Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau čau...potřebuju se pls zeptat, jestli se může něco stát, když hodím na obyčejnou jawettu karbec z jawetty sport??...ten obyč je Jikov 2912 a ten sport 2913....díyk moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 15:34
 ja bych rek že by to melo být stejný protože sportka ma jenom o malinko vyšší výkon
Datum: 22. května 2009 15:34
Jméno: kahisek
IP: uživatel6099
 Libor  romin,ale ruším inzerát .... budu ho asi zpravovat celeho..  sorry
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 12:17
 Ty mě fascinuješ  Ale myslim si že když udeláš pořadnou generálku tak to bude zpolehlivej stroj a už ho nebudeš chtít prodat.
Datum: 16. května 2009 12:17
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 vocasi!
Datum: 16. května 2009 11:30
Jméno: Jan
IP: uživatel6098
 Zdravim, je mozne opat prihlasit odhlaseny Simson, ak mam k nemu doklady?? Odhlaseny bol cca pred styrmi rokmi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2009 23:49
Jméno: straka
IP: uživatel2073
 ahoj draci, mam jawu 21 sport a když brzdím zadní brzdou tak mě asi pakny nebo něco strašně píská . Nevíte jak by to šlo odstranit ??? díky za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 9:28
Datum: 16. května 2009 9:28
 je možné, že už je máš sešoupané a nýty tě dřou o střed kola
Datum: 16. května 2009 8:24
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 vyčisti pakny technickým benzinem a pak je trochu přebruš smirkem ja možné že se do paken zadřel nějaký bordel a ten dělá neplechu
Datum: 15. května 2009 22:34
Jméno: kahisek
IP: uživatel6096
 prodam fichtl 21 bez papiru.. ted mi nejede ...moc mu ale nechybi kdo umi s fichtlama dost dobre urco si poradi..uz se mi nechce s nim furt drbat jednou jede jednou ne klido vam ho prodam za 400-500 akorat chybi predni svetlo cele aji s tim krytem to nemam vubec..zadni svetlo mam taky oddelane..a zadni brzdu mam aji lanko aji tu paku..ale nepridelane..pokud by to chtel nekdo zprovoznit nebo na nahradni dily,tak napiste sem do komentu..sem z okolí Nového Jičína , Směr spíše u Kopřivnice...takže napište sem do komentu kdo ma zajem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2009 22:40
Jméno: kahisek
IP: uživatel6096
 hej libor napis mi na mail pata.kahi@seznam.cz a domluvime se ok..  to palti pro vsechny ten mail kdo ma zajem a je z okoli...  zatim
Datum: 15. května 2009 22:40
Jméno: kahisek
IP: uživatel6096
 Libor:to je kde?  Jo jinak..Mám ji na stavbě v Tiché,je to směr přes kopřivnici směrem na frenštát,u vlčovic..
Datum: 15. května 2009 21:49
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 kurna zeby? sem z Chomyza
Datum: 15. května 2009 21:42
Jméno: GEORGE
IP: uživatel1834
 to nemá bejt mogul ale SAE tak co zanamená to číslo 40 a 50 a co je lepší dík\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 22:37
Jméno: Horst
IP: uživatel6105
 Čau Doktore co to píšeš za kraviny,ještě ti budou ostatní věřit ! W=viskozní klasifikace SAE tzn.SAE 0W,5W,10W,15W,20W,25W -tzv. ,,zimní oleje,, SAE 20, 30, 40, 50, 60 - tzv. ,,letní oleje. Kombinace obou tříd např. SAE 15 W-40 - celoroční olej
Datum: 16. května 2009 22:37
 Nevim přesně co máš na mysli.Ale pokud myslíš ty čísla na obalu (třeba 15W40) tak to znamená že olej pro ideální pro podmínky v -15 stupních celsia podnulou a v 40 stupních nad nulou.To jsou jeho ideální pacovní podmínky.To "W" mezi číslama znamená Winter.
Datum: 16. května 2009 12:34
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Já myslím že stupen mazavosti... tak jasně že je lepší vyšší číslo
Datum: 15. května 2009 22:32
Jméno: george
IP: uživatel1834
 jaký je lepší olej mogul 50 M2T nebo mogul 40 M2T JAKEJ JE V TOM ROZDÍL A CO JE LEPŠÍ ? DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 21:46
Jméno: Horst
IP: uživatel6129
 Pro Standu 6119.Dělám 2T motory a malou lesní a zahradní techniku na ŽL skoro 20 let.Vyučen mechanik,SŠ takže to je ta teorie a praxe.Ale tebe tipuji na nějakého školáka tak 20-23.Bez urážek UČ se z tebe něco bude.
Datum: 18. května 2009 21:46
Jméno: standa
IP: uživatel6119
 ona je teorie a praxe pane kolego
Datum: 17. května 2009 23:42
Jméno: Horst
IP: uživatel6105
 Čau george. 40 nebo 50 ku neřeš , jsou to celoroční 2t oleje. Teď pro Standu.Bohužel o olejích a o 2T motorech toho asi moc nevíš. Já tě doporučuji přečíst si nějakou odbornou literaturu a trochu praxe než psát takové blbosti.
Datum: 16. května 2009 22:51
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 ja bych rekl ze dobrej neni ani jeden ten olej,a o zadnem znaceni 40/50 nevim a radsi bych si koupil v mototechne nejakej 2T olej do motorek a ne tohle!!!
Datum: 16. května 2009 14:09
Jméno: bazy
IP: uživatel3760
 cus hele jezdim zavody a rad bich chtel poradit nejake upravi ale zase abich je mohl udelat doma diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 11:31
 prvni uprava....nauc se češtin
Datum: 16. května 2009 11:31
 čau draci chci pořádat dachl cup a htěl bych vedět kolik by vás jelo zájemcimi pište prosím na mail petr.masoun@centrum.cz díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2009 21:19
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 bylo by dobrý nejdřív napsat jak si to představuješ, kde by se to konalo, typ trati (terén/silnice) atd...
Datum: 15. května 2009 21:19
Jméno: Radek
IP: uživatel368
 Hele a kde by se to jelo mám Jawu 20.
Datum: 15. května 2009 20:32
Jméno: Radek
IP: uživatel368
 Hele a kde by se to jelo mám Jawu 20.
Datum: 15. května 2009 20:26
Jméno: Trivate
IP: uživatel5822
 Ahoj jel bych se Simsonem a Jawou 21 kde to bude a pravidla sem taky dej
Datum: 15. května 2009 20:24
 Ahoj mám problém s mou jawou 21. Jeden blbínek si o ní opřel kolo a ona my spadla.
Ležela max. 30s ale nejede. Chvilkama, vedšinou hned na první pokus jede dobřer,ale po pár metrech začne vynechávat a pak uplně zdechne.
Jinak před tím byla v super stavu jela jak nejlím mohla, ale teď ne a ne.
Zkoušel sem volnoběh, tím to není
prosím poraďte.
díky,
kanoli
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2009 20:30
 fichtl musi neco vydrzet, me nedopatrenim tez spadl, nastesti sem utahoval riditka a jak nebyly poradne utazeny tak to pristalo na nich a ty to odpruzily, narovnal sem zrcatka a to bylo secko...muze to byt prave zaneseny bordel v karbenatku, jak rikali tak ventil, kohoutek, trysky, kanalky ucpany, mohl benal natyct do airboxu ale to na funkci nema vliv (ledaze by to nateklo do filtru, usadil se v nem bordel a tim se znepristupnill privod vzduchu, jinak je to logicky blbost)...mohl se rozladit predstih, mohla to odnyst kladivka cili nutnost zkontrolovat co se hejblo v zapalku a poopravit, tam je to na otresy vcelku nachylny a ty kladivka obcas uskoci, klepnou nebo se proste povoli sroubky upevnujici magneto a to pak nema predstih jaky by melo mit...rek bych ze ve valci to nic nebude cili nejpravdepodobneji bych to videl na karbenatka a zkoukni na zapalko, pokud se ti to proste ulilo tak to zkousej nakopavat se zavrenym benalem a uvidis  jo este ti mohla vypadnou fajfka ze svice  ...
Datum: 15. května 2009 20:30
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 asi jo nemá ani na stojánek
Datum: 15. května 2009 20:15
 No problém je v tom, že ten kvůly komu to spadlo je totálni klipl a celá jejich podělaná rodina je sociální případ
Datum: 15. května 2009 18:40
Jméno: Pepe.Konwi
IP: uživatel5163
 veškerý náklady na opravu bych teda nechal uhradit toho, kvuli komu to spadlo,,,,
Datum: 15. května 2009 18:06
 Takže radíš zkontrolovat přívod paliva a karburátor?
Datum: 15. května 2009 17:59
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 dotejká ti tam benzín? jak to spadlo tak to mohlo šplouchnout nějakej bordel do kohoutku, popř. do ventilu na víku plovákovky...
Datum: 15. května 2009 17:56
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 cawe mam dotaz chtel bych si koupit na mustanga hlavní trysku 72 valec ten 8 vybrus se vsim co k tomu patří bezkontaktní zapalováni a jeste retezový kolečko 16z ale potreboval bych vedet kolik to tak pojede nwm nekdo kolik by to tak mohlo jet ?? díííky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 20:55
Datum: 20. května 2009 20:55
 mate někdo na upravenym fichtovy 15 zub jak tp jede zkušenosti
Datum: 15. května 2009 20:00
Jméno: fv
IP: uživatel5336
 kolik to muže dat s tim 14 tubem ja myslim že ten 15 zub to šlo ale kopce nevim pokud bydliš na letišti tak to kup
Datum: 15. května 2009 19:56
Jméno: standa
IP: uživatel6094
 rekl bych ze by to mohlo ject docela dobre,diky tomu zapalování,ale to retezovy kolecko je uz moc moc velký......motor v seriovy uprave s 60cm valcem by mohl utahnout 15z,ale tohle asi ne.....spise bych koupil 14z....je overeny ze 8.vybrus ho pobere!
Datum: 15. května 2009 17:04
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 cuz draci co je lepší na fichtl cupy 9zub primár nebo větší rozeta?je v tom nějaký rozdíl?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2009 18:49
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 Kup si 60 zub bohate to staci a je to i tak dost silny kdyz mas dobryho pincka 70 zub je to jak traktor a furt se to zahgriva
Datum: 26. května 2009 18:49
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 no práve ten 9 zub už je moc mám ho právě taky do kozmic byl dobrej tam nejni skoro rovina ale jak je nějakej rychlejší okruh tak mě předjíždeli nepomohl ani 15zub sekundár pořád moc pomalí tak ted newím esi si mám koupit rozetu z 65zuby nebo 70zuby
Datum: 15. května 2009 17:05
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 zaleží v jaké jezdíš kategorii v speciálech je to jedno ale volil bych 11 zubí primár měl jsem na zavody taky 9 a na sebemenší rovině mě předjížděly, a u kategorie klasik je lepší 9 (11)protože to není vidět
Datum: 15. května 2009 17:01
 ten primár je vic radikalni uprava jak ta rozeta....oboje co rikas je do síly...na 30 metrech uz pojedes na trojku...ale maximalka tak 40
Datum: 15. května 2009 16:52
Jméno: Jarda
IP: uživatel1716
 Ahoj, mam v plánu koupit: Sada / Válec 8 výbrus - 40... Mam original Jawu 23 Mustanga, u tý sady píšete, že je to pro čep 14.. Půjde mi to tam? Děkuji moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2009 16:46
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 podle tabulek to tam vleze ale nejdřív si změř průměr čepu abys neměl něco jiného, jinak ano tento rozměr sedí na mustanga
Datum: 15. května 2009 16:46
 cau draci potrebuju poradit mam 175/487 chci si delat GO a newim jestli tam muze dat ty loziska ze 477 myslite ze to bude stejny??diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2009 21:26
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 aha tak to se omlouvám, kdysi sem se tady ptal jakej je rozdil mezi motory 477 a 487 a bylo mi řečeno pouze to s tim ložiskem a zapalování (to sem nepovažoval za tak důležitý páč to jde snadno vyměnit) a pak samozřejmě to řazení....
Datum: 15. května 2009 21:26
 pouze doplnim ze 487 nema na strane primaru gufero,ma tam labirint mezi dvěma loziskama,,ma jiny setrvaky klikovky,pisni cep ulozenej na jehlach,jednicka se radi dolu,75w zapalko,jinak sou ty motory stejny,jak rika sharky
Datum: 15. května 2009 19:56
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 já myslim že jo protože pokud vim tak 477 a 487 maj úplně stejný motory až na to že 477 má ložiska na klice mazaný olejem z převodovky a gufero je až za ním v klikové skříni a 487 to má stejně jako pionýr (ložiska u kliky a gufera zvenku od spojky), kdyžtak mě opravte..
Datum: 15. května 2009 19:29
Jméno: Pangi
IP: uživatel86
 čus draci mam problem s mojí čízou 175/477 starovací páka mi při prudčím šlapání jakoby přeskakujou zuby ale kdyz sem to mel sundaný tak zuby sou v pohodě není možný že se to nák hnulo nebo neco pls poradte....motorismu zdar fichtlum obzvlast
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 11:55
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 mam momentalne stejnej problem,mel sem to i u opravare a taky si nevedel rady zuby se zdaly byt dobry,ale stejen sem obednal novej spojkovej kos a segment tak uvidím
Datum: 16. května 2009 11:55
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 na fichtlu mam nove pretesnenej celej motor dovy gufera na klice a ma to priznaky na falesny vzduch v motoru rozbyha se to do otacek a nechce chytak az po usilovnem roztlaceni pak uz jede tak bych prosil nejaky rady co s tim mam delat doky za komentare
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2009 15:10
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 no asi to co se dělá pokud to saje falešnej vzduch...zkontrolovat všechny místa kde by to mohlo sát (pod zapalováním, pod válcem, mezi kolínkem karburátoru a válcem, ...)
Datum: 15. května 2009 15:10
 Ahoj potreboval bych se dozvedet jaky je rozmer loziska v delku u Pio 23. Na jawa 50 pisi ze to je 6202 coz je spatne. Diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2009 17:59
Jméno: standa
IP: uživatel6094
Datum: 15. května 2009 17:59
 Čest jestli myslíš pravý kryt motoru tak je tam ložisko 6202 které má rozměry 15x35x11 a gufero které tam přijde je 15x35x7 takže je to jasné gufero je sice stejné jako u 05 na klice ale ložisko je jiný je to tak napsaný v dilenské příručce a v katalogu dílů. Ložisko 6302 má rozměry 15x42x13 takže nemožné ho dostat do pravého víka motoru.
Datum: 15. května 2009 15:27
Jméno: standa
IP: uživatel6093
 uz sme se o tom bavili,je to stejny lozisko,jako je lozisko na kliku u pareza.......co sem tak koukal na jawa-50 tak mi to tam prijde takové zmatene,protoze podle Pajkova rozpisu by musela byt v 05 na klice jina loziska nez v parezu,coz pravda není.......takze je to lozisko 6302....doporucuje se zakryte,ale ja bych koupil radeji odkryte a prislusne gufero.....(precejenom originalne ma olej obihat kolem toho loziska a vracet se do motoru spojkovou tyčkou a timto resenim se zakrytym loziskem bez gufera by se uniku nezamezilo a naopak by se pouze stracel )
Datum: 15. května 2009 13:23
 Ahoj, chci se zeptat, po kolika najetých kilometrech se mění ložiska na klice, popřípadě kde všude.. Díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2009 17:31
Jméno: Jarda
IP: uživatel1716
 Pístní čep je jako u originálu, to nevim kolik je, vy to víte?
Datum: 15. května 2009 17:31
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 a jaký je pístní čep??menší vůle a zvoní také
Datum: 15. května 2009 16:50
Jméno: Jarda
IP: uživatel1716
 2-kroužkovej je novej...!
Datum: 15. května 2009 16:02
Jméno: Moly
IP: uživatel3165
 Řek bych že ten 2-kroužkovej je v pytli...
Datum: 15. května 2009 14:20
Jméno: Jarda
IP: uživatel1716
 Mno, když dám 2 kroužkovej píst, tak v tom tak jako zvoní, když 3 tak to nedělá,, co s tim tedy je?
Datum: 15. května 2009 14:06
Jméno: standa
IP: uživatel6093
 tohle je nespecifikovana zalezitost......jednoduse se meni,kdyz uz jsou volná,vetsinou je to doprovazeno spatnymy gufery na klice,nedrzi to volnobeh a vylitavaj otacky nahoru sami od sebe a nebo v tom mlátí.....
Datum: 15. května 2009 13:59
 cau lidi mám fichtla a stává se mi když tam dam novou svíčku tak mi chytne jedu 1km a už mi nechytne a svíčka nehází jiskru je zasraná od oeje nevíte čím to je poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2009 13:49
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 skus snizit jehlu v soupatku mozna ti tam de moc bohata smes
Datum: 15. května 2009 13:49
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 jezdím na M2t poměr 1:33 bez problému,to bys musel dát půl na půl ale to bys nenastartoval
Datum: 15. května 2009 12:07
 a nebo jsem přemíšlel že to muže bejt tym žen jsem tam dal špatnej olej nebo moc oleje
Datum: 15. května 2009 11:43
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 když je svíčka od oleje tak je většinou špatné gufero na klice,určitě ti to bere olej z motoru
Datum: 15. května 2009 11:36
Jméno: blazenn
IP: uživatel6092
 nazdar draci neni tu nahodu nekdo z ročova?a ma 250ku alebo 175ku????
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2009 8:41
|



|