slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
sesa je na pracovni dovolene,,, makat budu jen asi povecerech,, cekame me bagrovani .-(( ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1885  1886  1887  1888  1889  1890  1891  1892  1893  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Miloslav Šádek      E-mail:      IP: uživatel404    
Zdar draci mel bych otazku na predstih k jawe 250 panelka 2valec sem zacatecnik potrebuju komplet poradit jak se serizuje predstih u tyhle masiny,je to blby se ptat ale je mi 15 a moc se v 250 nevayznam jenom ve fichtlech dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 15:44
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
250 ka dvou válec je číza a to 250/471
 
 
Datum: 11. února 2009 15:44
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 250 Panelka je jednoválec. Dvouválec je třistapadesátka. Stáhni si tohle http://www.jawamania.info/GetFile.aspx?source=tree&nodeid=1061 . Tam to najdeš a je tam další spousta užitečnejch věcí.
 
 
Datum: 11. února 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, byl jsem v srpnu 2008 v Turecku a podívejte co tam stojí skoro na každym rohu http://fog.euweb.cz/foto/PIC_0095.JPG myslím že je to super tak jsem se s váma o to chtěl podělit, jak daleko doputovali naše stroje ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2009 14:31
 
 
 
 
Jméno: Rixiki ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa taky tam hodn vyvazela péroše
 
 
Datum: 12. února 2009 14:31
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak stary Jawy jsou nenarocny na udrzbu a obstoji vsude...taky do kolika zemi tehdy Jawa vyvazela sve klenoty, to uz svedci o kvalite a spickovych strojich ktere tehdy byly opravdu na spici...dneska o 2T uz neni zajem diky emisim a Jawa taky nedela stroje co gdysy, dneska uz sou to zastarale stroje...nutno vsak podotknout ze stale vytecne:-)
 
 
Datum: 11. února 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: jawan007      IP: uživatel1883    
jo,a jawa 250 typ 597 se vyvážel do švédska pro armádu
 
 
Datum: 11. února 2009 14:04
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je teda hustý!Slyšel sem že se to tam vyváželo kuli spolehlivosti v tamtom podnebí a prej se vyvážely i tam kde byli pouště!:-)
 
 
Datum: 11. února 2009 13:54
 
 
 
 
Jméno: riofide23      E-mail:      IP: uživatel5261    
cav sesa objednal som si uteba zbozi cislo abjednavky je 10187 a ma my prist email a my neprisiel este mam objednat este raz???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 13:39
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5260    
shop ma zavreno je dovolena.....bude otevreno az 25.2.
 
 
Datum: 11. února 2009 13:39
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Už to tu bylo a nahoře to máš taky,sesa je na dovče.
 
 
Datum: 11. února 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: Fita      E-mail:      IP: uživatel4888    
cawec borci, renovuji pionýry a potřeboval bych, jestli někdo nemá čísla originálních barev co dávaly ve výrobě, potřeboval bych světle modrou a tu světle zelenou, kdo má čísla tak prosím aby mi je poslal buď na email tunik21@seznam.cz nebo je napsal sem do odpovědi děkuju moc všem příznivcům jaw odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2009 22:31
 
 
 
 
Jméno: Fita      IP: uživatel4888    
Cau, jo vím o jawácké červené, právě tu znám jak RAl tak ČSN ale potřebovalbych jeslti už si právě někdo nemíchal podle originálních dílů a jestli by mi nedal čísla.... já bych si to podle origo dílu udělal ale zbyla mi jenom originální na masku, tu si nechám namýchat ale kde sehnat ty ostatní????
 
 
Datum: 12. února 2009 22:31
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
To ti asi nikdo nepoví.Nejlepší bude když seženeš nějaký plech v originál barvě vyleštíš ho a necháš si podle něj namíchat barvu.Jinak jawacká červená je RAL 3003/3004 a ČSN 8850.
 
 
Datum: 11. února 2009 13:18
 
 
 
 
Jméno: benda      IP: uživatel1811    
zdar hoši mám dotaz šla by zapojit elektrika u kajvačky typ 353 bez baterie díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Mimochodem to nové CDI by měl být základ pro ty tvoje úpravy ve smyslu dynamického přízení předstihu, ale to zatím nechávám koňovi. Bude i 12V verze toho samého. Jak to otestuju, tak to půjde na web...
 
 
Datum: 11. února 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Taky jsem tam šilhal po nějakém rotoru, ale mě spíš zajímal brzdovej buben, abych mohl přeplést, ale nic takového jsem tam neviděl. Jinak je ve finálním vývoji CDI na 6V, které řídí mikroprocesor (jen 8 hnát), takže to vychází jednodušší než to 12V. Navíc má ochranu proti příliš krátké blokaci. Přemýšlím že tam vrazím mezeru, která před prvními dvěmi protočeními kladívka nebude zapínat měnič, takže by po zapnutí skoro nic nežral dokud se nepokusí uživatel o start... stejně tak vypnutí měnič pokud dlouho nedostane pulz od kladívka.. tedy.. chcípnutí motoru a zapomenutí vypnutí zapalování, což za několik hodin je schopné vycucnout akumulátor. Když se měnič uspí, tak by akumulátor v tomhle režimu zdechnul až po pár týdnech... Ale zatím mám jen základní verzi programu bez těhle fajnovostí, bo jsem to nechtěl řešit na zkušební desce...
 
 
Datum: 11. února 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samozrejmne ze byl.....hledal sem tam samy špeky jako sou automaty,kliky,prevodovky a pozor....mam supersilne magneto:-D:-D pricvakla se mi knemu radicka z čízy a nemoh sem ji utrhnout:-D:-D tak snad bude dobré....:-D
 
 
Datum: 11. února 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Neřikej Stando že jsi byl ve Zloníně... Bo já tam byl... :-)
 
 
Datum: 11. února 2009 14:51
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5260    
Co by sel vykon dolu....musis to seridit......ted sem byl na burze a videl sem tam asi 4 upraveny statory z fichtla na mašinu.....jeden za 100,-
 
 
Datum: 11. února 2009 12:35
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
no musel by si tam dát zapalování z pionýra pak to jde snadno ale prej taky dtrochu jde výkon dolu
 
 
Datum: 11. února 2009 12:29
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne
 
 
Datum: 11. února 2009 11:51
 
 
 
 
Jméno: Plechy      IP: uživatel2324    
Čau seso hele koupil jsem si od tebe trisku hlavní 72 a je menší než origo to tak ma bejt????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 14:28
 
 
 
 
Jméno: DENZILECK      IP: uživatel5633    
Nebo se divas na bocni dirku na kterej ani tolik nezalezi
 
 
Datum: 12. srpna 2009 14:28
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano je to replika
 
 
Datum: 11. února 2009 10:52
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
poznáš 0,04mm pouhým okem....? :-) To bych se divil.....měřit ji je nesmysl pokud nemáš přesný tryskový drátky....:-) Ale třeba tvoje už byla vyvrtaná....
 
 
Datum: 11. února 2009 10:50
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Fakt nikdo neví,třeba ty Stando máš zkušenosti s pařezama.Potřebuji jenom vědět jak mám do zadního světla uchytit drátek k žárovce. http://shop.sesa-moto.cz/pokec/elektrika-elektroinstalace/id73529.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 11:04
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5260    
je tam packa s kontaktem na sroubek a nebo zavlacku....neni na tom co resit.....
 
 
Datum: 11. února 2009 11:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://veverka.boruvkova.cz/foto/files/srouby.pdf siroky vyber sroubu pro domaci kutily,doporucuji:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni nad zelezarstvi:-D
 
 
Datum: 11. února 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: sanko      IP: uživatel4891    
pěkný..pošlu odkaz jednomu z našich učitelů...at má o čem vyprávět v hodině :-D
 
 
Datum: 11. února 2009 13:32
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je starý....:-D:-D:-D Ale dobrý to je fakt.....)
 
 
Datum: 10. února 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel5258    
zdarec lidi prosím vás neví nekdo čím to je když nakopnu ČZ 175/450 tak se mne normalně rozsvítí kontrolky ale jak tomu trochu pridam (na volnoběch) tak ty žárovky normalně zhoříjou. prosím nevíte nekdo co to muže být?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2009 10:06
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Když se podíváš na el. sch., tak kontrolka dobíjení a neutrálu jsou napájeny 1. z baterie a 2. z dynama ze svorky 61.Ostatní žárovky jsou na jiné větvi.
 
 
Datum: 12. února 2009 10:06
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
tak to je divny..nu bud to muze byt zarovkami..anebo skus si vzit zkousecku a vsechno promerit na volnobech a potom ve vyssich otackach
 
 
Datum: 11. února 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel5258    
to je jasne ale udivujeme že jenom kontrolky bobíjení a neutral a ne že aj podsvícení budíku a obrysovky.
 
 
Datum: 11. února 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Může to být závada na regulátoru napětí. Jakmile dynamo začne pracovat a dodávat elektrický proud do elektrické soustavy motocyklu, musí být tento proud regulován.
 
 
Datum: 11. února 2009 10:32
 
 
 
 
Jméno: Rixik      IP: uživatel291    
Ahoj lidi ted sme dodelali veb taj je co na nej říkáte?? http://moto-rokas.7x.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 9:36
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajímal by mě váš věkovej průměr :-D
 
 
Datum: 11. února 2009 9:36
 
 
 
 
Jméno: Rixik      IP: uživatel291    
dervy ma složenou yamahu 80 bo něco tak videa budou
 
 
Datum: 10. února 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co je to za motorku co má Derwy ???
 
 
Datum: 10. února 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
nu mate to pekny kluci..!! ale az tam pribidou naky pekny videa atd...tak to bude upa spicka
 
 
Datum: 10. února 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1584    
Dobrý večer mam prosbu do jawy 250 typ 353 nedotěká benzín nacupuju a nastartuju to a hned zdechne jak dojde benzín nacupovaný poradte prosím cim to muze byt? predem DÍÍKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2009 8:55
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Ještě by mohla být uvolněná jehla.
 
 
Datum: 13. února 2009 8:55
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
sorry oprava Dobešová :-D
 
 
Datum: 11. února 2009 10:14
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
Souhlasim s ( Dobošová ) :-)
 
 
Datum: 11. února 2009 10:13
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Odšroubuj víko plovákové komory a zjisti, jestli palivo protéká volně.Jestli ano,můžou být ucpané trysky, nebo karburátor přisává falešný vzduch (uvlněný karburátor, nebo vadné těsnění).
 
 
Datum: 11. února 2009 9:08
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
spis bych to videl na zaspinenej ventilek...kohoutek to muze byt samozrejme taky, hladinu si muzes zkusit postelovat jestli ji mas spravne...videl bych to nejpatrneji na ten zabordelenej ventilek...
 
 
Datum: 10. února 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo je to špatná plováková hladina :-)
 
 
Datum: 10. února 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ucpanej kohoutek v nádrži--)bordel v nádrži
 
 
Datum: 10. února 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: FAnda      IP: uživatel3888    
Zdar Draci mam takove problem jak je pod matkou od spojkového koše ta podložka tak kde ji mam sehnat ja ji mam uz ošuntělou a nikde ji nemužu sehnat kdyztak me nekdo pomozte potrebuju to na jawu mustang.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: Fanda      IP: uživatel3888    
hele a kde je tady ?? ta podlozka pod matku u spojkovyho kose na mustafa ?
 
 
Datum: 13. února 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
Prěsně tak vyrob si ji....Já tohle vůbec nekupuju to je ztráta peněz...Doma určo najdeš kousek plechu a pak stačí jen vystřihnout, vyvrtat, vypilovat :-D
 
 
Datum: 11. února 2009 10:11
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no myslim, že by si ji zvládl udělat i doma z kousku plechu
 
 
Datum: 11. února 2009 8:05
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak Sesa ji tu ma...ale pokud se da jeste jednou ohnout tak ji ohni a az tu budes nakupovat tak si ji tam novou pribal, stoji to par kacek...
 
 
Datum: 10. února 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: Malik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Potřebuji poradit, koupil jsem Jawu 50-20 a rozdělávám to, ale objevil se problém. Nemůžu oddělat řidítka . Tak poradte vy zkušenější, jaký je tam systém uchycení popř jak na to. Už jsem fakt nadaval, to se mi s normalníma kyvačkama nikdy nestalo, tam je aspon jasný jak je to uchyceno. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vysroubujes ten sroub co je skrz krk rizeni asi tak o 1 cm,a klepnes do nej aby zajel spatky,pak sroub uplne vysroubujes,a snazis se riditka vykroutit z krku rizeni,kdyz nepudou tak musis nalejt do ty diry po sroubu konkor,brzdovou kapalinu,odrezovac...a nechat pusobit
 
 
Datum: 10. února 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: FOH      E-mail:      IP: uživatel4659    
Hojte lidi , složil jsem si motor na fika komplet vše nové a nejede, jde to nějak , spiš nejde , problem s rychlostma , nejak to tam tuka , je tam klika repasovana , jako nova ojnice jehlicky atd , loziska , vsecky hridele a kolecka , pouzdra ,gufera , prim kolo , retez, lamely,neni tu někdo pobliž Ostravy, haviřova Jsem ze Šenova u ostravy , tak jestli by se někdo našel , někdo zkušeny a za 300 by mi to složil znovu aby to jelo. Prosim ozvete se , nebo poradte , dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel4659    
ale to je jedno , stejne jak to slozis , tak se to taky precvakne jak radi s , tak tim nevyresis nic jak to das na stred ne ?
 
 
Datum: 10. února 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: malej zaznak      E-mail:      IP: uživatel5259    
u fika V MOTORU RADI TAKOVEJ MALEJ RADICI AUTOMAT A KDYZ DAVAS DOHROMADYX TEN MOTOR TAK TEN Automat musi mit ten zobacek bud na prostredku nebo jeste o denen dolo to ted presne nwm ale je to na 100% tim taky se mi to stalo
 
 
Datum: 10. února 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: vrata      E-mail:      IP: uživatel3792    
Můžete mi prosím vás někdo říct,proč je na některém karburátoru na S22 (S23)na spodku příruby kolmá drážka?Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 14:38
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pokud to stoji na principu jako vodni vyveva tak proc by to neprisavalo...gdyz ten odtok zacpes tak zistis ze to ztraci otacky a udusi se...tez sem se na to jednou ptal a pry to jinak nema zadnou jinou funkci a nicemu to neskodi tak proc to tam nenechat...
 
 
Datum: 11. února 2009 14:38
 
 
 
 
Jméno: vrata      E-mail:      IP: uživatel3792    
Tak díky.
 
 
Datum: 10. února 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to postaveny v takovym uhlu ze to ten vzduch poradne nasat nemuze
 
 
Datum: 10. února 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: vrata      E-mail:      IP: uživatel3792    
Nepřisává to falešnej vzduch?
 
 
Datum: 10. února 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta je tam proto aby mohl odtykat benzin kdyz se to uchlasta
 
 
Datum: 10. února 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: motorkka      IP: uživatel3837    
Čau ogaři. Mám Čezetu 175/487 a od té doby, co ji mám se mi lamou pořád uhlíky v zapalování...rotor jsem již jemným smirkovým papírem až bych řekl "vyleštil" (jako to místo, jak po něm jezdí uhlíky), ale zase jsem to jel včera projet a zase se rožky uštíply......( Uhlíky mám otočené správně, pružinku z vrchu též správně)..Kurňa nevěděl by tady někdo, čím jiným by to mohlo být ?? Ogaři za každou dobrou odpověd\\\\\\\' budu rád, mějte se hooj...a díky za odpovědi.. :-):-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: motorkka      IP: uživatel3837    
Toš díky ogaři..ale klika výkyv nema a kdyby aj měla, tak by to nevadilo, ty uhlíky mají v klecích určitou vůli..takže on ony se přispůsobili......Jinak mám to original Čezetu 175/487 na pohodové vyjížd'ky na cestě..mám tam motor z 477 typu.....ten druhý original motor 487 prodávám rozpůlený na motoinzerci.....
 
 
Datum: 11. února 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5260    
Slečno,lépe bych to nerekl:-) Akorat ja rikam ze se tam ta klika mlátí:-D:-D Reseni sou dve...stocit kolektor aby nemel schod,vymenit loziska na klice......
 
 
Datum: 11. února 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
U nových uhlíků je potřeba srazit ostré ,náběhové hrany. K lámání uhlíků dochází tehdy, když je na kolektoru vydřená drážka, odpovídající šíři uhlíků.Vlivem axiální vůle klikového mechanismu tato drážka uhlíky zlomí.
 
 
Datum: 11. února 2009 9:52
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4271    
skus nez tam ty uhliky das, tak jim mirne skos hrany. At to nabiha mekceji
 
 
Datum: 11. února 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
Jo jesi to máš do crossu tak se na to vypískej a dej si tam zapalko z fichtla to žádný uhlíky nemá a budeš mít po problému:-) a pokud to máš jako na to udržet ji v originále, tak to Ti neporadim...Jen to koupit si nový jinde:-D
 
 
Datum: 10. února 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skoro bych asi koupil uhliky v jine mototechne,treba v te vasi maji nejaky moc tvrdy druh ktery se ulamuje,ja kupuju uhliky tady u sesy a sou ok,jinak zkontroluj jestli ty uhliky dosedaji kolmo na komutator,jestli je ten bakelitovej drzak uhliku v poradku a taky jestli naka ploska na komutatoru neni vyhnuta nahoru nebo jinym zpusobem poskozena,jinak uz nevim cim by to bylo
 
 
Datum: 10. února 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
buď ti háže celý rotor, nebo ty dnešní uhlíky mají kvalitu hovno hovno
 
 
Datum: 10. února 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: fichtlmann      E-mail:      IP: uživatel4158    
Cau draci , hele nevi nekdo kde jde sehnat nakej karbec s prumerem difuzeru 21mm? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je pravda že skoro všude třeba tady http://www.scootland.cz/eshop/palivova-soustava/
 
 
Datum: 10. února 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skoro všude!!!:-):-):-)
 
 
Datum: 10. února 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motoprodejna.cz
 
 
Datum: 10. února 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
zdar lidi , na jedné nejmenované stránce jsem našel svíčky pal . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No nekecej ze si nasel svicky PAL......prodavaj je uz pres rok:-D:-D:-D
 
 
Datum: 10. února 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hele hoši,u fichtla jsem taky každou chvíly řešil jakou svíčku použít.Svíčky mi odcházly každou chvíly.Od tý doby co jsem přesedlal na 125/355 takový věci neřešim,tohle jezdí i na Brisky dobře a furt.Jenom je potřeba mít správně nastavenou vzdálenost elektrod.Stačí to udělat o desetinku milimetru jinak a už to neni ono
 
 
Datum: 10. února 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zatim jsem je nezkoušel... až tak za cca měsíc
 
 
Datum: 10. února 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já je v chrudimi v armyshopu kupuju za 10kč/ks v takovym žlutočerveným obalu a ve voskovym papíře
 
 
Datum: 10. února 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
a jsou dobré???? myslím do pína , jinak stojí 30Kč
 
 
Datum: 10. února 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a já jsem si na jedné takové stránce 5 kousků koupil :-D
 
 
Datum: 10. února 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: SWETR ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar draci, mám dotaz ohledně svíček na Pionýra. Používám standartní N15C, ale zdá se mi nějaká divná, už hrozně moc jsem jich odpálil a rozdíl proti starejm PALkám nevidím. Chci se teda zeptat jestli máte zkušenosti s nějakou více kontaktovou svíčku nebo i normální nějaké lepší značky než BRISK. Jinak utáhne zapalování z Pionýra více kontaktovou svíčku? Poznám rozdíl? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: Tomáš Adam      IP: uživatel933    
Zdarec kup si NGK B5HS používám jí už rok a bez problémů
 
 
Datum: 10. února 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup NGK
 
 
Datum: 10. února 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vícekontaktovou nejspíš neutáhne
 
 
Datum: 10. února 2009 18:33
 
 
 
 
Jméno: Helda      E-mail:      IP: uživatel5254    
Cuz draci můj fík nejak marodi jednou sem prisel a zjistil ze nejde jiskra(nejsem zadnej expert ale tohle jeste poznam) no tak sem se podival an civku ja uz ji mel spatnou driv tak newim kdyz je 6V a ja mam jednu 12V jestli to muzu vymenit plz poradte .Uz od koupe mam spatnou elektriku ale as ted to nedava jiskru.Sem faktvyrizenej prosim poradte mi .PLZZZ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na t 12v to nejspis nepojede,jinak 8v byla standartka do fichtlu
 
 
Datum: 10. února 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: skypi23      E-mail:      IP: uživatel4389    
jestli myslis indukcni tak ji tam dej ja mam na mustangu civku 8V a fichtl jede jak drak
 
 
Datum: 10. února 2009 19:41
 
<  1885  1886  1887  1888  1889  1890  1891  1892  1893  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.06.2025 20:42:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu