Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fík
IP: uživatel4284
 cus fichtlari myslite ze mam lepsi dat jedoucí motor z fika21 do servisu na opravu pistni krouzky gufero a tak nebo si to udelat sam zatim sem si vsechno udelal sam a bylo toho dost, ale do motoru sem zatim nehrabal tak moc nwm co a jak kdyby ste mi nekdo napsali na mail:jiriktomik@seznam.cz jak to vymenit budu moc vdecny bo v servisu by to bylo dost drahe...moc dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 20:43
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ten šroub je M8  jinak naprosto souhlasím, gufero vylupuj tak, aby jsi nepoškodil nic okolo (karter, hřídel) pak by to mohlo nasávat a vypouštět!
Datum: 14. února 2009 20:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo este krouzky vymen secko  at tam pak nemas jeden novej a zbyvajici stary, to pak dela neplechu, nebo to dej rovnou na vybrus pokud to ma valec uz za sebou a nema kompresi...
Datum: 14. února 2009 20:27
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je rada nad zlato...gufera je po smrti a ty bys mu radil at to necha...to samy krouzek...takze - krouzky vymenis jednoduse, sundas hlavu, odmontujes saci kolinko a odpojis (staci gdyz valec vytahnes z tech stefu) vyfukovy koleno od vyfuku...cili ted vidis na pist a krouzky, ty vyndas, nandas novy (kup si jich vic pac nigdo ucenej z nebe nespad a tak nejaky zlomis), nandas valec tak, ze 1. krouzek zmacknes prstama a vsunes do valce, musi to jit hladce, zadny extra tvrdy nasili a valec prve este vymasti motorovym olejem cili tim co lejes do benalu...gufero je jednoduchy, pokud je u promarka tak odmontujes dekl, odmontujes spojku abys mohl sundat prmar, sezenes si stahovak na primarni kolecko, odmontujes, vymenis gufero a zas to cely nandas...u magneta odmontujes dekl, odpojis kable, vyndas stator, vsunes do rotoru sroub (myslim ze je to M6 ale ted si nejsim jistej), parkrat s tim zatocis az se ti vylopne rotor z hrdelky, odmontujes a dobre uschovas kolicek na hrideli pac ten je dulezitej a zas vymenis gufero a zpatky namontujes...predstih si prvne poznacis na statoru at pak nemas tolik prace s hledanim bodu zapalu...gufera moc nenarazej, staci gdyz bude v jedny rovine s karterem pac pak to moc dre a brzdi to, hridel pred vlozenim noveho gufera potri olejem nebo dej gufero na noc do oleje (tim se pak nema sanci spalit) a krouzky davej do zamku na pistu (jinak bys to nenarval do valce) a novy krouzky pretahuj pres drazky v pistu treba pres starej prasklej krouzek, to pomaha...to das, je to jednoduchy
Datum: 14. února 2009 20:26
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 pokud ten motor jezdi tak ho negeneralkuj pak uz to dost casto stoji za hovno
Datum: 14. února 2009 20:09
Jméno: fík
IP: uživatel4284
 cus draci jezdim na fíku 21 wsechno fajn ale kdyz jezdim tak pul hodky nebo hodku jak se zahreje motor ma tendenci zdechat a za boha ho nemuzu na kopnoup pls poradte cim to bude...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 21:36
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 tak hele tohle mi taky delalo a nijak sem to neresil a vono se to nejak rozchodilo
Datum: 14. února 2009 21:36
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 mohlo by to bejt svickou dej si tam 15 pokud ji tam nemas a naleto klidne 17 brisk kazdej tvrdi ze jeto obracene ale mam to ozkouseny a je to tak
Datum: 14. února 2009 20:11
Jméno: fík
IP: uživatel4284
 po vybrusu neni svicka je tes dobra asi ta chuda směs a predstih skusim pritahnout i ten wolnoběh
Datum: 14. února 2009 19:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a este si sesteluj predstih, mas ho moc velkej a proto se ti to taky muze tak potit
Datum: 14. února 2009 19:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 bud ti natahne olej z prevodovky a nebo tepelna roztaznost, druha moznost nejpravdepodobnejsi...cili mas asi moc chudou smes, nebo to mas po vybrusu (bo nove krouzky, pist)...vic rict nejde, musis to priblizit co to dela ale asi to bude neco z tohodlec...jo este nevhodna tepelna hodnota svicky
Datum: 14. února 2009 19:51
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 zvětšit(přitáhnout)volnoběh
Datum: 14. února 2009 19:49
 čauves mam pionýra a chtěl bych zněj udělat dost rychlou motorkua zároveň i aby tahala...nevíte co proto udělata a jaké náhradní a tuning díly koupit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 10:11
 jo a newíš o nějakym motoru 12ccm kterej by se tam hodil?za rozumnou cenu?
Datum: 15. února 2009 10:11
 Zajímavý...ale jestli chceš tah i rychlost, tak myslim že by byl nejlepší celkově jinačí motor (třeba 125ccm). Nebo si dát na zadní kolo dvě rozety a prohazovat řetěz podle toho jestli je potřeba tah nebo rychlost
Datum: 14. února 2009 23:15
 Sory... az ted jsem se koukl na ten link...
Datum: 14. února 2009 22:21
 Nejaky tuning dily asi nekoupis... to si musis vsechno udelat a na fika se to nevyplati.... kup si simsona a toho muzes pitvat...fika nech fikem
Datum: 14. února 2009 22:15
Jméno: MickyRacers
IP: uživatel3900
 JO JASNÝ ALE TAK JÁ MAM TAKOVEJ SPECIÁLEK,http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=27843...
Datum: 14. února 2009 21:35
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 Takze na zaber vetsi rozetu, mensi sekundaro, 6 vybrus, poradnej karbec, klapkovy sani, bezkontaktni zapalovani, filtr vzduchovej tuningovej, filtr benzinu, baterka 6V/11Ah, lepsi gumy jak rika kolega, chlazeni vetrakem z kompu na 6V nekam na bok hlavy(chladice), jehlickovy loziska, a to by mohlo byt tak akorat jeste kdyby si chtel tak muzes kupit nejaky novy loziska do motoru nebo ruzny kolecka atd.!!!!
Datum: 14. února 2009 21:26
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 karburátor kliku kánaly nizkovotporový pneušky VAPE namazet novej řetěz sekundáro rozetu ložiska simerinky futra vymezit všechny vůle
Datum: 14. února 2009 19:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
Datum: 14. února 2009 19:45
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 zdarec chtěl sem se optat na to chromování blatníku apod. třeba na mustanga a kolik to tak stojí atd prostě něco otom, díkec zajímá mě to
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 18:50
 Jaka z techto pneu je lepsi do krosu? Nebo do krosu,,, proste aby to zabralo ikdyz je treba po desti (jezdim prevazne louky,polni cesty (75%) a sem tam naka asfaltka (25%) ) Vybiram nejspis z levnejsi rady pneu http://moto-pneu.cz/index.php?page=search_result rozhoduji se mezi Heidenau K46 a Mitas E-06. Pokud mozno napiste ktera je kvalitnejsi nebo pokud vite kde je levnejsi .... dik...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 18:41
Jméno: santy
IP: uživatel2757
 chci se zeptat kolik muze byt na pionyrovi lehkych zavad(uvedeno v papíru) aby jeste prosel STK ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2009 8:56
Jméno: Marlboro
IP: uživatel5275
 Lehkých závad (závady typu A) můžeš mít neomezeně. Pokud najde technik vážnou závadu (B - vozidlo dočasně způsobilé k provozu)do 30 dní musíš na opakovanou TK za sníženou cenu
(měli by kontrolovat jen věci, které byli v protokolu uvedeny jako B závada). Pokud přijedeš po 30 dnech opakuješ celou TK znova za plnou cenu. A pokud najde nebezpečnou závadu(C ), je vozidlo
nezpůsobilé k provozu
Datum: 16. února 2009 8:56
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no ale i par lehkych muze nakonec zpusobit jednu kritickou a to pak neni sranda...nejde ani tak jestli se to projevi u STK ale estli to pak se ukaze za jizdy...prave STK by mela odhalit skryte zavady ktere by mohly ohrozit stroj, zivot ci dokonce zapricinit smrt, ona to neni zas takova sranda jak se muze zdat, shodou nahod se muze stat nejaky nestesti a pak ti to bude lito zes kvuli nejaky blbosti blbe dopad...v tvem zajmu je si secko spravit, pak se ti to bude jednou hodit az te technika negde necha a ty pak budes vedet kam sahnout a jak to spravit...
Datum: 14. února 2009 21:31
 Neomezeně. Lehkých můžeš mít kolik chceš. Vážnou ani nebzpečnou nesmíš mít žádnou. Pokud máš nějakou vážnou dostaneš technickou jen na měsíc.
Datum: 14. února 2009 20:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je pravda, pokud na to ale nestaci tak to da nekomu gdo tomu vic rozumi ale fika zvladnes celyho rozebrat a spravit az na par veci sam secko...
Datum: 14. února 2009 19:30
 To nevim,ale myslim si,že každej motorista se je snaží odstranit všechny
Datum: 14. února 2009 18:50
Jméno: Jiří
IP: uživatel5189
 Zdraví chtěl bych se zeptat jak vysoko chodí píst ve válci u ČZ 175/477 jestli chodí úplně až po tu hozní hranu ??? pač jsem koupil čz a neje a tak jsem sundal hlavku a zjistil jsem že píst nejde úplně nahorú ale cca 4 mm přes vrchem se zastavý a jde spátky dolú ???a vúbec nemá kompresi dík moc všem za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 21:20
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 ja si myslim esi tam nemas jinou ojnici nebo tak neco
Datum: 14. února 2009 21:20
 me u moji cizy chodi pist az nahoru,a ma chodit az nahoru,ja to odhaduu na nakej zmetkovej pist,nebo tak neco
Datum: 14. února 2009 21:02
Jméno: Jiří
IP: uživatel5189
 výbrus ne válec je paradní
Datum: 14. února 2009 18:35
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 chtělo by to výbrus
Datum: 14. února 2009 18:29
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to sou stroje nahovno skoro vsechny me se porad aba pionyri serou a kamosou ani jeden to mam vsechno vycajkovany jeden po GO a porad neco bud tofouka pak zase elektryka tak dal jsem prectich 1,5 neslo to dootacek pak prectich 2 mm a nic nakonec jsem to hodil uplne nakonec a uz to de dootacek tak zejtra to projedu a uvidim to proste nechapu proc se to dusili na ten prectich spravnej
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 13:26
Jméno: Fiking
IP: uživatel5042
 Hele co máš z Českého jazyka ??Nic proti tobě, ale piš trochu rozuměji.
Datum: 15. února 2009 13:26
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 hladinu mam dost velkou tak ji skusim zmensit a elektryku znovu nasteluju a navic se stava casto to ze poslozeni plocha na valec je casto nerovna a valec se naprevodovce houpe
Datum: 14. února 2009 19:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 udelej tu generalku sam a znova, udelej to poradne a pka mas klid a od te doby budes fika prevazne uz jen chvalit
Datum: 14. února 2009 19:14
 Noo řek bych že záleží kdo ti "GO" dělá, jestli nějakej patlal tak se vždycky pak řeší foukání, obrácenej píst, nejde to nastartovat, spojka nefunguje  dneska všichni s každym vyj*bou a schrábnou prachy..
Datum: 14. února 2009 18:54
 Tomu se řiká špatná údržba
Datum: 14. února 2009 18:51
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 jo a dyž to nejde do otaček tak sniž hladinu a dej menčí předstih
Datum: 14. února 2009 18:25
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 naštve to já k mustangovy pří pustim benzín nacupuju prošlápnu zapnu elektriku a našlapnu jedu uš 1rok(dělal sem generálku ale né jako vy pořádnou) sem na něj nešáh
Datum: 14. února 2009 18:21
Jméno: Fox
IP: uživatel5291
 nazdar draci, nemá náhodou někdo radu k následujícímu problému : Když rozsvítím u Jawy 555 přední světlomet a nedám na zadek žárovku, tak svítí normálně. Když ale zadní žárovku zapojím ( 6V/5W) dramaticky poklesne svítivost předního světlometu. Už jsem zkoušel všechno možné, ale nejde to odstranit. Díky předem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 22:57
 a co takhle zapojit zadní světlo na jinou cívku? Nebo jestli neni problém celkově v obvodu (možný je všechno).
Datum: 14. února 2009 22:57
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 Jejdamane to je snad normalky ne to me taky dela dej si tam baterku ja ji tam taky budu davat
Datum: 14. února 2009 21:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 postul: Chong mi posilal usmerneni aby ta zarovka nepraskala ale aby to zas taky svitilo poradne a stale stejne...cili pri otackach to nespalis ale zas to sviti jak ma...dej mu vedet, on je na to mastr, udelam to na jare pokud mi ta zarovka vypovi sluzbu jinak do ty doby tam proste bude pracovat...
Datum: 14. února 2009 21:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to ses stastnej fichtlar jak rika Chong, mas silny magnet v rotoru...me se palily 35W zarovky v masce na svy 21 kera ma uz to 30W zapalko, gdyz na ni litaval tata tak pry spalit 40W nebyl zas takovej problem pri vysokejch otackach...mam tam tedka 35W a jsem proste spokojen, drzi, sviti jak diva a ja mam z toho radost...
Datum: 14. února 2009 21:16
 ja tam mam 6v 15w/15w vpredu a vzadu 12v 15w žarovky.i pres tuto kombinaci ktera byla jedina možna s tlumivkou v masce dosažitelna je svitivost na hranici spalení.
Datum: 14. února 2009 20:18
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
Datum: 14. února 2009 19:38
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 di do mototechny a rekni ze chces zarovku ale aby mela 24V.... mozna si rika sze je to pico*vina ale zkus.. taky sem tomu neveril.. par kacek za zarovku zas neni tolik ne?  zkus to..
Datum: 14. února 2009 19:27
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to je jasny ze to poklesne kdyby jsi to nechal bez zadni zarovky tak ti ta predni schori tyhle prditka nikdy nak moc nesvitily
Datum: 14. února 2009 19:15
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 este neco: neukoristuje se ti to negde?
Datum: 14. února 2009 19:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 fikus: a od maj parezy 30W zapalko? trochu blbost tam davat este vetsi ne? nejspis slaby magneto, sezen jinej rotor a nebo tam dej zarovky v rozmezi od 14-10W cili gdyz tam das 10W tak by to melo svitit lip ale muze praskat ve vysokejch otackach...zkus a uvidis
Datum: 14. února 2009 19:12
Jméno: Fox
IP: uživatel5291
 Díky za rady, zkusím něco udělat. Na předku mám žárovku 6V/15-15W a stejně ten pokles je hodně veliký - předek skoro přestane svítit.Kdyby měl někdo ještě jiný nápad, tak se budu těšit.
Datum: 14. února 2009 18:54
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to ti schorej zarovky ma tam bejt ve predu 25W a vzadu 5W
Datum: 14. února 2009 18:13
Jméno: Benátský
IP: uživatel3576
 Podobný problém sem měl u 05.Na předek dej žárovku 6V/15,15w a mělo by ti to šlapat normálně.
Datum: 14. února 2009 17:49
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Tak to je snad normální,nebo tam máš baterku????A jak to je dramaticky,že nesvítí skoro vůbec a nebo svítí slaběji???Jinak to,že když nemám zapojené zadní světlo,tak přední svítí hodně a když zapojím zadní světlo tak to seslábne,tak to dělá i u mém pařezu.
Datum: 14. února 2009 17:30
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Někdo mě předběhl,ale je to fakt může to být i tou žárovkou,ale i tak ti to bude dělat,ale ne tak hodně.
Datum: 14. února 2009 17:30
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Tak to je snad normální,nebo tam máš baterku????A jak to je dramaticky,že nesvítí skoro vůbec a nebo svítí slaběji???Jinak to,že když nemám zapojené zadní světlo,tak přední svítí hodně a když zapojím zadní světlo tak to seslábne,tak to dělá i u mém pařezu.
Datum: 14. února 2009 17:29
 dej dopředu slabší žárovku než tam je ted
Datum: 14. února 2009 17:27
Jméno: david
IP: uživatel5134
 Zdar draci
potřebuju poradit ,jak seřídit karburátor na jawce 350/639.Vím že je ostuda že to nevím,ale ještě jsem nikdy neměl s třiapůlí co dočinění,tak potřebuju vedět,kterej šroubek je přesně k čemu a jak na sobě závisí.Pokud by jste sem hodili i odkaz třeba tak by mi to nevadilo.
dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 16:21
Jméno: Hroutil
IP: uživatel5266
 zdarec nevite o naky burze ve vychodoceskym kraji?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 17:57
 jeste jsi zapomel autoforum Holice tam toho maj taky dost
Datum: 14. února 2009 17:57
Jméno: Standa
IP: uživatel5282
 chotusice u čáslavi a nebo motortechna brno...oboje je to z ruky,ale ja do chotusic jezdim taky a mam to tam 180km....
Datum: 14. února 2009 17:22
Jméno: Joza
IP: uživatel1592
 Zdar draci nebydli nekdo Blízko Soběslavi(kousek od Tábora) kdo by byl ochotnej přijet pomoct mi zprovoznit 555?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 15:06
Jméno: Standa
IP: uživatel5282
 to zmaknem on-line ......co mu je? a jak dlouho nejel?
Datum: 14. února 2009 15:06
 Veliká poklona SESOVI ty profili sou fakt mazec
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 21:48
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 prosimvas ja taky tady schvane pisu jiny i/y nez ma bejt dyt je to jedno!
Datum: 14. února 2009 21:48
Jméno: evžen
IP: uživatel2669
 no a ty nepřečtes profily stejne z mekym nebo tvrdym dit je to jedno akorat sis mohl rejpnout vid protže ty jsi mel z cj urcite za jedna a navic tady se resi neco jinyho a ne pravopis
Datum: 14. února 2009 21:18
 Sry zase sem preklikl nick
Datum: 14. února 2009 16:54
 SESA: o to tu ale nejde jde o to ze po nekom ty prispevky nejdou ani precist nebo je to k pobli**
Datum: 14. února 2009 16:54
 wili nestourej,, tady je to o fichtlu,,kazdej se tu uci za pochodu,, i ja -  ,,pribude vyhledavac a prehled novych prifilacu
Datum: 14. února 2009 15:51
 snad profily ? hrady ? OMG tohle se uci ve 3 tride.....
Datum: 14. února 2009 15:43
Jméno: Honza
IP: uživatel5065
 Čus chlapy, myslim, že otevřu téma, který tu už určo bylo, ale co si myslíte o NOS na fíka  . Mám dojem, že jsme někde četl, že to dožene motor do takovejch otáček, že pak může člověk dělat akorát tak GO. Jde to fakt udělat tak jednoduše jako tady? nosfromboss.wz.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 21:52
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 presne tam z toho navodu mam taky to nitro udelany
Datum: 14. února 2009 21:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 u aut je to spis na maximalku, tam se na to primo aji pripravujou vlozky, psity atd v ramci jakoby cele sady, samozrejme za takovou upravu mam novy auto...u fika je to pouzitelny akorat pri razeni z 2 na tri pac jednicka je i u obycejny a vyvrklany serie schopna dat otacky vhodne po par metrech na prerazeni dvojky to je bez diskuze...nebo pri uduseny trojky do kopce...ale jinak to nema prakticky vyuziti, zavody se s tim jezdit nedaj, nejakej ten souboj se simalem ma silnici je tez pofiderni jelikoz je pomalu jisty ze to pri ty jizde zadres bo jinak zamavas motoru na rozloucenou...je to pravda akorat na machrovani pro ty co si neumej zgeneralkovat stroj nebo nemaj k nemu tolik ucty aby si ho vazily...
Datum: 14. února 2009 21:13
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no tak když to udelá vetší daleko vetší tlak tak je jasný že to tolik nevrdiží i u aut se to nesmí dávat furt ale na rozjest to musí bejt goood
Datum: 14. února 2009 20:13
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 uz sem to tu kolikrat rikal ze je to akorat poslani dobryho motoru do kytek nebo zmrzaceni jeho soucasti...lital sem s tim na kamosovym stroji, dobry na vytaceni, ale dat tam za tri a plnej...to je vrazda fika...od ty doby uz nigdy, kamos to po tejdnu zabalil jelikoz praskla ojnice...je to na prd...skoda motoru...
Datum: 14. února 2009 19:05
 kdyz jsem byl mladsi tak jsem zkousel bombicky na slehacku, jako funguje to ale casem jsem prisel na to ze je lepsi udelat kanaly ktery ti daji vykon na porad zatim co nos je jen machrovina na kterou musis mit upravenou ojnici aby to neco vydrzelo
Datum: 14. února 2009 18:04
 na pionýra je to zbytečnost největšího kalibru
Datum: 14. února 2009 15:56
Jméno: Willi
IP: uživatel4540
 Honza: A co o tom vis? Myslis si ze kdyz to tam das ze si budes pripadaj jak ve filmu Rychle a zbesile? asi ne  zkurvi ti to motor... nemuzes to pouzivat dlouhodobe tzn. na par vterin sice se ti zvednou otacky ze rychlejc preradis ale jinak nic takze je to uplne k hovnu .... taky napad dat NOS na motorku
Datum: 14. února 2009 15:47
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 no moc se v tym nevyznam ale muj bratranek ma skušenosti dal tam toho tolik až to zadřel hold to nemělo cenu opravovat rovnou sehnat novej motor
Datum: 14. února 2009 14:39
Jméno: Hroutil
IP: uživatel5266
 cus mam mustanga a mam problem u tachometru,normalne mi funguje ale nenacita mi to kilometry ci stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 15:18
Datum: 14. února 2009 15:18
Jméno: Standa
IP: uživatel5282
Datum: 14. února 2009 15:13
 tak na druhou stranu proč to nerozdělat to máš praci na 10 minut a tachač funguje ...
Datum: 14. února 2009 15:11
Jméno: Standa
IP: uživatel5282
 s odpustenim bych se na to ani nevys*al  na burzekoupis krasnej funkcni tachac do 200,- ...ted sem koupil na 21 krasnej,jeste prelestim ten hlinikovej ramecek a je jak novej.....stal mi 200,- ale seznes i za 100,-
Datum: 14. února 2009 15:08
 většinou se odohejbá ten chromovej kroužek ne ? dyžtak mě opravte  ... pak vyndáš sklíčko . jo a dole vodšroubuješ matku a možná nějaky šroubky pak by to mělo jít vyndat aspon to takhle je u škodovackejch
Datum: 14. února 2009 15:01
Jméno: Hroutil
IP: uživatel5266
 a jak se to da rozdelat?
Datum: 14. února 2009 14:49
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 sežen radsi jinej tachometr než to rozdělávat je to prace
Datum: 14. února 2009 14:33
Jméno: Pedro
IP: uživatel4311
 tak jesi máš třeba dva tak ho rozdělej a sprav tam bude jenom nějaký kolečko špatný nebo něco ...
Datum: 14. února 2009 14:30
Jméno: Standa
IP: uživatel5282
Datum: 14. února 2009 14:27
Jméno: Hroutil
IP: uživatel5266
 cus hele kdyz naslapnu svyho mustafa tak mi to od valce tak zvlastne drnci,nekdo mi radil ze mi staci vymenit pístni krouzky...je to tak?nebo co stim?\r\n\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 14:56
Jméno: f
IP: uživatel4805
 novej výbrus a hlavně nove pistni kroužka
Datum: 14. února 2009 14:56
Jméno: Standa
IP: uživatel5282
 Pokud nebudes mit este vyjetej valec tak staci vymenit pist a krouzky,ale pokud uz ma valec schod pod hranou jak se dava hlava tak uz to zachrani jenom vybrus.....taky ti muze drncet pistni cep a nebo vytahanej primarni retez...
Datum: 14. února 2009 13:39
 Nenašel by se tady nějakej znalec mopedů? - mám Stadiona S11 a docela by mě zajímalo, jestli má originální lak nebo ne (dalo by se to z fotky poznat?). Zadní blatník trochu chytá rez a barva se začíná drolit, ale jinak třeba přední je pořád jako novej (rám taky). Jde o to že jsem měl v plánu (už několikrát) ten zadní blatník přelakovat (samozřejmě stejnou barvou), ale nechci aby to ztratilo svoji historickou cenu(nějakou to určitě má). Jestli to někoho bude zajímat, tak pošlu fotky (nebo hodim někam na net)...opravdu až na konec zadního blatníku je všechno zachovalý a nechci aby to kůli novýmu laku ztratilo cenu. Ale zase nechci aby mi to rezlo víc a víc (jen ten zadní blatník). Jsem asi 3. majitel, takže opravdu netušim jestli je barva originální nebo nová....poradí někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 21:12
 Takže když přelakuju blatníky a kryt řetězu, tak asi nic nezkazim...nepletu se? Tak proto tam šel ten kryt řetězu tak špatně nasadit (na silvestra se mi roztrh řetěz). Jinak nevim jak válec, ale číslo motoru je nějak 72 tisíc a nějaký drobný (měl jsem doma i 200 tisíc). Já si taky říkal že je to jeden z prvních (někde se mi to na netu povedlo najít), ale o válci a krytu řetězu tam nic nebylo. Rozhodně na rámu asi barvu nechám - taková neutrální, klidná a nikoho neurazí
Datum: 14. února 2009 21:12
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel3276
 Podle rámu je to jeden z prvních - podle madel na rámu, typu štítku, stojánku (policajt) a šponováků řetězu (pozdější je mají vodorovně). Ale kryt řetězu a válec je zase z novějších. Barva na rámu může být původní, myslim že se takový dělaly, ale blatníky, nádrž a kryt řetězu originál barvu nemají.
Datum: 14. února 2009 17:29
Jméno: Standa
IP: uživatel5282
 Nejsem znalec...neber muj prispevek smerodatne....je to pouze moje dedukce....vychazim z origo vzhledů a stavů ktere jsem videl....známy jich má asi 5 a z toho 3 originaly
Datum: 14. února 2009 14:45
Jméno: Standa
IP: uživatel5282
 Hele co sem tak spozoroval,tak mas jednoho z poslednich na prelomu 50/60.let...nejsem si jisty,jestli by jeste nemel mit prvni typ kyvne vydlice....tuhle barevnou kombinaci jsem jeste nevidel,nemuzu poprit originalitu,ale me se to nezdá ani omylem....banda ma skoro vzdy uprostred svetlej pruh a nebo pruh v odstinu rámu....rekl bych ze je to cele lakované....Muj nazor je takovejhle: Podle me nekdo vymenil predni vidlici za novejssi typ(ty stary byly prej strasny  ) a proste to chtel barevne sladit a nechal to nove nalakovat celé .........Ale jinak peknej kousek...!
Datum: 14. února 2009 14:42
 je to tady: http://www.ulozisko.sk/133454/stadion.zip teda snad. Na zadním blatníku jedno místo už někdo lakoval/natíral (taková žlutější barva, moc kvalitní to neni). Kdyžtak to vyfotim ještě jednou, jsou to fotky většinou z roku 08. P.S.: nemůžu si pomoc, prostě chci aby to i troubilo (nad předním blatníkem).
Datum: 14. února 2009 13:39
Jméno: Standa
IP: uživatel5282
 Znalcem se nazvat nemůžu,ale nejakyho stadiona jak v puvodnim stavu tak po renovaci jsem videl a kazdpopadne mi to zajímá....uploaduj nekam foto,ale nevim jestli ulozto funguje......ja vsechno ted davam na http://www.ulozisko.sk
Datum: 14. února 2009 13:25
 tak se přiznejte, kdo je neska (nebo byl) v automotorevue  neska tam bude záznam ze soběslavi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 16:17
 http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/309292320020004-auto-moto-revue/
Datum: 14. února 2009 16:17
 http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/309292320020004-auto-moto-revue/
Datum: 14. února 2009 16:17
 tka sem dejte odkaz na reportaz
Datum: 14. února 2009 14:50
 čus mám problém na JAWA 250 kyvka,kdyš je motor studenej a chci tam dát 1 tak to dře oty zoubky a kdyš se zahřeje tak uš to je v pohodě.nebo stačí jen poštelovat spojka??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 15:11
Jméno: Standa
IP: uživatel5282
 Dej tam novej olej a poradne tu spojku nastav....to mi delal perak taky....bud chcely zuby a nebo klouzala.....vymenil jsem olej(PP90) a je klid....ani odstrkovat se nemusim,jak rikal lk ® ...a ty lamely sou stare snad ctvrt století
Datum: 14. února 2009 15:11
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 Zapomel sem dodat ta by ti mela este nejakou tu chvili vydrzet
Datum: 14. února 2009 11:00
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 To je pravda co rika ik, posteluj spojku a pak kdyz to bude porad stejny tak ti zacina odchazet prevodovka
Datum: 14. února 2009 10:57
 kurz mateřského jazyka by neuškodil....... každopádně je to spojka, zkus ji trochu poštelovat, a když zahříváš motor, tak ji párkrát promačkej........ ještě je dobrý, když tam ten kvalt dáváš, tak při tom s motorkou jakoby trochu popojet dopředu-pak tam jde jak po másle)
Datum: 14. února 2009 10:11
Jméno: chorche
IP: uživatel3800
 zdar chlapi nemate nekdo z vas zkusenosti z upravou chrchla na 70ccm?myslim tim oblibenou upravu valce 555 s pistem simson 45mm docela by me zajimalo jak to drzi po namontovani v karterech kdyz tak mocnym vybrusem valec prijde o ty ctyri pacicky co vlastne i vedou castecne pist ja si to v praci vyfrezoval dal to na vybrus a vznikla z toho takova nestvura tak nevim co vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 18:01
 nevim jak se to dela s valcem z pareza ale ja uprednostnuju pouziti valce z 05-23 a pouziti nove vlozky
Datum: 14. února 2009 18:01
Jméno: Standa
IP: uživatel5282
 Skoro nikdo ti tu z praxe nerekne...to mas pravdu...a ti co delaj motory na zavody ti reknou ze je to na nic,takze se nedozvis nic....jen teorii kdo co precet po netu......
Datum: 14. února 2009 12:46
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
 Zdary! Hele asi to sem nemá vůbec cenu psát,taky jsem potřeboval poradit a vědčinou sem odepíšou machří, který to nikdy neviděli!!!
Datum: 14. února 2009 12:02
 tak to fakt nepůjde
Datum: 14. února 2009 10:57
 Chce to foto ja si to neumim predstavit
Datum: 14. února 2009 9:37
|



|