chytnou tě na simálu nebo na pionýru tak z toho budeš mít stejnej průser jako kdyby jsi žádnej řidičák neměl ..takže být tebou bych si rok počkal na A1
Datum: 14. července 2009 23:15
 Čest, soudruzi. Další debilní dotaz  : chtěl bych si trošku vylepšit výkon u fichtla. Mám motor po go, nový ložiska v kolech a rozetě, namazanej řetaz a nafouklý kola  . Něco málo za málo peněz(do 1000,-), vim, že se dělává např.klapka sání nebo odelhčená klika, ale já jsem v techletech věcech amatér. Tak pište pár rad. Ďkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 22:22
 převrtej si hlavní trysku....
Datum: 21. července 2009 22:22
Jméno: Pejky
IP: uživatel6788
 Ahoj, úprava výfukového a sacího kanálu, kterou uděláš pilníkama a šablonama tě nebude nic stát, dokonce nemusíš ani vytahovat vložku z válce, pak stačí přetryskovat karburátor, nebo když máš 1000 kč, tak koupit starého Jikova s difuzorem 20 mm a k němu trysky M6, jestli si to pak seřídit a budeš mile překvapen výkonem. Takto jsem začínal a na silničních závodech byl muj motor silnější než několik 4 kanálů s dellortama a úpravama za několik tisíc.
Datum: 21. července 2009 14:34
Jméno: add
IP: uživatel6692
Datum: 16. července 2009 14:38
 este neco - to co rikal Standa s tim souhlasim a jeste dodavam jednu dulezitou vec - poradnej vejfuk, ci spise poradne spocitanej a odkousenej...hlavne odzkousenej...
Datum: 16. července 2009 12:10
 za ten litr si dej snížit hlavu, výbrus a jednokroužek
Datum: 15. července 2009 22:27
Jméno: standa
IP: uživatel6706
 nechapu co maj vsichni s tou klapkou,samotna klapka ti vykon neprida!!!! ba naopak bych rek jinou vec,,,,,protoze bez poradnyho podtlaku pod ni se spise chova jako aerodynamická restrikce,tak i výkon mozna trochu ubere......klapka je hlavne na sání do kliky(jehož realizace je peklo) a nebo pro prefuk pod klapkou(3K) a nebo je treba kdyz je sací kanal natolik velkej,ze uz nejde realizovat rozvod pístem..... pokud chces motorku upravit,aby to melo nejakej vykonovej efekt,tak potrebujes 4 hlavní veci.....poradny zapalovani,poradnej valec,poradnej karbec a poradnou kliku(+výplně).......to sou veci na kterejch to nejvíc stojí.......a vsechny tyhle veci samozrejmne stoji nejvic penez......a za litr si tak sezenes to bezkontaktni zapalovani na minibike,nic vic......
Datum: 15. července 2009 16:19
 varit z vody se neda...naklady se daj samozrejme snizit sikovnosti, vybavenou dilnou, chuti do toho a taky spoustou kontaktu atd...je to tu 100x omylany dotaz...a docela me uz seres pozdravem cest soudruzi...
Datum: 15. července 2009 12:11
 ale nie je to také drahé , trosku treba hladat a najdes veci aj lacnejsie npr.:válec mozes tuningovat aj ty(aj ja tak to robim s pilnikom),bezkontakt mozes zohnat uz za 10-15kc od minibike(aj ja mám také),krabec-ked udelás klapkové asanie podla mna to stacilo od simsona (neni to také drahé),alebo bing 18(to je uz drahé  ),klapkové sanie-ja teraz chcem na to urobyt klapku budem mat za 14,50 Eur,a este mudem na to urobyt taky domcek + práca no to bude okolo 30 Eur,,ja este hlava valca a mám z babety je to najlacnejsi len treba tam vyvrtat diery a znizit,hlavu z babety podla mna mozes zohnat aj zadarmo,podla mna to neni problém,,,,,1000kc to nebude ale ked takto to urobys ako ja tak mozes to urobyt z 2000kc +/-
Datum: 15. července 2009 8:01
 ale nie je to také drahé ja zohnal som trosku treba hladat a najdes veci aj lacnejsie npr.:válec mozes tuningovat aj ty(aj ja tak to robim s pilnikom),bezkontakt mozes zohnat uz za 10-15kc od minibike(aj ja mám také),krabec-ked udelás klapkové asanie podla mna to stacilo od simsona (neni to také drahé),alebo bing 18(to je uz drahé  ),klapkové sanie-ja teraz chcem na to urobyt klapku budem mat za 14,50 Eur,a este mudem na to urobyt taky domcek + práca no to bude okolo 30 Eur,,ja este hlava valca a mám z babety je to najlacnejsi len treba tam vyvrtat diery a znizit,hlavu z babety podla mna mozes zohnat aj zadarmo,podla mna to neni problém,,,,,1000kc to nebude ale ked takto to urobys ako ja tak mozes to urobyt z 2000kc +/-
Datum: 15. července 2009 8:00
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
Datum: 14. července 2009 23:57
Jméno: standa
IP: uživatel6704
 v tvý cenový relaci neudelas vubec nic  Mozna tak ty kulisy  klika trojku,bezkontakt trojku,valec dvojku,karbec dvojku,gumy litr,hlava litr........fakt za litr si sezen snizenou vejirovou hlavu.......
Datum: 14. července 2009 23:21
Jméno: Filip
IP: uživatel4294
 Zdravím, mám dotaz, prokluzuje mi spojka u Jawy 555. Potřeboval bych lamely do spojky, tady jsem je nenašel, tudíž se chci zeptat, kde ji koupím. Předem děkuji. S pozdravem Filip
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 21:22
 Já sem jí taky sháněl !! ale pak sem doma našel korky tak ty spálený korky z tej lamely vyndal a uvařil ty nový , narval je do tý lamely zabropusil smirglem a zabírá to parádně!!!
Datum: 15. července 2009 21:22
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Můžu ti poslat odkaz nebo tel.číslo,ale sem to nelze.
Datum: 15. července 2009 12:07
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 U Jawy 555 se vyměňují ty korky, myslím, že tyhle lamely se už ani nevyráběj. Pak je ještě jedna možnost a to ta, že bys tam dal komplet spojku s pionýra tím myslím třeba Jawu 20 nebo 21.
Datum: 15. července 2009 7:28
|



|