|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Rush
IP: uživatel6392
 • Nazdárek draci, mam trošku laickej dotaz, na mustangovskym karburátoru (2917 PSB) mam zespodu v napojení karbecu na tu trubkovou přírubu k motoru takovou malou dírku obdélníkovýho tvaru, když nacupuju benzin a zkoušim startovat nakopávačkou, prská odtamtud benzin ven, je to tam od výroby? Podle mě to tam musí sosat falešnej vzduch, ne? Je to první Jikov 2917 kterej vidim, tak se ptám (Mustoš mi nejede, tak hledám příčinu  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 19:14
 ved to tam je original to má kazdi jikov 2917 PSB  )  )
Datum: 16. června 2009 19:14
Jméno: Lu.ute
IP: uživatel2253
 HOj draci....mam dotaz no spis na sesu ... jak je to s tema páčkama na řidítka ... mas tam jenom pravou hlinikovou... no a ja bych chtel aji levou  nb je to stejny  to asi ne .... no a kdyby byly ty levy ?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 20:14
 ja si myslim ze je tam docela rozdil,mas tam dole takovej ten vyrez na valecek lanka,takze kdyz to otocis tak tam budes mit nahore diru,coz neni zrovna hezky
Datum: 16. června 2009 20:14
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 co ja vim tak jsou stejny leva prava neni mezi nimi zadnej rozdil
Datum: 16. června 2009 17:14
Jméno: Marley
IP: uživatel6410
 ¨Cus chci se zeptat fichtla nastartuju na 1 naslapnuti 1 de zaradit kdyz chci zaradit 2ku nejde zacne se to turovat do vysokejch otacek a ne a ne tak skocit a pri tom to tak chrasti nebo chrochta poradite mi prosim nekdo cim to muze byt?Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 23:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no jo tak to je jasný spojka ti má zabírat až skoro u konce aby dobře vypínala ....seřid si spojku a bude to OK a jestli nepůjde seřídit tak kup jinou stojí kolem 160 kč..
Datum: 16. června 2009 23:14
Jméno: Marley
IP: uživatel6410
 nemusim ji skoro ani pustit jen tak 3mm a uz se rozjizdi myslim ale ze funguje normalne no
Datum: 16. června 2009 22:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a když tam dáš tu 1 tak spojka funguje normálně nebo se to začne už rozjíždět hned jak jí tam dáš??
Datum: 16. června 2009 17:25
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 uz me ser.. to ze pionyr nema mezi 2. a 3. rychlosti rychlost dvojka moc dolechka a trojka do tezka a hodila by se este jedna ta by ya tessi nez trojka
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 17:05
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to je moc drahy a 90 roadstera nemuzu sehnat s papirama v blizkym okoli dneska zrovna jeden dedek nani jel kolem me
Datum: 16. června 2009 17:05
 no a?? když se ti to nelíbý tak si up něco lepší
Datum: 16. června 2009 16:59
 Nazdar draci mam mensi problem se smonovanim motoru.Prekazi mi tam startovaci kolecka nevi nekdo jak je to mozne a jak to smontovat.Diky za odpovedi.\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 18:28
 diks skouknu to
Datum: 16. června 2009 18:28
 diks skouknu to
Datum: 16. června 2009 18:20
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Neopírá se ti vodící tyčka vidličky ?
Datum: 16. června 2009 18:15
 to protože tu startovačku musíš natočit tak aby kartry šli k sobě
Datum: 16. června 2009 18:14
 to tam mám jenže mi ty kartery nejdou k sobě
Datum: 16. června 2009 17:51
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Na ten startovací hřídel nasadˇstartovací páku .
Datum: 16. června 2009 17:48
 A jak se to dělá nikdy jsem to nedělal musel jsem vyměnit stromeček a ted mi to do sebe nejde nevim si stim rady
Datum: 16. června 2009 17:32
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Musíš si zajistit startovací hřídel. Ta pružina ti to vytláčí ven.
Datum: 16. června 2009 17:23
 u fichtla to kolecko startovaci.
Datum: 16. června 2009 17:13
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jak startovaci kolecka?? a u ceho?
Datum: 16. června 2009 16:56
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mam problm u pionyra toci az moc na neutral se to vubec bojim vytocit na plno protoze ten motor zacne delat hukot az stoho de strach jak kdyby se mel rozletet  to se u fichtla hned tak nevidi. Mam zmensit prectich?? steloval jsem ho zhruba na 1,6. Jestli se zase nezvetsil o vokendu se na to podivam. Nemuze neco rupnout pri tech otackach nebo se rozletet klika?? to je asi blbost
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 20:09
 1:50- Pro ložisko to stačí, ale třeba u aut složí olej i k ochlazování motoru...nemůže to být tím že po povrchu válce není dostatek oleje, který pohltí potřebnou teplotu?
Datum: 16. června 2009 20:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kdyz myslis do kopce to neni ono ale je to fichtl tak je fakt ze od toho nemuzu cekat dovi co jen me porad trapi ze se to malo chladi pride kopec a je konec vubec netahne spamatuje se az skopce tak by to castecne vyresil mensi prectich.nesli by na hlavu nebo i na valec pridelat jednoduse vetsi zebra??
Datum: 16. června 2009 17:03
Jméno: standa
IP: uživatel6409
 prestan resit takovyhle blbosti a nic neserizuj,pokud neni treba!!!! Bud rad ze to jede jak to jede!!!
Datum: 16. června 2009 16:55
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kua porad tu pisete jak vam to nechce tocit a me to toci az moc to se mi nelibi mam to po GO zajety a mazu castrol 1:50 na pist. cepu jehlovy lozisko a vse vycisteny a dobre utesneny kour jde pouze tema dvema dirkama na konci vejfuku skoro nekouri a dokopce tahne slusne ale ne tak jak si prectavuju delsi kopec a uz je to prehraty pak to netahne nez se to zase schladi a nemusim to hnat a je to to sami
Datum: 16. června 2009 16:51
Jméno: Sharky
IP: uživatel6320
 Zdravim, prosim vás jak se sundavá rotor zapalování na ČZ 175/487? Mam podezření na špatný gufero pod zapalováním a potřebuju se k němu dostat...díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 19:28
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 a dej bacha at se ti nestratí kolíček co je na klice
Datum: 16. června 2009 19:28
 čau to je jednoduchý sundáš vačku a natočíš tam osmičku šroub a bud ten rotor udržíš nebo tam dej kval a zabrzdi nesmí se ti točit klika a utahuj ten šroub a ono to potom odskočí a sundáš to
Datum: 16. června 2009 15:33
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Zdravím draci, můžete mi někdo poradit čím by mohlo být, že mi dnes u mosquita přestaly svítit světla, troubit klakson a fungovat blikače? Jako motorka jede v poho, ale nějak se tam po.. elektrika.. myslíte, že je to nějakou světelnou cívkou nebo tak něco?? Jinak nevíte kde by se dala případně sehnat? Dík moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 18:10
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Podívej se na zadní stop spínač, není vypadlý vodič ? Vodič sem vede od pojistky.Potom to vede na levý přepínač.
Datum: 16. června 2009 18:10
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Jo, pojistka je ok.. motor normálně běží, ale když chci zatroubit nebo zablikat, tak se nic neděje.. žádnej spotřebič mi nefunguje.
Datum: 16. června 2009 16:13
Jméno: Sharky
IP: uživatel6320
 a kontroloval jsi pojistku? Jinak možná prasklej drát, popř. ti to někde kostří...
Datum: 16. června 2009 15:17
 nazdar,zůstala mi na pionýrovi pružina v tlumiči...jak můžu vytáhnout?...vrchní šrouby jsou zavařené....
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 14:42
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tocis na spravnou stranu ?? jestli to vytahujes zespoda tak musis tocit tak jak jdou hodiny abys to vyndal
Datum: 16. června 2009 14:42
  kruciprdel....zkoušel sem to i vytočit ale to jaksi přeskakovalo...
Datum: 16. června 2009 14:03
 do řiti....nějak to snad musí jít sakra...
Datum: 16. června 2009 14:02
 Tak to nevím, jestli to vůbec vyděláš...
Datum: 16. června 2009 13:46
 zdarcec potřeboval bych poradit jak nejlepe seřídit předstich u jawy 250 když tam chci dat zapalovaní z fichtla tak prosim poradte dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 14:30
Jméno: standa
IP: uživatel6409
 zdárek....zapalovani se serizuje stejne jako u kazde jine motorky.....jedine co bych asi dodal......predstich seridit drive nez tam dáš nádrž a je dost podstatný zapalování usadit tak,abys na nem chytil 4mm predstihu(odtrh standartní)....mozna bych jeste dal pro jistotu 250 vačku pro zachování prubehu otevreni kladivka,ale vim ze to pojede i na fichtláckou!!!
Datum: 16. června 2009 14:30
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli motor z babety 207 pasuje do babety 210, jestli jsou motory babet zaměnitelné. Dík J.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 13:16
 nie nepasuje trebe upravit rám
Datum: 16. června 2009 13:16
Posl.aktualizace: 16. června 2009 9:39
 pekne video,akorat je tam hrozne chyb
Datum: 16. června 2009 9:39
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
Posl.aktualizace: 15. června 2009 22:06
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 čau draci jak poznám že je špatná vačka na jawě 21?nemůžu naladit předstih kupoval sem novej kontakt kondík kladívko a nemůžu naladit předstih už ani předtím mi nešel naladit můžu otáčet nosníkem jak chci ale pořád to pálí v dolní úvrati.tak čím by to mohlo být?a když budu dávat novou vačku je jedno jak jí zandám do rotoru?mylím jestli tam nemá bejt nějak přesně usazená?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 18:35
Jméno: standa
IP: uživatel6409
 tak pro jednoduchost......jawa 20,21,23 ma na klice aretacni kolicek v miste kde ma vacka hranu,magneto ma zobacek v miste kde ma vacka hranu a vacka ma vyrez pro zobacek magneta v miste kde má hranu......tudiz pokud mas vacku z fichtla,magneto na kolicku a vacku v drážce tak pri HU musi byt pertinax kladivka na hraně vačky......vačka z typů 550,555 a 05 do roku 65 mají jinak drazku v magnetu a vacka ma drazku taky jinde.......
Datum: 16. června 2009 18:35
Jméno: Sharky
IP: uživatel6320
 se dvěma náběhama je blbost, ale setkal sem se s vačkou co měla náběh na opačný straně nebo chcete-li, měla zoubek na opačný straně...výsledkem byla právě ta jiskra v DÚ...
Datum: 16. června 2009 17:53
Jméno: standa
IP: uživatel6409
 a nahodou nemas to bez količku a presazeny na klice? Nebo nemuzes mit ten koš zapalovani jednoduše uplne blbe otocenej??....mas kladivko nahore a kovadlinku pod nim??.......jako vačka se zoubkem na opacny strane je blud bludů....vačka je bud dobrá(ma vysokej nabeh) a nebo je spatna(ma malej nabeh) ale vacka se dvema nabehama je totalni blbost!!!
Datum: 16. června 2009 17:02
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 musí to bejt vačkou sretační zoubek tam mám
Datum: 16. června 2009 16:47
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 vacky njsou dost casto spatny u nekterejch nenastavic prectich uz to je otoceny na doraz a porad je velkej rectich a taky se mi stalo ze se kladivko zvedalo 2 krat
Datum: 16. června 2009 16:26
Jméno: Sharky
IP: uživatel6320
 souhlas jo a mohlo by to bejt i tou vačkou, už sem přišel na několik co měli ten excentr na opačný straně než klasický fichtlácký...
Datum: 16. června 2009 15:20
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nejspis je to vackou ja jich uz nekolik vyhodil a musis taky namazat olejem ten filc zo se dotyka vacky. Vacka ma vsobe dracku a v magnetu je drazka tak to jinak dat nejde jedine nasilim.
Datum: 16. června 2009 15:03
Jméno: Standa
IP: uživatel6405
 tvuj problem bude v tom ze ti na magnetu chybi aretacni zoubek na vačku....sezen si magneto se zoubkem!!!
Datum: 15. června 2009 21:41
Jméno: Vondrc
IP: uživatel6404
 Cus SESO prosimte mam problem koupil sem si od tebe lanko k zadni brzde a neni tak ten spalicek jak se zasune do ty brzdovy packy jak na ni slapu dis brzdim neim esi naka vada materialu nebo vada u me na fichtlu pls distak mi sem napis co s tim dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 20:22
Jméno: Vondrc
IP: uživatel6404
 Aha diky ja mozna naky budu mit doma
Datum: 16. června 2009 20:22
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 mrkni do zelezaku,ja tam taky kupoval.maj to vsude...
Datum: 16. června 2009 10:32
 draku to musis koupit ten valecek,,ten je zvlast
Datum: 15. června 2009 22:14
 čaute mam dotaz na jakym zeřezu mate jehlu u mustanga pač ji mam prej špatne protože dyž jedu na 2 a mam vysoky votáčky tak se začne dusit a dyž ten filtr sundam tak jede nedherne pry to je karbecem špatne seřízenej .díyk za odpovedi.PS:karbec mam vyčištenej a vzduchovej filtr je novej
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 16:30
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 zalezi na vybrusu pokad nemas zadnej nebo prvni tak plisek dej na horu aby slo malo benzinu pokud mas vetsi tak druhou drazku od zhora a taky se koukni jestli nemas splacatelou spicku na jehle pak to taky zlobi a sesteluj hladinu kdyz zmacknes plovak tak ma bejt hladina zaroven
Datum: 16. června 2009 16:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 má být na 2 zářezu ale jak píšeš o tom filtru tak nemáš ho třeba hodně špinavej??
Datum: 15. června 2009 21:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 teda promin já si nevšiml že ho máš novej
Datum: 15. června 2009 21:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 má být na 2 zářezu ale jak píšeš o tom filtru tak nemáš ho třeba hodně špinavej??
Datum: 15. června 2009 21:27
 dobry den chcem sa opitat ci sa daeste zohnat dobijanie nazapalovanie klasicke stare, na stator, pretoze si robim moto a chcel by som to mat vsetko, nove krabickove uz nemam kam dat, dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 10:50
Jméno: standa
IP: uživatel6407
 není problem sehnat na burze stare jednocivkove originalni rele za uplne smesnou cenu.....vetsinou jsou funkcni(pokud je prepalene,je to videt!)...jediny jejich problem je v tom,ze sou vetsinou rozštelované.....ale seridit ho není az takový problém
Datum: 16. června 2009 10:50
 mam ho doma stator s relatkem.dystak napis na mail zdar
Datum: 16. června 2009 10:34
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Originální se už nesežene, ale lze ho nahradit elektronickým, které se namontuje místo původního na stator dynama. Ale pozor, jsou dva druhy, jedno je ukostřené mínus polem, druhé plus.
Datum: 16. června 2009 1:03
Jméno: ASskyppy
IP: uživatel820
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2282.html mate zkusenosti s těmito tlumiči?jak bych si je měl upravit aby seděli na fichtlika?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2009 20:29
Jméno: jarek
IP: uživatel455
 lidi stoji za to koupit hvezdicova hlava pomuze to hodne k vykonu o kolik to pomuze v yrychlosti??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2009 12:03
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Pro jirku:tahle nema lepsi kompresi!!Jen krasne a dokonale chladi!!!Jestli chces i s lepsi kompresi napis frikulinovi...
Datum: 30. července 2009 12:03
Jméno: Jirka
IP: uživatel5151
 Hvězdicová hlava má mnohem větší kopresi, má kruhovou antidetonační štěrbinu a svíčku má marozdíl od fichtláckej uprostřed, což je výhodnější pro hoření směsi. Takže Hataku, aspoň si tu hlavu někdy prohlídni.
Datum: 18. června 2009 8:17
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 taky souhlasim se standou a Pestic jen kdyby to přidalo 0.5 koně což bez snížení nepřidá tak by to mělo i o malonko větší rychlost
Datum: 16. června 2009 14:32
Jméno: standa
IP: uživatel6407
 tak souhlasil bych s Pestic ® az na tu vec,ze ma mensi spalovak......to neni az tak pravda....spalovak ma totiz seriovy objem(6ml),pouze lepsi tvar
Datum: 16. června 2009 10:52
 ma vyhody,ficek nevadne,nevari,prida ti kompresy pac ma menci spalovak tkze kolem 0,5kone.rychlost podle me bude stejna.
Datum: 16. června 2009 10:38
 Ale mistr fechtlař se ozval to jsem čekal
Datum: 16. června 2009 9:23
 Mistr Hatak je odborník....  Je vidět že velice pečlivě studoval teorii dvoutaktních hlav a teď nám všem oznámí že hlava výkonová část neni že je tam úplně k ničemu....  Hlava jako hlava...  Prostě obyčejná hlava.........................................................hmmmmmmmmmmmm
Datum: 15. června 2009 22:57
 Jak by ti to mohlo přidat výkon je to obyčejná hlava akorát má jiný žebrování aby se tolíp chladilo ale u fechtla je to zbytečný vyhodíš zbytečně hodně peněz
Datum: 15. června 2009 21:49
Jméno: J.a.n.g.o
IP: uživatel6402
 Zdar lidi mám dotaz... koupil jsem si motorku a když sem šel si jí přihlásit ,můžu naa ní dále jezdit ??? kámoš měl taky motorku a neměl ještě ani techničáky a měl jenom takovou zelenou značku a jezdil normálně... jak se to udělá ????? mám požádat nebo ják ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2009 20:07
|



|