Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Zdravím, potřebuji poradit. Dělal jsem před nedávnem novou elektriku na pionýru a předělal jsem ho z 20W zápalování na 30W zapalování. Včera jsem ho vyzkoušel za tmy jak svítí a svítí málo. Žárovku tam má 25w a 5w. Dneska jsem teda změřil kolik dává voltů a na volnoběh cívky dávají 2V a při plných otáčkách 4V, takže to vypadá jak kdyby to svítilo jen na jednu cívku i když jsou zapojeny do série. Nic mě nenapadá co s tím může být. Jinak cívky jsou posazeny nahoře a dole na původním místě zůstala zapalovací cívka (ta dává při volnoběhu cca 4V a při asi 3000 ot 8V). Tady foto: http://www.jawamania.info/masters/frames/default.aspx?content=userdetail&userid=3174 Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2009 20:03
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 to Rarach: cívky jsou skoro až na tom rotoru. Když jsem je montoval, tak jsem si ustřihl z PET lahve takové pásky a na ně jsem posadil cívky a přišrouboval, takže jsou ty cívky od rotoru vzdáleny na tloušťku těch pásků (odhad 0,5 mm). Nechám si asi nabudit ten rotor a uvidím jaký to bude výsledek...
Datum: 12. května 2009 20:03
Jméno: Rarach
IP: uživatel1074
 Zkonroluj si vzdálenost cívek od rotoru,jestli je nemáš moc daleko. Musí být co nejblíž,aby skoro škrtaly.
Datum: 11. května 2009 23:16
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Myslíš jako zapojení elektroinstalace nebo polohu cívek? Pokud myslíš cívky, tak je mám dát jako u 30w zápalka, tzn. zapalovací nahoru vlevo a světelné nahoru vpravo a dole nebo to můžu nechat, tak jak to mám teď, tzn. zapalovací dole a světelné cívky nahoře vlevo a vpravo?
Datum: 11. května 2009 17:31
Jméno: Chong
IP: uživatel6051
 statory jsou stejné, takže když dodržíš zapojení jako je na silnější verzi, tak můžeš použít 20W stator...
Datum: 11. května 2009 17:21
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Chong, standa: moc vám děkuji. Chci se ještě zeptat, na to 30W zapalování můžu použít původní rotor z 20W zapalování (s tím, že bych ho nechal znovu nabudit), takže světelné cívky budou v horní části a zapalovací dole, tak jak je to u 20W zápalka?
Datum: 11. května 2009 8:28
Jméno: standa
IP: uživatel6047
 taky jsem potkal v chotusicich chlapka co budil magneta a rikal ze i fichtla umí,ale nema na nej u sebe vybavení......asi to bude ten co mysli chong.....byl i na kladne koncem dubna......
Datum: 10. května 2009 23:01
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 A proč ne.. tvoje světla svítí řekněme na 70% ale proč by stejná účinnost zapalovacího okruhu stále ještě nestačila na spolehlivé zažehnutí motoru? Slabžch rotrů jsem už viděl poměrně dost, takže věř že je to tím... Hele na jedné burze jsem narazil na p. Urbánka co magnety alternátorů a dynam budí.. jednalo se však o klasické staré magnetta typu Bosch či podobné, takže nevím zda by uměl i rotor pionýra vzhledem k tomu že má magnety zalité v hliníku.. ale je z Velimi, telefon tu dávat nebudu kvůli idiotům co by škodili, ale mail je magnety@centrum.cz tm se domluv...
Datum: 10. května 2009 21:29
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 to Chong: myslíš, že je slabý rotor, i když dokáže tak pěkně nabudit zapalovací cívku? Kde se dá sehnat nový rotor nebo kde se to nechává nabudit, např. v opravně elektromotorů?
Datum: 10. května 2009 20:52
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Skříplý kabel by neměl být, protože když jsem to připojil na náhradní zdroj (zdroj z PC), tak to svítilo víc a při měření jsem naměřil 5V (měl jsem to napojený na 5,5V větvi). Světelný cívky jsem dával obě nový, celá elektrika je taky nová, tak opravdu nevím kde by mohla být chyba. Napadá mě jedině, že by ty cívky měly být v jiné poloze nebo je nějaká z těch cívek špatná... Ještě jsem si dal 2 diody na podsvícení tachometru, ale ty by na to neměly mít vliv...
Datum: 10. května 2009 20:47
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Slabé magnety rotoru... nabudit znovu, nebo vyměnit za jiný rotor...
Datum: 10. května 2009 20:42
 nigdy sem nebyl elektronicky zdatny a tak me napada treba pokud se ti to negde neukostruje, neni negde kabel z jedny civky ukoristen bo skriply bo preruseny, zaoxidovany kontakty...
Datum: 10. května 2009 20:29
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Fotky jsou v datech...
Datum: 10. května 2009 17:11
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 zdarec potrebuju poradit fichtl mi lehce vynechava pri nozkych i strednich otackach ale jede nevim cim to muze byt kladivka sem nastavoval ,svicku menil, i inducku
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 16:30
 Zdar motorkářum mam dandynu aale nelíbí se mi na ni blatník přední a chtěl bych ho nahradit crossovym který je možno koupit na SESA a proto se chci zeptat jestli by tam šel diky moc piště mi na mail
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 15:56
Jméno: .......
IP: uživatel3552
 http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=22042
Datum: 10. května 2009 15:56
Jméno: cz175
IP: uživatel3606
 zdravym mam cz 175 a kdyz ji nastartuju a dam tak pul plynu tak jede normalne ale kdyz dam plnej a podrzim ho tak se to zacne dusit a vynechava to nevite cim to je ?? diky zarady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2009 22:43
Jméno: Ondra
IP: uživatel89
 A co náhodou voda v benzinu??
Datum: 12. května 2009 22:43
Jméno: cz175
IP: uživatel3606
 to bych nerek ja tam ma na hadicce to jemny sejtko a pri pul plynu to jede ale dam plnej a dusi se to a vynechava nwm cim to je
Datum: 10. května 2009 15:24
 co třeba tryska?
Datum: 10. května 2009 15:20
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Zdar draci,na aukru jsem našel jawu 555,psal,že je to vývozní typ,protože má Německý štítek a že ještě u žádné jiné 555 takový štítek neviděl.Jenom tak z prdele jsem se šel podívat na štítek od mé 555 a mám jej taky Německý.Nevíte o tom něco víc????Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 15:20
Jméno: bobky
IP: uživatel1927
 proste je to vývoz..... kamarad ma 555 taky v německym
Datum: 10. května 2009 15:20
Jméno: bigpep
IP: uživatel5544
 Zdar draci potřeboval bych radu na ČZ 125 potřebuji seřídit směs a nevím jak když přidám plyn tak se dusí dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 14:57
 zdarec koupil sem jawu 555 s odhlasenymi doklady a tak bych se chtel zeptat jestli je jeste nejaka moznost to prihlasit
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 14:48
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 čus draci už si opravdu nevim rady s tim volnoběhem,prostě absolutně nedrží otáčky,pionýr si sám vůbec "nebafe",funguje jenom chvíli,za jízdy se vždy po****,nevíte v čem je problém??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2009 9:59
Jméno: Dobečová
IP: uživatel1142
 Vezmi kousek žíně a protáhni veškeré dírečky v karburátoru a zjistíš jestli jsou opravdu průchozí.Ten druhý konec se vždy někde vynoří.
Datum: 11. května 2009 9:59
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 U mýho fichtla tenhle problém došel tak daleko, že jsem musel dát jiný karbec. Od tý doby bez problému.
Datum: 10. května 2009 18:50
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 kanálky sem profoukal kompresorem,trysky sou taky čistý,hladina seřízena,mě napadá jestli to není svíčkou po jízdě je vždycky černá jak bota,a strašně smrdí,tak nevim
Datum: 10. května 2009 15:47
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 válec je OK
Datum: 10. května 2009 15:43
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Vyčisti důkladně karburátor (veškerý kanálky), trysky.Seřidˇhladinu v plovákové komoře.Při seřizování šroubkem volnoběhu se
podívej, jestli se zvedá šoupátko.Používej nepoškozená těsnění.V jakém stavu je válec?
Datum: 10. května 2009 14:55
Jméno: radek
IP: uživatel1093
 čau draci... potreboval bych poradit s TP na jawu 555. Někde jsem četl že stačí mít jen tu knížečku (malé, stré OTP)...a někde zese že musim mít velký i malý tp...potřeboval bych to vedet protože chci kupovat jen malý,starý OTP, tak jestli mi to stačí. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 20:44
 nedává se protože k OTP musís mít i velký TP - bez čísla velkého TP ti to nemuze vytisknout ... bohužel ... takhle kdyz ztratíš knížečku , tak ti musí vystavit nový a vezmou ti stare číslo
Datum: 10. května 2009 20:44
 čau,,,,mam přihlašenou jawu 20 od cca minuleho týdne. značku mi nechaly puvodní, nechaly mi i tu knížečku a malý tp se prý na tento typ motorových vozidel vůbec nedává
Datum: 10. května 2009 19:01
Jméno: pavlos.v
IP: uživatel4877
 cau , staci mit jen tu malou knížečku - důležité je aby majitel v ní zapsaný byl na živu (v opačné případě je to složitější až neřešitelné - prostě napřepíšeš)
pak dojdeš na úřad a pokud je to změna majitele v rámci okresu , tak je velká šance , že ti to nechají i s malou značkou. Pokud je to změna majitele z jineho okresu nebo dokonce kraje , tak ti vezmou značku (stačí řict že ji nemáš a zustane ti do garáže na zeď  ) případně velmi horlivé úřednictvo rádo odebere i malou knížečku a vystaví ti malý i velký TP
Datum: 10. května 2009 15:14
 zdarec...potreboval by som pomoc...mam fichtla v poslednej dobe isiel dost dobre no dnes mi to zacalo "prdet" a strila mi to z vyfuku aj s filtra..bohatost zmesi mam uplne na spodnom zareze na ihle...pls pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 18:53
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Zkus jinou svíčku.
Datum: 10. května 2009 18:53
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 zkus to na jinych zarezech,zkontroluj predstih jinak nevim
Datum: 10. května 2009 18:25
Jméno: ddd
IP: uživatel5506
 zdravim draci poznají nějak policajti při běžné kontrole že mam u čz 125/476 motor ze 175??
díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2009 16:41
Jméno: lk
IP: uživatel5732
Datum: 11. května 2009 16:41
 lk: nějakej papulatej, ne?. já osobně mám 125/476 a v ní kliku a válec ze 175, a na oko poznáš že válec má 8 žeber, zatím co 125 má 7 žeber, tak radči pomolč ty, když o tom víš kulové...
Datum: 11. května 2009 14:44
Jméno: fk
IP: uživatel1115
 lk : Za tím co jsem napsal si stojím, a až dokážeš to co já tak pokecáme. Otázka zněla : poznají nějak policajti .... odpovídám
někteří poznají. Zda-li to budou chtít řešit je věc druhá.
Datum: 10. května 2009 22:42
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 nevim kdo je tady amamtér, ale když už by ti to měl nějak dokázat, tak právě změřenim šuplerou..... řikat, že válec má o jedno žebro víc nebo mín a podobný blafy, taaak ti m ti nedokáže absolutně nic!!!! nejspíš tim amaterem budeš právě ty tak příště pomlč!!!!!!
Datum: 10. května 2009 21:18
Jméno: fk
IP: uživatel1115
 To je stejná situace jaku u simsona S51 a S70, jde to poznat jediným pohledem, pokud víš kam se dívat ! Šupleru v tomto
případě používají jen amatéři.
Datum: 10. května 2009 19:19
Jméno: bobik
IP: uživatel1927
 to viš že poznaj prd, strejka ma 175 ve dváce už snad dvacet let a co vim nikdy s tim problem neměl
Datum: 10. května 2009 15:26
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 pro jawa_ceZ..... a co jako???? myslíš si snad, že vytáhne z auta golu a šupleru a bude to měřit válec  to je směšný..... prostě ti to nedokáže.... něco jinýho by bylo, kdyby se pak stala třeba nějaká velká nehoda, a oni by to prošetřovali......ale prostě při normální kontrole ti nikdo nic nedokáže, ikdyž si bude 100% jistej že to neni dváca
Datum: 10. května 2009 15:16
 175 má na válci o jedno žebro víc.... nepodcenujte cajty, když byly v našem věku dělaly to samé, tak si to konečně uvědomte, a nemluvte o nic jak o naprostých blbcích, co nikdy neviděly motorku...
Datum: 10. května 2009 14:32
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 pokud máš kartery z 476 a číslo motoru začínající 476.x-xxxxxxxx .Tak nikdo nic nepozná,možná nějaký zkušenější se pozastaví,ale nemůže ti dokázat,že to je 175. Já to tak měl taky.
Datum: 10. května 2009 14:09
Jméno: TOMHASH
IP: uživatel4865
 ne. pokud mas v papirech 125 a motor 175 tak ne
Datum: 10. května 2009 12:43
Jméno: xXx
IP: uživatel5506
 zdarec draci potřebuji poradit mam doma čz 175 skútra a potřebuji seřídit směs a nevím jak když přidám plyn tak se dusí dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 15:17
 nepiš mi na email a pošlu ti tabulku seřizování dle typu karburátoru
Datum: 10. května 2009 15:17
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 tak se na to vy.... a prodej mne to
Datum: 10. května 2009 14:57
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jaké je značení karburátoru ? Já bych dala kolem 1/2 otáčky.Záleží na poloze jehly a velikosti trysky.
Datum: 10. května 2009 14:32
 Podívej se na jehlu jestly je správně nastavená a filtr z kontroluj muže bejt od oleja nebo trysky jso zanesené a plováková komora tak též
Datum: 10. května 2009 13:20
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 mam dotaz jaké máte zkušenosti z podkovou mezi setrvačníky do fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 11:55
 Zdar draci, myslíte že když dám filtr na vzduch o hodně dál od karbce, než má být normálně, že to poznám na výkonu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 15:03
Jméno: durmanek
IP: uživatel6101
 prakticky i teoreticky by mělo bejt uplně jedno jestli tam budeš mit metr hadice nebo nic
Datum: 16. května 2009 15:03
Jméno: jawa5
IP: uživatel5335
 no ak to chces na fichtla tak bi to nemalo uberat na vikone preca mustang ma ties filter az pod nadrzov a ma tam hadicu dlksiu ako na pionieroch.
Datum: 10. května 2009 12:59
Jméno: Enigma
IP: uživatel5831
 tak mosis to teoreticky urobit a prakticky vyskusat
Datum: 10. května 2009 12:02
 to neni ,,tuning'', jen řešim nedostatek místa a využití prázdných prostor - a zajímá mě, jestli mi delší hadice nebude ,,brát výkon''. Podle mě by teoreticky měla, ale když ji nikde neskřípnu, tak to v realitě moc nepoznám, ne?
Datum: 10. května 2009 10:34
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 panebože nech to v progoši tyhle vaše tunyngy to stojí za howno dyž chces ladit tak aspon pořádně
Datum: 10. května 2009 10:31
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 zdravím mam dva dotazy jeden máte někdo zkušenost s olejem oleo-mac prosint? nezkoušel ste ho? ja sem na nej slyšel docela chválu, tak jestli je to pravda? a ten druhej dotaz je kdyz mam vyváženou kliku a budu chtít zaslepit ten čep v klice řeba hliníkem tak by bylo nejlepsí to nechat asi znova vyvážit což? díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 9:44
Jméno: honza
IP: uživatel6040
 ahoj mam trapnej dotaz fichtl ma elektřinu na střídavej nebo stejnosměrnej proud ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 10:08
 střídavej
Datum: 10. května 2009 10:08
Jméno: Shenkyy
IP: uživatel368
 Dobrý pobavení, po ránu...
Datum: 10. května 2009 9:15
Jméno: jaryn
IP: uživatel41
 čau každopádně střídavý.
Datum: 09. května 2009 23:20
Jméno: Joxa
IP: uživatel6038
 Nazdar draci, nevíte někdo náhodou rozmístění ovládacích prvků na stadiónovi s 11? Kde na motoru je spojka atd. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 18:26
 Tak jsem teď okouknul S22 (ještě tam nemám nasazenou brzdu) a tam to jde taky volně (mohlo mě to napadnout dřív)! Takže OK  Problém bude teda v tý pružině u zadního kola. Dej tam nějakou dlouhou - dá to víc práce, ale zato se ti ta brzda bude opravdu vracet (mě se původně zasekávala v polovině).
Datum: 10. května 2009 18:26
 Takže se ti nevrací brzda? Toho si nevšímej  Hele, možná to bude ta pružina u zadního kola - já ji tam měl vždycky jen symbolicky, ale po výměně to vracelo brzdu o něco líp. Podívej se jestli ti tam nechybí - myslim že v motoru na to nic není (jako u fichtla nakopávačka). Možná je ta pružina jen vytahaná a nebo zaseklá (i to se mi už stalo). Ale narvat tam tu, co je tam teď...to mi dalo tak 10 minut (ve dvou by to šlo líp). Ještě radši omrknu jestli není pružina někde ,,na motoru'' - u jawy člověk nikdy neví
Datum: 10. května 2009 18:16
Jméno: Joxa
IP: uživatel5951
 No právě a já tam mám něco pokažene jelikož ta packa se volně pohybuje v obou směrech. Hod sem icq prosím tě nebo na Smolka.j@seznam.cz
Datum: 10. května 2009 17:56
 icq už nemám. Jak v obou směrech? Když zabrzdíš, tak by měla jít dopředu, když povolíš, tak by se měla vrátit dozadu (myslim že je na to nějaká pružina, ale to nevim jistě). A jinak by myslím měla jít volně normálně (jdu to ověřit a nafotit, zpaměti ten motor neznám).
Datum: 10. května 2009 17:55
Jméno: Joxa
IP: uživatel5951
 No právě a já tam mám něco pokažene jelikož ta packa se volně pohybuje v obou směrech. Hod sem icq prosím tě nebo na Smolka.j@seznam.cz
Datum: 10. května 2009 17:48
 Klidně se ptej dál, mám i rozpůlenej motor na stole, tak můžu naznačit jak to funguje a podobně
Datum: 10. května 2009 15:05
Datum: 10. května 2009 15:02
Jméno: Joxa
IP: uživatel5151
 A mohl by mi někdo popsat jak to funguje ta zadní brzda, jelikož mi se ta packa protaci na té hřídeli
Datum: 10. května 2009 13:06
Jméno: Joxa
IP: uživatel5151
 A mohl by mi někdo popsat jak to funguje ta zadní brzda, jelikož mi se ta packa protaci na té hřídeli
Datum: 10. května 2009 12:59
 Že by zadní brzda.....
Datum: 10. května 2009 12:39
Jméno: Joxa
IP: uživatel6038
 Já mám na mysli tu co je na hřídeli od šlapatek
Datum: 10. května 2009 12:09
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 spojka
Datum: 10. května 2009 12:00
Jméno: Joxa
IP: uživatel4881
 Díky moc za odpovědi, a ještě jsem se chtěl zeptat co je ta páčka u levého šlapatka?
Datum: 10. května 2009 11:29
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 škoda že sem nejdou dát fotky
Datum: 10. května 2009 10:58
 Přesně jak píše kolečko. Jen k tomu řazení - vede to za magnetem a jak jsem na to včera koukal, tak to neni moc přístupný...no, budu doufat že mám dost dlouhý lanko, představa že bych měnil zrovna tohle jedno se mi moc nelíbí
Datum: 10. května 2009 10:07
 na motoru je tahlo spojky ze spodni strany motoru,vychazi ze spojkoveho(levého) víka,odtud je spojka pres lanko vyvedena na levou stranu riditek na páčku,plyn je klasicky lanko z karburatoru do prave rukojeti riditek,razeni je lankem vyvedeno z praveho vika motoru a vede do leve,otocne rukojeti riditek,este je tam startovani,to se klasicky slapne na pedaly,ale pedal se nevraci jako u fichtla,ale jde dokola,jako u jizdniho kola,ty pedaly se po zarazeni rychlosti a vymacknuti spojky pouzivaji taky k nouzovemu pohonu slapanim
Datum: 10. května 2009 8:40
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 děláš si srandu??? nebo co vlastně máš na mysl???
Datum: 09. května 2009 22:23
Jméno: Lasty
IP: uživatel6039
 Draci, kde seženu montpáky? Mám jen jednu a to nestačí,,,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2009 18:56
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Zajdi k někomu kdo opravuje auta, at ti montpáky vykove z pístnice starého tlumiče. Je to za chvíli hotové a jsou velmi pevné, jde to použít i jako páčidlo, jen tak se to neohne.
Datum: 12. května 2009 18:56
 možná bych měl doma jednu navíc,pokud bys chtěl tak napiš.
Datum: 12. května 2009 11:22
 Teda fuj za 850  to si radči naohýbám z nejaké pásoviny
Datum: 09. května 2009 22:04
Datum: 09. května 2009 21:14
 čuz draci mám čz 125.a chtěl bych se poradit jak seštelovat karbec .Bere mi to asi moc vzduhu .Jo a ještě neco neustále mi teče z výfuku olej nevím čím to je jestli je to špatným spalováním nebo čím.Tak prosím o radu na seřízení karbecu.díky prosím o odpověď(pište klidně i na email.bigpep@seznam.cz).dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 10:34
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Seřízení záleží na typu ČZ 125.U toho oleje ve výfuku záleží také na způsobu jízdy.Nepřidávej plyn když cítíš ,že motorka už nezrychluje.Dále může být vyběhaný válec .Taky záleží na nastavení předstihu.Nedokonalé spalování u 2T motorů s neřízeným předstihem je realita.
Optimální spalování je v rozsahu určitých otáček,které vyhovuji nastavenému předstihu.Když se dostaneš mimo,je spalování horší.
Datum: 10. května 2009 10:34
 zdar draci..nakopnu mustanga-vrci v pohode,jak mile pridam a zase spatky uberu tak to zustane ve votackach,votacky spadnou minimalne...musim se rozjet aby se to OBCAS vratilo do normalu..nevite cim to je?jo taky mi to obcas strili...ale kdyz uz tak poradne !!  dik moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 10:02
 je tam ta original..uz sem ji zkousel davat na vsechny zarezy a nic  no ale melo by to vracet tu jehlu protoze sem to uz kolikrat rozebiral a pokazdy to dela to samy
Datum: 10. května 2009 10:02
 A máš na jehle tu originál segerku,kterou ti přidržuje ta pružina i s jehlou tak,aby to chodilo spolu?Už jsem viděl i obyčejnou malou segerku na jehle,ale to je právě ten problém,proč se jehla nevrátí se šoupětem z5 dolů.Skoukni to,pro jistotu.
Kondor
Datum: 10. května 2009 9:47
 no jo,ale ja kdyz sundam hadici sání vzduchu tak vidim jak se soupatko normalne zatahuje..beha spravne nahoru a dolu,jenom jestli to nemuze bejt tim,ze zustava jehla porad vytazena?
Datum: 10. května 2009 8:29
 me se vcera tolde taky stalo urcite je to plynovym lankem musis ho vymenit me to samo taky pridavalo vymenil jsem ho a bylo to v poradku.
Datum: 10. května 2009 7:42
Jméno: maresuk
IP: uživatel5936
 Nemohlo by to být špatným lankem plynu? Já jsem ho měl špatný a když jsem zařadil 1 přidal plyn a zařadil 2 tak to jelo pořád na plnej kotel takže jsem musel za chviličku zařadit trojku. Když jsem chtěl zastavit tak jsem podřazoval a pořád to řvalo. Bylo styřelí lanko plynu musel jsem ho vyměnit.
Datum: 09. května 2009 21:40
|



|