slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1682  1683  1684  1685  1686  1687  1688  1689  1690  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
hosi vsimte si ze proti M2T maji nejvic kecy do 15let mlady frackove co maj hovno najezdeno jako je rohliq atd. nj maminka jim dava penize na olej no :-D a proto plno fichtlaru odeslo kvuli bezduvodnejm kecum jako ze zadrzel atd. presne jak se to resilo nebylo to M2T. M2t do fichtla kejvacek uplne v pohode postacuje , jako motory co tocej prez 7tis otacek to je o necem jinym standa frikulin jo ale ostatni to moc prozivaj :-) tot muj nazor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Ja problem M2T vyresil tak,ze k tomu davam cca 5 ml catrsolu gardenu od krovinaku a 2-3(:-D) kapky husqarny.Tim se karbonovani srazi fakt na hodne malo.Kdo neskusil-neuveri:-D Jinak je to u myho zavodaka,tam sem na zajizdeni daval mogul TSF az z toho byl mazel,tak sem daval M2T cisty bez quarny nebo strolu a tedka kdyz uz vim ze budu vsecko vzime predelavat tak davam M6T,40 let starej olej,do 4 taktnich motoru-zprvu se daval do vsech pionyru kdyz M2T nebylo ale jen pred tusim 65 rokem.A ze mi to jede lepsejc nez profi oleje:-D
 
 
Datum: 13. září 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
nicmoc:-D:-D
 
 
Datum: 19. července 2009 23:58
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
od 2 pavu po 150c do ctyrkoly a stelly :-D ja nevim nebudu to tu vypisovat vse
 
 
Datum: 19. července 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
od 550 prez 551 po 23 :-D tezko rict :-D od 125 do 250 :-P kejvacky panelky perak :-P velorex atd
 
 
Datum: 19. července 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
OK:-D tak jake mas motorky? s.w.i.n.e2
 
 
Datum: 19. července 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
standa souhlasim stebou, tech 100 km za rok ? ale 100 km najedu do tydne :-) ale pocitam ze za tech par let mam najeto 3000km mozna i vic :-) ty motorky 10 celejch ? :-)to pridej ale to je jedno dyt vis :-D ja vyzkousel plno oleju a M2T se mi zda nejlepsi protoze tamty sracky oleje to ani nekourilo a ja nevedel jestli mazu :-D
 
 
Datum: 19. července 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6754    
sakra vy ste ďáblové:-D:-D:-D 40 prispevků a to sem se do toho este nevložil já:-D:-D a ani se do toho míchat nehodlam......vsechno bylo receno.....a ze zrovna ty swine2 toho na motorkách najezdíš hodne co:-D 30 motorek,z toho 10 celejch a z toho 5 pojizdnejch:-D kolik najedes za rok? 100km?? Objektivní sou nazory lidí,kteri uz neco najezdili.....tisíce kilometrů......coz treba Hlada najel......proto jeho nazor berte jako jeden z nejobjektivnejsich......Steve taky ví o čem mluví.....Kolečko je muj parťák v boji proti m2t:-D....mimojine taky najede dost za rok a ví o čem mluví.... večný obhájce m2t od firmy Paramo ...JS taky zjevne najel haldy kiláků,takze jeho nazor taky berte za objektivní.....je to clovek kterej se k tomu umí chovat a proto mu to funguje.....neni to jen o oleji.... Ja toho uz dneska moc nenajezdim,co mam od 18 auto,tak vsude jezdim prevazne autem......na Peraku vyjedu jen o vikendy......jestli na nem najedu za rok 3000km tak je to moc......co jsem ho oživil,tak jezdi na motorex a myslim ze je to jediny co ho drzi pri zivote....... po 5 vybrusech sem zacal do fichtla lejt lepsi olej a od ty doby nevim co to je cinkání kroužků,prijdu,šlápnu,jedu.....jooo je pravda ze polosyntetika neni moc dobra na bronzovy futro,ale dneska uz beztak kazdej druhej jezdí jehly........jooo na fichtlu toho za rok moc nenajedu uz,jestli 1000km? nereknu presne.....ale to se změní......:-) po vsech mejch skusenostech m2t do mejch motorů nesmí......svym spusobem si za vsechno muzu sam,protoze jezdim jako debilní hovado,ale ten olej to kurva musí umazat!!!!!! Motorex to umaže....!!!...m2t to nezvladalo.......!!!! To sou moje objektivni skusenosti...... nekdo tu pise výkřiky typu m2t forever.......ja rikam: M2T NEVER EVER!!!!
 
 
Datum: 19. července 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Steve: Tahle diskuze se trochu zvrhala no. Je problém obhajovat nebo zatracovat M2t, protože ho vyrábí hodně výrabců. Já jsem s M2t od Parama spokojen a jezdí mi to 75 km/h. Nikdy jsem na pístu nepozoroval oni známku přidření.
 
 
Datum: 19. července 2009 14:08
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasim se Stevem
 
 
Datum: 19. července 2009 13:04
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rek bych ze je na case uzavrit tuto diskuzi zase s jenim a tim samym vysledkem jako byly secky zatim tady na kramku, S.w.i.n.e2 zvolil namet diskuze vcelku nestastne a tak se jakovzdy zvrhla v soutez gdo koho vic precura, gdy byla trochu na urovni coz naznaky tu byly tak by se ten problem s M2T uz mohl vyresit a ne ze za tyden tu bude dalsi horecna diskuze o dvou taberech, jez jeden tvrdi ze M2T je levny dobry oil a druha strana ze je to seda srajda co se nehoni ani na mazani pantu u dveri...pravda je vzdy negde mezi ale co si budem povidat, M2T je pro stary macety co malo toci a nejsou na jejich provozni naplne kladeny nijak zvlast velke provozni naroky, gdo chce ale jezdit s zivotnosti a "nad 60km/h" jak sem to tu uz rozebiral tak bude mazat necim jinym, a ze je levnej je pravda ale jsou i levnejsi oleje v prepocut Kc/l nez je M2T a umi to narozdil od neho skutecne mazat (chladit, tesnit, odvadet teplo, popr. i cistit u polosyntetik nebo zabranovat pogumovani, usazovani, ucpani atd.) a ne jen mastit, kourit, leptat a smrdet...to je kazdyho vec a nazorale pro ty co tim mazou - pro me ste jen draci co jsou lini prijmout nazor ostatnich a uznat ze ten oil ma i sve chybi a ze nekteri ho proste vystat nemuzou...receno uz bylo dost, pojdme jezdit :-)
 
 
Datum: 19. července 2009 12:05
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele....mi je 14 a liju tam Castrol 2T....nedostávám na něj od rodičů, ale roznáším letáky a pak si za to kupuju Oil a benzín, tak nevím, co má pořád svině2 za problém....M2T je humus a vše ostatní už je olej
 
 
Datum: 19. července 2009 11:47
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zde uz se neresi M2T ale urazky ostatnich...diskuze je o tom podelit se se svyma nazorama, lobbovat, podelit se a repsktovat nazor ostatnich...to ze negdo nekoho bude urazet a mit ho za debila jen diky tomu ze rika neco jineho, to pak neni o obsahu samotnem ale o urakzach...
 
 
Datum: 19. července 2009 11:45
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
on to řeší:-Dmně je to jedno klidně si na tu sračku jezděte:-D
 
 
Datum: 18. července 2009 23:33
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
dostanete už rozum a přestanete tu řešit M2T????
 
 
Datum: 18. července 2009 23:21
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
to s.w.i.n.e2 asi tu nejsilnější ne:-D
 
 
Datum: 18. července 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
tak vis co, nevedi co maji psat tak pisou z hladu picoviny
 
 
Datum: 18. července 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
presne jawa cezetak dalsi rozumnej clovek , zadna dekarbonizace atd
 
 
Datum: 18. července 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak já mám čízu která přes 30let jezdí na M2T a ještě ani dekarbonizace nebyla třeba, jen sem trochu přešudlil píst
 
 
Datum: 18. července 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
jojo mam jen jednoho mustanga :-) :-D
 
 
Datum: 18. července 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svine máš ještě tu čz 516? nebo už jen mustanga? nebo už i něco lepší?
 
 
Datum: 18. července 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JS - mam, jednim vydrenym valcem, raflym brnzovym futrem a pridrenym pistem...staci to? mimochodem uz sem to tu psal proc to nemaze...
 
 
Datum: 18. července 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobovej ale uz davno prezitej,uz sou lepsi oleje ktery mnohem lip chranej motor,proberte se lidi a nezabijejte svuj motor:-)
 
 
Datum: 18. července 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
M2T 4ever :-) hosi to je dobovej olej :-)
 
 
Datum: 18. července 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdím na M2t bez sebemenšího problému. Čištění nepovažuju za problém. Komu vadí čištění od karbonu ten ať kupuje něco dražšího. Steve, ty pořád píšeš v tom smyslu, že M2t nemaže při vyšších otáčkach a že se trhá olejový film. Máš svý tvrzení nějak podložený?
 
 
Datum: 18. července 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
davis 08 , to je tezky jakou ti mam rict totiz jich mam vic :-)
 
 
Datum: 18. července 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
M2T používám na mazání vačky v zapalku.Ale při posledním mazání sem použil TSF protože mi zbylo
 
 
Datum: 18. července 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
j maminka,jasně ty vole:-Dje mi 15 a na motorku, olej, benzin sem si vždy našetřil, nebo vydělal na brigádě, tak napiš ty s.w.i.n.e2 jakou motorku sedláš, jaké máš zkušenosti. Vím že M2T se nehodí ani na řetaz od pily:-D
 
 
Datum: 18. července 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bože swině.... ty se sám chováš na 13 letyho a sem napíšeš, že do 15 nikdo nic poradne nenajel... chlapče ja jezdim asi od 10 nebo 11 na fichtlu a řeknu ti, mám nalítáno přes hodně tisíc km... sám se mě ptáš na primitivní otázky na ICQ.. beztak mě jen skoušíš... jezdil sem na stihl... pak sem na nejakou dobu přešel na M2T a za nějakej čas se zadřela klikova (ještě ji doma mám)... Pak jsem sehna druhou 555... lítala mě 70.. mazal sem castrolem.. mamka mi jednou jedinkrát koupila M2T... na benzince jsem tam dal toho cernýho cosi víc, než normálně... takže si tak jezdím, pak jedu z kopce něco lehce přes 70 a pod kopcem strašnej klepot, žádnej tah, a kouřilo se z válce.. tohle se me s castrolem nikdy nestalo.... tak neřikej blbosti o tom, že nám, co je 15 bo trocha víc, víme o mazání a všeobecně o fichtlech málo... připadne mi, že v hodne pripadech mám o hodne víc skuseností než ti, kterým je 20! jenže to jsou vetsinou lidi, co maj poprve za zivot fichtla... ty máš 18, chováš se jak desetiletej a ptáš se mě jak nezkušenej...
 
 
Datum: 18. července 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
je plno olejů (skoro všechny) lepších než M2T. Ale furt je lepší tam lejt M2T než něco co tam nepatří
 
 
Datum: 18. července 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
no nevim mogule, jsi první na tomhle vlákně, kdo použil tak těsné spojení slov M2T- nejlepší.
 
 
Datum: 18. července 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: Mogul      IP: uživatel4226    
Vidim že tahle diskuze je o ničem nevimn vo co se snažíte jestli chcete dokázat že je M2T nejlepší tak se vám to nepovede :-)
 
 
Datum: 18. července 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
prevodovej olej a brzdovka taky horej jo ? :-) a ja myslel že do 4T se nemusi redit benzin s olejem...
 
 
Datum: 18. července 2009 16:18
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
furt lepší tam lejt M2T než jak to dělají někteří ''týpci'' že tam nalejou co jim přijde pod ruku olej do 4T ,převodák,brzdovku .....
 
 
Datum: 18. července 2009 16:13
 
 
 
 
Jméno: TOWINNN      IP: uživatel1196    
Koukám že je to tady rozdělený na příznivce M2T,na ty kterejm je to jedno a lejou to co je a na absolutní odpůrce M2téčka.A co bych na to řek?Lejte si co chcete!!!Je to váš motora nikoho jinýho to sr*t nebude pokud zadřete........
 
 
Datum: 18. července 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
me 15 bude,jezdim na M2T od nejaky znacky myslim CARLINE a zadny problemy nemam..dekarbonizuju tak 1 za dva mesice a je tam malinka vrstva a to s tim litam porad 1,2 po poli..nevim no ale me to jako olej staci a problemy nemam...
 
 
Datum: 18. července 2009 15:16
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši já nevim,nemá cenu se kvůli tomu háadt,všichni dobře víme že M2T neni nejlepší olej i já to vim a stejně ho tam leju,brigádu takže si prachy vydělam ale tet koupim lepší olej a pak tam budu zas lejt M2T?a myslim si že kdo se o svou motorku aspon trochu stará tak ho to vyčištění jednou dvakrát za rok nezabije.Všichni víme že to neni žádnej zázračnej olej ale do fíka si myslim že stačí,tot můj názor lejte si tam co chcete
 
 
Datum: 18. července 2009 14:48
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diskuze o nicem, dalsi z mnoha co se tahnou od ty doby co je tu tendlec pokec a vysledek to ma vzdy jediny...
 
 
Datum: 18. července 2009 14:47
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
Ježíšmarjá, to je hádek kvůli voleji. Tak jestli někomu M2T vyhovuje, tak ať si ho tam leje jako třeba já a pokud má někdo dojem, že to musí mít za každou cenu něco extra, tak ať si tam pro mně za mně naleje třeba dvanáctiletou skotskou. Já bych do novýho dvoutaktu M2T taky nedal, u fichtla je to podle mýho fuk a přejít u motoru dlouhodobě jetýho z toho M2T rovnou na něco "lepšího" je pro ten motůrek poukázka do šrotu.
 
 
Datum: 18. července 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak jeste k otackam aby nejaky hnidopich mi nerekl ze fik toci tolik co kejva...rekneme ze posledni motor trindy (na typech 638,639,640 gdo newi) toci kolem 5ooo ot. gdyz ji moc honite, nejvic kolem 6ooo ot. priblizne...to je pri tretim kvaltu na pinovi 60km/h pac kazdej wi ze pri poslednim kvaltu co rychlost * 100 jsou otacky takze gdyz pojedu 50km/h tak to ma otacky 5ooo...kazdej tu pak nadava ze mu fik nejede, ze nejvic tak 50-60km/h co je otackovy rozdil jak sem psal mezi 5 - 6ooo ot. a ze maze M2T a potreboval by z toho dostat vic...dobre serizenej fik ve svych nejlepsich letech dokaze i 80km/h na rovince coz je asi 8ooo ot. a co si budem povidat to M2T to umazat nemuze a cili tady je ten okamzik gdy se motor z fika dostava do kategorie vysokootackovych...takze gdo maze M2T a jezdi si max. tech 50-60 km/h a staci mu to tak prosim, at si tim maze, gdo ale chce vic (coz asi kazdej hlavne v mladsi kategorii) tak wi ze musi mimojine prejit na jiny oil nez je tolik zminovane M2T pac s nim teto rychlosti nigdy nedosahne, leda z kopce nebo ustavicnym honenim fika a to pak neni divu ze zadre...takze panove, pokud litate na fikovi tech 60 tak ste pro me stary báby s drevenou nohou:-D
 
 
Datum: 18. července 2009 13:41
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar      IP: uživatel866    
Mno muj nazor je takovy, ze kdo jede trochu ostreji m2t proste nestaci, jelikoz jak pri vysokych otackach tak hlavne za vysoke teploty proste nemaze.....Castrol 4ever!
 
 
Datum: 18. července 2009 13:41
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gdybych byl hodne vztahovacnej tak me beres za 15-letyho fracka? to si opúravdu myslis? a ze mam za ten zivot prd nalitano? kolik ti je a jak dlouho uz fusujes do moto ze sedm tak smelej? on je to spis opak - mladi kupujou M2T pac nevydelavaj, brigady jim nic nerikaj a melouchy neprovozujou a tak za par korun si splasi kasi jmenem M2T...a pak se divi ze to zadreli pac neznam mladeho draka co s tim pri zajizdeni jezdi opatrne a zvlaste pri mazani s tou kasi to pak i treba pri vylitanym valci honi v otackach gde to proste nemuze mazat...kejvy jo, tripade taky pac tam se nedopracujes do otacek co toci dobrej fik, to je neco kolem 8ooo ot., taky proc bys to na kejve (panelce...) tolik honil gdyz vykon to ma, to se u fika docela rict neda pac je to mala kubatura a ta se musi tocit aby to jelo gdyz na tom jedou dva s baglem na zadech...taky jak rekl Mogul neni M2T jako M2T, uzsem to tu mnohokrat rikal a Standa tez ze jej ich fura ale jen jeden ci dva sou oleje...nevadi mi ze to musim cistit, vypalovat a vybrusovat pistni drazky ze se mi zas pripekl pistni krouzek, to treba TSF, Stihl (a mnoho dalsich mineralu ne-li secky) delaj taky, ale vadi mi gdyz ten olej neumi mazat, gdyz netesni a nechladi...to je pak problem...pripada mi to docela nevdecny gdyz vztahujes kritiku M2T na vytvor mladych "do 15 let"...zajmalo by me jak ty si zacinal, je praveze opak, zacinajici vejrostek tam naleje i prevodovej oil a postupem casu zjisti ze to M2T nemaze, ze za ty stejny prachy se daj sehnat o tridu lepsi maziva, gdo toudlec fazi neprosel tak zustava zatvrzely fanousek toho nasedleho sajrajtu a pak pomlouva secky co nadavaj na M2T aniz sam wi proc proc tu srajdu kritizujou...reknu to jednoduse - M2T mi nestacilo na umazani svyho motoru a zkusensoti se zadrenim s nim uz byli tak sem presel na jinej a zjistil sem ze M2T je srajda...
 
 
Datum: 18. července 2009 13:28
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Muj nazor - když budeš používat méně kvalitní olej (M2T) tak budeš potřebovat dřív výbrus,než kdyby si jezdil na kvalitní. To neni že pojedu na plný kotel a hned zadřu. Motor se prostě s horším olejem více opotřebovává. Já jezdim na shell. (před lety sem taky na fichtlu lítal na M2T-nikdy sem nezadřel,ale tak po třech letech to chce výbrus) Tet co jezdim s lepším už je to 5 let,tak sem ještě výbrus nedělal.(pro ty starší, M2T už neni jako před lety,tet je to ryciklat ruzných oleju) Stejně nevim proč to furt řešíte!! At si každý jezdí na co chce!
 
 
Datum: 18. července 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5424    
nezlob se na me ale kdyz jsem zacinal a koupil si litrovou flasku m2t byl jsem stastnej do ty doby nez jsem sundal hlavu a malem me jeblo z toho kolik tam bylo karbonu dale nepocitam to ze je znat rozdil mezi m2t a polosyntetikou motor se hned chova jinak (mel jsem ladak tyrystko)
 
 
Datum: 18. července 2009 13:19
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4226    
Taky není M2T jako M2T třeba u nás na benzínce je to jenom hnědá voda, ale pak je třeba M2T trysk od firmy paramo je dobrej
 
 
Datum: 18. července 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
mě je taky 15 a na M2T sem v životě nejel od 8 let jezdim a vertám se v to pořát a vim co M2T udělá s motorem zeď jezdim a SHEL advance sx a to olej vo pohodě a stejně drahej jako M2T
 
 
Datum: 18. července 2009 13:04
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
mě se to taky zdá dost přehnaný už rok mam čz 175/477 anic jinýho než M2T tam neleju a když jezdim tak jí většinou drtim co to de (110 po rovině,130 z takovýho většího kopce) a motor je pořád ok. Dekarbonuju tak 1 za pul roku a uplně to stačí.
 
 
Datum: 18. července 2009 12:59
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
jako nezlobte se na me ale ze jim to trosku zakouri a uz nadavaj, kvuli dekarobnizaci jako nehcapu tam nejakej psal po 50 km neni to dmmce ? po 50 km dekarbonizavat ? fakt jako smesny
 
 
Datum: 18. července 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
Máte někdo zkušenosti s klapkovým sáním na něčem větším než ficht konkrétně mam na mysli třeba 175. Existuje náká klapka pro tak velkej motor ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: zéme      IP: uživatel2817    
ne je se jen ptam orientačně jestli to někdo zkoušel atd...
 
 
Datum: 18. července 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6743    
ty si v tom litinovym valci vyfrezoval 3 kanal,ze potrebujes klapku???
 
 
Datum: 18. července 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
to vim že klapka neni žádnej zázrak jen mi to tak prolítlo hlavou jestli to třeba někdo nezkoušel
 
 
Datum: 18. července 2009 13:09
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
jo dyk v pohodě,tady si lidi myslej že s klapkou udělai díru do světa
 
 
Datum: 18. července 2009 13:06
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
proč tak z ostra já se ptam jentak orientačně
 
 
Datum: 18. července 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
di se s klapokou vysrat má to zdvih až na půdu a budes tam cpát klapku(pro standu ,vim že klapka nemá ze zdihem co dělat) jinak krapky se dělaji i do krosek 250 i kx 500 má klapku takže jo
 
 
Datum: 18. července 2009 12:40
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel4226    
Čau kluci abych si mohl na sebe přepsat pionýra potřebuju k tomu kupní smlouvu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 12:45
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel6664    
nepotřebuješ ani plnou moc ale pro jistotu je lepší ji mít na dopravním podepíšeš čestné prohlášení, že jsi tu motorku koupil ....
 
 
Datum: 18. července 2009 12:45
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
ne jenom potrebujes plnou moc.. ale kupni smlouvu je taky dobry si ji udelat
 
 
Datum: 18. července 2009 12:06
 
 
 
 
Jméno: Jumbok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den Dámy a Pánové.Někde na netu jsem viděl, že někteří majitelé stadionů maj karburator z pionyra a nemůžou si to vynachvalit.Tedy rozhodl jsem si koupit také karburátor na pionýra a ejhle nepasuje.Potřebuji radu, jakým způsobem tento karburátor připevnit k válci stadiona, tak aby tam pasoval a fungoval. Mnohokráte díky. Je mi jasné, že se tam bude muset dát nějaká podložka. Já bych potřeboval poradit jaká, jestli s tím má někdo zkušenost.Ať nemusím laborovat.Podrobný návod by nebyl k zahození. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel4104    
Zdar chlapy.mam problem.Mel jsem fichtla na fichtl cupu a od te doby mi nejde plyn.Kdyz chci pridat plyn tak se mi sekne kdyz trochyu pridam a nejde mi to.Myslel jsem ze kdyz koupim novy lanko tak to pomuze.Ale nepomohlo a problem trva doted.Vubec nevim co s tim.Jehlu v karburatoru sem kontroloval a je tam spravne dana.Myslite ze pomuze rychlopal nebo co pomuze?Prosim poradte.Dik s Pozdravem Jelda
 
 
Datum: 09. listopadu 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5878    
ahoj jestli máš dotaz na veteranforu tak jsem to vyfotil mám tam karbec z pincka i z 555
 
 
Datum: 19. července 2009 7:06
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahááá a já si pořád říkal jak to dělaj. To mě zaráží že mám karburátor opravdu jako z fichtla, ale dole ten šroub nemá. Je možný že by to fakt bylo třeba z S23...a jawu 550/555? - když to napíšu jednoduše, tak je to asi stejný jako S22 (vnitřní průměr to má asi jako fichtl) ale s kulatou plovákovou komorou bez jehly. Nevim jestli se ta jehla musí přidělat, nebo jestli je to opravdu nějakej mezityp. Jestli se nepletu tak na jawa-50.cz se psalo, že karburátory jako u S23 se používaly na jawě 05 ....ale nevim to jistě. Spolužák už jawu 555 zlikvidoval (se rozjel z kopce a dal tam jedničku, magor) a už ji nemá. Ale jak je to s tou jehlou a celkově vrškem plovákový komory (ten k tomu nebyl) opravdu nevim :-(
 
 
Datum: 18. července 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo vlastne sem zapomel ze jak je jehla plovaku,tak se musi zespoda ten sroub ubrousit,protoze jinak se pres ty kartery nevejde,mam to ubrouseny,ale zapomel sem to napsat
 
 
Datum: 18. července 2009 15:56
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Na netu to nějak nemůžu najít, ale vzpomněl jsem si co mám v garáži ;-) Když jsem kupoval S22, tak jsem kupoval S22 bez motoru a motor byl na takový minibike (vyrobená z S11). Ta minibike měla karburátor z babetty a tak tam majitel udělal koleno aby se tam vešel. Je to neuvěřitelný, ale TOHLE: http://uloz.to/2137569/karburator.zip ....opravdu fungovalo! (zkoušeno po přivezení) Správně, je to jen nějaká křivá trubka a na koncích přivařený (či jak je to přidělaný) ,,kusy plechu'' :-D Pravda že to nejelo nijak úžasně, ale to bude spíš tim karburátorem (bylo vidět že už má něco za sebou). Jo a omlouvám se za kvalitu fotek - na makro mi to špatně ostří :-(
 
 
Datum: 18. července 2009 13:19
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jde asi i o to jakej máš přesně - já mám dva z fichtla a jsou úplně stejný, ale přece jiný - jeden má na jehlu (u plováku) dole nějakej šroubek či co a díky tomu se mi tam nevejde - mám ještě druhej co to nemá a ten se tváří že tam pasuje...dokonce mě napadlo jestli to není z S23 (mám to od takový pochybný existence), protože se to tvářilo, že plovák má mit jehlu v sobě (jako u S22 a S11) - nebo jsem tak blbej že nechápu jak tam ta jehla může držet :-D Jinak viděl jsem že normálně tam nasazovali kus hadice a karbec (fichtl/simson) dali až ke šlapkám - a jezdí to údajně dobře. Já se teď hrabu v S22 (už jen sehnat sekundární převod, natahat lanka, vyčistit nádrž a sladit karbec) a asi s tim budu taky experimentovat - na rychlejší ježdění chci S11 a na pomalejší jízdu a na převážení (minimálně věcí, možná i lidí) chci S22. Uvažuju že místo ty síťky (originál S22 karburátor) bych tam dal hadici a normální vzduch. filtr, ale vůbec nevim kam ho nacpat...na S22 je všechno zadeklovaný :-( Mimochodem co se týče přidělání karburátoru z fichtla na Stadiona, tak jsem to měl jednou dobou skoro vyřešený, ale vadil mi tam rám - teoreticky by stačilo vzít 2 kolena o karburátoru pionýra a spojit je (ty části jak jsou u pionýra na válec) a konce pak na karburátor a válec. Nevim to jistě, ale koukal jsem na to a mělo by to (snad) bez vážnějších problémů jít...jen jsem nedořešil ten rám :-( Jedině to rozříznou a dát tam hadici :-D Ale myslim že 2 kolena nebudou nejlevnější a vyplatilo by se to řešit třeba přes samotnou hadici: http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/tuning/uprava-motoru-stadion.zip tady jsou ,,fotky'' jak to zhruba vypadá. Jinak na aukru se jednou dobou povaloval Stadion S11 co uháněl myslim 130km/h a tam to bylo hezky vidět. Omrknu pár webů a jestli něco najdu, tak to sem hodim (aspoň pro inspiraci, češi dokážou všechno :-D ) Hlavně si ho ale moc neznič, Stadion má velkou cenu...jednou jsem potkal v lese jednoho chlápka a ten se jen podíval, vyvalil na mě že je všechno originální a že jeho příbuznej by za to dal bez problému 10000...a to ani neviděl jak to jezdí. Na to že se před pár lety jsme ho koupili za 700Kč :-) A dokonce i chrom tam mám zachovalej, jen ty kola jsou místama horší :-(
 
 
Datum: 18. července 2009 12:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja tam karburator z fichtla mel,ale uz tam byl pri koupi,ale myslim ze bude stacit jenom propilovat diry pro stefty v prirube karburatoru a musi pasovat,ja tam zadny velky upravy nemel,a origo karbec mi tam sel bez uprav spatky,mam teda stadaka s22
 
 
Datum: 18. července 2009 11:12
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
zdár motorkáři měl bych takovou prozbu nevíte někdo kde by se dala skopčit těsnění na motor mám to konkrétně na jawa-čz 175 dvojvejfuk díky\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 10:47
 
 
 
 
Jméno: Stifler      IP: uživatel6737    
Cau draci mam problem a asi dost velkej chtel sem odsroubovat hlavu a jedna matka mi tam zustala a ani se nehne nejspis strzen zavit nevite co stim.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: Stifler      IP: uživatel6740    
Uz sem zkousel ,ale sroub se furt protaci
 
 
Datum: 18. července 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapři mezi hlavu a valec montpaku nebo velky sroubovak a zaroven sroubuj golou
 
 
Datum: 18. července 2009 12:35
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
nazdar chlapy(tvrdí chlypy, tvrdé y), potřebuju poradit, už pomalu přemýšlím o nějaký 125newím, jestli 2 nebo 4 takt, ale asi 2takt, at to taky jede, mohli byste nějak prosím poradit, co je a co není dobré, díky za odp. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 22:56
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
to dejv08 jsem ja jo:-D
 
 
Datum: 18. července 2009 22:56
 
 
 
 
Jméno: dejv08      IP: uživatel455    
4T nejvíc se mi líbí MZ SM 125, je to motard
 
 
Datum: 18. července 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
jestli s tým chceš jezdit spíš po cestě tak za mně cagiva supercity 125, chci si ji v 16cti koupit co jsem se ptal kluků co ji mají tak to jen chválí dá 160km/h a akcelerace brutální, jinak ostré enduro KTM nebo huska japonce nemusím, protože mně už sere jak každý kup si japonce to je nejlepší všechno ostatní se kazí, prostě za mně cagiva supercity nebo exc 125 nebo wr 125
 
 
Datum: 18. července 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
však taky že s těma motorkama co jsem napsal na silnici normálně mužeš jezdit.... pokud je tedy seženeš s normálně malym tp(většina má)
 
 
Datum: 18. července 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
myslim samozřejmě motorky, s kteryma se dá vjet na cestu, a enduro je asi pro mě nejlepší volba
 
 
Datum: 18. července 2009 16:07
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
tak ale to co tady píšeš sou krosky žejo já myslel čistě originál endurko a né krosku s příbalem
 
 
Datum: 18. července 2009 12:45
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
yamaha dt 125 r jako že má ve 2t dvácách největší výkon?:-D :-D jel jsi na tom vubec někdy? a jel si vubec někdy na něčem, jako je třeba exc, wr, rmx?(to jsou v podstatě krosky na papírech a jak jsem už řekl maji klidně 40koní kdežto dt jestli otevřeš alespon na 25koní, tak seš frajer! ......... jinak jasný, ta spotřeba u těch 4t jako je pravě třeba ybr je nnnádherná, ale je to všechno o tom, co od toho čekáš... chceš pořádnej výkon=o 4t v 125 ani neuvažuješ, ale musíš se o to zase dost starat....chceš spíš jezdit, za malo pěněz, na vykonu až tak nezáleží, tak jde každopadně do 4t....... mam exc a rozhodně si a tom nedovedu představit snad ani 30km jízdy v kuse po silnici, ale zato pole lesy a tratě, na tom vydržíš jezdit, dokud tě to nesežere, nebo neodpadneš fyzickou zátěží(kdo jezdí motokros, tak ví o čem mluvim).... ja kdybych nebyl na edura a motokros a chtěl jezdit silnici a třeba i nějaký vyjíždky, tak jdu do 4t, ale každej od toho čeká něco jinýho....
 
 
Datum: 18. července 2009 11:48
 
 
 
 
Jméno: jany9191 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja mam YBRo a nemužu si to vynachvalit mam tam Ladák a je to super zvuk a až tak slabí to není a na 100km mi papa 2,4 litru prostě super a né 10litru jako vám:-)
 
 
Datum: 18. července 2009 11:38
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
YAMAHA DT 125 R nejlepší motorka co se týče výkonu ale nesmís zaspat servis
 
 
Datum: 18. července 2009 11:14
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
2T +velkej výkon(i 40koní u některejch dvác), velká akcelerace, většinou sportovnější podvozek(mluvim o ostrejch endurech, který ve dváce ve 4t ani nekoupíš) -velká spotřeba(10l neni problem-ostrý endura, nemam namysli moto jako dt, kmx..), výkon jen ve vysokejch otáčkách, slabej spodek... osobě jsem v tehlekubatuře rozhodně pro 2t
 
 
Datum: 18. července 2009 10:53
 
 
 
 
Jméno: Jay      IP: uživatel5395    
Koupil bych budto kawu kmx 125 nebo yamhau dt 125 a nebo jestly chces silnici tak bych sel do aprilie rs 125 nema cenu kupovat 4t u takhle malyho objemu ja mam kmxko a jsem snim zatim maximalne spokojenej super motor super ram akorad tlumice ale vzadu to de pritahnout pokud by si nebyl spokojenej ale pokud nejsi blazen co lita v nejtvrdsim terenu tak ani nepoznas ze by dojely na konec
 
 
Datum: 18. července 2009 10:41
 
 
 
 
Jméno: jojo      IP: uživatel5966    
co znamena kdys nemam na motoru zadne virobny cislomam us doma take dvje motorky a cislo nebilo vibrouseno!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: sdgs      IP: uživatel3545    
taky mám pincka bez čísla na motoru protože ten motor byl mněnen a je to jakoby náhradní díl bez čísla.
 
 
Datum: 18. července 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
na některejch motorech je číslo vyražený na drržáku ke kostře, každopádně dali se prej tenkrát v mmototechnách sehnat nový kartery pochopitelně bez čísel.... ale jak řikam nejdřív koukněte na ty držáky
 
 
Datum: 18. července 2009 10:58
 
 
 
 
Jméno: gfx001      IP: uživatel5150    
nevím čím to je ale jednoho pionýra co chci na STK taky nemá výrobní číslo , ale proč tam neni vyražené ,to je záhada
 
 
Datum: 18. července 2009 9:31
 
 
 
 
Jméno: Radovan      E-mail:      IP: uživatel6736    
Ahoj, sháním odkapávací misku pod karburátor na Jawettu. Jestli ji někdo máte a můžete ji postrádat, tak mě prosím kontaktujte. Rád ji odkoupím. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 12:06
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky jsem ji sháněl, ale došel jsem k závěru, že Jawetta žádnou odkapovou misku neměla, takže jedině "urob si sám"....
 
 
Datum: 18. července 2009 12:06
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel6735    
Zdar lidi potřeboval bych poradit mám jawa 21 a podělali se mi pístní kroužky všechny tři nvm jaký mám koupit pls poradte mi podle čeho se mám řídit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 9:49
 
 
 
 
Jméno: nexak      IP: uživatel6498    
normal,rozdelej hlavu,valec,utri si ho at nemas spinavej bagl.. Vem valec,bez do mototechny a rekni-chci do tohodle valce pistni krouzky,a ukaz tam ten valec.da ti 3 krouzky,zaplatis cca 90korun a des domu montovat ;-)
 
 
Datum: 18. července 2009 9:49
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
Zdar lidi, chci se Vás zeptat přestavoval jset někdo fichtla na cross, jakej na to máte názor? a popřípadě máte nějaký fotky? Nechci sice nic přestavovat ale prostě mně to jen tak zajímá, protože většinu přestaveb co vidim, jsou jennsestřižený plechy a pár samolepek a třeba jiný vidlice a už je stoho JAWA Cross! Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 13:13
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
E-mail Martinprucha17@seznam.cz
 
 
Datum: 19. července 2009 13:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu na hore najdes fotoalbum "Nejlepší úpravy" http://www.jawa50zavody.wz.cz/foto.htm
 
 
Datum: 18. července 2009 11:39
 
 
 
 
Jméno: deda1      IP: uživatel556    
Napiš email a já tě pošlu foto.
 
 
Datum: 18. července 2009 10:24
 
 
 
 
Jméno: mahu22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
caute draci...nutně potřebuju pomoct...zitra odjizdin na dovcu a potrebuju to vedet co nejdrív..nebo spís pomoct nejdrív..no..mám fichtla v super stavu..chyta na poprve proste vse ok az na volnobeh...plynové lanko mam uplne dotazene a jelikoz je lanko dlouhe mame tam provizorni sroubek na natazení lanka..,.vím..napadne vas lanko zkrátit jenze kdyz mam neutral a zahnu riditkama doleva zacne to strasne rvat..a proto se vas chci zeptat,jak mam proste seridit nebo co mam udelat aby ten volnobeh dobre sel..díky..napiste pls na icq 341-941-375..dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 9:34
 
 
 
 
Jméno: gfx001      IP: uživatel5150    
někde se ti musí natahovat lanko kdyz zahneš řídítkama
 
 
Datum: 18. července 2009 9:34
 
 
 
 
Jméno: martinn      IP: uživatel1411    
na fichtlu se na volnobeh nejezdi :-)
 
 
Datum: 18. července 2009 7:45
 
 
 
 
Jméno: mazurac      E-mail:      IP: uživatel1157    
Zdar draci chci se zeptat už si newim rady mam babetu 207/500 a když dam plnej plyn tak se mi to kucká ale když jedu na čtvrt plynu tak to jede předstih mam dobrej 1.3mm jedine si rikam gufero v pi.i pač mi u zapalovaní malinko viteka ale to je u techto stroju normalni ne???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 6:21
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Postav babettu na stojánek,nastartuj a přidej plyn a když začne kuckat lehce otoč šroubkem bohatosti směsi ,dokud nebude dobře reagovat na plyn.Ta těsnost má také vliv,ale nejprve bych se pokusila o to seřízení směsi.
 
 
Datum: 18. července 2009 6:21
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked más tam predstich 1,3mm to asi nie je dobré lebo babetta 207/500 má byt medzi 0,9-1,2mm podla popisu co je na sesa-moto
 
 
Datum: 17. července 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: OIL      IP: uživatel2597    
Zdar draci! Když tak čtu jak furt řešíte ten oil... Nemohli byste ty všechny oleje sepsat a dat na FAQ? s přibližnejma cenama. Ať si každej vybere co chce:-):-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 0:16
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
j to by bylo super :-)
 
 
Datum: 18. července 2009 0:16
 
 
 
 
Jméno: brick      IP: uživatel6652    
Zdar jeste mam dotaz mam tu babetu a pri nastartovani mi nefunguje volnobeh ,kdyz mam nastartovano tak se mi porad toci kolo a jeden chlap mi rikal ,ze je to spojka nevite co stim ,kdyz mam automat.diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 13:07
 
 
 
 
Jméno: brick      IP: uživatel6652    
diky
 
 
Datum: 19. července 2009 13:07
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to je tou rozpjehovo spojko musis ji roebrat to prvni kolo bliz k valci ale na to potrebujes stahovak a kdyz uz to rozeberes tak tam v tom bubnu sou tr celisti ty musi vyndat a pod tema celistema sou takovi plisky kterim musis srazihrany potom to das dohromady a mnelo uz by ti to jit jo a musi to byt vse odmastene !!!!!!!!
 
 
Datum: 17. července 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
to ja zase kdyz pustim plyn tak to chcipne,proste to porad zabira :-( musim drzet brzdu a plnej plyn jinak mi to chcipne,nevite proc?a taky se to blbe rozjizdi a za strasne dlouho se tam hodi dvojka :-(
 
 
Datum: 17. července 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel6731    
Já mám babettu a když se mi točilo zadní kolo tak sem sešteloval volnoběh a bylo to dobrý.
 
 
Datum: 17. července 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas sice "automat" ale spojky tam mas dokonce tri:-D
 
 
Datum: 17. července 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: PaulieCz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě se kolo u báby taky točilo, akorát jsem ubral otáčky na volnoběhu
 
 
Datum: 17. července 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel6602    
hele když furt melete o tom oleji myslíte že tsf je dobrý olej? a v jakém poměru ho mám míchat??Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TSF jezdim v sériovjech strojích....ve skútru v mustangu atd.....v pohodě olej mi příjde...drahej....to je relativní....! Pokud nemáš kilo měsíčně (ok tak třeba 2 kila....) na olej nelez na motorku viď...:-)
 
 
Datum: 17. července 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
TFS je dobrej olej,ale je zbytečně drahej
 
 
Datum: 17. července 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
zdar nevite presne kdy je ten jelen ? on je 25.7 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 1:05
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Jj, Jelen se jede 25.7.
 
 
Datum: 19. července 2009 1:05
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci....tak mám čerstvě novou "zkušenost" s M2T.....kámoš mi zrovna volal, že zadřel.....jel na M2Téčko a zrovna svištěl po rovince....nejel na plnej, jen to dotahoval do 50sátky.....a jak zrychlil z jednoho kopce na 60 tak se mu to začlo zadírat a než sjel kopec dolů, bylo zadřeno......to je věc, že?? Už s tím ani nehnul.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Kvuli oleji zadrej jo?Nekdo chytrej povydal co?
 
 
Datum: 13. září 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
je to tak jak psal oil nemyslete si ze nejaky castrol nebo shell a tyhle sracky jsou lepsi ono je to na chlup stejny akorat jiny obal ale proti tem olejum nemate nic ?
 
 
Datum: 18. července 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele kámo já jezdím a na převodový olej PP90 a že by se mi to zadíralo tak to vubec a M2T je rozhodně lepší než převoďák
 
 
Datum: 18. července 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
souhlasím se svini mě se to taky ještě neposralo
 
 
Datum: 18. července 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
rohliq zase plasi ostastni fichtlare aby od M2T odchazeli, ale M2T je uplne dostacujici pro fika jezdim furt problemy nemam znicim, zadny ty sracky za 200 kc litr bych tam nedal :-)
 
 
Datum: 18. července 2009 12:16
 
 
 
 
Jméno: Daler      IP: uživatel5299    
No může to bejt tim M2T a nemusí, záleží v jakým poměru to ředí, sice tu bylo psany, že 1:25 ale jestli to ředí třeba od oka, tak bůch ví kolik tam toho dal!! Ale já bych to na problém s M2t neviděl, já osobně na něj nejzdim, jezdim na mogul, ale stejně swi myslim, že to bude spíš tím jak psal standa!
 
 
Datum: 18. července 2009 8:50
 
 
 
 
Jméno: MArek      IP: uživatel2718    
tim M2T to urcite neni.....kdyz se mi fichtl nezadre kdyz jezdim na vsechny ruzne oleje i na vyjetak a nic se nestalo....
 
 
Datum: 18. července 2009 8:19
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
taky bych byl toho nazoru ze to nebude olejem kdyz zadrel z kopca.....
 
 
Datum: 18. července 2009 0:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6734    
zcela vyjimecne souhlasim s nazorem,ze tohle spis bude zadrení mechanickýho puvodu.......vyskocena segrovka,vyskocena jehla z kliky,ulomenej krouzek atd......zase jako klid.....
 
 
Datum: 18. července 2009 0:47
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel6733    
Čtu tady zase zajímavá diskuse.M2T pro někoho strašák,sračka,kaše a bůhví co.Já jezdím na fíku od 80tých let,mažu M2T a v pohodě. Ale tím nechci vnucovat svůj názor na tento olej.Před pár lety jsem byl na přednášce na VŠCHT s ing. Černým a ten by vám vyvrátil vaše polopravdy či mýty.Oleji zdar!
 
 
Datum: 17. července 2009 23:26
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok :-) jsem rád, že jsem v podstatě zhatil té levné sračce, M2Téčku, zničit dalšího fichtlíka :-).....já mám doma Stadiona S22, Jawettku a dva Mustangy a do všech liju Castrol :-)
 
 
Datum: 17. července 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobre skusim
 
 
Datum: 17. července 2009 23:17
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o Shell nebo Stihl??? Na Shell SX 2T jezdí kámoš už dost slouho....stojí ho 105 korun litr a karbon nikde.....trošku kouří, ale to se dá přežít....o Stihl (olej do motorovek) nevim nic :-D .....a v tom albertu je to tam, kde jsou autodoplňky :-) Shell SX 2T u nás (Opava) vychází cenově stejně jak M2T.....takže bych tam radši lil rozhodně tohle :-)
 
 
Datum: 17. července 2009 23:15
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no 149 to je dobra cena to ja sem albertu volej este nevidel kounuse a repslo to je fakt kvalita ale stejne 50 do 6,3 litru to je d ost a nevis neco o sthel
 
 
Datum: 17. července 2009 23:11
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o tom repsolu jsem něco sylšel....neznám ho osobně, ale prý je kvalitní.....já lil Castrol 2T a teď už jen Castrol GARDEN 2T....je levnější (v hypernově...pardon Albertu ho mají za 149 za litr) a maže dobře....:-) dávám to 1:40 :-)
 
 
Datum: 17. července 2009 23:06
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nevim unas na benzine prodavaj jenom repsol kterej stoji 47 kc a je to jenom 125 ml
 
 
Datum: 17. července 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
upřesním....litr KVALITNÍHO oilu za 60 korun je utopie
 
 
Datum: 17. července 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak on to M2Téčko snese, ale jde o to, jak dlouho....jsou i světlé vyjímky, ale litr oilu za 60 korun je utopie
 
 
Datum: 17. července 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo stim krosem ma stejnej nazor protoze to je potm hruza jenom zajdu na moto inzerci a uz vidim kros fichtl jenom sundana maska a plechy udelana jina sedacka a zadny upravy motoru proste origo fichtl bez plechu no hruza ale kdyz je fichtl stavjenej na m6 ad tak nevim proc by nesnesl m2 tecko
 
 
Datum: 17. července 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
krejca099 má pravdu.....každy má svůj názor....nemá ale pravdu v tom, že je to zbytečný......fichtly pomalu ale jistě mizí a tak je důležité, se o ty, které ještě nestili debilové zničit přestavbou na cross nebo rozbít, starat....čili mazat kvalitně a dávat na ně pozor...to je můj názor :-)
 
 
Datum: 17. července 2009 22:46
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem toho najezdil teda dos jo ale do fichtla lejt castoli sheli muguli se mi zda zbitecnost ma teda este babetu do ni leju tsf ale do fichtla je to fakt zbitecnost je to muj nazor kazdej mame svuj
 
 
Datum: 17. července 2009 22:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdo se zastava m2t tak je videt ze nema skusenosti este,ja driv na m2t jezdil,ale pak sem zjistil ze sou mnohem lepsi oleje,rikat ze m2t a castrol sou stejny oleje je naprosta blbost kretou muze rict jenom naprostej blbec kterej proste nevi,proste ja doporucuju kvalitni oleje
 
 
Datum: 17. července 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oil: no to si snad děláš prdel?? Viděls vůbec někdy Castrol?? Je krásně červenej a když na ňho jedeš, nekouříš vůbec a karbon je minulostí......M2T = maximální kouřivost, minimální maznost a navíc už od pohledu je to humus....
 
 
Datum: 17. července 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
m2tečko je dobre mazadlo kdys se spravne zredi !!!!!
 
 
Datum: 17. července 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: Oil      IP: uživatel5822    
Ono to bude možná tak že M1T je stejný oil jako Castrol akorát se u Castrolu platí značka jinak jeto stejný
 
 
Datum: 17. července 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Ono,když je horko jede plnej kotel,horší olej ono se neni čemu divit,že zadřel.
 
 
Datum: 17. července 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
on je snad nějáký horší než M2T??.....jestli sis ho teda nedovezl z nějáké rudé země typu Čína, Vietnam a tak dál :-D
 
 
Datum: 17. července 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
jozo: a jakej je horsi nez M2T ?
 
 
Datum: 17. července 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel2597    
jezdil jsem i na horší a v poho
 
 
Datum: 17. července 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to vidím na M2Téčko......já mu nevěřím.....je to pořádná sračka.....
 
 
Datum: 17. července 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Příčina nemusela být zrovna v tom, že tam byl M2T.
 
 
Datum: 17. července 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sem si jistý, že to tam dává 1:25
 
 
Datum: 17. července 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel6602    
nebo ho tam bylo málo!!
 
 
Datum: 17. července 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono kdyby zmáčknul spojku a nechal vychladnout nemuselo by se nic moc stát.
 
 
Datum: 17. července 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tím se samozřejmě potvrdilo, že M2T je sračka....:-)
 
 
Datum: 17. července 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: Kubac26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci! nevíte jestli je tento kohoutek i s tím sítkem? link zde: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_323.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,jinak starej JIKOV je lepší a dá se sehnat i novej JIKOV kohoutek!
 
 
Datum: 17. července 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: Kubac26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky za odpovědi a info :-)
 
 
Datum: 17. července 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo určitě je....kupoval jsem si ho na Jawettu.....ale musim podotknout, že blbě těsní....kolem páčky i pod závitem....a to tam mám těsnění.....a je to výrobek firmy FUNSAN :-D
 
 
Datum: 17. července 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a keby tam bola mucha tak dostal by som aj muchu? :-D :-D :-D
 
 
Datum: 17. července 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
sesa vždycky řiká, že co je na obrázku dostaneš, takže určitě i se sítkem
 
 
Datum: 17. července 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci....můžu zajet na plnou syntetiku?? (Castrol Garden 2T) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2009 22:47
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky frikulíne :-) budu pokračovat s Castrolem....ten mě nikdy nezklamal.....:-)
 
 
Datum: 17. července 2009 22:47
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už to tu padlo....a zopakuju to....pokud máš novej motor a záleží ti na něm jeď od začátku na nejlepší olej co můžeš....! (nebo co chceš....)
 
 
Datum: 17. července 2009 22:44
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zpět k mému dotazu...:-D zajíždí se na syntetiku, polosyntetiku nebo minerál??? s olejema mám dost zkušeností, ale nevím, na který zajíždět....
 
 
Datum: 17. července 2009 22:42
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten ESSO může být taky dobrý :-) ....já ale zůstanu u Castrolu :-).....pak špatné oleje samozřejmě nejsou ani Shell SX 2T a TSFko....možná mě zabijete, ale musím říct, že sem se setkal s jedním M2T, který byl dražší než Castrol.....jezdil na něj kámoš a stejné jak u Castrolu....žádný karbon, žádný dým a mazal 1:50......stál 195 korun litr....ale ty ostatní M2Téčka jsou všechno sračky...
 
 
Datum: 17. července 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
inak ja pouzivam esso 2t special predavac mi hovoril ze je to polosynteticky olej ale na to je napisané len ze :2 stroke syntetic blend engine oil - synteticky motorovy olej pre 2T motori,,,,a je na tom napisani ze pre vzduchom hladené 2T motory...inak som spokojny :-) http://www.olej.sk/shop/images/Esso%202T%201L.jpg
 
 
Datum: 17. července 2009 22:34
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak který pionýr nepotřebuje plnou syntetiku....:-)
 
 
Datum: 17. července 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už jsem to dekarbonizoval....nechci zadřít :-D
 
 
Datum: 17. července 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pionyr nepotrebuje plnu syntetiku....ale ked dás to do toho tak najprv musis piest a spalovaci priestor dekarbonizovat lebo synteticky olej rozpustá usadzeny karbon :-)
 
 
Datum: 17. července 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi tak nějak bych s tim mohl souhlasit....:-) (já teda neubírám.......:-D:-D:-D ) v úterý sem složil motor a do druhý zatáčky na projížĎce už sem brzdil z kila....:-D
 
 
Datum: 17. července 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jo...je to plná syntetika....je to napsané na obalu....Synthetic technology :-)
 
 
Datum: 17. července 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jo to se řiká protože horší olej míň maže takže se výbrus rychleji ojede, lepší je mazat kvalitně pak můžeš jezdit skoro normálně a když motor začne uvadat tak jenom spomalíš
 
 
Datum: 17. července 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžeš.....někdo řiká že zajíždět by se mělo na olej o třídu nižší podle mě (ale jen a jen podle mě....) je to blbost....!
 
 
Datum: 17. července 2009 18:20
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klidně ole je to olej do křoviňáku kterej točí mnohem víc než pín takže si zas tak moc nepomůžeš
 
 
Datum: 17. července 2009 18:13
 
<  1682  1683  1684  1685  1686  1687  1688  1689  1690  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 18:34:57 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu