Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Lukas Bertone
IP: uživatel1723
 čau draci jakou má tak cenu válec který je vhodný na výbrus z čz 125/355?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 0:43
Jméno: Dominik
IP: uživatel6388
 Lidi potřebuju poradit mam výbrus a někdo mi říká že musim ho zaject na 1000 km a nekdo zase na 500 a nekdo říká že stačí dvě nádrže tak jak je to poradte mi prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2009 22:25
Jméno: ciza
IP: uživatel1093
 Hosi musite bejt trpelivy...kazdy vybrus se zajizdi 1000km, do prvnich 250km ctvrt plynu, do 500km pul plynu, do 750hm trictvrte plynu a do 1000km uz plnej...jak uz tu bylo receno, !!!!!cim lip to zajedes tim lip ti to pojede!!!!!...a hlavne budte trpelivy....tak hodne zdaru
Datum: 03. července 2009 22:25
Jméno: Dominik
IP: uživatel6388
 Honzo neni to malo ?? a mas icq popovidame a proberem to ??
Datum: 17. června 2009 21:40
Jméno: honza
IP: uživatel6291
 Hochu mam nový výbrus odjezdil jsem na nádrž a tankoval jsem naturál 95 a lil olej m2t až ojezdíš jdnu tak od jed ještě jednu a můžeš to kalit .
Datum: 17. června 2009 21:35
Jméno: Standa
IP: uživatel4795
 200km hodne pomalu,do 500km netočit a do 1000km furt jezdit tak nejak rozumne,ne plnej!!! Samozrejmne víc mazat,jehlu vejš atd.... prvne se trochu povolí po 100km a pak az okolo 500km zacne chtit jet.....finalne se uvolni okolo 1200km(to poznas,pojede uz normalne)....az po finalnim uvolneni zacit mazat normalne a jezdit jak chces.....hodne stesti.....cim vic budes trpelivej,tim lip ti to pak pojede....
Datum: 14. června 2009 12:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já bych ho zajížděl tak těch 500 ale i po těch 500 bych ho moc nehonil
Datum: 14. června 2009 0:18
 čus draci kdo z vás má doma 150?.............jawu nebo ČZ to je jedno já mám doma 150ČZ a je to ten starý typ ještě má 3 kvalty jenom..............chtěl bych se zeptat jak jede....jak to táhne a tak ..........to je asi hodně znát o proti pinckovi žejo,..................?.............dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 8:00
Jméno: Marek
IP: uživatel1337
 Hochu to je hodně znát.Mám jí doma asi rok a je to pěkný dělo.Tahne o hodně líp než fichtl.
Datum: 14. června 2009 8:00
Jméno: Zdeno
IP: uživatel6313
 Ahoj Draci mam jeden dotaz proc mi malo skace na jawe 23 (mustang) 1 jedu na 2 a chci1 a jdu do prazdna kousek popojedu nic nekdy hned nekdy po chvili diki za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 22:59
Jméno: kahisek
IP: uživatel6387
 cus draci..hej co mam delat kdyz mam svicku cernou a neni takove barvy jk ma byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 23:36
Jméno: Eugen Németh
IP: uživatel6255
 mozno ze ti neide správne ihlovy ventyl co spusti benzin do plavákovej komore
Datum: 13. června 2009 23:36
Jméno: kahisek
IP: uživatel6387
 hej filtr tam nemam..xDsem to po dlouhe dobe zprovoznil..predstih sme prave nastavovali..
Datum: 13. června 2009 22:58
Jméno: Eugen NÉmeth
IP: uživatel6255
 mozno ze si dával do toho vela eleja ,mozno ze dostáva vela benzinu,mozno ze nemás dobry predstich,mozno ze más spinavy vzduchovy filter
Datum: 13. června 2009 22:54
 NAZDAR DRACI NEVIETE KOLKO BY STAL U SESU KOMPLET CELY MOTOR AJ S PREVODOVKOU ,induckou,kablami vsetkymi, na jawa pionier ?  PROSIM
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 12:19
Jméno: Enigma
IP: uživatel5831
Datum: 14. června 2009 12:19
Jméno: dr
IP: uživatel257
 a kartery by se sehnaly kde?
Datum: 13. června 2009 22:13
 A ja pocital som len s zapalovanim bez indukcku,káble,ziarovky,spinace atd.
Datum: 13. června 2009 22:00
 uz raz som to vypocita bolo to okolo20 000-21 000 !!! SK !!! ked kupis vsetky srobi aj podlozky novy válec atd
Datum: 13. června 2009 21:56
Jméno: chose
IP: uživatel5503
 Čau, slyšel jsem o tom, že se dají motorky upravovat na nižší konstrukční rychlost, mám jawu dandy 50 a ta mám v tp psanejch 65Km/h. Šlo by to nějak nechat přepsat na 45Km/h? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 12:38
Jméno: standa
IP: uživatel4795
 pokud mas starsi typ tak by to asi slo(kdyz si seznes nekoho skorumpovatelnyho  )....minareli neututlas jako AM....
Datum: 14. června 2009 12:38
Jméno: SJ
IP: uživatel5852
 Khámo to není žádnej holubník zákon je zákon
Datum: 13. června 2009 22:19
Jméno: melon
IP: uživatel5562
 ZDAR DRACI.UZ JSEM PSAL NA TOTO VKLAKNO OHLEDNE JEHLY A ZAREZU KDE MA BYT ZARAZKA.DIKY MOC ZA ODPOVEDI,ALE STOJI TO PORAD ZA H....O.UZ NEVIM CO STIM.MAM TRAKTUREK MOTOR CZ 175 SKUTR.MAM NOVOU SVICKU NOVEJ KABL UDELANEJ PREDSTIH A DELA ME TO TOTO:NECHCE VUBEC DRZET OTACKY NAPRED TO VYLITNE JAK SVINA CHVILU TO RVE A POTOM SE POMALU ZMENSUJI AZ TO ZDECHNE.DAE UTAHNU SROUBKY SMESI I SOUPETE PLOVAKU.POTOM SMES VRATIM O PUL OTACKY SMESI A POVOLUJU SOUPE AZ UZ TO TAK TAK KLAPE PRIDAVAM SROUBEK SMESI ALE NEMA TO ZADNEJ VLIV.NAKONEC CHCIPNE.NA VOLNOBEH POMALU PRIDAVAM PLYN A DUSI SE.A JESTE MA NA VOLNOBEH VLIV PRIVOD VZDUCHU NA KARBECU.KDYZ JE SKORO ZAVRENY TAK VOLNOBEH VCELKU DOBRY ALE PRI JIZDE KDYZ PRIDAM TAK SE TOMU NECHCE.A KDYZ JE UPLNE OTEVRENY TAK VOLNOBEH STOJI ZA PRD A KDYZ JEDU A PRIDAM TAK TO MA VCELKU SNAHU.NEZLOBTE SE ZE JSEM SE TAK ROZEPSAL ALE CHTEL JSEM VAM NAPSAT VSECHNO CO TO DELA .UZ JSEM Z TOHO PSYCHO.DEKUJU MOC VSEM ZA PRIPADNE RADZ.CO ME PORADITE POSTUPNE BUDU ZKOUSET.HLAVNE AT UZ TO JEDE MAM V LESE DREVO NA ODVOZ.DRAKUM ZDAR.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 13:24
Jméno: Xara
IP: uživatel6381

nakukal že jde ojehlu?Stačí chytit lanko od plynu a stím zatahat je jedno kde ta jehla je!Vždy střed tj Druhý.Tohle je stará nemoc skůtrú Čezeta cívka.Pokud je tam 6V tak
nějakýho Trabanta,Minora,Aero pokud máte 12 V stačí Škodovka.Ti mladí juhani pořád jen drbají se zapalováním.Je to Československý výrobek ,krom odtrhu na kladívku do toho lézt tak jednou za život.No a Číza má ráda olej takže dvojnásobek M2T + olovo
Datum: 14. června 2009 13:24
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Ještě mrkni na přírubu karburátoru, jestli není prohnutá.
Datum: 13. června 2009 22:32
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Za předpokladu, že je v pořádku karburátor, čisté trysky a kanálky, bude pravdopodobně příčina v tom, že motor někde přisává vzduch. Většinou je špatné gufero pod dynamem. Dále je nutno zkontrolovat těsnění pod karburátorem a válcem. Někdy je ovšem nutno rozpůlit motor a znovu ho přetěsnit, protože to může sát vzduch i tam. Jestli máš po ruce nějaký vyzkoušený karburátor, tak ho ještě zkus, aby byla jistota, že závada není v karburátoru. Jinak jehla se obyčejně dává na 2-3 zářez shora a šroubek směsi na volnoběh se lehce dotáhne a povolí o 0,5-1,5 otáčky, nastavuje se to individuálně podle chodu motoru.
Datum: 13. června 2009 22:27
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Za předpokladu, že je v pořádku karburátor, čisté trysky a kanálky, bude pravdopodobně příčina v tom, že motor někde přisává vzduch. Většinou je špatné gufero pod dynamem. Dále je nutno zkontrolovat těsnění pod karburátorem a válcem. Někdy je ovšem nutno rozpůlit motor a znovu ho přetěsnit, protože to může sát vzduch i tam. Jestli máš po ruce nějaký vyzkoušený karburátor, tak ho ještě zkus, aby byla jistota, že závada není v karburátoru. Jinak jehla se obyčejně dává na 2-3 zářez shora a šroubek směsi na volnoběh se lehce dotáhne a povolí o 0,5-1,5 otáčky, nastavuje se to individuálně podle chodu motoru.
Datum: 13. června 2009 22:27
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, mel by nekdo fotky Pionyru 555 s dlouhym sedlem ? dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 10:35
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no ja mam 555 v perfektnim stavu, takze jinou kupovat asi nebudu, ale uvazuju o tom koupit si dvojsedlo, je to pohodlnejsi pro prevazeni nakyho toho kamose..
Datum: 14. června 2009 10:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kamarád ho prodává za 5 000 bez papírů je celej v originále (až na pár drobností) a je kompletní a má prsíčka
Datum: 14. června 2009 0:17
 jo mam dej mi mejl ja ti to pošlu
Datum: 13. června 2009 19:47
Jméno: tutas
IP: uživatel6386
 Nekdo po me chtel at napisu jak dopad vejlet s holkou do hor na fichtlu - tak jsem to tam hodil do toho puvodniho tematu. Je to asi na treti strance uz. Dopad dobre moc to nejelo sice ale vyjelo to
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 18:42
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cus tak to bud rad ze to vubec vyjelo v jednom by nebyl problem ale ve dvou hhmmmm. Muj fichtl je po GO a nedavno si konecne sednul motor takze uz by nebyl problem ale donedavna mel co delat v jednom do kratkyho kopce
Datum: 13. června 2009 18:42
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 cuz draci nevím jak to ale pořád mi nejde nastavit předstih můžu otáčet nosníkem jak chci ale kladívko mi sepne v dolní úvrati,magneto sem kontroloval a to se mi nehýbe je zajištěno tím kolíčkem tak už fakt newím proč to nejde..prosím poradtě..díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 19:45
 vačka z 555 je opačna než z 20,21 mužeš to mit přehozene
Datum: 13. června 2009 19:45
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 skus jinou vacku pokud to nepomuze skus kladivko ,ale me dost casto zlobjej vacky nechapu proc je rovnou nevyhazuju az na tu posledni ta letela do louky protoze byla spatna zvedaloto kladivko porad brzo prectich uz byl na doraz a bylo tam pres 3 mm i se zmencenym odtrhem tak jsem dal jinou a v poho a to co ti to dela to uz mam taky za sebou
Datum: 13. června 2009 18:45
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zdar draci ,ja hledam rozetu na jawu 175/356 nevite kde to mam sehnat ??nejak od 70-85 zub nevite o necem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 17:59
 Zdarec, nevíte někdo jestli musí být Babetta 210 pojištěná abych na ni mohl jezdit? Někdo říká že prej je to potřeba a někdo zas ne, tak nevím co je pravda.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 16:22
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Cus,má být pojištěná...
Datum: 13. června 2009 16:22
 zdar fichtlaři  co takle uspořádat nějakej sraz v pardubickym kraji???  byl by tu někdo ochotný to zorganizovat?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 17:53
Jméno: Standa
IP: uživatel6385
 6.6 byli Všelibice..........Pokud chces nejaky sraz u vás,ujmi se vesla a zorganizuj to ty.....
Datum: 13. června 2009 17:53
 Zdravim vsechny chtel bych se zeptat jestli je pravda ze ojnice z cz175/477 je o pul centymetru mensi nez na 125/476. a jestli nahodou nekdo ojnici na 477 nema. zatim diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 19:51
 ojnice je upně stejná, jen u 477 je 5 mm dál uložená.
Datum: 13. června 2009 19:51
 nechal sem si prevrtat 125 na 175 a rikali me ze se musi vymenit ojnice a dat tam ze 175 tak sem si ji koupil a posleze sem zjistil ze je stejna
Datum: 13. června 2009 19:24
 ojnice by meli bejt stejne dlouhy,snad uplne stejny,125 ma sice jinej zdvih,ale to je dany vzdalenosti ojnicniho cepu od klikovejch cepu
Datum: 13. června 2009 16:12
 Zdar kamarádi Jawaři.Hledám nějakýho PÉRÁKa může být i bez dokladů a motoru omlácenej,orezlej.Mám zlou ženu bere mě peníze a iluze.Mám na výměnu bez papírů ale vcelku Jawa 250 353 kývačka a ČZ 175 450.05.de luxe taky celá a bez papírů.Doplatek nechci.Taky nechci doplácet já.Pokud někdo máte doma celého Péráka nějak pošahaného i bez papírů mohu nabídnou třetí Jawu 250 353 vybavenou revma plechem,plechem do zadního kola,držáky plexi a plexi,orig nosič.Motor je po suprové go málo žere a hodně jede má spz na mě.Chce to dát baterku a jede prýma cesťáká.Dal jsem se na veterány.Děkuji moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 15:11
Jméno: kubis
IP: uživatel210
 Tak radši hezky zrenovuj to co už máš. Jsou to taky přece veteráni...
Datum: 13. června 2009 15:11
Jméno: mihál
IP: uživatel650
 Zdravím,co to jsou ty technický otázky,u závěreček na A1,to je údržba??,slyšel jsem že těch otázek je 15?,je to pravda.?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 16:17
Datum: 13. června 2009 16:17
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 dodatek: jsou to otázky typu: Princip funkce ABS a k čemu slouží, rozdíl mezi 2t a 4t motorem a takove hlouposti
Datum: 13. června 2009 13:54
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 V každé autoškole ti tyto technické-údržba otázky musí dodat... Na A1 je jich tuším patnáct. Komisař ti dá vybrat jen jednu z nich, ale náhodně, takže se stejně musíš naučit všechny.
Datum: 13. června 2009 13:48
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zdarec potrebuju poradit, vubec nejde seridit volnobeh, kdyz tocim sroubkem vubec nereaguje, pak zasroubuju zre to jak krava, pridam a zase vubec nedrzi, nevite co stim
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 8:32
Jméno: T.Portasik
IP: uživatel6352
 čau skus bud to šoupátko a nebo jehlu,když ti to nepujde pořád tak skus postupně měnit celej karbec
Datum: 14. června 2009 8:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámošovi to dělalo to samý nešel mu seštelovat volnoběh(na 100% jsem věděl že je to šoupátko špatný) ale přesto jsem ten šroubek dotáhnul na max. a když jel a pustil plyn tak to valilio dál a když jsem ten šroubek povolil tak to nedělalo a tak jsme vyměnili šoupátko a vše fungovalo jak má
Datum: 14. června 2009 0:15
Jméno: vojta
IP: uživatel4192
 cau ja mam fechtla 12 výbrus teprve ho zajíždím ale žine pěkně , a kdyz ti nejde na volnobeh tak ho sešteluj nebo v s nim neco mas cau
Datum: 13. června 2009 13:26
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 tim to vubec nereagule
Datum: 13. června 2009 13:13
 Tak to seřit tim jam napínaken lanka na karburátoru
Datum: 13. června 2009 13:00
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau draci tak pionyr po GO si seda teprve po 1000 km uz mam 1300 a jeto cin dal lepsi mam novy loziska pist krouzky gufera a na pist. cepu jehlovy lozisko mazu 1:50 castrol a ten teda lita nekdy to musim natocit navim jak pridelat kameru ale tetka s ohratym motorem klidne jede 60 proti kopci kdyz to rozjedu a kdyz pridam tak jede este vic zalezi jak kdy a vubec nekouri uz neni videt zamnou kour je to supr zustanu u pionyra uz na dlouho. Chyby4. rychlost. Vetsinou pionyr steplim motorem netahne me donedavna taky netahnul ohratej az teprve po 1200 km zacal ohratej tahnout a motor je hodne tichej mam ten novejsi mustangovej vejfuk a mam utesnen vsechno i konec vejfuku kolem dokola takze kour de jen stech dvouch direk a tocito strasne moc tahne pri malejch i pri velkejch otackach
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 12:43
Jméno: Standa
IP: uživatel4795
 pokud ti chybi 4 rychlost tak dej vetsi sekundárko...14z
Datum: 14. června 2009 12:43
 Tak buď rád  jediny co ti na to mužu říct
Datum: 13. června 2009 12:37
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau kluci šli by udělat u pionýra blikny aniž by tam byla baterie??poradte mi prosím co je k tomu včechno potřeba a na kolik peněz to tak zhruba vyjde díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2009 11:51
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Jestli ti jde o bezpečnost, tak věz že LEDky nejsou vidět. Takže pokud tam máš dát 15W žárovky, tak narážíš na problém s energií.. tedy s dostatekem. Jo a jednu drobnost.. většinou, když dáváš blinkr, tak je to proto že odbočuješ a pokud odbočuješ že musíš zastavit, tak máš volnoběh.. že jo? No a když máš volnoběh, pak máš elektriky hodně málo... tedy jednoduchou dedukcí... bez baterky to nepůjde pokud to má splnit svůj účel... baterka ti totiž zálohuje výkyvy v energetické soustavě motorky, když je jí málo... Na baterky, co budeš muset nabíjet mimo stroj tě to bude bavit jen chvilku, pak se ti hodněkrát stane že budou prázdný a nakonec to odmontuješ jako nepraktickou věc.. A pokud to chceš předělat aby se dobíjela i za jízdy, znamená to poměrně veliké náklady a celkkovou úpravu elektroinstalace že pokud elektrice nehovíš, tak se smiř že tam blikny nejsou... já taky na to kašlu a moc neukazuju, při představě že mi někdo urazí autem pazouru raději zastavím a počkám až můžu jet
Datum: 15. června 2009 11:51
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 ted jsem dostal nápad že bych ty blinkry udělal opravdu z diod a napojil je na 2 monočlánky 1,5 voltu a ve škole bych měl možnost si udělat přerušovač ...než to vycucá 2 monočlánky tak to nějakou dobu bude trvat ..koupil bych si dobíjecí a přidělal bych je někam pod nádrž nebo do kastlíku ..co vy na to?
Datum: 14. června 2009 0:31
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 jde mi hlavně taky o bezpečnost až budu jezdit po tmě tak nebude moc dobře vidět jak ukazuju a navíc mám omezenou hybnost v rukouch takže ani jednu nenatáhnu právě proto jsem přemýšlel o bliknách...
Datum: 14. června 2009 0:25
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 ted jsem dostal nápad že bych ty blinkry udělal opravdu z diod a napojil je na 2 monočlánky 1,5 voltu a ve škole bych měl možnost si udělat přerušovač ...než to vycucá 2 monočlánky tak to nějakou dobu bude trvat ..koupil bych si dobíjecí a přidělal bych je někam pod nádrž nebo do kastlíku ..co vy na to?
Datum: 14. června 2009 0:23
Jméno: festic
IP: uživatel5976
 Prez elektriku nejsem nejakej sef ale kdyby se do bliken daly diody a vymenila ta slabsi svetelna civka za tu silnou mohlo by to jit....ale na diody by prerusovac z trabika nesel......zkus Chonga
Datum: 13. června 2009 15:15
 Bez baterky si myslim ti to nepujde, nebo možná půjde ale špatně. Samotné dynamo ti to neutáhne, jinak se tam s blinkrama zapojuje přerušovač.
Datum: 13. června 2009 14:25
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 šli, ale jen na ozdobu
Datum: 13. června 2009 13:51
Datum: 13. června 2009 11:24
|



|