slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
sesa je na pracovni dovolene,,, makat budu jen asi povecerech,, cekame me bagrovani .-(( ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1977  1978  1979  1980  1981  1982  1983  1984  1985  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel3093    
Cus Frikulin apod. Muzes mi poradit s konstrukci vyfuku. Chci koupit vyfuk Hikone a upravit (vypocty mi vetsina lidi vymluvila, ze se to stejne musi prizpusobit). Jaky vyfuk bys doporucoval? A hlavne jakym zpusobem se vyfuk ladi, napada me jen zkracovani /prodluzovani pocatecniho kolena a to samy s koncovkou. Jak prijdu, ktery vyfuk vybrat, a ktery pude nejlip upravit a podle ceho mam volit sirku ty kocovky? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 17:38
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když obšlehneš časování výfukovýho kanálu, tak se bude chovat nejspíš tak jak má :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2008 17:38
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel2390    
By me zajimalo, jakse bude chovat na fekalovi???
 
 
Datum: 29. listopadu 2008 15:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4645    
je stavenej na miru na nakitovanyho simsona :-) hikone je vyfuk na nic a na vsechno :-D
 
 
Datum: 29. listopadu 2008 12:17
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel2141    
V cem je tebhle vyfuk "lepsi" oproti Hikone? A jak to s nim bude na pionyrovi?
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4642    
ja cetl o tom vyfuku Leo vince ze je hodne dobrej oproti tomu "ladenymu" vejfuku co tam prodavaj za 580,- a co jsem si kdysi vsiml tak FK ho mel na simsonu,tak se ho muzete zeptat...
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 17:42
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten Leo Vince nevypadá zle....:-) Ale nedám za něj takový peníze....:-) Ale třeba tohle- NO KOMENT : http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning/goodsdetail.asp?strGoodsID=HR1000401RV&lngDepartmentID=0
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 10:22
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel2141    
Tak to vypada, ze koupim nejaky Hikone a budu varit a rezat a varit a rezat...
 
 
Datum: 27. listopadu 2008 1:24
 
 
 
 
Jméno: wawakk      E-mail:      IP: uživatel748    
tak když už je řeč vo vejfucích tak co tenhle http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/cPath/37/products_id/161 nahodou sem ho našel na netu
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 19:02
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele samozřejmě je mám...porovnával sem vypočítanej vejfuk ručně a pomocí programu při dosazení stejných vstupů....naprosto rozdílný vejfuky vyšli...! Ale to neznamená že je něco špatně....! Jen prostě....zkuste podle toho někde udělat vejfuk pak se o něčem můžeme bavit...! :-) Ono udělat vejfuk chvíly trvá tak člověk zvažuje jestli jo ne jak nejlíp atd...!!! Je to boj...neskutečnej...vejfuk je neprávem opomíjená část naladění motoru...!
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 16:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4636    
a jak se treba stavíš k prográmkum na výpocet rezonancního výfuku??? dosazujes akorat cilene otacky,teplotu,palivo benzin ci methanol.... taky mi to prijde jako rozumna vecicka pro zacatek...
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 11:17
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to vidiš....prakticky všechno ti řekl fishracing ® já se teď výpočtem výfuku zabývám a nevim nevim....je to složitý zdlouhavý nejistý v angličtině a v palcích....:-D Ale něco mi už vyšlo a vzhledem k tomu co už vim tak to i docela odpovídá. Jinak vejfuk je dost důležitý plánovat s převodovkou...! Prostě výfuk je 30% výkonu.... Jsou daný určitý mezní hodnoty jdou daný grafy pro určení kuželovistostí (v tom mám hokej...) ale dobrý obecný pravidla jsou roresety na stránkách na netu teď nevim kde ale je to v tom nejrozšířenějším návodu na úpravu od pana Kreibicha...tam je popsaný co jakej rozměr dělá. Důležitá je hlavně správná volba kolene (jak délka tak rádius) další důležitý věci jsou přechody (hlavně mezi přírubou a válcem....kde by to mělo být slícovaný na desetiny milimetrů) atd....hikone je dobrý základ pokud nechceš stáčet plechy. A bejt tebou začal bych s ním pochopíš na něm prakticky všechno. I když jsem už asi 3 výfuky dělal vždycky jsem se k mýmu upravenýmu hikonu vrátil...ale jen kvůli tomu že sem neměl čas protože i doladění hikona mi trvalo půl roku a neni to jen že to změnim a jedu projet...motor se musí ohřát aby zpětná tlaková vlna měla správnou teplotu a její rychlost byla správná...(v návrzích je 1600 stop za vteřinu....) Potom jako vždy záleží na naladění motoru apod. je to složitý ale správně pracující výfuk se ti odmění....výkon neni jen válec karburátor klika....jak řikám výfuk je 30% výkonu....(a buď ho máš něbo ne....:-) jede to vždycky to je nejhorší....neexistuje pravidlo pro špatný a dobrý výfuk.....jen vhdoný a méně vhodný....:-D) Moc sem ti toho neřekl co...? :-) Jinak je ještě možnost koupit vejfuk třeba pro skůtry.....líbí se mi například Leo Vince...ale ten stojí 10 000 Kč....:-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 10:34
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau,bohužel frikulín nejsem,ale snad ti trochu pomůžu...šířka koncovky by se měla rovnat cca 66% průměru výfukovýho kolena...A délka koncovky asi tak 12ti násobku vlastního průměru.Upravovat se samozřejmě dá upravovat celej vejfuk.Já si vždycky navrhnu kužel jakwej potřebuju a pak si ho rozkreslim ve Varicadu(dík frikulíne).Všeobecně platí že číim menší průměry a délky tudíž i objemy tim by měl bejt vyšší počet dosažitelných otáček.A naopak čim větší objemy tim větší točivej moment.Do krosu potřebuješ víc točivej moment než třeba na silnici.Výfuk hikone můžeš koupit,ale nejspíš ho stejně celej předěláš...
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 7:32
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
Hej když jedete třeba ráno před školou na benzínku a pak třeba 15km do školy to si sebou na benzínku berete olej ? Nebo si nalije do zbytku benzína víc oleja a pak dotankujete , vubec nevim , já tankujju jenom tak že jedu na benzinku co mám kousek s kanistrem a doma to naředím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 23:04
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      IP: uživatel4765    
Každopádně vozit sebou.KDyž naliješ před tak se buď ani nerozjedeš,nebo rozjedeš ale bude za tebou celou cestu oblak a vyfuk mužeš pak čistit štětkou na komin :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2008 23:04
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pořád sebou vozím čtvrtlitr oleje a 200 Kč a tak můžu nabrat benzín kdikoliv.
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 18:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4633    
ve fichtlu jsem vzdy v pondeli vozil flasticku oleje....vychazelo mi to nadherne ...v pondeli jsem vzal 4litry za 100,- nalil jsem decku oleje a mel jsem na co jezdit az do dalsiho pondelka :-D to tenkrat este krkal jak vzteklej :-D ...v peraku taky vozim zalozni decku motorexu,kdyby neco,ale dnes uz spise jezdivam na pumpu autem s 10L kanystrem a redim doma....
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 23:07
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
jako jedná se o pincka
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 22:57
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
čus hoši...Do nového roku bych chtěl přihlásit motorku na sebe, udělat STK a zaplatit pojistku protože nevím jak je to teď s tím placením...Ale jak to udělat? Mám to nejdřív přehlásit pak pojistit a když teď STK nemám, tak musím připravit fichtla a jet na evidenční kontrolu a pak na technickou? A co mě to stk, evid. kontrola, přepis a pojistka bude stát? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 23:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4633    
napred musis na STK a na Evidencku,pak jdes uzavrit pojistku do pojistovny a az potom to prepises....jinak co se tyce pojistky od novyho roku tvrdy penale za kazdej neplacenej mesic....pak ti to sectou :-D
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 23:10
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Jo a ještě...Je možný motorku na sebe přihlásit, pak pojistit a pak udělat technickou?
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 21:10
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
jj. A co ten zákon o pojištění do novýho roku?
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 21:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klidne to prepis i po novym roce,na motorky se novy zakon nevztahuje(zakon o nesmyslnym placeni nekolika tisic pri prevodu auta s emisema ktery nejsou v norme EURO,trosku ritoalpinismus vuci evropske unii,jako vsechny podobny zakony v posledni dobe)
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
zdary chlapci!!chtel jsem se zeptat,co to je pls "nikasil"??diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 21:46
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4635    
Je to galvanická úprava vnitřku válce Ni CR Mg
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 21:46
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Myslim ze by stacilo rict, ze je to nestandartni(specialni) povrch valce u 2taktnich motoru:-)
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4486    
tak schodli ste se že je to ve válci ale to ostatní každý inak :-D
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 21:25
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nikasil je tvrdá slitina, která se používá na pokovení hliníku ve válci. Nikasil je vlastně místo litinový vložky. Dnes se používá na všechny aspoň trochu moderní dvoutakty.
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 21:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud se nepletu tak nikasil je specialni povrch vlozky valce,je to vicemene keramickej nastrik,ma velkou trvanlivost
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 20:47
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
je to něco jak vložk ado valců, používá se do krosek a závodních motorek. j eto na jedno použití.
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 20:43
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdary všichni,neska sem trochu experimentoval a potřebuju znát vaše názory.chci stříkat plechy na 21.stříkal sem je na posledy na začátku velkejch prázdnin ale přes prázdniny dostaly dost zabrat.tak sem neska namíchal barvu a chtěl bych vědět co na ní řikáte.na fotce je tmavší ale ve skutečnosti je světlejší a o něco červenější. http://uloz.to/988317/DSC04839.JPG dík za názory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak za prví,vim kolik toho potřebuju,za druhý,nebudu stříkat mustanga ale 21 tak nevim co sem do toho mustanga sereš.a za třetí:aš nastříkáš v patnácti letech auto tak se s tebou budu bavit.a plechy štětkou si natírej sám kdyš si takovej borec
 
 
Datum: 27. listopadu 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak za prví,vim kolik toho potřebuju,za druhý,nebudu stříkat mustanga ale 21 tak nevim co sem do toho mustanga sereš.a za třetí:aš nastříkáš v patnácti letech auto tak se s tebou budu bavit.a plechy štětkou si natírej sám kdyš si takovej borec
 
 
Datum: 27. listopadu 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: xchosé      IP: uživatel1201    
jo a kdo ti to jako bude stříkat?sám štětkou?:-D.nebo máš skušenosti se stříkací pistolí a pokud ano,tak víš že by to měly byt takove 4 deci na celeho mustanga.
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 7:11
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
ta barva sa mi páčí , s tou budeš moct furt jezdit dokola jak na kruhači . Nastříkej to nou a ty plechy co maj být bílý nech bílý a bude vypadak krásně.
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 22:46
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já myslel že to stříkat nebudu ale poslední dobou jezdim často k babičce a dědovi a padla mi do voka červená barva na jejich fáčku.a plechy mam stejně sundaný protože sem dělal novou spojku a na některejch místech je to škráblý aš na plech po menší nehodě.nechtěl sem zaject malý dítě tak sem to střelil do křoví,řeknu vám blbej pocit
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: tomulik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo je to pekna barva myslim fichtlovi bude sluset:-)
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 21:06
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fotka zkresluje, ve finále je barva taky jiná :-) ale po laku to prostě oživne, celej pionýr :-)
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 20:25
 
 
 
 
Jméno: Slava ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Cešt darci.Mám dirku v nádrži tak jsem přemejšlel že bych to zacínoval myslíte že to bude držet a neprožere ten cín benzin???Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2008 7:14
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Fígl je v tom, že povrch, který letuješ (i cínem) musí být odmaštěný, očištěný od rzi a nečistot a podklad musí být ohřátý, nejlépe na teplotu taveniny k tomu je dobré mít pájecí kapalinu na daný podkladový kov. Tedy chceš-li ohřát podklad, rozhodně to neuděláš pistolovou pájkou... Ale myslím, že nejlepší, osvědčené řešení je zavařit tu dirku bodem na COčku
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 7:14
 
 
 
 
Jméno: Slava ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo tak dík to zkusim tou mosazí.
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel1653    
Já to taky chtěl dělat ale nedrželo mi to protože jsem měl studenou nádrž. Jestli je to na 05,20,21 tak ji vypláchni vodou a dej do trouby tak na 100 a pak to možná pude.Bacha aby to nebouchlo možná ji budeš muset znovu stříknout z tý trouby. Zaletovat jí mosazí je nejlepší, je to lepší než ji vařit.Mám ji taky letovanou.
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: Slava ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No tohle zacínování by bylo dočasný řešení.
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako benzin ti cin urcite nerozezere,sice je lepsi to vyvarit treba autogenem,ale skus to zaletovat
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 20:08
 
 
 
 
Jméno: karlik      IP: uživatel4024    
Caute draci...Sice vim že sem nepatřim ale potřeboval bych vědět??co je lepši yamaha dt 80 nebo honda mtx 80??kdyžtak napište proč??diky moc za odpovědi mějte se čus;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2008 14:08
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
nebo vlastne yzf 125
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 14:08
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
taky bych sel do hondy... ale co sem se ted dival na novej model yamaha yzr 125 tak bych volil prave ji
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 14:08
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel4634    
jednoznačne honda mtx80
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 12:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4636    
sou to starý mačety...nekupuj to...!
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 10:30
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
rekl bych ze je lepsi ta yamaha mám ji taky a jsem nad miru spokojenej a myslim ze je i hezci než honda!
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 20:02
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
nevi nekdo proc mi fichtl toci moc a nema vikon?? motor uz mam nekolikatej elektrikou to nebude a nikde to nenasava! a karbec stejnej neni to nizkou hladinou?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2008 11:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4636    
zazil jsem uz kolikrat tento problem...jeste se pokus zjistit jestli mas vse spravne serizeny...pak je zde taky moznost ze je motor spatne udelanej....muze se drit prevodovka,muze hazet klika atd... take jsem jednou zazil ze kamarad koupil fika,krasnej stav-novej lak,novy kola,svitil,troubil,chytal na prvni,kompresi mel jak bejk,necinkal,nezvonil,jezdeny na polosyntetiku,bezporuchový chod a proste byl linej....rok sme resili proc mu to proste poradne nejede kdyz je vse OK...nevyresili sme to...pak mu do fichtla otec najel traktrorem,zmuchlal mu vejfuk(mel ten mekkej taiwanskej)...tak sme tam dali nejakej muj sprasenej vejfuk z mustanga a ono to letelo jak strela :-D:-D
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 11:59
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jinak tohle dokaze klidne i predstih a odtrh...
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 22:00
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ze fichtl nigdy netahl? si snad nejel na dobrym fichtlovi, dokonce stary parezy si davaj nekery kopce za tri a moje zlata 21 klidne 12% kopec na tri nebyl to problem...ale k problemu - zadelanej vyfuk, ta chuda smes je vice nez pravdepodobna, zkus jehlu ale pokud se tu ptas na nizkou hladinu tak ta je vicemene jasna ze to dela ona...jinak treba elektrika dela svoje, stara svicka atd a nebo treba ucpany filtr sani...a nebo taky uz mas vylitanej valec a to pak jedine vybrus...
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 21:59
 
 
 
 
Jméno: andy555      IP: uživatel4173    
zkus vyčistit a utěsnit výfuk
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 19:50
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Napada me chuda smes, chuda smes lepe prohoriva, lepe de do otacek ale vykon je nekde jinde..., ale nemusi to bejt pravda fakt jen hadam...
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 19:43
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
co bys od fektla chtěl? 15 koní? fektl nikdy moc netáhne.
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 19:39
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
Cau Draci,mam dotazecek-je rozdilv zavitu v nadrzi u jawky 555 kdyz meli hlinikovy vicko a plastovy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 18:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4633    
550,555 i prvni 05 maj stejnej zavit v bande...!
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 18:49
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel4631    
Caute fekalisti :-D Kdyz dam na mustanga 10z sekundarni kolecko bude to mit uz nejakou silu a zase mam strach kdyz ho ta dam jestli tomu nejak ty velke otacky neublizi jako motoru myslim. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2008 15:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4640    
rozhodne 1:20 mazat nemusis....staci 1:35-1:40 ale aspon trochu lepsim olejem...pojede ti to tak 50...coz neni zase tak strasny...urcite jdi do te 11z rozety...ta 10 uz je moc mala a mam s nima spatny skusenosti(strasne rychle se mi na nich olamou zuby...)....je pravda ze me se teda vylamala i ta 11z od sesy,ale ta co jsem koupil v mototechne,tak ta je dobrá a drží zatim....
 
 
Datum: 27. listopadu 2008 15:15
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel4631    
Hele takze na rovinu kdyz dam na mustanga 10z sekundarko bude se to pretacet s pomerem 1:20 to umazu a jaka bude maximalka priblizne? Nebo je lepsi dat 11z nebo 10z chci to do terenu a prudkych kopcu ne zadne skoky a pod .
 
 
Datum: 27. listopadu 2008 8:01
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel4631    
Hele takze na rovinu kdyz dam na mustanga 10z sekundarko bude se to pretacet s pomerem 1:20 to umazu a jaka bude maximalka priblizne? Nebo je lepsi dat 11z nebo 10z chci to do terenu a prudkych kopcu ne zadne skoky a pod .
 
 
Datum: 27. listopadu 2008 7:56
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
hehe pravda fichtl dokaze jet bez oleje ale to je vetsinou posledni jizda valce nez leti na vybrus, dokaze to tak jednu jizdu nebo 5minutovy brutalni toceni:-D...sem si taky o tobe udelal obrazek co ses zac takhlec fichtla tyrat, to asi moc nejezdi...s m2t se da jezdit pomerne dlouho tojo, ale ten vykon tomu proste chybi...je to rozdil pri prechodu z m2t na treba polosyntetiku motula510...ale k problemu...tak velike otacky tomu urcite nesvedci ale gdyz to fakt nebudes dost prehanet tak to prezije...samozrejme je to rychlejsi opotrebeni a vyssi riziko nejake kolize, zalezi v jakym mas co stavu...ale da se to, kluci na 10z taky litali a tahlo to krasne...
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4633    
vis wo cem mluvis vubec_?? jezdit bez oleje....skusil si to nekdy?? asi ne...vydrzi,ale tak 10 minut...pak zacne skripat,smrdet a nakonec se zastaví...dalsi stupidita...jezdil jsi na fritol :-D tos zase rikal to kamarad kamarada co :-D,ale ten kamarad kamarada nerek jak to dopadlo :-D:-D pretacel si motor 8 let,mazal si ho m2t a je v poradku...hm..to se ti ten motor asi moc netoci,jinak by uz lehnul a ani ten rok by to netrvalo :-D celkove zajimave :-D:-D ses proste asi borec :-D:-D souhlasim s koleckem...jsi pohádkář....!
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lampane čoveče :-D nepřeháníš? Dva měsíce bez oleje to by si vyjel jednou a naposled a dva měsíce v kuse to bych tě chtěl vidět, leda na kole ne? :-D
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lampane pan andersen by se divil,ses este lepsi pohadkar,jezdit 2 mesice bez oleje,to ti to muselo stat celou dobu v garazi,to by nedokazal ani reditel zemekoule...,a uz jenom kvuli tomu ze by si jezdil bez voleje nebo na Fritol tak si o tobe udelame predstavu co si za motorkare a mechanika
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 20:15
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
bych se hádal mele keci simte ze mas mustanga-dobre ty 10z-dobre ty a m2t? simte to je jedno já mám taky m2t mam tam 11 a pretacim to furt uz 8 let a nic,proste drží že je to m2t nemá zase takovej vliv maže to ?- maže tak to fichtlu stačí a bejvali časy kdyz sem jezdil i bez voleje třeba 2 měsíce jsem jezdil bez voleje a rok na volej do fryťáku a furt to držíííí
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 19:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4633    
samozrejmne ze se bude pretacet....dulezity je abys lepe mazal...pokud budes jezdit na M2T tak odejde....neumaze to pod neustale plnejma otackama....
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 18:51
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel1506    
cau draci jak vam jezdi fichtl v tehlech mrazech?? me to studeny blbne nejdriv musim nechat prohrat ale jak udelat sitic?? tim ze uzavru vzduch. a abych nemusel sundavat plech! zatim jsem misto ty kovovy trubky dal hadici a tu zaspuntuju pri startovani ale jak jinak to udelat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 22:44
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Jezisi to sou chyby, vterin :-),zmacknout
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 22:44
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Fikus: to sme na tom stejne... nakopnu ho ale i kdyz pridam plyn tak chcipne.Chce ho to trosku protahnou a zacknout cepovak kdyz pridavas plyn staci tak 10 vteryn otacet plynem a pak jede v poho alke bez tohodle se mozna ani nerozjedu... Napr dnes ze se pojedu projet no nakopnu a nez sem zavrel dvere tak chcipl takhle jeste jednou a pak byl tak uchlastanej ze sem se neprojel pac kdo to ma na tom lede roztlacovat (zkousel sem to snad 20 min a nic) takze to slo z5 do garaze :-(
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 22:43
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel3980    
me fichtl za studena chytal jako bejk vždicky na snehu jsem dal 2 jeno jsem do toho strčil a hned naskočil horší to bylo když se ohřál to jsem ho na sneho nemohl roztačit ( roztlačoval jsem protože jsem nemal nakopávačku) jinak by šel az studena na poprvý a zapta by asi nechytil nevim proč to tak bylo
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 21:06
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel1653    
Mě to chytá jak v létě akorát to tak 30 vteřin po startu má nepravidelnej chod ale když se hned rozjedu do táhlího kopce za barákem a jedu tak 2min na plnej a na dvojku tak v pohodě.Mám 05ku .
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 20:22
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
to me to chyta taky dobre ale za studena nedrzi volnobch a treba to i zdechne takze treba 3. slapnu drzim plyn a az se to ohreje trochu tak muzu jet a volnobech drzi az do vi kdy kdyz jeto ohraty
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 19:08
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
Ja sem dal mensi odtrh a chita mi to tak na druhej treti slap.
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4633    
me ted 21 chyta lip jak v lete...parezy trochu hure..
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 18:44
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mně 21 chytá na poprví a mustang tak na podruhý potřetí,svíčky je u obou stejná.N17C
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 18:26
 
 
 
 
Jméno: eclipe      IP: uživatel1181    
Cus mam problem potrebuju vedet kolik je vydlicek v motoru jestli jedna nebo vice protoze se mne ohybaj strejc ji narovnal ale tet se ohla uplne a chci si to udela sam je to u 175/477 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: eclipe      IP: uživatel1181    
a sou obe stejne jinak dik
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
jsou tam dvě a rači sežen nové, protož ese zas ohnou
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 18:08
 
 
 
 
Jméno: tomask21      E-mail:      IP: uživatel1196    
Čus měl bych dotaz neměl by někdo hřídelku předlohy na stadion sem zdědil stadion s vykosenou převodovkou nebo jestli se to dá nějak zpravit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2008 15:44
 
 
 
 
Jméno: sliva.bor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomask21 něznaš někoho kdo ma stadaka levně
 
 
Datum: 03. prosince 2008 15:44
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel4634    
mám celou prevodovku na stadiona cena by byla nejak 300kč pac je v suprovím stavu kdys tak se ozvy lukawe555@azet.sk
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 18:54
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
sežen si převodovku z jawety je stejná
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim Vás, potřeboval bych vědět kolik je paprsků v kole u Fichtla 20-tky.Newim do jaké kategorie to zařadit.Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 21:02
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Díky
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 21:02
 
 
 
 
Jméno: samton      IP: uživatel3264    
je jich tam 36 do předu stačej 3mm a do zadu bych dal 3,5mm
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak díky jsem se toho zase dozvěděl.:-D jsem línej si to zpočítat no.
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Soudruh paprsek ti spojuje ráfek se středem kola
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: jawa007      IP: uživatel1883    
co to je vlastně ten paprsek ?
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 17:39
 
 
 
 
Jméno: papa      IP: uživatel4322    
ahoj chtel bych se zetat jakto teda bude od novyho roku s ridicakma od olika se bude moct delat na 125 diky draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: Totti105      IP: uživatel2970    
Pořád od 16 let ,Změna zákona se nevztahuje na Podskupiny.
 
 
Datum: 05. září 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: dave      IP: uživatel3552    
tak na 125 to bude myslim pořád stejný... od 16..
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 16:19
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Vyrábí se drapák o rozměrech 2,50-16 do předu. Nevíte jestli bych dostal do 20tky drapák dopředu o rozměrech 2,75-16 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 16:32
 
 
 
 
Jméno: samton      IP: uživatel3264    
dostaneš ho tamna 100% já ho tam taky mám a zádnej problém
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 16:32
 
 
 
 
Jméno: ggggg      IP: uživatel1828    
2,75-16 a jeste drapak si myslim ze tam nenarves mozna tak orezat a normalni kolo 2,75-16 by tam melo jit ale s tim drapakem nevim no ale nevim to na 100procent :-D
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 15:28
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2008 6:57
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to: standa : Je to jednoduchy, mam chromovani zadarmo takze je rozdil dat 20 korun za par nebo 8. Jinak diky za reakci.
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 6:57
 
 
 
 
Jméno: andy555      IP: uživatel4173    
mrkni do těch inzerátů někde sem tam nějaké dráty viděl http://www.svetveteranu.cz/inzerce-dily-moto.html
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 15:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4628    
nepochopil jsem myslenku?? Bezne se vsude prodavaj pochromovany draty,tak proc budes schanet pozinkovany abys je mohl nechat nachromovat???? :-D:-D ....jinak na burze urco koupis pozink draty....
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 12:00
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 12:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4628    
jde v podstate o izolaci kontaktu kterej prochazi ockem(kostra) ...je jedno jestli pouzijes pertinax,tvrdej papir nebo nacvakavaci plastovou pruchodku ze skodovky(bez sroubu..pouze ji pritlacuje do oka pritlacne pero)...podstatny je ze se ti to nesmi nikde kostrit a ani to nesmi mit zadnej prechodovej odpor(=slabnuti jiskry)kdyz to treba navlhne nebo se to nejak zasere bordelem...
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 12:05
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
čau lidi,co pls je přepákování kyvky??díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 17:12
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
aha,diky!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 17:12
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Je to většinou u centrálu, sou tam různý ložiska atd.(páky), a tam vznikaj vůle...dost často se to dělá u motokrosových motorek...
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 17:08
 
 
 
 
Jméno: Sharky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi že na ní působí moc velká páka...takže je to pérování buď moc měkký nebo dole doráží až na dno...
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 15:50
 
 
 
 
Jméno: Martin Valasek      IP: uživatel4627    
Zdar draci mam dotaz vo kolikmam snizit hlavu na čz 125/453? dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 10:18
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A fichtl má jakou vložku....? :-) Naopak sousdržnost litiny je velká. Dobře snáší tlaky (né rázy a tah...podle toho jaká to je normální šedá litina s lupínkovitym grafitem se chová takto.....) A komprersy....stejně seš v jednu chvíly omezenej motorem jako takovým. Takže 10:1 bych se napálit nebál...:-)
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 10:18
 
 
 
 
Jméno: Karlos88 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nevim co je na tom pravdy ale čezety mají litimový válce a ty nesnesou větší kompresní tlak
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 8:36
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ani ten program neni prakticky potreba...vezmes obsah valce (treba 49,9 nebo 124,7 cm3) + obsah hlavy (co se do hlavy toho oleje vejde), sectes to a to cely vydelis obsahem te hlavy...jinak pokud ches konkretni stupen konmprese tak si jenom dosadis do vzorecku a vyjde ti pri stejnym objemu jak bude objemna hlava...
 
 
Datum: 24. listopadu 2008 22:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4624    
na netu je plno programku pro vypocet komprese,pokud vis cilovej kompresni pomer,tak staci jen zadat vrtani valce,zdvih a objem spalovaciho prostoru(musis postupne dosazovat) az se dostanes na pozadovanou hodnotu. pak vezmes strikacku a objem spalovaku co ti vysel vstriknes do hlavy(s ucpanou dirou na svicku a podivas se(odmeris si) kolik musis ubrat....programek je ke stazeni treba na jawa-50.cz
 
 
Datum: 24. listopadu 2008 21:41
 
<  1977  1978  1979  1980  1981  1982  1983  1984  1985  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.06.2025 12:20:06 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu