slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1878  1879  1880  1881  1882  1883  1884  1885  1886  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hoši nevíte jaký GUFERO se dává na kliku místo labirintu??Je ti u 175/356.Vim že vnitřní průměr je 20mm.Ale ten zbtek nevim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Opravil bych tě....tlak se ztrácí a nejde dál Z klikový skříně....! Jinak gufero si kup stejný jako je v přírubě pod zapalkem drážku zkopíruj taky odtamtud a jedeš....takhle to dělám já...:-)
 
 
Datum: 16. února 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Je to takový těsnění který se dává mezi dvě ložiska v levým karteru motoru.Je to hliníkovej odlitek ( v mém případě,zmetkovej odlitek) kterej má v sobě takový drážky ve kterejch se tlak strácí a nejde dál do klikový skříně
 
 
Datum: 16. února 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
co to je PLS te labirint..?dik
 
 
Datum: 16. února 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já to gufero vůbec nemam.Potřebuju do labirintu udělat díru pro gufero,ale nevim jaý mam koupit
 
 
Datum: 16. února 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
vem šupleru a změř to ne?
 
 
Datum: 16. února 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,co mam zadat do gogle když chci najít náký výpočty na válec? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 15:25
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
na http://www.jawa-50.cz nějaký myslim jsou..
 
 
Datum: 16. února 2009 15:25
 
 
 
 
Jméno: ozzi      IP: uživatel2971    
zdarec,chci poradit kam muzu umistit dalsi prefuky pokud chci delat motor bez klapky:napiste i jine upravy klidne staci jen naznacit!Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jto napsaný na jawa 50.cz všechny ůpravy i tyhle pomocný přrfuky,ale všichni řikaj že stojí za velký hov..!
 
 
Datum: 16. února 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: ozzi      IP: uživatel2971    
Mne hlavn e nejak nevychazi prostor to co jsem chtel udelat ja tak mi nastesti frikulin zarazil pac by mi to unikalo do karbecu tam kde by to slo tak tam jsou zase stefty
 
 
Datum: 16. února 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No neni to nejhorsi zaklad ta uptava z jawa 50 ty dva pomocny prefuky.Ale kam se vsude daji dat prefuky no jeknu te to jednoduse vsude ale zalezi na tom jestli ti to pojede !!!
 
 
Datum: 16. února 2009 15:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5305    
zaslech jsem od ruznej ladiču jako je FK nebo Frikulin,ze ten treti prefuk je potreba kvuli chlazeni pistu.... na jawa-50 neni moc o prefuku pistem,tam je to je s klapkou..... ja sem to docela pochopil s knihy G.BELLa ....nekde tu sou odkazy...musis hledat....co jsem cetl tak zalezi na spravnem nacasovani prefuku a spravnem tvaru kanalu kvuli co nejlepsimu proudeni..... sou tam moc pekny obrazky:-D:-D kdybys chtel s klapkou,tak se staci podivat treba nekde na vrakaci na motory piaggio ze skutru a muzes okopirovat i casovani kanalů....tam je to moc pekne vyreseny..... a je znamo ze to jede...!!!:-D:-D:-D
 
 
Datum: 16. února 2009 15:04
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No neni to nejhorsi zaklad ta uptava z jawa 50 ty dva pomocny prefuky.Ale kam se vsude daji dat prefuky no jeknu te to jednoduse vsude ale zalezi na tom jestli ti to pojede !!!
 
 
Datum: 16. února 2009 15:02
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jto napsaný na jawa 50.cz všechny ůpravy i tyhle pomocný přrfuky,ale všichni řikaj že stojí za velký hov..!
 
 
Datum: 16. února 2009 14:49
 
 
 
 
Jméno: FOH      IP: uživatel4659    
Hojte lidi, tak vynulovat tachac na fiku , nebo aspon tam dat co nejmensi cislo dikes a je funkcni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: mcqeen      IP: uživatel670    
Jezdi pozadu\,-)))
 
 
Datum: 16. února 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: Hroutil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup ten od sesi:-Dtaky ho chci
 
 
Datum: 16. února 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Co třeba koupit novej....??? :-)
 
 
Datum: 16. února 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5305    
uplne rozebrat i kilometrovnik a poskladat s nulama,ale to je prace na nic.....neresil bych to....napis si nekam stav tachometru nez si zacal jezdit a vychazej z neho....vrtacka nez to pretoci tak odejdou kolecka v tachaci.....
 
 
Datum: 16. února 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
kamarde si myslis:-D sem to chtel taky udelat ale trvalo by to hafo dlouho:-D bys musel mit extra hodne otacek aby to slo o neco rychlejs.. ale jinej zpusob asi neni tak hodne zdaru:-D
 
 
Datum: 16. února 2009 14:54
 
 
 
 
Jméno: Danny      IP: uživatel4900    
no das si tachac do sveraku neco das do ty dirky na nahon a na druho stranu vrtacku a jedes :-)
 
 
Datum: 16. února 2009 14:44
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ÁÁÁÁ,vidím Seso,že jsem napsal jen o SIMOVI,že je to debil a ty to hned musíš mazat,jiní lidi taky píšou sprostě jak sviňa,ale jen mě smažeš(dotaz):-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2009 10:13
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem na dovolence tak me do toho netahejte
 
 
Datum: 17. února 2009 10:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5305    
nesmazal to sesa,smazal to nekdo jinej.... a ty neprovokuj
 
 
Datum: 16. února 2009 14:43
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to Fojtoslav. nechci se te nejak dotknout, ale tvoje inteligence je asi tak na urovni posr... prkynka na hajzlu. Pokus se nad sebou zamyslet...
 
 
Datum: 16. února 2009 14:28
 
 
 
 
Jméno: robertn      IP: uživatel4939    
Ahoj, draci, neměl by někdo nějaký fígl, jak nasadit stojánek s novou pružinou na stadiona S22? Jde o to, že ta pružina je tak silná, že mě to nějak nejde... Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: robertn      IP: uživatel5314    
Ha ha. Já jsem se teď s tím v garáži zase mordoval a zase nic. Maximálně se mi podařilo nasadit pružinu do stojánku a zajistit čepem. Pružinu jsem zajistil, vyndal čep a chtěl to osadit, ale zase mě to nešlo strčit do dírky a navíc se to hlo, jak tam nebyl ten čep. Řešení je tam mít provizorní krátky čep, aby to šlo osadit a ten pak vyrazit dlouhým čepem. Jinak fakt nevím, jak to udělat. Ta pružina má větší sílu než ta původní. Asi to zkusím, jak říkáš, že ten drát ohnu a pak ohnu zpátky. Díkes,
 
 
Datum: 16. února 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau,ja se stim taky docela sral,nakonec mi doosla trpelivost,tu packu co je chytla za stojanek sem ohnul klestema,prostrcil stojankem a potom zase narovnaj,vunguje to jak ma a ani neni videt ze by to bylo kdy ohejbany:-),ale asi by se to tak delat nemelo:-)
 
 
Datum: 16. února 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: robertn      IP: uživatel4939    
no raději bez kliků. :-) díky za natuknutí s pomůckou. něco vyrobím. myslím, že už vím, jak to bude vypadat, abych to tam dostal.
 
 
Datum: 16. února 2009 14:39
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej si 50 kliků a ono to půjde :-D. Ne teď vážně, pokud to jde vážně hodně z tuha tak se dá koupit za pár korun taková pomůcka. Měli by to prodávat v každém železářství.
 
 
Datum: 16. února 2009 14:21
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
cau draci sehnal jsem za 200 peknyho mustose bez motoru neni nikde pomackany akorat ze chyta rez co mam udelat aby to nerezlo mam to namaznout nakym olejem vsechno?? ravky bpatniky atd.. nevim jestli znejnebudu delat casemnakyho veterana odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: Hroutil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak rafky skus vylestit silichromem,rucne tim vylestis i trochu rezu,vetsi rez na chromu udelas vrtackou s nakym nastavcem z filcu nebo si muzes udelat ten nastavec z hadru a zbytek bych asi obrousil a vzal to nakou antikorozní barvou a pak nastříkal jak potřebuješ
 
 
Datum: 16. února 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
cau stando tak jsem tam spatky hodil ten kos jak je natom kladivko a td.. posunul jsem to uplne nakonec proti hodinam naslapnul jsem a na plnek knedlik to normalne slo tak jsem to skusil este jentak posunout spatky jak jdou hodiny takze prectich je mensi nez 2 mm a najednou to jde tak mam takovy tuseni ze to asi nekde skratuje ale kde? a proc nato reaguje prectich nebo to je nahoda?? uz me nebavi se vtom stourat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 13:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5305    
to ze se to nekde skratuje neni vina predstihu....proste se skratem vynecha jiskra....jednomu znamymu to delala proslehla izolace kladivka a nebo to taky dela zacinajici mezizavitovej skrat v zapalovacim polu....taky to muzu bejt induckou do ktery naprselo a nebo to muze delat v prepinaci v masce....stava se ze jak je packa s kabelem od svetelny civky,tak se uvolni na nejtku a toci se do stran a kdyz se dotkne kontaktu 1 od inducky tak to vynechava..... o tomhle bych moh psat cely clanky:-D:-D
 
 
Datum: 16. února 2009 13:22
 
 
 
 
Jméno: pistales      IP: uživatel5222    
hele nevite na jake strance su ty polepy tachometru nikde to nemozem najit dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: pistales      IP: uživatel5222    
no konecne jeden normalny covjek
 
 
Datum: 16. února 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: maro50      IP: uživatel5309    
jawa-50.cz
 
 
Datum: 16. února 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: pistales      IP: uživatel5222    
bez urazky ja sem se ptal na stranky a ne na vas nazor
 
 
Datum: 16. února 2009 14:21
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty co sou na netu sou hrozný to je fakt... lepsí je udělat si vlastní, každému přece vyhovuje neco jiného
 
 
Datum: 16. února 2009 13:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5305    
neni o co stat.....uz sem videl vsechny mozny a vsechny sou strasný:-D
 
 
Datum: 16. února 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: mcqeen      IP: uživatel5211    
Čagos hoši,dámy a pánové.Mám takovej problém.Rukojet u mého Stadiona22 to je ta co se přehazujou převodový stupně je nějaká posraná.Nechci to nějak rozdělávat bez nějaký rady, abych to nepomrvil.Když se snažím zařadit 1nebo2 tak se mi rukojet nějak zadře a musím to silou vrátit zpět, ale když ktomu přijdu po dlouhý době tak to de.Poradte mi pleas. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: lakys      IP: uživatel5351    
hele zkus tam kapnout trochu oleje to obcas pomuze(aspon me to pomohlo)
 
 
Datum: 20. února 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud se ti nak vzpricil jezdec v rukojeti,nebo je taky mozny ze ti vypad nebo se posunul ten hlinikovej kloboucek na konci riditek,protoze kdyz tam neni tak razeni casto nefacha,jinak rozebrat se to neboj,facha to uplne stejne jako plynova rukojet,neni tam co skazit
 
 
Datum: 16. února 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: karelhhh ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus draci nevíte jakej průměr by měl mít novej karburátor na stadiona aby se zvíšil výkon moc dík za odpovědi Karel. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 12:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5305    
Jawa 21 bohate staci a nekdo na nem dokonce jel 90km/h....a pasuje bez uprav...jen bych mozna dal primej filtr a vetsi trysky.....
 
 
Datum: 16. února 2009 12:18
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevíte někdo jestli záleží na obsahu jakej má motor krouták?Jako myslim jestli budu mít větší krouták s upravenou fíkem na 70ccm a nebo s upravenou 50ccm? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2009 13:43
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel5389    
Kdyz chces aby to mnelo kroutak tak si kup jawu 250 a ne fekala\r\n
 
 
Datum: 25. února 2009 13:43
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Alre ne stando to si špatně pochopil!Já mam válec s parametrama na 10k!!:-)Aby to mělo 10k musim udelat dobře i ostatní věci!
 
 
Datum: 16. února 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5305    
vidis frikuline...mas novou konkurenci....on ma 10 konovej valec....ty budes mit na EVO5 10 koni kdyz se ti povede vejfuk a zapalovani a on ma tech 10 koni uz ve valci:-D:-Dtakze s rizenym predstihem a vejfukem to bude 15-ti konová stihacka:-) by te pojel:-D
 
 
Datum: 16. února 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě vědět kd!:-)Já sem už stáhnul si jedny výpočty ale sou v angličtině a když to dam do překladače tak to přeloží nesmysly!:-(
 
 
Datum: 16. února 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo....deset koní...:-D To má ve fíku každej....:-D seš 100 let za opicema...! Scháníš výpočty válce....! Na netu sou tři knihy s výpočtama....! Dohromady cca tak 1700-2000 stránek...:-) No jo no....lidi sou různý....:-D
 
 
Datum: 16. února 2009 12:47
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já to budu dělat že si z litiny vysoustružim vložku a pak zvěčim díru ve válci,ale ted musim někde sehnat výpočty na kanály protože mam desetikonovej válec 50ccm a ten podlle mě nemá stejný rozměry kanálů jako 70ccm radiusi a ůhly ty vim ty vemu z toho 50ccm válce ale velikosti ne zvlášt když mam tři přefuky a klapku a nevim jak mam udelat vejfuk kanál takže jí asi budu muset odložit než seženu výpočty!:-(
 
 
Datum: 16. února 2009 12:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5305    
zalezi na vrtani a draze pistu pred vyfukovym kanalem a na kompresnim pomeru....tezko rict ten a ten motor ma vetsi kroutak,ale vseobecne plati ze obsah nenahradis....to te porad nepresla ta 70ccm? Docela by mi zajimalo jak na tom ses...kazdej o tom mluvi jak je to slozity udelat......taky sem premejslel az budu delat GO na 555 ze ji tam flaknu treba 65ccm,ale zase se bojim ze to bude moc sraní s tim a chtel bych to mit pod puvodnima prsickama...... kazdopadne preu hodne uspechu v budovaní
 
 
Datum: 16. února 2009 12:16
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4603    
netušim, ale tipnul bych že to bude spíš podle zdvihu a podobně, ne?
 
 
Datum: 16. února 2009 11:11
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,je ten výpočet vejfukovýho kanálu z http://www.jawa-50.cz pravdivej nebo počítá blbě? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 10:39
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kolik ta knížka tak stojí?Nevíš?
 
 
Datum: 16. února 2009 10:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5305    
blbe....pouze nejakym nesmyslnym spusobem to spocita vejfuk z vrtání,ale otacky motoru muzes dosadit 20 000 a nebo 500 otacek a furt to pise to a samy....je to k nicemu...lepsi sehnat nejakou knizku a spocitat to nejak......ale to neumim:-D:-D
 
 
Datum: 16. února 2009 10:36
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau lidi taky vám pincek myslím jawu 50 typ 21 sport taky vám nejede na 3 do kopce....mě jo jenom na rovince nebo do mírnýho kopce....a vám to jezdí jak mám to v originálu žádny tuningový upravy motoru napiště prosím děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 8:41
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mam ůplně taky sériovýho a z novým válcem,pístem a 13 zubým kolečkem a na trojku do velkýho kopce v jednom s rozjezdem tak 10m mi to vyjede až nahoru aniž bi strácel nějak otáčky a podle sárovího tacháče tak 60km/h!Na rovině mi v jednom vytáhne 80 a ve dvou tak 75km/h!
 
 
Datum: 16. února 2009 8:41
 
 
 
 
Jméno: Rixik      IP: uživatel291    
pokud s nepletu tak se na 21 dávali 12 zubový kolečka a to blo víc na rychlostjá mám 20 s 13 na rovince mi kamarád ujíždí ale v kopci je v prdel i :-) takskus toto ty trubko
 
 
Datum: 16. února 2009 8:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5304    
no ja mam teda obycejnyho fichtla,loni sem si zgeneralkoval motor a s mejma 90 kilama jezdi pekne i do kopcu....musis ho poradne rozjet a drzet ho furt plnej.....ja si nemuzu stezovat.....ale jako jinak on fichtl nikdy moc do kopcu nechtel:-D:-D hele pokud se ti zda,ze ti to blbe jede,tak to skus lip seridit,vycistit,dat vetsi predstih,dat spravnou hladinu a tak....je to v FAQ ....udela to hodne....i vytahanej retez te sakra brzdí....
 
 
Datum: 15. února 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm to je tak u sériáka pionýra výrobní vada:-D:-D
 
 
Datum: 15. února 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: Hroutil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec chlapi není tady nekdo z Hradce Kralove nebo okoli?nekdo kdo by mi pomohl zapojit na mustangoj spínací skřínku.dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: evžen      IP: uživatel2669    
cus hale pls fichtalr s IPkou 289 dej mi pls icq odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
462119957 no jo
 
 
Datum: 15. února 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
dej mi ho sem ty ja ho sem nechci davat (nic proti)
 
 
Datum: 15. února 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: JKB      E-mail:      IP: uživatel1732    
Dobešová mohla bys te se mi prosím ozvat na e-mail ohledně toho karteru. díky moc J.Kulicek@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: sten101 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau draci potřebuju vedět když mam babetu 210 a nastartuju ji a po chvyli mi to chcipne a pak ji musim furt pridavat aby mi nechcipla diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: lakys      IP: uživatel5351    
mel sem to u babety taky budto volnobeh na vic dej nebo mas vyrazeny gufera v motoru(ale s tim si nejsem tak jistej)
 
 
Datum: 20. února 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
JJ sestelovat volnobeh.
 
 
Datum: 16. února 2009 6:46
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
skus nastelovat volnobeh a kdyz to potom nepujde tak je tky mozny ze ti to nekde saje falesnej vzduch..
 
 
Datum: 15. února 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dannys ® : Napis mi na mejl tvoje ICQ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
zdr draci, prosim vas jak se sundava spojka u stadiona? Oddelal jsem viko,segerovky i tu matku 14tku a ted nevim jak dal. proste to tam na necem visi a nevim jak to oddelat. pls poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ze vsechny mely dvoulamelovou
 
 
Datum: 16. února 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4603    
Jsem exot, nebo měly ty starší stadiony opravdu jen jednolamelovou spojku?...jen se ptám
 
 
Datum: 16. února 2009 11:06
 
 
 
 
Jméno: Lada      IP: uživatel5302    
Dva šroubováky a opatrně proti sobě vysunout vnitřní část spojky,je na vícehranu kliky.
 
 
Datum: 15. února 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja na to pouzival stahovak,klasickej dvouramenej,ale asi by to slo nak odpacit treba velkym sroubovakem nebo majzlikem,ale bacha na tesnici plochy karteru
 
 
Datum: 15. února 2009 21:13
 
<  1878  1879  1880  1881  1882  1883  1884  1885  1886  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.06.2025 0:18:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu