slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1782  1783  1784  1785  1786  1787  1788  1789  1790  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: LochneSS      IP: uživatel6053    
Da se zamenit klika z mustanga za kliku z 555? Nejde mi o ojnici atd. ae o hridele vedouci do primaru a do magnetu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dilkove budou stejne ale maji mensi prumer cepy u 555 nez u 20,21,23! a loziska se sehnad nedaji s dirou tusim 15mm (J555) a prezvenek 47mm J20 ma cepy prumer 17mm!
 
 
Datum: 12. května 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: LochneSS      IP: uživatel6053    
Je to kratsi ta hridel na primar?
 
 
Datum: 12. května 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6061    
nejde
 
 
Datum: 12. května 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel1732    
čau měl bych dotaz 5.3.2010 mi bude 18, tak se chci zeptat kdy si můžu začít dělat řidičák na auto a popřípadě na motorku do tech 25Kw. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: MATY      E-mail:      IP: uživatel3028    
máte pravdu všicni nejvýše 18 měsíců předem (ale to je zbytečně brzo) a ke zkouškám až po narozeninách
 
 
Datum: 28. května 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: maro0o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jawaracing50 má pravdu. V pruběhu výcviku mušíš dovršit 18 let.
 
 
Datum: 13. května 2009 8:17
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v den zaverecne zkousky ti musi byt 18let!
 
 
Datum: 12. května 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel5506    
čau myslím žeto můžeš dělat 18 měsíců před dovršením věku 18 let
 
 
Datum: 12. května 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: Jena      E-mail:      IP: uživatel6064    
Zdarte chlapi mám takovej problém mám babetu 210 a když ji nastartuji vytáhnu ji na 40Km/h potom vypadne a spomalí na 25 a až se dostane pod 25 tak za se naskočí ,karburáror je seřízený výfuk je čistý nové píst kroužky jen nevim čím to je ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: Lahvajs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl jsem podobný problém.zjistil jsem že se mi prokluzujou řadící čelisti protože mi netěsnilo gufero a O-kroužky a proto tekl olej z převodovky na ty čelisti!!jukněte se na ty čelisti jestli to tam je mastný a kdyžtak to vyměnte!!
 
 
Datum: 12. května 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: Krtek.j.c ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim vsechny draky. Pred casem jsem tu psal dotaz (kdyz nakopnu fichtla jede v pohode jak staks na ty pomnery drzi volnobeh ale jak se zahreje drzi strasne vysoke otacky ktere obcas po case spadnou, obcas to zustane rvat asi nejak do nekonecna) a dostalo se mi i odpovedi za ktere mimochodem dekuji. Radili jste mi at vymnenim gufero pod zapalovanim, nebo tesneni pod valcem. Situace je nasledujici: vymnenil sem teda to gufero coz nepomohlo, tesneni pod valcem sem jeste sice nevymnenil nicmene jsem zkousel za chodu dotahovat valec a nebyl ani naznak ze by se mnelo neco zmenit tak fakt nevim. Mimoto jsem zkousel dotahovat hrdlo karburatoru, karburburator kde jsou par tydnu nove tesneni vse sem zkousel za chodu a zadna zmena. Jeste jsem steloval bohatost smesi, hladinu a vse beze zmeny, jehla v soupatku drzi. Myslite teda ze se mam hecnout a vymnenit to tesneni pod valcem? Za odpoved predem dekuji, piste i prkotiny treba jsem na neco zapomnel. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2009 17:15
 
 
 
 
Jméno: Krtek.j.c ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim. No tak stelovat volnobeh sem samozrejmne zkousel. Plynove lanko je nove a jde volne a i kdyz jdee trochu ztuha plynova rukojet tak vzdycky se dostane zpet nechal sem na lanku na dorazu vuli ktera je vzdycky zhruba stejna a navic sem zkousel drbat za chodu i do soupatka a snad vsecko mozne kolem klasickeho stelovani volnobehu a zadna zmena. To druhe gufero zcela nevylucuju ale svicka ma krasnou barvu a je sucha. Ja uz proste fakt nevim asi zkusim jeste ten valec i kdyz vubec neverim ze to tim bude uz proto ze sem ho jak sem psal zkousel podotahovat a otacky se ani nehly. Du jeste jednou (snad uz po 100) polaborovat z karbcem vymnenit trysky za jine prestelovat nejak volnobeh a jeste jednou mrknu na svicku jestli teda nezustava mokra. Kdyztak potom zkusim ten valec a nebo jeste prehodit karbec za uplne jiny.
 
 
Datum: 13. května 2009 17:15
 
 
 
 
Jméno: Waffen      IP: uživatel5851    
Mno nebo : jestli máš mokrou svíčku, myslim tim pořád, tak může bejt i v píče guferu na spojce..., kdyš je to studený tak to eště jakš takš de, ale jakse to zahřeje je to vpí*e... tenhle porblém sem měl na símovy, vymněnil sem obě dvě za tvoubřitvý gufera a lítal jako drak... good luck
 
 
Datum: 12. května 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel6065    
No hele podívej se na plynový lanko jestli neni někde přetrhaný nebo se někde nezadrhává. Zkus ho dát uplně volne a jednoduše s nim hejbni jestli se začne přidávat tak ho vyměn.
 
 
Datum: 12. května 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ubrat volnobeh prostředním šroubkem na karbeci mezi tryskama si taky zkoušel co?
 
 
Datum: 12. května 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: Fende      E-mail:      IP: uživatel6062    
Zdar draci , mam babetu (210) vždy když přídu tak chytne na 1 nebo na 2 ale běží jenom 5 sekund. benzin do toho de, karburator vycistěnej, cívka nová, vejfuk čistej, nový gufera na klice tak vubec nevím čím to je kdo ví co s tím je ať poradí, děkuji. zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
nemáš nahodou zacpané sitko v nádrži mně to taky dělalo ale jenom na rezervu.
 
 
Datum: 12. května 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: Dino      IP: uživatel2365    
Zdar draci mam prodlém mam jawetku,asi tak po 200km se mi vždycky udekne klínek nevim co stim noví se mi furt kupovat nechce. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
pardon tahle odpovědˇje k příspěvku který je o něco níž
 
 
Datum: 13. května 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau stejny problem na jawette jsme vyrsil tak ze jsem na kuzel nanesl lepidlo na srouby a pote namontoval rotor +klinek a odty doby to bylo OK a stahnou dolu slo taky bez problemu stahovakem jinak kdyz zabrousis ten kuzel melo by to byt ok klinek udelej z mekej oely aby ti neznicil drazku pri ustrizeni!
 
 
Datum: 12. května 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pido, řeči o tom že 250 je moc silná a urve ti ruce jsou jen kecy, co se šíří mezi děckama, já sem s 250kou jezdil ve 13ti a vůbec mi nějak extra silná, a že b ymi to trhalo ruce nepřišlo...
 
 
Datum: 12. května 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel6066    
Pido teď si mimo mísu.Tady se jedná o klínek na rotoru zapalování. Pro Dino-zabruš brusnou pastou kužel kliky s rotorem,podívej se na drážku a klínek musí držet pevně v drážce.Lehce naklepni a z citem dotáhni,čau.
 
 
Datum: 12. května 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
mě je 15 a jezdim na padesátce pionýr,a stačí mi to 250 je už docela silná ne,by ti to utrhlo ruce
 
 
Datum: 12. května 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel5929    
cau hosi prave jsem dostal panelku 250 a mamka me na ni nechce nechat jezdit je mi 14 let mohli by jste mi sem napsat ze na tyhle motorce jezdej takhle stary kluci normalne i mlady pls dííky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: sochy      E-mail:      IP: uživatel6141    
mama urcite vi proc ti to nedovoli me je 12 a mam 125 krosku ktm a jako tahne jak svine
 
 
Datum: 20. května 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel6022    
tak pokud si uz trochu naceny na fichtlech tak jo ale jestli si nikdy neridil motorku tak byh raci zacal na tech 50..
 
 
Datum: 14. května 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to o respektu, jak se toho prestanes bat tak jsou jen dve moznosti - podcenis to a pak ses negde ve skarpe a zkus si ze sebe zvedat dvepadinu a nebo pokud mas cit a znas svy pravy hranice tak si na to zvyknes a budes na ni umet...a prave ty hranice se ziskavaj tady tim postupnym vyvojem pres nizsi kubatury na vyssi, zvladnes pio, zvladnes 125, pak nejaky mezistupen 175 muze byt nebo si rovnou po ni troufnes na dve pade...nesmis to podcenit a nedelat ze sebe neco co nejses, co si budem povidat, taky sem byl takovej a mel sem sebe za pana sveta nez sem se rozmydlil na panelce tripade v polorozpadlym stavu ale stale schopna kopat a to bylo s takovym ohromnym stestim ze sem se neprizabil, zlomeniny byly a stroj namaderu, spravovali sme to dlouho a uz to neni co byvalo, nakonec sla pryc, to jen tak na okraj, nebezpecny to muze byt klidne i na fikovi na dvaceti, no nesmej se, on by te sterk vyskolil s kratkyma rukavama a bez helmy, proto ti rikam jdi na ni pokud si na ni troufnes a zkousej si to ve svych mezich pokud si nebudes jistej ze na to mas a ze to mas opravdu v ruce cely od zadku az po predni blatnik, je to tva vec, tvuj odhad...vzdycky k tomu mej aspon malej respekt a rezervu...
 
 
Datum: 12. května 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: xborecx      IP: uživatel6067    
Já sem jednou slišel že se řikalo že na 250 máš dost sil na ní jezdit až jestli jí zvedneš za řídítko jednou rukou na stojánek. Jinak jsem jezdil na 250 panelce od 15 ale během měsíce taky se začne zdát že je slabá to je jen o ten první tejden ježdění než si na ni zvykneš. Akorát bacha na to jestli na ní jezdíš jen po polních cestach nebo tak nějak tak když jí rozjedeš tak výkon má ale díky špatným tlumičum se rozhoupe a stává se neovladatelná tak na to trochu bacha. Jinak si myslim že těch 14-15 je na 250 ideální věk a že to párkrát složíš ?co je na tom to se stane. Tak hodně štěstí tohle přemlouvání mámy pamatuju jako dneska :-D
 
 
Datum: 12. května 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6061    
hele taky sem ve 13 jezdil na 175,ale muzu rict,ze tenkrat sem byl jeste mladej ale malej sem nebyl....uridit se to dá,ale jak nekteri pisou.....nauc se napred na necem jezdit poradne,zvladat krizovy situace,rychle reagovat a vnímat motorku pod sebou a pak skousej vyssi kubatury,ale mamce rekni,ze vzkazuju,at te este aspon rok necha jezdit na fichtlu.....
 
 
Datum: 12. května 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel89    
No hele je mě je sic 20 a teď mam po kompletní GO (renovaci) 175 ČZ 10HP a i když mam přez 100 kylo tak mi sem tam div že neuteče z rukou. Takže, pokud se máš rád a nehodláš si zku.... zdraví v takhle nízkym věku tak tu 250 eště k tomu panelku, moc nepokoušej.!
 
 
Datum: 12. května 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: CML-Centrální mozek lidstva      IP: uživatel5656    
ja jezdim na cize 175 od 8let a silny mi to nikdy neprislo a takovej rozdil mezi 250 to neni
 
 
Datum: 12. května 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
o to nejde...ono tyhle motorky zas až tak za plynem nejdou, ale jsou to těžký stroje, který když se rozjedou, tak už je to něco....někde si nameleš, spadne ti to z meze a ani to nezvedneš..... ne že bych ti to nepřál, já byl to samý, ale(ted už) podle mě je na to dost času.....ale dělej jak myslíš
 
 
Datum: 12. května 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
mě je taky 14 a mám čezetu 175 je to dobrá motorka a jede jak sviň ale ruceti to určitě neutrhne kámoš mi pučí rm 250 a to tepprv táhne jinak mám i 3 fichtli už jezdim od 7 let
 
 
Datum: 12. května 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
JJ ten e-mail je martin.popo@seznam.cz
 
 
Datum: 12. května 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Mě je 15 a taky mam 250,měl jsem chvilku i 634. A dá se to v pohodě uřídit i v rychlosti. Ale jde o to jak to na motorce umíš,pokud máš zaklad na fichtlu ,tak to je fakt málo :-( já začínal na fichtlu v 9 pak 12 jsem měl 125 ccm, potom čz 175, a až tet asi před 2 měsíci jsem si koupil jawu 250-(tu 634 jsem měl v 14,ALE JE TO NA ZABITÍ) Ona i 250 je fakt na zabití,vždyt to líta až 120 Km/h. Pokud máš tedy zaklad jen z fichtla,tak neriskuj a jezdi na něčem slabšim,nebo jezdi jen 2,3. Pokud seš muší váha,tak na to ani nelez!! :-D ta motorka je i hodně těžká!..... Určitě nejezdíš bez papíru ve 14 letech moc daleko,,na ty couráky si opravdu sežen něco slabšího. Pokud ovšem si dost skušený a cítíš se že 250 uřídíš ,,tak ti přeju hezkou jízdu a spoustu kilometru bez nehod. ..... pošli mi na e-mail fotku tý 250 :-D
 
 
Datum: 12. května 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: Miki rider      IP: uživatel6063    
spíš i doporučuju babettu na to rozježdění nebo inou 50ccm 250-ka to trošku víc přidáš a ležíš na zemi :-D
 
 
Datum: 12. května 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: Miki rider      IP: uživatel6063    
jj pravda na to můžeš jezdit klidně od 12 ale nesměj tě vidět fízlové :-D já jsem už v poho ted si dělám řidičák tak ho snad udělám :-)
 
 
Datum: 12. května 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel5929    
mam i pionyra na tom uz jssem davno jezdil ja jezdil i na ty panelce nono to neni tezky
 
 
Datum: 12. května 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimte nauc se poradne jezdit na necem slabsim treba na fichtlu a pak sedej na vetsi...by ti to uletelo z ruk:-)
 
 
Datum: 12. května 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: hi      IP: uživatel5336    
jezdi dva tejdny na 50 a pak di na to když neni mama doma
 
 
Datum: 12. května 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
asi ví proč ti to nechce dovolit.... vyjezdi se na menších kubaturách.....250 neuteče
 
 
Datum: 12. května 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
mě je 15 a jezdim na padesátce pionýr,a stačí mi to 250 je už docela silná ne,by ti to utrhlo ruce
 
 
Datum: 12. května 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: mtx      IP: uživatel5336    
zdarec hoši mate někdo skušenost se sanim od valce jao na autech že tam de teplej vzduch jestli to lip spaluje a jake mate skušenosti s tryskou 72 ma to vubec cenu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2009 9:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni to az tak kvuli lepsi explozi,jako spis o tom ze studenejsi vzduch ma mnohem mensi objem a tim padem se ve valci nasledne rozepne na vetsi obsah
 
 
Datum: 13. května 2009 9:22
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vzdy je snaha o co nejmene teply vzduch...lip to pak exploduje:-) 72 na seriovce bez napr. otevreneho sani akorat zvysi spotrebu;-)
 
 
Datum: 12. května 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: MiGeL      IP: uživatel5071    
cau lidi, mam takovej dotaz. dneska sme se bavili s nasim ucitelem na strojarnu, a ten nam tikal, ze kdyz byl mladej, tak ze prej videl na nekolika čezetach, ze meli v hlave vyvrtanou jeste jednu diru na svicku, ktera se pripojila na jeste jednu civku. Pry to zvysovalo vykon tak o 30%, protoz to lip spalovalo. Ale uz si nepamatuje, jestli tam byli nejak udelany jeste jedny kladivka, nebo jak to s tim zapalovanim bylo.... tak se vas chci zeptat, jestli ste o tom nahodou neslyseli, nebo nevite o nejakym navodu na tuhle upravu.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to u nás taky. Myslim že když zapojíš oboje zapalování dohromady na jedno kladívko, tak by to mělo jít v pohodě - jen musíš mit usměrněnou elektriku (můstek/baterka) a jinak asi už nic. Já si jsem jistej, že by to šlo, takže v realitě to bude tak 50 na 50 :-D
 
 
Datum: 13. května 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: MiGeL      IP: uživatel5071    
hele bud v klidu, ja sem tedka ve tretaku na strojarne a bereme to jen tak, aby se nereklo, u nas je to hroznej ustav:-)
 
 
Datum: 13. května 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
OK. Samozřejmě že by šlo zapalování i tyristorový (ale asi s nějakou úpravou) a tak, ale tohle vidim jako tak nějak nejlepší cestu - určitě v tý době měli spíš tranzistory než tyristory a baterku měla taky ,,každá'' motorka větší jak fichtl :-) Jeden kontakt kladívka uzemníš (na baterku, nebo za usměrňovač) a z druhýho to jen vyvedeš do obou zapalování. Tak to vidím já, myslim že víc by potřeba nebylo (ale tak zase je pravda že jsem jen v prváku, takže tohle jsme ještě pořádně nebrali...ale podle mě by to mělo fungovat jistě)
 
 
Datum: 13. května 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: MiGeL      IP: uživatel6038    
No takhle sem to myslel, já mam čz 180/487 a na ní bych se to chtěl pokusit udělat. Hlavu bych si sehnal jinou. S kámošem sme to probírali a zádrhel sme viděli v toho zapalování, co všechno tam upravit. Zkusim to nějak skloubit podle toho tvýho popisu a roce to nějak domyslíme. Díky za radu
 
 
Datum: 13. května 2009 14:08
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jako za vodou ve smyslu že pak už by to mělo jít bez problému (myslim že vyvrtat díru a závit bude nejtěžší) - jen si pak nerozladit zapalování (nebo ostatní věci - když ladit, tak postupně). S tim vrtáním asi kecám (i když vliv by to podle mě mělo), ale ty svíčky by měly být v místech, aby když zapálí, tak aby shořelo co nejvíc směsi [teď moje trapná úvaha] (díru bych udělal tak, aby byla cca ve třetině vzdálenosti mezi krajem válce a druhou svíčkou (byly by naproti sobě, nevim jak to popsat) - teoreticky když padne jiskra, tak by se spálila směs v ,,kruhu'' kolem svíček a když se spálí směs u krajů, tak by se zároveň protly oba kruhy) [/konec trapné úvahy]. no prostě udělat to tak, aby za co nejkratší dobu shořelo co nejvíc směsi - myslim že energie uvolněná takhle naráz pohne s pístem snáž, než cca polovina a druhá polovina bude jen slabě pomáhat tlačit píst dolů. Myslíš to stejně jako já? Mimochodem viděl jsem stadiona s11 s dvěma svíčkama (druhá místo dekopresoru), vypadalo to opravdu zajímavě - ale myslim že u tak ,,malýho'' motoru by to (měl zapojenou jenom jednu) asi nemělo moc vliv (vzhledem k tomu, kolik toho normálně svíčka musí zapálit a kde vzniká jiskra - to by se musela asi posunout i původní svíčka, ale to už se spíš vyplatí udělat si novou hlavu podle sebe).
 
 
Datum: 12. května 2009 22:34
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nám o tom dneska říkal učitel taky. Spíš teda naznačil že ČZ ,,nějak'' uměla zvýšit výkon motoru o 30% (a pak prej přišli komunisti a nic z toho nebylo). No já osobně myslim že když uděláš do hlavy válce ještě jednu díru a uděláš závit na svíčku, tak jsi skoro za vodou - jestli se nepletu, tak kladívko by mělo stačit v pohodě jen jedno. Já bych to řešil takhle: kladívko jako snímač a z něj 2X tranzistorový zapalování ( http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tranzistorove-zapalovani.html ), pro každou cívku jedno ;-) Myslim že pak by to mohlo práskat dobře. Sice pochybuju že by to přidalo opravdu 30% výkonu (hádám že by to muselo mit víc úprav, nebo by musel mít motor větší vrtání (než ostatní motory se stejným objemem) a svíčky dál od sebe), ale tak když začne hořet směs na dvou (vzdálených) místech najednou, tak dřív shoří a uvolní víc energie (než když hoří při pohybu dolů, občas i ve výfuku). Čistě teoreticky - čím dřív se směs spálí, tím ,,víc'' uvolní energie (myslím využitelnou energii která potlačí píst dolů, ne teplo). To je můj názor, zkusit to můžeš ;-) Podle mě by to ,,mělo fungovat'', jestli to zvedne výkon (a o kolik) ale neručim. Zvyšování výkonu jde vždycky trnitou cestou přes hromadu neúspěchů.
 
 
Datum: 12. května 2009 22:03
 
 
 
 
Jméno: MiGeL      IP: uživatel5071    
no ja bych chtel jn vedet, jestli nevite, jak to udelat...
 
 
Datum: 12. května 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Tohle je často vidět i na jawa 90
 
 
Datum: 12. května 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
tahle ůprva byla na závodních čezetkách ale to bylo jinak tam byli 2 svíčky a jedna fajfka když při závodě lehla svíčka tak jen přehodíl fajfku násláp a jel zas
 
 
Datum: 12. května 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau čau...nevíte prosím náhodou, jestli na Stadiona potřebuju řidičák a tecničák?? Bo já jsem k tomu žádný techničák neměl....a kámoš na tom normálně jezdí bez řidičáku a policajti mu zatím nic neřekli......Díky moc za odpovědi...:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
potřebuješ řidičák a pojištění ,kartičku je lepší mít sebou i třeba falešnou ale je to něco jako doklad pro pojištovnu a policajtum stačí ,helmu ,žárovky ,nářadí na výměnu žárovek když se jim něco líbit nebude tak si najdou něco jiného ale to platí podle toho jakou mají náladu
 
 
Datum: 12. května 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omlouvam se. ja omylem kliknul dvakrat
 
 
Datum: 12. května 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
řidičák mít samozřejmě musíš ( Am ). ams techničákem nevim jak to je. kamoš jezdí na babetě bez techničáku, a vzhledem k tomu že na betách nebejvaji značky tak bych možná i věřil že můžeš bez.
 
 
Datum: 12. května 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
řidičák mít samozřejmě musíš ( Am ). ams techničákem nevim jak to je. kamoš jezdí na babetě bez techničáku, a vzhledem k tomu že na betách nebejvaji značky tak bych možná i věřil že můžeš bez.
 
 
Datum: 12. května 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute mam problem se svoji čz nastartuju jí a dyž dam plnej plyn tak začne desne střílet z karbecu a z vyfuku je to velkej nebo malej přestih?? a jaky by meli bejt hodnoty na seřízení ty čz??díky moc za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Mě tohle čz dělá když mam chudou směs,,dej tam hodně bohatou směs a pofrčí to. - pokud ne,tak je to tim předstihem
 
 
Datum: 12. května 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já sám čz nemám ale sousedovi tohle dělá když má nízko jehlu
 
 
Datum: 12. května 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: mastic.tuner      IP: uživatel5378    
to mi dělá taky ale jakmile se zahřeje tak jede jako pila
 
 
Datum: 12. května 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: Ajk      IP: uživatel5576    
cau hosi dostal sem od souseda baterku do svoji kyvacky a on mi rekl ze nedrzi a chci se zeptat kdy se me muze vybit kdyz budu jezdit a necham to 10 min. odpocinout a nebo se vybije treba prez noc on rikal ze mu vydrzela tak 3 dny dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2009 10:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Rozpadem olověných desek napadá dolu takovej černej bordel jakejsi sulfát olova (no tady se pouštím an tenkej led chemie, tak prodávám jak jsem koupil), každopádně tento kal je částečně vodivej a způsobuje samovybíjení článků, v horším případě dokonce zkrat. Četl jsem několik článků jak se toho černého kalu zbavit pomocí peroxidu vodíku, přijde mi to brutální čištění (předtím nabité a vylité baterie!!!!), ale popravdě to asi do sebe něco má. Nikdy jsem to však nezkoušel, protože nikdy jsem neměl olověnej akumulátor ve stavu že by to mělo smysl. Vždycky jsem měl hulvátskej zkrat na desce a s tím nemělo smysl nic dělat... Ale na tvůj dotaz kdy se ti může vybít není odpověď.. od stolu ti nedokážu změřit nic na tvém akumulátoru, takže si to prostě vyzkoušej :-)
 
 
Datum: 13. května 2009 10:35
 
 
 
 
Jméno: Ajk      IP: uživatel5425    
ja ji chci jen na projeti prez vikend tak se ptam aby mi nekde nechcipla a nemusel ji tlacit domu nevybije se mi behem jizdy? dik
 
 
Datum: 12. května 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6061    
pokud mas vymlacenou baterku,tak uz ji nic nespasí........myslim ze by bylo jak pro tebe tak pro motorku koupit za 300,- novou baterku....
 
 
Datum: 12. května 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: Miki rider      E-mail:      IP: uživatel6060    
Čest moto draci mám malý dotaz měl jsem na svý babetě typ 207 perfektně seštelovaný volnoběh a dorážku ale jeden debil mi to ze srandy spřeházel aby se ostatní zasmály samozdřejmě že se všichni smály nakopnul jsem to a vono mě to ujelo :-D no ale ted když jsem se to pokoušel dát zase z5 tak už se mi to nepodařilo tak mi prosím napište kolikrát mám otočit volnoběh od utažený.Kámoš má fichtla a ten to dělá tak že utáhne volnoběh ůplně a pak ho otočí 4 krát a má to a tak se chci zeptat jestli to je stejný jestli to tak je i na mí za odpověd děkuji.Jo a pište mi to prosím na mejla díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6061    
v tom pripade ti hejbaly bohatosti smesi....takze ji skus sestelovat.....nevim presne jak....to je nekde v prirucce....ale myslim ze se to ma uplne utahnout a pak o otacku povolit..... tohleto ví Dobešová
 
 
Datum: 12. května 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: Miki rider      E-mail:      IP: uživatel6063    
jo a komunista nejsem to fakt ne!!! jen tak jsem něco plácnul napadalo mě mrtě pozdravů :-D
 
 
Datum: 12. května 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: Miki rider      E-mail:      IP: uživatel6063    
jj standa to už jsem zkoušel ale ten debil mi s tím musel udělat ještě něco jinyho prostě je to špatný když to mám ted seštelovaný tak jak mám tak mi to jede jen 32 a když dám plnej kotel tak to chcípá dříve mi to jezdilo přes 40 ale ted....
 
 
Datum: 12. května 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
to sou holt komunisti s tim pozdravem
 
 
Datum: 12. května 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6061    
lidi ktery zdravej slovem čest bych kopal do hlavy!!!!! ale k tvymu dotazu......sroubek volnobehu uplne utahni a povoluj az na nejnizsi otacky pri kterejch motor pobezi
 
 
Datum: 12. května 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: CML-Centrální mozek lidstva      IP: uživatel5656    
cuss heeej lidi co se mi mohlo vsechno podelat kdyz sem utopil fika v rybniku?:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6061    
priklanim se taky k nazoru,ze bys ten motor mel rozebrat,vycistit a pretesnit.......urcite budes mit vodu v oleji,ve valci,v klice atd.......a taky predpokladam ze ti namocenim odesla inducka
 
 
Datum: 12. května 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no sáním se ti dostala voda do válcě.. takže možná zadřeno.. osobně bych rozebral a zkontroloval. vyčistil od vody.. a složil s nnovým těsněním...
 
 
Datum: 12. května 2009 17:18
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel5929    
cawe drackové chtel jsem se zeptat jawa panelka 250 typ 559 mel uz blinkry nebo ne?? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2009 9:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne,je to pouze na motocykly vyrobene po cervnu 1971,jinak by nedostali homologaci,pokud je motorka nemela z vyroby tak je mit nemusis
 
 
Datum: 13. května 2009 9:25
 
 
 
 
Jméno: radeček      IP: uživatel5028    
počkat, takže když koupím kejvu, tak si na ní musím dát blinkre?
 
 
Datum: 12. května 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyrabela se do roku 74,od cervna 71 museli mit motorky vetsi nez 50ccm blinkry,az na par vyjimek,ale posledni panelky je meli v originale
 
 
Datum: 12. května 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Originalně ne!,,ale dají se tam snadno přidělat. (ale podle mého,panelce blinkry nesluší)
 
 
Datum: 12. května 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: tuning      IP: uživatel5457    
čawte http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?znacka=19&model=533&muid=14876 kde sa dá kúpiť ten motor a ako sa volá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel5412    
protoze nemas prachy jinak bys nejezdil na fechtlovi ne???
 
 
Datum: 13. května 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
50 ccm ve 4t nemuze bejt snad nikdy moc zivy,proste 4t v tehle malejch kubaturach nema moc sanci,ale zase de docela od spoda,to je zase vyhoda 4t,ale ja sem zastancem klasickyho fichtla
 
 
Datum: 13. května 2009 9:26
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm.... nechci buzerovat ale proč líný??? než se to vyhoupne do otáček?? tak to asi hodně 4T.. jinak fichtla rozmete.. bohužel.. na rozjdzd myslím ne, ale do koopce a na rovince ano.. a taky se spotrebou :-D
 
 
Datum: 12. května 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ze normalne se to menuje Honda Monkey 50,ale nejspis to bude z Betky nebo New pionyra nebo z neceho podobnyho,myslim ze je to licencne vyrabeny,ale jede to docela blbe,dost liny,zlatej fichtlackej motor proti tomuhle
 
 
Datum: 12. května 2009 15:52
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel455    
jide dat na mustanga kriz(drzak stupace) z jawy 21?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určo jo je to stejný
 
 
Datum: 12. května 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: Bouzek      E-mail:      IP: uživatel5731    
Čau draci. Mám fichtla 20, a jednou jsem jel a něco bouchlo a přestal jet. nehází jiskru. sehnal jsem nové zapalování a tak jsem je tam dal, ale nechal jsem tam starý rotor. když chci našlapnout, tak to nejde. je to tím rotorem? A jestli někdo můžete, tak mi popiště jak se seřizuje předstih, páč já to vůbec nechápu. Jo a máte někdo udělalou elektriku podle tohodle schemata? http://jawa50tuning.wbs.cz/Elektricke_schema_Jawy/el_05_20.gif a popř, kolik vám vede drátu ze zapalování? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: dodo      E-mail:      IP: uživatel5150    
hele predstih se serizuje takto:vysroubujes svicku vemes nakej cistej sroubovak strcis ho dovnitr,rruhym sroubovakem otacis s vackou/takova ta trubiska to pohybuje kladivkem)najdes si hú to je ze budes otacet vackou a kdytz ti ten druhej roubovak vyjede uplne nahoru pak se zase vraci dolu, kdyz bude uplne nahore tak sjet cca 3mm zpazky ve smeru otacenu motoru, povol ktadivko opri ho o vacku a mezi kladivka strc papirek a dotahni . posli mi jaky mas typ pionira a zapalovani a ja to podle to ho poslu schema kdyztak se domluvime na icq ja mam cislo 378795516
 
 
Datum: 12. května 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: Jezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já bych první vyskoušel zapojit jenom jednoduchý převod na otestování jestly to vůbec pude.tzn:1.drát s kostry na induční cífku a druhý s motor taky na indučku a jestli to nebude házet jiskru tak asi je indučka v háji nebo špatně seřízený předstih nebo odtrh.
 
 
Datum: 12. května 2009 14:59
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
pokud máš jawu 05, tak ti doporučuju schema, je přehlednější \: http://www.motoelektro.cz/images/elektro/Jawa555/schJ555-web.jpg
 
 
Datum: 12. května 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar,chtěl jsem se zeptat,na prsech na pionýru 21 je na tom bílém předku takový lem,to je guma?dá se to někde sehnat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no amm to jeste origo z vyroby, muzu ti to Stand zitra nafotit, jinak je to spis PVC ale je vcelku tenka a zasazuje se do prsicek a zaohyba se to tema zobackama, je jakoby 2x esovite prohle pokud myslis tu takovou hadicku co vede kolem prsicek a tesni to jakoby dosed s briskem...
 
 
Datum: 12. května 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
teda oprava ne guma ale hadička ale fakt prťavá
 
 
Datum: 12. května 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
já si myslím, že by to šlo nahradit tou černou gumou, co se dává na plechy skleníků aby sklo dosedalo na měkko, má to už i dokonce drážku a tloušťka plechu je téměř stejná, ale nezkoušel jsem to (zatím)
 
 
Datum: 12. května 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6061    
tak obycejna lemovka to rozhodne neni!!! taky po ty spešl lemovce pátram.....
 
 
Datum: 12. května 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: hans      IP: uživatel5608    
no jestli vym co mislíš tak na to ti stačí malá guma kterou podélně přeřízneš a nasadíš
 
 
Datum: 12. května 2009 17:38
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel6056    
Čau, potřebuju se zeptat když na mustangovi dam vzducháč ven z te piksly tak mam tam ted jen ten fitlr a na tom připojenom tu hadici nebude to vadit něčemu??? Diky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2009 11:04
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nene vadit to nebude,máš to ted jakoby přímé sportovní sání....taky sem to tak mně...http://falken-moto.webnode.cz/album/tuning1/#dsc02066-jpg...ale jednou sem najel do díry...a on mi padl přímo pod kolo....:-(
 
 
Datum: 12. května 2009 11:04
 
<  1782  1783  1784  1785  1786  1787  1788  1789  1790  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 16:44:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu