|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Panove,chci se zeptat jelikoz s tim nemam zkusenosti,v cem jsou loziska SKF prinosem pro motor pionyra o proti ZKL.Kdyz neberu v potaz zivotnost.Jde o loziska na kliku.Vyplati se ta investice?Mam zavodni motory a ojnice vydrzi par tisic kilacku a mezitim se motor puli a puli a kontroluje.Takze po tech dvou tisicich kilometru,prijdou novy liziska zkl a nova ojnice.Diky za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 19:59
Jméno: Králík
IP: uživatel720
 Aha, a já se vžycky divil, proč mi na sériovce odejdou ZKL za půl roku... určitě to je tim, že je klika rozhozená, když jsem jí narážel přes dřívko a ložiska taky...
Datum: 24. listopadu 2008 19:59
 Ještě by mě zajímali tvoje závodní motory....  Ozvy se mi prosím na mail nebo ICQ : vl.muzak@seznam.cz , 324-018-386
Datum: 23. listopadu 2008 10:50
 Já teda osobně na sériovku používám ZKL protože stačej....! Ze závoďáka sem je tahal modrý takže tam SKF....mám je tam první rok a netušim co vydržej...jinak sem dával do závoďáka ložiska dvakrát do roka a jak řikám ZKL modrý a hráškovaly...! Problém je ten že to ložisko se tváří že je OK...ale pak ho člověk vyndá z karteru a jak se všechny vůle sečtou...je to tam...  Ale vyndávej si ložisko jen tak pro kontrolu......  Ale jako v tuhle chvíly....zvedl bych ruku pro SKF ale ZKL neodsuzuju....! (hlavně to neni jen o ložisku...ale o stavu kliky karetrů použitým oleji MONTÁŽI KLIKY-třeba to natlučení přez dřevo je divočina....dělal sem to taky ale ž to vim a vim to od tý doby co centruju kliky a vim jak malinko stačí aby se rozhodila....  ) Takže asi tak...
Datum: 23. listopadu 2008 10:45
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 flakaj to jak se da...vubec nejlepsi je dycky doprodej dilu z Povazskej Bystrice co zbyly dily na fichtla ale o tom uz sem taky dlouho neslysel, no je to velka skoda...
Datum: 22. listopadu 2008 18:24
Jméno: standa
IP: uživatel4615
 nejsmutnejsi je ze ty komunisticky byli taky ZKL a jeste na nich bylo napsano made in Czechoslovakia...to co se dneska prodava je strasny...nejenom ty 6303c3 od ZKL ...kluci menili loziska na 513 na cize na klice...koupili ZKL ze by to melo stacit,ze jezdi ciza jentak HObby...a ono se to vysypalo za mesic a pritom ji mazali(crosspower) ze kourila jak vztekla....tak je nekde chyba,ne...!
Datum: 22. listopadu 2008 13:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ZKL sem kupoval a jako loziska se mi zdali normalni a v provozu se ukazaly jako vyborny (asi dobra rada, dobre udelana, prezila i zasouvani do karteru za studena, bez zadnyho nahrivani a ze to byla prace nez se tam dostaly, mel sem za to ze je to kladivo pres to drivko odrovna...)...zalezi na co narazis, me dohromady staly neco pres 120 a uplatnili se, myslim ze je to zbytecnost kupovat SKF do zavodaku (do zavodaku to skoda urcite neni ale je skoda je kazdou chvili menit)...jinak nejkvalitnejsi byly ty komunisticky, gdybych je gdysy davno nevymenil tak by jezdili dodnes (vymena z duvodu pripominek jak sou stary ale vidim ze byly milny, litali by dodneska) a co rikal Standa tak to je dost mozny, dneska se secko flaka jak se da...
Datum: 22. listopadu 2008 13:07
Datum: 22. listopadu 2008 12:29
Jméno: Horst
IP: uživatel4616
 Čau nevím co jezdíš,ale nato že ti vydrží motor tak málo je investice do SKF zbytečná
Datum: 22. listopadu 2008 11:58
 TAK ok,videm ze je to tady sama debata a venku je zima ze bych do ni neposla ani psa ,, novinka C.1 pojistni plisek pod matici rizeni na mustanga ,,,, novinka C.2 vicko zapalovani se trema sroubkama,,vse pozink! TO jsou novinky ktere uvedu pristi tejden do kramku,,,, na pasce na nadrz mustang se fakt usilovne maka,,, chci orig repliku,,hleda se kdo ji udela,,,, vidim to na duben  teda pokud to klapne
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 17:00
 čus nevíte někdo kde byse daly sehnat na ČZ150c ty 3cívky do zaplka dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 16:56
 Zdar draci nevíte kde sehnat kvalitní crossovy vzorek na fichtla? mam nadvařované tlumiče takže by se mi to tam mělo vejít, potřeboval bych poradit nějaký obchod v okolí Frýdek-Místek, díky a když tak napište na můj Email: Rysanek.Tomas@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2008 11:50
Datum: 22. listopadu 2008 11:50
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 20:15
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 lool co to je
Datum: 21. listopadu 2008 20:15
 tak to je mazec
Datum: 21. listopadu 2008 16:50
 to je dobrý psycho
Datum: 21. listopadu 2008 16:34
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 cus promin seso ale mam malou ztiznost,na tyhle strance http://www.sesa-moto.cz/galerie, kdyz se chci kouknout napriklad na fichtl kross sotva se mi to nacte otevrit mi jdou ale neprepnu se na dlasi stranku internetem z me strany to nebude cim to je a pujde to normalne diky moc rad bych se chtel podivat na cem ostatni jezdi.diky moc a mej se cuss
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 18:42
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Všechny weby mně chodí rychle,až na tenhle. Docela mně to štve.
Datum: 21. listopadu 2008 18:42
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 taky mě to trvá docela dlouho a to mám celkem rychlej net , je tam hodně fotek tak se nediv.
Datum: 21. listopadu 2008 16:29
 No mě se to načítá pomalu ale načte takže by mohla být chyba i u tebe.Krapet to nestíhá no..
Datum: 21. listopadu 2008 15:41
 dzarec radu pls roztlacim hodim kvalt a spadne mi retaz a kdyz ne tak po sto metrech jizdy radu pls,retaz mam dotahlej
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2008 11:26
 Na primárním kolečku neuvidíš nic...  To s tim teda vůbec nesouvisí. Ale rada je jasná ty ten řetěz máš přetaženej...  Povol ho a máš klid...! Měl bys mít vůli cca 2cm na každou stranu proit původní poloze...ale pozor....na ZATÍŽENÝ MOTORCE...na nezatížený to bude víc...  Prostě ho povol a uvidíš...! A nebo máš už totál v prčicích rozetu....to je taky možný......! Ale spolíhám na povolení řětězu na 99%....
Datum: 22. listopadu 2008 11:26
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 skus se podivat na primarni kolecko, mozna uz je ocehlane a zkontroluj jestli se ti nekyva motor v ramu
Datum: 21. listopadu 2008 15:35
 blbost retez je 3 tydny novej
Datum: 21. listopadu 2008 15:21
Jméno: standa
IP: uživatel4607
 to souhlasi  mas retez utazenej a vytahanej...s tim nic neudelas...bud ho trochu povol a obcas ti spadne...kdyz ho utahnes tak spadne po 5 metrech a nebo kup novej
Datum: 21. listopadu 2008 14:58
Jméno: STK
IP: uživatel4012
 zdarec,chtel bych vedet, jestli muzu koupit doklady na jawa 20 a prehlasit je na jawu 21. Musim tam pridat ty revma plechy nebo by to proslo i bez nich? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 14:52
 revmaplechy nejsou součástí stk.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 21. listopadu 2008 14:52
 TAKZE REKORD JO  TOTO JEN TAK SE NEPREKONA,,, KDO TAM UZ NAPSAL AT NEPISE,,, JDE O HISTRORII,,STEJNE DLE IP ADRES SE TO PROMAZE AT JE V TOM PORADEK,,TAK KDO JESTE NENAPSAL AT NAPIS A TEN KDO NAPSAL AT KOUKA http://shop.sesa-moto.cz/pokec/pokec-srazy-vyjizdky/id31721.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 16:21
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 tak pak napiš jakých strojů jezdí nejvíc.Čau.
Datum: 21. listopadu 2008 16:21
 nemate nekdo nejaky schematko barev ktery se delali na pařízky(555 a 550)??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 16:28
Jméno: standa
IP: uživatel4607
 i cerna byla
Datum: 21. listopadu 2008 16:28
 a černá je asi blbost ze? občas narazím na černej kousek
Datum: 21. listopadu 2008 15:13
Jméno: standa
IP: uživatel4607
 meli jiny odstiny...stejna pouze tmave cervena ...koukni na jawagallery.net at mas predstavu...
Datum: 21. listopadu 2008 14:30
 a pro 555 to bylo stejný??
Datum: 21. listopadu 2008 14:27
Jméno: standa
IP: uživatel4607
Datum: 21. listopadu 2008 14:14
Jméno: Pelli
IP: uživatel1864
 Zdravím, chci se zeptat jak je to od nového roku s přepisem automobilu. Chci si kupovat Golfa 2. A tak se ptám jestli bude na toto auto přepis tisíce a nebo zdali ten přepis bude stát hodně jen když si ho přitáhnu z ciziny?!?! Předem dííky za odpověďi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 20:04
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 pokud mas zaejm o golfa napis na mail dvd.speedy@đeznam.cz nebo icq 305 034 138 dik
Datum: 24. listopadu 2008 20:04
Jméno: standa
IP: uživatel4607
 nesel bych do toho ani omylem za prevod zaplatis jak za auto...za lepsiho golfa II das 5000,- a za prevod kvuli novy novele MZP das taky 5000,-
Datum: 21. listopadu 2008 14:16
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 DÁVEJTE SEM NĚJAKÝ ODPOVĚDI AT DÁME REKORD. DÍK!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2008 11:39
 Z tohohle rekord nebude
Datum: 23. listopadu 2008 11:39
 nee on si jen čuchnul
Datum: 21. listopadu 2008 22:40
 clovek nemusi pit jen vino,este exsituji i jiny a lepsi napoje.a nevipil jsi nahodou 10sklenicek??
Datum: 21. listopadu 2008 20:51
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Kdo v životě nevypil 10 000 litrů vína u mě neni kur*a žádnej vinař... Neberte mě vážně sem jen trochu opilý malý mentál, naprosto neschopný vymanit se ze své přítomnosti
Datum: 21. listopadu 2008 19:45
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Dělám posezo'ní ůdržbu.
Datum: 21. listopadu 2008 18:56
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 23.
Datum: 21. listopadu 2008 16:34
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
Datum: 21. listopadu 2008 16:29
 ty vol rak lbych ze jak napadne snich tak nez se vytopi dilna nebo se poladi v ty klade,,,tak tu bude mraky hlasek  ja jedine postou,, ja osobne sem nikdy nemel zadne problemi,,, jasne naslo se neco,,, ale na to kolik toho proslo postou je to fakt jedna minus,,ppl ne,,,, kazdej hodi do skol,,uz vidim jak pepelaci nahanej skolaky pred skolou
Datum: 21. listopadu 2008 15:16
Jméno: standa
IP: uživatel4607
 jasny ze PPL je z ruky do ruky a taky nema vyznam posilat PPL dili za 500,- Ale kdybych si objednal dily za 5000,- a mezi nima neco co jde rozbit tak jednine PPL protoze na poste s tim zachazeji strasne a hlavne kdyz si neco objednam a vim ze pride PPL tak to je doma do dne,dvou a zaridim si aby nekdo to prevzal...
Datum: 21. listopadu 2008 15:15
 seso,PPL je jedine kdyz jsi doma,jinak je na prd.lepsi je posta,i kdyz ji to nekdy trva dyl
Datum: 21. listopadu 2008 15:07
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 co jéééééééééé ?
Datum: 21. listopadu 2008 15:06
Jméno: standa
IP: uživatel4607
 ja mam vse vyleceny....delam veci poradne a nemusim se v tom vrtat celej rok jak nekteři z vas tady....jednou naladim a uz jen kupuju benzin a olej...
Datum: 21. listopadu 2008 15:04
 bezte radsi do garaze vylectit stroje a nedelejte takovi voloviny
Datum: 21. listopadu 2008 14:59
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 lidi rekord neprekoname ale sesa je týpe týpe typeček  *lol*
Datum: 21. listopadu 2008 14:56
Jméno: standa
IP: uživatel4607
 kamarad ma motoservis a prodejnu a posila a nechava si posilat jedine PPL a DHL jinak ne...nema s postou dobry skusenosti...jen ty si takova vyjimka...jedes vsechno pres postu a este na tebe neudelali zadnej podfuk ani na tvy zakazniky...bracha si jednou nechal poslat nejakej olej a prepsali mu cenovku z 206,- na 806,- ....resili sme to...pak se omlouvali,ale udalal to znova akorat jinejm...vzdycky je musi clovek kontrolovat
Datum: 21. listopadu 2008 14:54
 schnell!!!!§§ arbeit macht frei!!!!!!!!!!!!  ,
Datum: 21. listopadu 2008 14:54
Jméno: standa
IP: uživatel4607
Datum: 21. listopadu 2008 14:51
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 Kofola je nápoj zdravý , ženám svírá , mužům stavý
Datum: 21. listopadu 2008 14:42
 ta kkdyz uz se to sm dalo co myslite co je lepsi ceska posta nebo PPL ,,, jaky je nazor na postu,,, a nezapomente na to ze na poste to muze byt nekolik dni uschovane nez se to vyzvedne
Datum: 21. listopadu 2008 14:41
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 ----MAJETÍN----
Datum: 21. listopadu 2008 14:40
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 olejicek polovicni zamecnicek
Datum: 21. listopadu 2008 14:34
Jméno: standa
IP: uživatel4607
 !!.... kdo maze ten jede ....!! !!...Val a Diablost...!!
Datum: 21. listopadu 2008 14:24
 tak když chcete, tak napíšu no..
Datum: 21. listopadu 2008 14:13
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 21. listopadu 2008 13:56
Jméno: standa
IP: uživatel4607
 se zase nekdo nudí
Datum: 21. listopadu 2008 13:47
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 joo miuluju Sesu jooooo
Datum: 21. listopadu 2008 13:43
Jméno: pelli
IP: uživatel1864
 A kolik ten rekord je?
Datum: 21. listopadu 2008 13:27
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 JOOOOHOOOOOOOOHOOOO TENLE KRÁMEK JE BORÉÉÉÉC JOHOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOO TENLE KRÁMEK JE BOREC!
Datum: 21. listopadu 2008 13:26
 cus.borci.Mam babetu 210 dvourychlostni a maximalka byva někde kolem 38-39 Km/h ... ale když jedu delši usek tak se mě stava že jdou nahoru maximalni otacky a tym i maximalka ktera byv a tfěch 48 Km/h... nevite jak je to mozny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 18:44
Jméno: EnigmaSK
IP: uživatel2900
 no jednoducha rada , vycistit hlavne vyfuk, a valec od karbonu a zrovna vycisti karbec, sesteluj ho a promas kola a retez , a estli to nebude tym tak mosis hledat chybu nekde inde napr ve valci ci uz by to nechcelo vybrus abo neco tak ale myslim ze to bude najspis tym ze to mas pjekne zasrane hlavne vyfuk...
Datum: 21. listopadu 2008 18:44
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel4611
 Ale borci k tematu ... blby pripominky k prezdivce me nepomuzou ... a jinac sem fichtlak  ...
Datum: 21. listopadu 2008 17:29
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 njn to je celej Mišel
Datum: 21. listopadu 2008 16:39
 babetaku nemusis si davat jmeno pisinicky od zelenyho dne
Datum: 21. listopadu 2008 15:05
 ahoj kuci mel sem na fikovi pist se třema kroužkama..jeden prasknul tak sm ho vyndal a nechal tam jen dva......zatim to beha ale muze to neco udelat ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2008 13:13
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no vidis to je pravda ale to uz je lepsi si tam dat rovnou novej krouzek...
Datum: 23. listopadu 2008 13:13
 bacha na to, že při pohybu pístu dolů uniká drážkou, kde neni kroužek směs z přefuků rovnou do výfuku. Pokud to chceš jezdit trvale, je potřeba prázdnou drážku zakolíkovat.
Datum: 22. listopadu 2008 22:25
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 mam dvojkrouzkovej a jeden se mi sprcl v drazce...no s jednim krouzkem jezdit na seriovce tak to fakt stojii za to hlavne jizdy ve dvou do kopce je zazitek gdyz vas predjizdi i cyklista .-D
Datum: 21. listopadu 2008 21:58
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 kamarádovi tam patří taky tři a dva zlomil tak jezdi na jeden a zatim v poho.
Datum: 21. listopadu 2008 20:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 asi ne jenom tam mas volny prostor na jeden krouzek, bude ti to mit tahat a pujde ti to o malinko lip do otacek...jinak asi vliv to mit nebude
Datum: 21. listopadu 2008 14:50
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 zdravim,co je na tom pravdy,že když snížím hlavu,tak jdou na motor větší tlaky a pak se muže dojebat?Tak pokud to je pravda,proč to někdo ještě snižuje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 21:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vlastne bude prakticky mit pac bude mit vetsi silu a tak se vic vytoci sejo?
Datum: 21. listopadu 2008 21:26
 Otáčky se při zvýšené kompresy snížují.....(nepatrně....) takže to že to víc točí neni pravda...! S kompresí 10-11:1 se dá vytočit 12 000....!
Datum: 21. listopadu 2008 16:04
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 slysel sem o 10,5 to je tak optimal, taky bych vic jak 1:12 nesel pak uz to hure chladi (zvlaste na seriovy hlave je to horsi k uchlazeni) a ma to vetsi tlaky s vetsim rizikem...jinak snizuje se o 1mm jak vnitrni dosedaci kruh tak i antidetonacni sterbina, samozrejme i vnitrek (u hlav od 20,21,23) gde je ledvinkova spalovaci plocha tak tam se ten hrbol taky musi ubrat aby i po snížení hlavy byla mezera mezi ledvinkou hlavy a pístu v horní úvrati nejméně 0,7 mm a nejvíce 1,2 mm (dela se to podle prilozeni a stlaceni plasteliny) jinak samozrejme to je plus pro vykon, ma vetsi kompresi, vetsi tlaky, tvrdsi chod, lepe se splynuji kapicky smesi a taky se mene usazuje karbon, ma lepsi vyplach valce...
Datum: 21. listopadu 2008 14:29
Jméno: jawaman
IP: uživatel4609
 ja to mnel znizene na jawe 20 a nabehal sem na nej 5000km a nic a jezdi mi dal mam to totiz s papirama ale ked si to ces znizit max by sem znizil o 1mm viac by som nesiel bo budu vysie otacky na plny hrozi utrhnutie ojnice
Datum: 21. listopadu 2008 13:45
 Motor má větší tlaky po snížení hlavy.Určitě i menší životnost,ale snížení hlavy má příznivej vliv na výkon.Je rozumný najít určitou hranici snížení.Já osobně bych nešel přes kompresní poměr 12:1.Sníženim hlavy namáháš o dost víc klikovej mechanismus takže z nějakou starou klikou bych to nedělal...
Datum: 21. listopadu 2008 7:37
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 zdrawim draci,chtel jsem se zeptat cim a jak lze a nejlepe vyleštit kanaly?dky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 11:25
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 aha,le já to nechci delat n fikovi ale yamaze,a ta nema vložku,ale to je jedno.diky
Datum: 21. listopadu 2008 11:25
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 vyndat vložku válce, naleštit a nalisovat vložku zpátky...bez vyndání vložky to je nic moc...
Datum: 21. listopadu 2008 10:21
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 jj,ale jak se tam stim papirem dostanu do tech kanalů
Datum: 21. listopadu 2008 9:20
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Ja se priklanim k brusnému papíru. Nejdřív 800 pak 1000 a nakonec 1200 pod vodou...Jestli jsi puntickar tak jeste brusnou pastu
Datum: 21. listopadu 2008 8:20
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 Zdarec měl sem problém s tým že sem mi napínal a povoloval řetaz na pinckovi. Tak sem si sehnal jinou rozetu v perfektním stavu , to nezabralo tak sem koupil uplně novej řetaz , to taky nezabralo vyzkoušel sem 4 sekundární kolečka ruzných velikostí a furt se napíná a povoluje . Dneska sem hodinu a půl šteloval napínáky řetezu a všechno kolem at de řetaz uplně rovně z rozety na sekundárko a tak , a pak pootočím kolem s nadějí že to bude dobrý a naplo se to zas , fakt nevím co stým.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 23:06
Jméno: mišiak
IP: uživatel4669
 aj mne to robilo... dotiahol som tu matku na rozete az na krv a takisto aj osku na kolese... a je pokoj... na inom piosovi mi to nerobilo... len na 21
Datum: 02. prosince 2008 23:06
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vyrovnat napinaky a retez utahnout a pak mirne povolit (musi byt mirne provysli negdo rika ze 5cm ja tvrdim neco kolem 2-3 cm)dela lo mi to samy a bylo to moc utazenem retezem ale jinak sem mel retezovou soustavu v pohode
Datum: 21. listopadu 2008 21:28
Jméno: :)
IP: uživatel4614
 urcite to je tym ze nemas koleso v rovine...ako na bicykli...aj mne to robilo a ked som to poriesil tak prestalo
Datum: 21. listopadu 2008 20:30
Jméno: standa
IP: uživatel4607
 jak to mam vedet kolik tam mas lozisek  ja mel rozetu na dve dve loziska a koupil sem rozetu na jedno lozisko.....musis se podivat....delali se s jednim,pak se dvema a pak zase s jednim
Datum: 21. listopadu 2008 10:19
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 jo a v rozetě jsou 2 ložiska ?
Datum: 21. listopadu 2008 0:12
Jméno: standa
IP: uživatel4604
 mel sem stejnej problem.koupil sem od sesy novy sekundaro,retez rozetu a mam klid...bude to kriva rozeta a nebo muzes mit krivou kyvku(do boku) ale to by uz musel bejt extrem...
Datum: 20. listopadu 2008 23:16
Jméno: ADZES
IP: uživatel2215
 cau kluci mam takovej dotaz chtel bych vimenit motor na svim pionyrovi 05 za motor z 20 ale technickou mam az za 3.5 roku muzu si ho tam normalne prehodit a pak az pujdu na technickou tak to prepsat?? jde mi o to ze kdys me chytej policajti jestly mi neco muzou rict dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 14:31
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no prave dyt to pisu ze chlupati to nepoznaj (a asi tezko by se mezi nima nasel odbornik a gdyz uz to on prokoukne tak nad tim mavne rukou) dyt co je to fichtl
Datum: 21. listopadu 2008 14:31
 Steve:u nás je jeden policajt a ten je přímo odborník na veterány.Takže bych se asi bál.Ale nemusim.Ještě že se známe
Datum: 21. listopadu 2008 14:20
Jméno: standa
IP: uživatel4607
 chlapci chlapci laik to nepozna s mensima retusem jako je dekl zapalovani a spojky,ale ty motory se zasadni liseji a to tim ze motor z 20 je od dost sirsi nez 05 ...ja ho rozeznam na prvni pohled,ale s mensima retusem jak sem psal ho muzes retusovat ze to nikdo na prvni pohled nepozna...
Datum: 21. listopadu 2008 12:46
 a jak se patriku pozná motor z 05 od 20 bez rozebírání? pokud vím tak poslední 05 měly kartery, válec a hlavu k nerozeznání od 20
Datum: 21. listopadu 2008 12:35
Jméno: ADZES
IP: uživatel2215
 diky za odpovedi takze jak vymenit a jezdit a neresit to?
Datum: 21. listopadu 2008 12:35
Jméno: patrik
IP: uživatel2245
 vy si myslít eže když jsou to policajti, tak to nepoznají? n ačem si myslít ež ejezdily když byly malý.
Datum: 21. listopadu 2008 8:15
 motor se dnes bere jako náhradní díl, musí ti sedět číslo rámu
Datum: 20. listopadu 2008 21:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 sou blby nediv se...ale dala se udelat najeka vochcavka, myslim ze za 200 kc na urade ti vyskrtnou cislo motoru z technicaku a pak si tam muzes davat jakejkovliv (ovsem musi byt jakoby stejny typ, samozrejme u fichtla tam muzes pak naprarat jakejkoliv jelikoz malogdo se v to vyzna) motor...
Datum: 20. listopadu 2008 21:56
 mam ten samej problem ale proste jsem ho vymenil a jeto chtel jsem nechat vymyzat cislo motoru ale rekli mi ze nejdriv musim vymenit motor no neni to blbost?? tak jsem ho vymenil a uy tam nesel
Datum: 20. listopadu 2008 21:20
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 chlupati nejsou odbornici na fichtly takze podle typu tezko ovsem muzou se mrkonut na vyrobni cislo kery je na levym hlavnim karteru a pokud se nebude schodovat tak by mohly byt i kecy ale vetsinou kontrolujou karosku a na motor jim reknes zes ho vymenil pac ten minulej ma treba v haji prevodovku nebo si neco vymyslis, na fichtly se to zas tak moc nehraje jakej maj motor atd, zase zalezi na nich jak moc budou vlezly ale gdyz mas technickou tak jim to bude nejspis jedno...
Datum: 20. listopadu 2008 21:05
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 zdar panove dotaz: gde se da nechat snizit hlava? jak konkretni misto tak i treba typ podniku, estli treba v autoservisu atd nebo negdo, jez se tim zivi bo to dela jako konicek, melouch  diky za odp
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 12:15
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 myslim ze optimal ..nebo spis tak akorat a wic us ani ne ..1mm ..kdyz se mylim ..OPRAVIT!!
Datum: 21. listopadu 2008 12:15
Jméno: patrik
IP: uživatel2245
 no na soustruhu je to snižování složitější, nebylo by to jednodužší ne fréze, a frikulíne o kolik můžu hlavu snížit aby tak moc netrpěla klika a ložiska taky.
Datum: 21. listopadu 2008 8:27
 Opakuji....dělám to...ale napiště mi mail....nebudeme to řešit tady....! vl.muzak@seznam.cz A hlava z 21 nevadí...ba naopak pro snížení na 5ml je lepší než třeba z 05....
Datum: 20. listopadu 2008 23:42
Jméno: standa
IP: uživatel4604
 chci taky...na 5ml...ale zatim sem doma nasel samy hlavy na 21...
Datum: 20. listopadu 2008 22:41
 Napiš mi mail......něco poladíme.....  vl.muzak@seznam.cz
Datum: 20. listopadu 2008 22:06
 udělá ti to kdokoliv kdo má soustruh a umí to s ním
Datum: 20. listopadu 2008 22:03
Jméno: david
IP: uživatel1196
 nemáte někdo pořádný schema na stabilizátor 6v chci si dát baterku na fíka stabilizátory z jawa 50 sou nanic vůbec to nedobíjelo přijel sem a světlo sotva svítilo
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 15:49
Jméno: david
IP: uživatel1196
 a nějaký to schema by ste neměli?
Datum: 25. listopadu 2008 15:49
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 chongu pokud ale chce i blinkry je lepší 7,2.
Datum: 22. listopadu 2008 13:31
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 chlapče, když chceš dobíjet, musíš mít v první řadě čím... tedy jinak řečeno... překročí napětí palubní sítě někdy vůbec 6V ? Nedej na babský povídačky... těch 7,2V je plynovací napětí a je to zároveň napětí při kterém využiješ pouze maximum kapacity.. já obvykle nastavuju 6,8V bo je to ohleduplnější k elektrolytu že pak tolik neubývá...
Datum: 21. listopadu 2008 22:40
Jméno: david
IP: uživatel1196
 v tom případě potřebuju stabilizátor na tohle napětí
Datum: 21. listopadu 2008 19:34
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 chlapče aby se baterka dobíjela musíš do ní dodávat větší napětí 7,2 V je optimální,když tam budeš dávat jen 6 tak to je nic.
Datum: 21. listopadu 2008 15:44
Jméno: david
IP: uživatel1669
 já potřebuju stabilizátor na 6v když tam chci dát baterku na 6v kdybych ho tam nedal tak by mi šlo do baterky při vyšších otáčkách třeba 8 v nebo i víc a když si tam chci dát blinkry tak to bez baterky ani nepude
Datum: 21. listopadu 2008 11:29
Jméno: patrik
IP: uživatel2245
 od kdy stabilizátory dobíjí? víš vůbec co tam máš.
Datum: 21. listopadu 2008 9:16
|



|