Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 cawe jeste jsem se chtel zeptat jestli se nekde dá sehnat nový valec a hlava na panelku 250 nebo aspon hlava popř. kde díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 16:05
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 ale ja bych potreboval hlavne novou hlavu
Datum: 21. května 2009 16:05
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 to sháníš protože to nemáš ??výbrus se stále dá udělat
Datum: 21. května 2009 15:20
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 cawe hele nemate nekdo zkusenosti z rozebirani motorem panelka 250/559 je to hodne tezky a nemate nekde naky obrazky jak tam pak zpatky dat ty kolečka a všechno pls napiste ted ho chci elat ale nwm jestli to na me nebude moc težký a jeste jestli nwm kolik tak vazi ten motor zatim dííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 7:34
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Pokud nemáš stahováky tak to nedělej.
Datum: 22. května 2009 7:34
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud nejsi trochu zběhlý v opravách motorek , tak potom to skutečně není tak jednoduché. Doporučuji ti knihu od Dočkala Opravy a seřizování motocyklů Jawa. Jde objednat i na netu, zadej do vyhledávače jawa dočkal a objeví se ti tam několik nabídek z e-shopů. Opravy motorů tam jsou popsány opravdu velmi srozumitelně a podrobně.
Datum: 21. května 2009 17:19
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 je lepší dávat to na místo kde nic neděláš a v tom pořadí a poloze ve kterém to vyndáš
Datum: 21. května 2009 15:23
 http://blbni.wgz.cz/jawa-250-559/puleni-motoru.html tady jsou fotky když jsem půlil motor z 250/559
Datum: 21. května 2009 15:08
Jméno: Mikal
IP: uživatel186
 Ahoj,slišel sem že je na teréní závody lepší vykuchat orig. vejfik než kupovat ten hikon.Nebo co myslíte.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 17:38
Jméno: standa
IP: uživatel6159
 jooo da se upravit seriovej,ale je to moc prace! lepsi kdyz si alespon spocitas dylku kolena na Hikona a prodlouzis mu vyletovou trubicku,tak nema chybu.....
Datum: 21. května 2009 17:38
 Vzkuchanej vejfuk je horší než origo. Větší kravál dává pocit větší rychlosti.
Datum: 21. května 2009 17:08
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 to ze vykuchas vyfuk je blbost motor stra uz tak dost maly kroutici moment
Datum: 21. května 2009 16:12
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 když vykucháš výfuk tak to sice líp jede a hlavně je to slyšet ale není to jediné čím se zvyšuje výkon -úprava sání,karburátoru,zapalování,válce,pístu atdale jen vykuchat výfuk to moc napřidá na výkonu
Datum: 21. května 2009 15:08
Jméno: Pat
IP: uživatel3671
 Nazdar ma tu sesa v shopu nekde pneu na pionyra? neakej vyběr? cenik?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 17:39
Jméno: standa
IP: uživatel6159
 gumy byly,ale uz nejsou......skoc si k vám do gumárny,ted maj velky slevy....koupis tam levneji nez v e-shopech
Datum: 21. května 2009 17:39
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 podle toho od kud jsi zajdi někam do mototechny
Datum: 21. května 2009 15:26
 Nevíte jak se mohlo stát, že se mi obložení lamely (z jedný straně) rozsypalo na prášek? beze srandy, jsou tam cca 4 velký kusy (o velikosti jednoho článku) a zbytek je fakt jen prášek smíchanej s olejem. (já to neudělal, tak už to bylo když jsem to koupil!). Bylo to to obležení u deklu. Mě jen zajímá příčina, abych věděl na co si dát pozor. Spojk. koš tam docela skákal, tak tam mám teď jinačí primární převod (včetně spojky).
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 16:21
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 nestačilo, ty korky musí tim olejem nasáknout, ne bejt jenom umočený...doporučuje se nechat to v oleji přes noc, několik hodin by možná taky stačilo, ale rozhodně NE že vyměníš lamely, naleješ do motoru olej, párkrát vypneš spojku a můžeš jet! to by se ti hned spálily a můžeš měnit znova  ...
Datum: 21. května 2009 16:21
 a když dám do motoru olej, párkrát promáčknu spojku, stačilo by to?
Datum: 21. května 2009 15:35
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 sice nevím jak je to možné ale před namontováním je dobré naložit lamely do oleje ,když se dají suché do motoru a pak to projedeš stává se že to nevydrží(ale není to vždy pravda)
Datum: 21. května 2009 15:03
 Ahoj, chtěli bychom jet 23.5.2009 do Volyně na fichl cup, ale nikde jsem nenašel žádný podrobnosti. Kde se závod přesně koná, kdy je start, přijímka atd. Napište prosím někdo informace. Nejlépe na e-mail či sem. Děkuji Vladimír Hlaváč
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 9:29
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 ahoj chtěl bych se zeptat nemáte někdo zkušenost s olejem oleo-mac Prosint? nebo čím mažete? díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2009 1:42
 Čau mohu doporučit olej STIHL do benzinových pil, na nic lepšího jsem nenarazil a vyzkouel jsem toho celkem dost.Myslím že do 2taktu se ani nic lepšího sehnat nedá....
Datum: 23. května 2009 1:42
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 pouzivam do pionyra castrol 2T pro motocykly davam 1:50
Datum: 21. května 2009 16:06
 ja ten olej leju do čz 487 a souhlasim s Sharkym ze vubec nekouri a hlavne skoro vubec nezasvini valec ani hlavu. Ale s benzinem ho micham tak 1:30
Datum: 21. května 2009 15:37
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 tenhle leju do motorový pily, ředí se 1:50, po ohřátí vůbec nekouří... ale do fichtla sem ho ještě nezkoušel..
Datum: 21. května 2009 12:32
 čau chlapi, kolik vám ten stroj tak žere?? napište i jakej stroj  mě ta mašina spapne když ji honím (a to dost) tak 3 - 3,5 litru na sto
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 20:43
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 555---- jezdim zadarmo ale je fakt ze se na tom spis kocham takze 2,5 Mustang tak na tom tocim celkem dost jezdim tak za 7litru
Datum: 21. května 2009 20:43
 Jawa 20 - dlouhodobý průměr 2,6 l/100km
Datum: 21. května 2009 17:04
 V životě mě nenapadlo u pionýra počítat spotřebu  . Ale u aut to mam asi tahle Mercedes cca 6l, Mondeo 6.5l
Datum: 21. května 2009 16:16
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 pionyr vetsinou 21. zere 2-3 zalezi jestli jedu nekde do kopcu to si pak bere ke 3 L a porovine ani ne 2 L pri normalni jizde neco prez 2L mam po GO motor babeta 210 mi zrala asi 3 L odhadem na 100 km a pak se rozsypal motor byl vilitanej valec ale moc a to tahla pekne
Datum: 21. května 2009 16:16
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Babetta 210 jezdím s ní převážně naplno a trasy od deseti kilometrů. 2,3-2,4 na sto ale taky záleží na větru, povrchu po kterém jedu a taky váha protože většinou něco vozím
Datum: 21. května 2009 15:57
Jméno: Standa
IP: uživatel6159
 250 pérák 4, 550 parez 2,jawa 21 mezi 3-4, jawa 555-hodne  ,Citroen AX 1.4D s lehkou nohou 4 na 100,ale spis 5.5
Datum: 21. května 2009 12:04
 Stadion S11 s monoblokem - do dvou litrů když ho ženu, jinak si toho nevšímám...na cca 10cm hadičku (+ plovákovou komoru) vydrží na střední otáčky něco přes půl minuty...podle teploty motoru.
Datum: 21. května 2009 9:53
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Jawa Mustang 23 rv 1980-3,5 dys ho drzim furt pod krkem jinak pod 3.Jawa 05 valec+karbec java 23....ke 4litrum dys ji drtim.Cz 175 450.01 Standart zatim sem na ni moc nenalital ale dys ji drtim tk v nadrzi dobrej vyr....odhaduju tk 6-8litru na sto.
Datum: 21. května 2009 8:41
 50/20 - 1969 a zere asi neco kolem 2,8 kdyz to nehonim a kdyz porad max max max  tak si veme i 3,5L
Datum: 21. května 2009 6:43
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 to je svaty
. co ja bych za to dal ja sem tam za 7.5 litru kdyz jedu pomalu a kdyz to honim a nebo o zavodech tak to radsi ani nechci vedet ale vim ze kdyz sme jeli ve dvou tak sem vyjel za 25 km tri ctvrte nadrze takze to zere jak osmilitrovej motor
Datum: 20. května 2009 22:28
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Zdar chalani!
Jakej je rozdíl mezi klasickym kabelem od cívky ke svíčce a uhlikovym? Našel sem doma nějakej uhlikovej kbel
i s fajfkou a dal si to na fíka. Běhá normálně, jen mě zajímá rozdíl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 16:46
 rozdil mezi medenym a uhlikovym kabelem je ze ten uhlihovej předava tu jiskru rychleji
Datum: 27. května 2009 16:46
Jméno: buben
IP: uživatel6072
 jako v cem ma vyhody to nevim......ale co vim ze kdyz ho ohnes za studena trochu vic tak pretane vodit.....proste to prestane haze jiskru....u tech novejch bych tek ze uz sou na to odony ale ja myslim konkretne takovej ten starej zelenej.....
Datum: 20. května 2009 21:45
 ahoj kluci hele potrebuuju poradit stala se my takova hrozne divna vec nechapu to jeste se my tro nestalo  tak k veci proste sem jel do hodne prudkyho kopce tam my to chviplo no tak jsem normal rostlacil hned chytlo ale proste jakoby my uplne hazelo zadny kolo oplne my vybroval retez a zadni kolo no bylo to neco hroznyho a kdyz jsme preradil na 2 z 1 tak to bylo normal ne jako driv ale nedelalo to to co na 1 stupni nevim cim to muze byt jeslti prevodovka nebo loziska v motoru .. jeste kdyz normal nakpnu a chci se rozjet na jednicku tak my tam skoro nejde de ale hrozne pres zuby ale spojka sy myslim ze my vystavuje pekne .. dekuji predem za odpovedi ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 15:32
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 někdy se stává že jsou vylomený zuby na řetězovým kolečku v motoru
Datum: 21. května 2009 15:32
 žeby vylomenej zoubek na jedničce?
Datum: 20. května 2009 21:25
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cua mam problem z fichtlem na neutral je porad ve lekych otackach i kdyz je vsechno nastaveny na nejmin a hlavne sem ten karburator zkousle na jinym fichtlovi a tam facha dobre .
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 21:08
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 někde ti to tahá falešnej vzduch, možná špatné gufero pod zapalováním nebo těsnění pod válcem...
Datum: 20. května 2009 21:08
Jméno: Lasty
IP: uživatel6150
 Draci, v jakym pomeru michate do cz 175/477? Slysel sem ze 1:33 , ale pride mi to moc oleje, kouri to jako hovado
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 20:47
 Stando já to nejsem. K tématu 1:33 je poměr pro bronzový futro. Většína 477 měla jehly, ale jsou i 477 s bronzovým futrem. Záleží co máš.
Datum: 21. května 2009 20:47
Jméno: standa
IP: uživatel6159
 Hele Hanzi nejses ty nahodou JS? a Honza z Jawamanie? Protoze znam jenom 2 lidi,ktery hajej M2T...je to JS,kterej o tom neco vi a v lecčems ma i pravdu a pak jistej Radek,kterej se tu se mnou hadal dva dny a nevedel o tom nic.......
Datum: 21. května 2009 12:07
Jméno: Standa
IP: uživatel6159
 Opet sme se dostali ke rčení,ze ty motory byli staveny na M2T a ze je pro ne dobrej a ze se na nej jezdilo 50 let......dobre,mas pravdu,jezdilo se na 2T olej Mogul.....jo to souhlasim,byl to dobrej olej,dneska kdyz budes hodne shanet,tak ho sezenes,ale ta desetibarevna flasticka s ridkou smesi pripominajici olej,kterou koupis na kazdy pumpe za dvacku neni 2T olej Mogul,ale recyklaát sraček ze sběren  Jen pro upresneni
Datum: 21. května 2009 11:56
 Jo a mam taky ČZ 175/477 Sport, a leju do ní benzin s olejem v poměru 1:50 a léta už žadný problém.
Datum: 20. května 2009 22:57
 Já též neuznávám M2T. Vím proč........
Datum: 20. května 2009 22:55
Jméno: Hans
IP: uživatel5173
 Jasný mazací schopnosti jsou horší a o kouřivosti se radši moc bavit nebudem  , o tom žádná, ale musíme brát v potaz, že tyto stroje jsou konkrétně na tento typ oleje konstruované, takže kolikrát hrozí, že přidřeš motor i na "lepší" olej.. má třeba jiný teplotní vlastnosti a to se hned projeví! Každopádně není ani tak důležitý čím mažeš, ale spíš jak se o ten danej stroj staráš! Když tě to baví, máš na to čas a nejde ti jen o neustálý přetáčení motoru až do krve, tak je M2T super levná varianta a navíc generacemi osvědčená! Já bych neměnil, ale nikomu jiné oleje neberu.. jen se zastávám M2T!
Datum: 20. května 2009 21:48
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Já jsem apsolutně proti M2T !!!
Datum: 20. května 2009 21:39
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 Netvrdím že je špatnej, to je otázka názoru. Ale uznej že nedosahuje takových mazacích schopností jako kvalitnější minerální oleje, oproti ostatním 2T olejům zdaleka nejvíc kouří a hojně se usazuje v podobě karbonu na pístu, v hlavě a celé výfukové soustavě ...
Datum: 20. května 2009 21:31
Jméno: Hans
IP: uživatel5173
 M2T je dobrý olej! Nevím, proč ho tady tak každej haníte.. pokud dáváte poměr dle návodu motocyklu, tak je prakticky vyloučena jakákoliv porucha spojená s mazáním motoru! Jezdím na něj už přes 10 let se 3 různejma motorkama a mohu říct, že mimo ložisek jsem v motorech nikdy nic neměnil. jinak s fichtlem jsem na něj najel zatím 21tis.Km bez jedinýho problému.. a co na to, že to trochu kouří.. vždyť je to dvoutakt..
Datum: 20. května 2009 21:11
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 jo těch 1:40 je tak akorád, pokud tam neleješ zrovna M2T...
Datum: 20. května 2009 20:51
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 já dávam 1:50 , ale mužeš i 1:40
Datum: 20. května 2009 20:10
 Ahoj všem zajimalo by mě jak je to u pionyra s pojistkou a s přepisem zajimalo by mě taky jak to je s oběmem motoru v techničáku jestli je tam taky 49.9ccm jako to je tady na tomto webu v rozpisu v tech. udajich jaw pokud je to tak i v techničáku tak by to znamenalo že by pojistka byla koem 200kč ale pokud tam je něco jinyho tak by to bylo za vic chtěl bych si pořidit 21 tak nevim co to tak stoji přepis atak předem děkuji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 20:49
 Tak diky no já už nějakej bonus mám ale to sem měl babettu a třiapulu ale obě sem prodal babetta byla dobrá ale nemoh sem vzit kamošku(ona je takovej bonbonek) no a třiapula mi doma zavazela a nejde mi sni vjet do dilničky takže po sezoně šla z domu tak chci piňoura protože jezdim porovině a nepotřebuju nijak velkej vykon dřiv sem ho měl ale je to tak 7 let a byl v pohodě ale nešla tam dvojka tak sem ho pak střelil blbě se nanim ujiždělo poldumneměl tp a já řidičák jinak mám simála ale bez tp ale jen stoji v dilničce...
Datum: 20. května 2009 20:49
Jméno: Hans
IP: uživatel5173
 Ahoj draku, 21 dobrá volba.. teď k tvýmu dotazu.. přepis tě vyjde na 300 a evidenčka na 200, pojistka jak kde, ale když si to dáš k český nebo podnikatelský a pojistěj ti to rodiče(když si to pojistíš sám, tak nemáš žádnej bonus jelikož jsi mladej a jsi pro pojišťovnu rizikovej případ)  , tak pak se do 200 taky vejdeš v poho. Jinak údaje v techničáku jsou určo míň jak 50, takže žádný obavy..
Datum: 20. května 2009 20:38
 aha takže v techničáku je miň než 50ccm? a jak je to z převodem?u jáké pojišťovny to máš? kolik to stoji myslim evidenčka atak to okolo přepisu? no jeden kamoš má pincka a plati 700 jak za třiapulu tak nevim jak to doopravdy je mně jde jen o tu zákonou pojistkunic vic
Datum: 20. května 2009 20:01
Jméno: fita
IP: uživatel4888
 mam jawa 21 platim 290 ale zalezi co mas pojisteneho
Datum: 20. května 2009 19:51
 Dobrý den.Potřeboval bych na JAWU Dandy 125 regulátor napětí.Nevíte kde to mám sehnat??Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 20:14
 mototechna anebo nejaky specializovany elektro...v okay to nekoupis
Datum: 20. května 2009 20:14
 kupim papiere ci celu matorku s papierami jedna sa o jawu 23 mustang alebo najaky dobry bazar.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 13:45
 aha ja som to zle napisal slovenske bazari lebo ja som slovak a z ceska sa mi nechce nosit.
Datum: 21. května 2009 13:45
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
Datum: 20. května 2009 20:53
 no to jasny fikusi neni protože u toho puvodniho se z něho nekouřilo a skouším jinou koncovku tak to potřebuji vědět
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 19:21
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jestli ti de oto aby to bylo co nejlip udelny jako od vyroby tak vse vycisti koleno a celej vejfuk nejlepsi vypalit a pak vse sloz nasat a dobre utesni musis utesnit na 100% koleno k valci to dela hodne na vikonu a pak utesni dobre koleno na vejfuk to dela hodne na zvuku a pak ma bejt utesne ta ta koncovka to dela taky hodne na zvuku a to vse dela dost na spotrebe nekdo se mi divi ze jezdim za 2 - 2?5 L neni divu kdyz mam vse nastelovany jak ma bejt a vycisteny utesneny
Datum: 20. května 2009 19:21
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak to bude nejspis tim ze u toho druhyho to netesni mezi vejfukem a kolenem a mozna je ucpanek vejfuk a u tohodle co rikaz ze se znej kouri tak to ma bejt
Datum: 20. května 2009 19:14
Posl.aktualizace: 20. května 2009 22:09
 díky moc...já zatím lítal jenom 250 ze skály  na silnici se mi o tom jen zdálo
Datum: 20. května 2009 22:09
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 nejmíň! a pokud vystříkáš i válec tak to poletí 100km/h do kopce
Datum: 20. května 2009 21:36
 to jo dobrej napad na tunning  zyvsi to vykon aspon o 6 koní?  ...
Datum: 20. května 2009 20:58
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 jo vystříkej si ho montážní pěnou a můžeš mít klid že se ti z něj kouřit nebude..
Datum: 20. května 2009 20:54
Datum: 20. května 2009 20:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 uz se nanic neptej nebo me klepne
Datum: 20. května 2009 18:47
 když jedu na fikovy a zastavim a vypnu motor tak se mi ještě nějakou dobu kouří z výfuku je to špatně?nebo to nevadí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 20:16
Datum: 20. května 2009 20:16
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to jsou dotazy!!!!!!!! tak to je jasny ze to bude chvili kourit
Datum: 20. května 2009 18:46
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 to je normální...
Datum: 20. května 2009 18:32
 Čau hoši potřeboval bych poradit když na fíchtlovi držím spojku a přidám trošičku plyn tak místo toho aby mi stál tak mi jede dál nevíte čím to je ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 19:35
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 me kdyz se ohreje motor tak spojka prestava vypinat a to ji mam utahlou co to de aby neklouzala skratka musis poutahnout ten sroubek na pravym karteru nejdriv povol matku
Datum: 20. května 2009 19:35
 mas ji moc povolenou, musis ji jak rikal lk utahnout aby vic prokluzovala pac ti stale jeste zabira a tim nevypina...pokud mas novy lamely nebo korky tak je to normalni nez se to trochu sjede a sedne si to...
Datum: 20. května 2009 19:07
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 buť jí pošteluj nebo máš sjetý korky ale na fichtlech je to normální že kdyš se ohřeje tak prokluzuje
Datum: 20. května 2009 19:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 opačně....ne povolit, ale utahnout!
Datum: 20. května 2009 18:17
Jméno: Jirka18
IP: uživatel1434
 prokuluzuje ti spojka, zkus ji povolit šroubem
Datum: 20. května 2009 18:03
 zdar, potřebuju koupit novej ( prázdnej ) štítek na fichtla, víte někdo přesnou adresu na netu? nic nemohu najít!, dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 19:39
Jméno: fikus
IP: uživatel692
Datum: 20. května 2009 19:39
|



|