|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 jake VAPE pouzit na babettu? Dokazu s VAPE zmenit predstih ve vysokych otackach? - rekneme nad 8500
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2012 10:49
 Pokud je to na motor bez světel tak by šlo i např zapalování z minibiku, cenově je to bezkonkurenční a na babettě by na rozdíl od pio nebyly nutné úpravy karteru pouze plastového krytu zapalování
Datum: 03. října 2012 10:49
 napiš mi neco víc pokud budes vedet na maila pls nebo sem. zajima mě to
Datum: 02. října 2012 21:56
 ano je to na upraveny motor bez svetel.Jeste jsem koukal na Universal Ignition TCI V4.0 od imfsoftu, ktery je zda se cenove dostupnejsi, ale zatim mam malo infa - jako treba: potrebuju baterii?, mohu uplne vyhodit magneto?, jakou ind. civku? Jsem v elektrice laik, ale ucim se
Datum: 02. října 2012 19:40
Jméno: standa
IP: uživatel14524
 Vape na fichtla snižuje předstih od 4000 ot/min se světly a od cca 2500 ot/min s ukostřenými světly.....předpokládám,že VAPE na babetu se bude chovat stejně.....koukni na graf předstihu VAPE pionýr....vypadá to moc dobře.....kor pro upravenej motor.... v upravenym motoru Pio mám taky VAPE a mužu jen doporučit
Datum: 02. října 2012 19:05
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 cau hele mam problem s fichtlem .. podarilo se me ho trochu rozhejbat ale tet mam problem stim ze jakoby vynechava jako kdyz je spatna svicka nebo predstih .. ale svicka je good a predstih taky .. naky napady ?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2012 7:14
Jméno: Stepan
IP: uživatel14526
 No hele zkus vyčistit trysky...
Datum: 03. října 2012 7:14
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 hladina?
Datum: 02. října 2012 22:02
 Kondenzátor?
Datum: 02. října 2012 20:33
Jméno: GrysaCZ
IP: uživatel14523
 Zdar chlapi, mam takovej problem fichtl bezi bez problemu jedu s nim 60 po rovine bez problemu, ale ted se mi zaclo stavat to ze kdyz jedu delsi kopec mam plnej plyn tak z nicehonic jakoby nesel benzin do motoru a chcipne to, myslim si ze to je tim ze se prehral, ale jakmile to chcipne tak jde hned nakoponout, ted se mi to zaclo stavat i na rovine ale staci ubrat plyn a hned ho vratim a chyti se. Nevite cim to muze byt? Pripadne jak resite přehříváni pincka? Snad sem to nenapsal jak debil ale chtel sem to co nejlip vystihnout  Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2012 19:55
Jméno: GrysaCZ
IP: uživatel14523
 Mas pravdu vse ostatni sem vyloucil. Ted sem se o tom pobavil s dedou a ten presne rekl ze tam nejde benzin. Odpovidalo by tomu i to ze na volnobeh to toci v moc vysokych otacka coz sem predtim ani neresil. Diky, moc. Pomohlo mi to. Dam vedet jak se s tim o vikend poperu
Datum: 03. října 2012 19:55
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Kdybys to přehřál tak to hned nepojede a nebo by to přestalo jet na furt = zadřelo by se to.Udělej ten postup jak sem Ti psal!Přesně toto sem řešil u JAWY 250 !Zkus jet na púl plynu  yž sem jezdil pomalu, tak to jelo.Jak sem za to vzal tak přesně toto.Ešče aj nečistota ve víku. Kromě benzínu mě nic nenapadá.Ešče aj ucpaný odvzdušnění nádrže.No ešče bych zkusil z dlúhýho kopca na plnej a dyž to chcípne tak neubírat!Pokud by to bylo přehřátý tak by se to ochladilo směsí a chytlo by to znovu.Pokud by to bylo z přehřátí to už bys nekdy zadřel.Ešče bych to zkusil dyž nebude moc horko a to už asi nebude po rovině na dvojku aby se to moc točilo.Jinak už nevím.Toč tak!
Datum: 03. října 2012 18:48
Jméno: GrysaCZ
IP: uživatel14523
 Je fakt ze na rezervu je to jeste horsi, taky uz me napadl ten kohoutek ale je tam jen chvily max 500km, je to nejcasteji pri delsi jizde do kopce. Na rovine se mi to stalo ted poprvy. Jinak jak se pozna ze sem to prehral abych aspon tohle vyloucil? Kazdopadne dik za rady vse vyzkousim!  Nenapada te jeste neco kdyby to nebyl ten benzin?
Datum: 03. října 2012 15:02
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Možná ide málo benzínu přes kohútek.Než vyjedeš otevři kohútek,chvílu počkej.Potom ho zavři a rozdělej karburátor.Podívej se kolik benzínu máš v plovákovej komoře. Potom to slož a rozjeď se a pořád na plnej.Až to chcípne okamžitě zavři kohútek a znovu se podívej na množství benzínu!Esli ho tam bude míň, tak ide málo benínu do karburátoru!Buď jehlovej ventil ve víku a nebo těsnění v kohútku, případně ucpanej kohútek.Ešče zkus jezdit na rezervu co to udělá?
Datum: 02. října 2012 21:29
 Čus Draci,je jawa čz 175/356 dobrá volba na renovaci?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2012 19:17
 Já osobně jí mám ve vojenským, protože peníze na chrom nejsou, a taky nějakou dobu ještě nebudou. Včetně GO motoru jsem to složil za necelých 7000 jsem nadmíru spokojenej, jezdím s ní každou chvíli do školy. Ohledně výkonu jsem (skoro) spokojenej, ohledně spotřeby se pohybuju kolem papírový hodnoty(3,5l,pokud nejedu jako prase...)
Datum: 02. října 2012 19:17
Jméno: standa
IP: uživatel14524
 Renovaci počítej minimálně 30 tisíc a to jen za předpokladu,že seženeš dobrýho a levnýho lakýrníka a GO motoru si uděláš na koleně a nebudeš ho třeba dělat celej z gruntu.... klasická cena...s REPASÍ a částečnou renovací J250 Pérák jsem se dostal na 12000,- a to jsem na tom "nedělal" nic zásadního....kabátek jsem mu nechal původní....historickej.... ovšem pokud myslíš "renovaci" tak ta se dá udělat i za pár tisíc....poladit motor,hadrovej potah na sedačku,natřít kola,vyměnit kroužky ve válci,sprejem nastříkat plechy i bandu,žádnej chrom.....A JE TO!
Datum: 02. října 2012 19:12
Jméno: BEDY
IP: uživatel13005
 tolik zase ne muzes ji spravit za mín ale chromy atd 40000kc
Datum: 02. října 2012 17:45
 Z hlediska náročnosti renovace to neni nic tak hrozného, pokud teda budeš mít k dispozici pokud možno kompletní stroj. Díly jsou relativně dostupné, motor a elektriku uděláš snadno...ceu renovace si netroufam odhadovat, takové střelba od boku je cca 35-40tis...
Datum: 02. října 2012 15:53
Jméno: mata123456789
IP: uživatel14326
 Celkově víš já jsem těch renovací neudělal hodně jenom jsem renovoval jawu 21 a bojím se že stou 175 to bude horší a silnější už nechci tak se ptám na tu 175/356 a připadá mi že vypadá taková jednoduchá celkově co se týče: rozebírání elektriky motor atd...
Datum: 02. října 2012 15:51
 Z jakého hlediska?
Datum: 02. října 2012 15:45
Jméno: filip
IP: uživatel1272
 ahoj seso kdyz si otevres katalog nahradnich dílu tak str 24 císlo 3 takove male
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2012 9:29
Jméno: filip
IP: uživatel1272
 550
Datum: 03. října 2012 9:29
 draku myslis ze vim o jaky katalog se jedna,,vzdyt nejsem zadny ded vsevjed
Datum: 03. října 2012 8:54
Jméno: d2trr
IP: uživatel13743
 zdravim, mám dotaz, u Fichtlové trysky závisí na její velikosti průměr toho kanálku co směruje dolů, nebo skrz ni?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2012 12:42
 Když trysku vhodně chytneš tak ta díra skutečně dolů směřuje...
Datum: 02. října 2012 12:42
Jméno: d2trr
IP: uživatel13743
 takže teda ta co směřuje směrem dolů?...
Datum: 02. října 2012 12:29
 Záleží na té díře, která leží v ose trysky...
Datum: 02. října 2012 12:28
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Zdravím zajímalo by mě proč má některej řadící automat 3 zaklapovací zarážky a některej jenom 2. Na pařízku 550 sem našel 3 a na mustangu mám 2.
Proč se tedy na novější pionýry dával automat s dvěma zarážkama? Co třeba pro lepší řazení? Co myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2012 8:40
Jméno: standa
IP: uživatel14650
 Protože na mustanga je jinej a v pařezu nefunguje
Datum: 02. listopadu 2012 8:40
Jméno: bzonekpetr
IP: uživatel13743
 zdar draci, mám dotaz, dával jsem u fichtla nový futro k ijnici na pístní čep, a zapoměl sem ho skr provrtat, vadí to něčemu?, mám tedka novej býbrus atd... mám stím najeto tak nějak 20km a zatím to je Ok.
Díky za rady předem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2012 10:27
Datum: 04. října 2012 10:27
 řekl bych že vadí.to je mazací otvor a jak známo kluzné ložisko je háklivé na mazání.takže se ti může stát že se to protočí v pístu nebo ojnici.takže znovu a radostněji
Datum: 02. října 2012 8:56
Jméno: Michal
IP: uživatel14521
 Zdravím, složil jsem jawu 21 1975 po renovaci a potřebuju s tím na technickou. Mám problém že to netroubí se zapnutými světly, jestli to tam řeší. A hlavně mi to startuje jen za studena a je moc mokrá svíčka. Zkoušel jsem jiný trysky, nastavovat bohatost směsi, hladinu, ale prostě to nepomáhá. Neporadil by někdo? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2012 21:37
Jméno: Michal
IP: uživatel14521
 No filtr je novej, ale s flitrem nebo bez pořád stejný.
Datum: 01. října 2012 21:37
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 to že ti klakson troubí jen u vyplých světel tak to je normální u 20w zapalka a na stk to nevadí sám to mám zjištěné, a to že chytá jen za studena tak na stk taky neva nebot ho tam startuješ jen jednou na zkušení světel a klaksonu
Datum: 01. října 2012 21:34
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Michale!A to nemožeš si neco aj přečíst?Dyť se tady na to ptáte pořád dokola!A pak se divíte, že Vám nekdo nadá.A filtr máš jakej?
Datum: 01. října 2012 21:33
Jméno: jawař
IP: uživatel14082
 Zdar draci, mám otázku když je fechtl studený startuje na poprvé ale jak ujedu cca 20-30 km tak nejde nastartovat někdy ho musím i roztlačit nevíte co tomu je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2012 21:48
 Ahoj.Špatně nastavený předstih.Má být 1,6-1,9
Datum: 01. října 2012 21:48
Jméno: mara250
IP: uživatel12113
 pro oskar2: ted někdy jsi tu psal že se dá polepšit jednoklíčová brzda? mohl bys napsat jak?  právě to řeším...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2012 22:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Pro typeg!Děkuju moc za příspěvek!!!Mě to vrtalo hlavú kdes to asi našel?A ešče tam ten popis a obr.1,2,3,.Toš sem se snažil hledat a našel sem věcí.Toš ešče jednú MOC DĚKUJU!!!
Datum: 02. října 2012 22:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Určitě to poznat, mám takhle "upravené" všechny bubnové jednoklíče u všech motorek.
Datum: 02. října 2012 12:56
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Díky za odpověď!Ešče bych dodal, že to obložení se nemusí odstranit úplně.Stačí ho obřúsit aby se nadotýkalo bubnu.Měl sem to na závodní motorce a bylo tam málo nýtú tak sem to enom obrúsil.Ale poznat je to!Jinak by nebyly dvouklíče!Toš tal!
Datum: 01. října 2012 22:27
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Zkušenosti s tím nemám, chystám se to udělat na přední brzdě, ale ještě jsem se k tomu nedostal. Někdo říká že to je o dost lepší, někdo poznal rozdíl minimální, ale nikdy ne horší takže neni co ztratit. Prej chvíli trvá než si to sedne, takže ze začátku rozdíl moc poznat neni.
Datum: 01. října 2012 22:00
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ešče bych doplnil, že se kolo nemože otočit, protože opačně to má menší účinnost!Ale daly by se vyměnit čelisti mezi sebú.Ale enom esli to néni nerovnoměrně vychozený!
Datum: 01. října 2012 21:21
Jméno: hh
IP: uživatel14520
 já to zkoušel u zadní brzdy na 175/487. Horší to určitě neni, ale nějaký ukrutný zlepšení jsem nepocítil..
Datum: 01. října 2012 21:20
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj typegTo sú věci!Jak možeš vědět co myslím?Ale je vidět, že si znalej.Přesně toto myslím.Dyž já ešče ten Net neumím plně využívat.Toš děkuju.Ten výkres je jasnej.A máš s tým aj zkušenosti?
Datum: 01. října 2012 21:13
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
Datum: 01. října 2012 20:49
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj mara250!Víš co je náběžná čelist?A úběžná taky?Dyž né já Ti to vysvětlím.A potom budem pokračovat!
Datum: 01. října 2012 20:33
Jméno: mata123456789
IP: uživatel14326
 Čus Draci,chystám se na technickou a zajímalo by mě jestli musí být číslo motoru stejné s rámem a s číslem v techničáku já mám totiž stejné jenom čísla rámu s techničákem.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2012 20:21
 Tak díky moc
Datum: 01. října 2012 20:21
 No musí to být stejné.Ale motor se bere jako náhradní díl přesto budou mít na technické keci.Takže být tebou zajdu na úřad nechám si za 50 kč vymazat číslo motoru z Techničáku a no stres
Datum: 01. října 2012 20:06
 Zdravím pánové, pořebuju poradit. Sehnal jsme prsíčka na 555ku, ale ani za boha je nemohu rozdělat na 3 díly. Panty drží nějaká tyčinka a já ju prostě nemohu vyndat. Nemáte někdo nějaký trik nebo tip? předem díky borci  ))
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2012 22:20
 Mě se zobrazuje jen ta jedna fotka, zadna dalsí stranka ani nadpis:-//
Datum: 10. října 2012 22:20
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
Datum: 10. října 2012 21:45
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Toš su rád, že se Ti to povedlo!Nekdy nepomože nic enom násilí nebo ešče větší násilí.Toš ať Ti to jezdí a máš z teho radosť!
Datum: 10. října 2012 21:23
 Jej sorry myslel jsem na to. Tak nnéslo to rozdělat ani za boha tak jsem byl nucen použít násilí a panty roztahnout nasilím. Tyčinky jsme sehnal nové a panty vrátil do původní polohy a je to jak nové.
Datum: 07. října 2012 21:46
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Toš dej vědet jak to dopadlo néé?A už se to hýbe nebo je to pořád tvrdý?
Datum: 06. října 2012 22:19
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Nejlepší by bylo je ponořit do nejakýho řídkýho oleje.Konkor,WD aj brzdová kapalina se mě osvědčila, ale nekdo říká že drhne.No mě né.Taky PEGOMIN, KONTOX.Ty dva poslední sú na eletrický kontakty, ale mě se osvědčilo všechno co tady píšu.Ale za 5 minut to nepovolí!Esli to budeš potom stříkat nebo to nemá dobrej lak, tak to možeš aj opatrně poklepávat.Ale né do teho bušit abys to dobúchal!Esli se to rozhýbe a nebo se to už hýbe, tak bych opatrně zkusil pár desetin milimetú opilovat esli néni rozklepaná. Toš tak.
Datum: 01. října 2012 20:46
Jméno: Filip
IP: uživatel1272
 Ahoj seso dokazal by si my sehnat jawa 550 ke stojanku takovy maly drzak ty mas jen velky dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2012 6:34
 fuha nevim o co gou,,dej odkaz na obrazek
Datum: 02. října 2012 6:34
 Víš co je výhoda Jawy 50 ? Že hodně dílů si můžeš na koleně v garáži, stačí jen trpělivost  taky sem si tam toho hodně udělal sám.
Datum: 01. října 2012 21:53
 zdar seso, prosím tě, těsnící kroužky k pístkům do třmenu brzdy na třindu, budou ještě? kdy? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2012 21:21
 Díky.. aspoň, že ještě budou..
Datum: 02. října 2012 21:21
 fuha draci to je tak,,jedinej kdo je jawa,,a ta kdyz uz nema tak je dlouha cekacka,,,a tak ja okamzite vyrazuji abych nekoho nedrzel kvuli krouzkach v klesti,,, vudou,,jen nevim kdy
Datum: 02. října 2012 6:34
Jméno: koudy01
IP: uživatel14519
 Pridavam se k dotazu. Taky je shanim. I ten tesnici krouzek mezi pulky trmenu. Diky
Datum: 01. října 2012 20:57
 Zdravím, chci se zeptat, jak je možný, že když jsem nalisoval kliku do karterů, tak není vystředěná, ale na jedné straně je mezera od kliky ke klikové skříni cca 3mm a na druhé skoro nic. Klika mi nejde točit volně a tipuju, že toto bude příčina, Babetta 207... Díky za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2012 13:38
 Asi ju nechám přecentrovat, stejně na to mám celou zimu, tak není kam spěchat. Nevíte, kdo kliky dělá někde v Brně nebo okolí?
Datum: 04. října 2012 13:38
 Nejlepší je originál sehnat kliku třeba i rozbitou a nechat přelisovat jen na ojnici CKR a je to klid já sem to dal do Mustafa na kliku a je to pohodička ta klika válí jak nová a ještě chci říct kdo sem napíše že dotoho mlatil kladivem je pěknej blbec protože na kliku se musí maximálně s palici a to jen ještě lehce klikovka musí po nahřátí do ložiska atd krásně zapadnout a volně se točit po smontování......
Datum: 04. října 2012 10:34
 možná by nebylo marný kliku odnést někomu kdo dělá repas a nechat jí znovu vycentrovat
Datum: 03. října 2012 22:36
 Díky, klika je taiwanská, prostě jsem ztratil nervy, proto ty svěráky.
Datum: 03. října 2012 17:10
 JEště bych dodal že určitě do ničeho nemlátit a žádnej svěrák atd!! na babettě 207 to dělám tak, že do kliky našroubuji šteft (jedna strana M8 a druhá M6), dám do ložisek a pak přes trubku co se opírá o vnitřní kroužek ložiska natáhnu pomocí matky a podložky do ložisek, jinak ty nové kliky jsou do ložisek velmi špatně hlavně teda ty maďarské
Datum: 03. října 2012 11:02
 Supr, díky, nějak to poladím a klika snad nebude házet.
Datum: 02. října 2012 14:35
 mustang 23 -gratuluju.... chyba bude práve v instalaci,,, ja to robim vzdy tak, ze najprv zmerim sírku klikovej skrine, / u fichtla +/-32mm, potom sírku setrvacníkov, potom 32- sírka setrvacníkov výsledok delím s 2 a dostanes ze akú medzeru potrebujes mat aby klukovka bola v strede... potom si vyberiem takú hrubú mierku na ventily.. polozim na karter a nasadim klukovku, potom nasadim dalsí karter, cistá práca a klukovka je v strede,
Datum: 01. října 2012 20:17
Jméno: mustang 23
IP: uživatel14518
 v instalaci chyba nebude , ja sem kliku dobouchal natvrdo zeleznym kladivem kov na kov a nerozhodil sem ji a na lepsim fichtlu sem nejel . Proste to premer a kdyz to nebudu soumerny tak to tomu kdo ti to prodl omlat o hlavu .
Datum: 01. října 2012 18:25
 Klika je nová, kupovaná zde, kartery taky nové, včetně ložisek. Abych se přiznal, tak jsem kliku dal do teplem roztaženýho ložiska tak z poloviny, víc to prostě nešlo a zbytek jsem dotáhl přes svěrák a svěrky, už su zoufalej, kdykoliv něco takovýho dělám, tak se to pokazí, nechápu, co dělám špatně. Neukamenujtě mě prosím.
Datum: 01. října 2012 16:20
Jméno: Martas
IP: uživatel14419
 Čuste, poslední dobou se mi zdá že je muj fichtl nějaký hlučnejší. Ve výfuku byla díra tak mi ji děda zasvařil. Od té doby to dělá ješte větší hluk, nevíte čím to může být ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2012 12:57
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 A neudělal děda místo zavaření díru ještě větší?
Datum: 02. října 2012 12:57
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 chci se zeptat proč mi nejede fichtl když mám odtrch nastaveny podle navodu ? nemůže to bejt indukční cívkou ? jaká tam má bejt 8v nebo 6v ? A to mi este pred 2 tejdnama jel parádně .
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2012 22:31
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 to je jedno jestli je 8v nebo 6v nebo 12v odtrh zkus dát větší nebo menší
Datum: 01. listopadu 2012 22:31
Jméno: ruza01
IP: uživatel14515
 Zdar draci jaká je spotřeba ČZ 125 476?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2012 20:56
Jméno: Milan
IP: uživatel14525
 Dle stylu jízdy a nastavení karbu 3-5,5 ... ty máš jen 125 tak počítej normes do 4 ....
Datum: 02. října 2012 20:56
 Ahoj chlapy, neznáte někdo rozměr trysek v karbecu na jawu 125 dandy, diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2012 10:51
|



|