slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  415  416  417  418  419  420  421  422  423  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13585    
jake VAPE pouzit na babettu? Dokazu s VAPE zmenit predstih ve vysokych otackach? - rekneme nad 8500 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2012 10:49
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud je to na motor bez světel tak by šlo i např zapalování z minibiku, cenově je to bezkonkurenční a na babettě by na rozdíl od pio nebyly nutné úpravy karteru pouze plastového krytu zapalování
 
 
Datum: 03. října 2012 10:49
 
 
 
 
Jméno: jakub236      E-mail:      IP: uživatel13167    
napiš mi neco víc pokud budes vedet na maila pls nebo sem. zajima mě to
 
 
Datum: 02. října 2012 21:56
 
 
 
 
Jméno: PetrT30 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano je to na upraveny motor bez svetel.Jeste jsem koukal na Universal Ignition TCI V4.0 od imfsoftu, ktery je zda se cenove dostupnejsi, ale zatim mam malo infa - jako treba: potrebuju baterii?, mohu uplne vyhodit magneto?, jakou ind. civku? Jsem v elektrice laik, ale ucim se :-)
 
 
Datum: 02. října 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14524    
Vape na fichtla snižuje předstih od 4000 ot/min se světly a od cca 2500 ot/min s ukostřenými světly.....předpokládám,že VAPE na babetu se bude chovat stejně.....koukni na graf předstihu VAPE pionýr....vypadá to moc dobře.....kor pro upravenej motor.... v upravenym motoru Pio mám taky VAPE a mužu jen doporučit ;-)
 
 
Datum: 02. října 2012 19:05
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
cau hele mam problem s fichtlem .. podarilo se me ho trochu rozhejbat ale tet mam problem stim ze jakoby vynechava jako kdyz je spatna svicka nebo predstih .. ale svicka je good a predstih taky .. naky napady ?? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2012 7:14
 
 
 
 
Jméno: Stepan      IP: uživatel14526    
No hele zkus vyčistit trysky...
 
 
Datum: 03. října 2012 7:14
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
hladina?
 
 
Datum: 02. října 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kondenzátor?
 
 
Datum: 02. října 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: GrysaCZ      IP: uživatel14523    
Zdar chlapi, mam takovej problem fichtl bezi bez problemu jedu s nim 60 po rovine bez problemu, ale ted se mi zaclo stavat to ze kdyz jedu delsi kopec mam plnej plyn tak z nicehonic jakoby nesel benzin do motoru a chcipne to, myslim si ze to je tim ze se prehral, ale jakmile to chcipne tak jde hned nakoponout, ted se mi to zaclo stavat i na rovine ale staci ubrat plyn a hned ho vratim a chyti se. Nevite cim to muze byt? Pripadne jak resite přehříváni pincka? Snad sem to nenapsal jak debil ale chtel sem to co nejlip vystihnout:-D Diky za odpovedi:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: GrysaCZ      IP: uživatel14523    
Mas pravdu vse ostatni sem vyloucil. Ted sem se o tom pobavil s dedou a ten presne rekl ze tam nejde benzin. Odpovidalo by tomu i to ze na volnobeh to toci v moc vysokych otacka coz sem predtim ani neresil. Diky, moc. Pomohlo mi to. Dam vedet jak se s tim o vikend poperu:-)
 
 
Datum: 03. října 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Kdybys to přehřál tak to hned nepojede a nebo by to přestalo jet na furt = zadřelo by se to.Udělej ten postup jak sem Ti psal!Přesně toto sem řešil u JAWY 250 !Zkus jet na púl plynu:-Dyž sem jezdil pomalu, tak to jelo.Jak sem za to vzal tak přesně toto.Ešče aj nečistota ve víku. Kromě benzínu mě nic nenapadá.Ešče aj ucpaný odvzdušnění nádrže.No ešče bych zkusil z dlúhýho kopca na plnej a dyž to chcípne tak neubírat!Pokud by to bylo přehřátý tak by se to ochladilo směsí a chytlo by to znovu.Pokud by to bylo z přehřátí to už bys nekdy zadřel.Ešče bych to zkusil dyž nebude moc horko a to už asi nebude po rovině na dvojku aby se to moc točilo.Jinak už nevím.Toč tak!
 
 
Datum: 03. října 2012 18:48
 
 
 
 
Jméno: GrysaCZ      IP: uživatel14523    
Je fakt ze na rezervu je to jeste horsi, taky uz me napadl ten kohoutek ale je tam jen chvily max 500km, je to nejcasteji pri delsi jizde do kopce. Na rovine se mi to stalo ted poprvy. Jinak jak se pozna ze sem to prehral abych aspon tohle vyloucil? Kazdopadne dik za rady vse vyzkousim!:-) Nenapada te jeste neco kdyby to nebyl ten benzin?:-)
 
 
Datum: 03. října 2012 15:02
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!Možná ide málo benzínu přes kohútek.Než vyjedeš otevři kohútek,chvílu počkej.Potom ho zavři a rozdělej karburátor.Podívej se kolik benzínu máš v plovákovej komoře. Potom to slož a rozjeď se a pořád na plnej.Až to chcípne okamžitě zavři kohútek a znovu se podívej na množství benzínu!Esli ho tam bude míň, tak ide málo benínu do karburátoru!Buď jehlovej ventil ve víku a nebo těsnění v kohútku, případně ucpanej kohútek.Ešče zkus jezdit na rezervu co to udělá?
 
 
Datum: 02. října 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: mata123456789 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus Draci,je jawa čz 175/356 dobrá volba na renovaci? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2012 19:17
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      E-mail:      IP: uživatel10282    
Já osobně jí mám ve vojenským, protože peníze na chrom nejsou, a taky nějakou dobu ještě nebudou. Včetně GO motoru jsem to složil za necelých 7000 jsem nadmíru spokojenej, jezdím s ní každou chvíli do školy. Ohledně výkonu jsem (skoro) spokojenej, ohledně spotřeby se pohybuju kolem papírový hodnoty(3,5l,pokud nejedu jako prase...)
 
 
Datum: 02. října 2012 19:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14524    
Renovaci počítej minimálně 30 tisíc a to jen za předpokladu,že seženeš dobrýho a levnýho lakýrníka a GO motoru si uděláš na koleně a nebudeš ho třeba dělat celej z gruntu.... klasická cena...s REPASÍ a částečnou renovací J250 Pérák jsem se dostal na 12000,- a to jsem na tom "nedělal" nic zásadního....kabátek jsem mu nechal původní....historickej.... ovšem pokud myslíš "renovaci" tak ta se dá udělat i za pár tisíc....poladit motor,hadrovej potah na sedačku,natřít kola,vyměnit kroužky ve válci,sprejem nastříkat plechy i bandu,žádnej chrom.....A JE TO! :-D
 
 
Datum: 02. října 2012 19:12
 
 
 
 
Jméno: BEDY      IP: uživatel13005    
tolik zase ne muzes ji spravit za mín ale chromy atd 40000kc
 
 
Datum: 02. října 2012 17:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z hlediska náročnosti renovace to neni nic tak hrozného, pokud teda budeš mít k dispozici pokud možno kompletní stroj. Díly jsou relativně dostupné, motor a elektriku uděláš snadno...ceu renovace si netroufam odhadovat, takové střelba od boku je cca 35-40tis...
 
 
Datum: 02. října 2012 15:53
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel14326    
Celkově víš já jsem těch renovací neudělal hodně jenom jsem renovoval jawu 21 a bojím se že stou 175 to bude horší a silnější už nechci tak se ptám na tu 175/356 a připadá mi že vypadá taková jednoduchá celkově co se týče: rozebírání elektriky motor atd...
 
 
Datum: 02. října 2012 15:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z jakého hlediska?
 
 
Datum: 02. října 2012 15:45
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel1272    
ahoj seso kdyz si otevres katalog nahradnich dílu tak str 24 císlo 3 takove male odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2012 9:29
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel1272    
550
 
 
Datum: 03. října 2012 9:29
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku myslis ze vim o jaky katalog se jedna,,vzdyt nejsem zadny ded vsevjed :-)
 
 
Datum: 03. října 2012 8:54
 
 
 
 
Jméno: d2trr      IP: uživatel13743    
zdravim, mám dotaz, u Fichtlové trysky závisí na její velikosti průměr toho kanálku co směruje dolů, nebo skrz ni? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2012 12:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když trysku vhodně chytneš tak ta díra skutečně dolů směřuje...
 
 
Datum: 02. října 2012 12:42
 
 
 
 
Jméno: d2trr      IP: uživatel13743    
takže teda ta co směřuje směrem dolů?... :-)
 
 
Datum: 02. října 2012 12:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží na té díře, která leží v ose trysky...
 
 
Datum: 02. října 2012 12:28
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Zdravím zajímalo by mě proč má některej řadící automat 3 zaklapovací zarážky a některej jenom 2. Na pařízku 550 sem našel 3 a na mustangu mám 2. Proč se tedy na novější pionýry dával automat s dvěma zarážkama? Co třeba pro lepší řazení? Co myslíte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2012 8:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14650    
Protože na mustanga je jinej a v pařezu nefunguje
 
 
Datum: 02. listopadu 2012 8:40
 
 
 
 
Jméno: bzonekpetr      IP: uživatel13743    
zdar draci, mám dotaz, dával jsem u fichtla nový futro k ijnici na pístní čep, a zapoměl sem ho skr provrtat, vadí to něčemu?, mám tedka novej býbrus atd... mám stím najeto tak nějak 20km a zatím to je Ok. Díky za rady předem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2012 10:27
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díry tam nedělej :-) to je zbytečný to se mazat nemusí normálně stím jezdi já co sem tam měl ty díry tak sem to zalepil aby tam ten olej vůbec nešel :-) a píst sem přivařil :-) :-) :-)
 
 
Datum: 04. října 2012 10:27
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řekl bych že vadí.to je mazací otvor a jak známo kluzné ložisko je háklivé na mazání.takže se ti může stát že se to protočí v pístu nebo ojnici.takže znovu a radostněji
 
 
Datum: 02. října 2012 8:56
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel14521    
Zdravím, složil jsem jawu 21 1975 po renovaci a potřebuju s tím na technickou. Mám problém že to netroubí se zapnutými světly, jestli to tam řeší. A hlavně mi to startuje jen za studena a je moc mokrá svíčka. Zkoušel jsem jiný trysky, nastavovat bohatost směsi, hladinu, ale prostě to nepomáhá. Neporadil by někdo? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2012 21:37
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel14521    
No filtr je novej, ale s flitrem nebo bez pořád stejný.
 
 
Datum: 01. října 2012 21:37
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel9121    
to že ti klakson troubí jen u vyplých světel tak to je normální u 20w zapalka a na stk to nevadí sám to mám zjištěné, a to že chytá jen za studena tak na stk taky neva nebot ho tam startuješ jen jednou na zkušení světel a klaksonu
 
 
Datum: 01. října 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Michale!A to nemožeš si neco aj přečíst?Dyť se tady na to ptáte pořád dokola!A pak se divíte, že Vám nekdo nadá.A filtr máš jakej?
 
 
Datum: 01. října 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel14082    
Zdar draci, mám otázku když je fechtl studený startuje na poprvé ale jak ujedu cca 20-30 km tak nejde nastartovat někdy ho musím i roztlačit nevíte co tomu je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: Vladimír      E-mail:      IP: uživatel10425    
Ahoj.Špatně nastavený předstih.Má být 1,6-1,9
 
 
Datum: 01. října 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: mara250      IP: uživatel12113    
pro oskar2: ted někdy jsi tu psal že se dá polepšit jednoklíčová brzda? mohl bys napsat jak? :-) právě to řeším... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2012 22:50
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Pro typeg!Děkuju moc za příspěvek!!!Mě to vrtalo hlavú kdes to asi našel?A ešče tam ten popis a obr.1,2,3,.Toš sem se snažil hledat a našel sem věcí.Toš ešče jednú MOC DĚKUJU!!!
 
 
Datum: 02. října 2012 22:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Určitě to poznat, mám takhle "upravené" všechny bubnové jednoklíče u všech motorek.
 
 
Datum: 02. října 2012 12:56
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Díky za odpověď!Ešče bych dodal, že to obložení se nemusí odstranit úplně.Stačí ho obřúsit aby se nadotýkalo bubnu.Měl sem to na závodní motorce a bylo tam málo nýtú tak sem to enom obrúsil.Ale poznat je to!Jinak by nebyly dvouklíče!Toš tal!
 
 
Datum: 01. října 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Zkušenosti s tím nemám, chystám se to udělat na přední brzdě, ale ještě jsem se k tomu nedostal. Někdo říká že to je o dost lepší, někdo poznal rozdíl minimální, ale nikdy ne horší takže neni co ztratit. Prej chvíli trvá než si to sedne, takže ze začátku rozdíl moc poznat neni.
 
 
Datum: 01. října 2012 22:00
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ešče bych doplnil, že se kolo nemože otočit, protože opačně to má menší účinnost!Ale daly by se vyměnit čelisti mezi sebú.Ale enom esli to néni nerovnoměrně vychozený!
 
 
Datum: 01. října 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel14520    
já to zkoušel u zadní brzdy na 175/487. Horší to určitě neni, ale nějaký ukrutný zlepšení jsem nepocítil..
 
 
Datum: 01. října 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj typegTo sú věci!Jak možeš vědět co myslím?Ale je vidět, že si znalej.Přesně toto myslím.Dyž já ešče ten Net neumím plně využívat.Toš děkuju.Ten výkres je jasnej.A máš s tým aj zkušenosti?
 
 
Datum: 01. října 2012 21:13
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
 
 
Datum: 01. října 2012 20:49
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj mara250!Víš co je náběžná čelist?A úběžná taky?Dyž né já Ti to vysvětlím.A potom budem pokračovat!
 
 
Datum: 01. října 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel14326    
Čus Draci,chystám se na technickou a zajímalo by mě jestli musí být číslo motoru stejné s rámem a s číslem v techničáku já mám totiž stejné jenom čísla rámu s techničákem.Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2012 20:21
 
 
 
 
Jméno: mata123456789 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak díky moc :-)
 
 
Datum: 01. října 2012 20:21
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No musí to být stejné.Ale motor se bere jako náhradní díl přesto budou mít na technické keci.Takže být tebou zajdu na úřad nechám si za 50 kč vymazat číslo motoru z Techničáku a no stres :-)
 
 
Datum: 01. října 2012 20:06
 
 
 
 
Jméno: romanh ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím pánové, pořebuju poradit. Sehnal jsme prsíčka na 555ku, ale ani za boha je nemohu rozdělat na 3 díly. Panty drží nějaká tyčinka a já ju prostě nemohu vyndat. Nemáte někdo nějaký trik nebo tip? předem díky borci:-))) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: romanh ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se zobrazuje jen ta jedna fotka, zadna dalsí stranka ani nadpis:-//
 
 
Datum: 10. října 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No ešče se kukni: http://nd03.jxs.cz/906/726/9f3cac9c2a_58467153_o2.jpg .Je to o asi tři stránky dál.S nadpisem:"Pěkná fotka"Aj sem tam neco napsal!Toš tak.
 
 
Datum: 10. října 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!Toš su rád, že se Ti to povedlo!Nekdy nepomože nic enom násilí nebo ešče větší násilí.Toš ať Ti to jezdí a máš z teho radosť!
 
 
Datum: 10. října 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: romanh ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jej sorry myslel jsem na to. Tak nnéslo to rozdělat ani za boha tak jsem byl nucen použít násilí a panty roztahnout nasilím. Tyčinky jsme sehnal nové a panty vrátil do původní polohy a je to jak nové.
 
 
Datum: 07. října 2012 21:46
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Toš dej vědet jak to dopadlo néé?A už se to hýbe nebo je to pořád tvrdý?
 
 
Datum: 06. října 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!Nejlepší by bylo je ponořit do nejakýho řídkýho oleje.Konkor,WD aj brzdová kapalina se mě osvědčila, ale nekdo říká že drhne.No mě né.Taky PEGOMIN, KONTOX.Ty dva poslední sú na eletrický kontakty, ale mě se osvědčilo všechno co tady píšu.Ale za 5 minut to nepovolí!Esli to budeš potom stříkat nebo to nemá dobrej lak, tak to možeš aj opatrně poklepávat.Ale né do teho bušit abys to dobúchal!Esli se to rozhýbe a nebo se to už hýbe, tak bych opatrně zkusil pár desetin milimetú opilovat esli néni rozklepaná. Toš tak.
 
 
Datum: 01. října 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel1272    
Ahoj seso dokazal by si my sehnat jawa 550 ke stojanku takovy maly drzak ty mas jen velky dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2012 6:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha nevim o co gou,,dej odkaz na obrazek
 
 
Datum: 02. října 2012 6:34
 
 
 
 
Jméno: zeryk007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Víš co je výhoda Jawy 50 ? Že hodně dílů si můžeš na koleně v garáži, stačí jen trpělivost :-D taky sem si tam toho hodně udělal sám.
 
 
Datum: 01. října 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: janhaj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar seso, prosím tě, těsnící kroužky k pístkům do třmenu brzdy na třindu, budou ještě? kdy? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: janhaj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky.. aspoň, že ještě budou.. :-)
 
 
Datum: 02. října 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha draci to je tak,,jedinej kdo je jawa,,a ta kdyz uz nema tak je dlouha cekacka,,,a tak ja okamzite vyrazuji abych nekoho nedrzel kvuli krouzkach v klesti,,, vudou,,jen nevim kdy
 
 
Datum: 02. října 2012 6:34
 
 
 
 
Jméno: koudy01      IP: uživatel14519    
Pridavam se k dotazu. Taky je shanim. I ten tesnici krouzek mezi pulky trmenu. Diky
 
 
Datum: 01. října 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: Kwjety ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chci se zeptat, jak je možný, že když jsem nalisoval kliku do karterů, tak není vystředěná, ale na jedné straně je mezera od kliky ke klikové skříni cca 3mm a na druhé skoro nic. Klika mi nejde točit volně a tipuju, že toto bude příčina, Babetta 207... Díky za pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2012 13:38
 
 
 
 
Jméno: Kwjety ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi ju nechám přecentrovat, stejně na to mám celou zimu, tak není kam spěchat. Nevíte, kdo kliky dělá někde v Brně nebo okolí?
 
 
Datum: 04. října 2012 13:38
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlepší je originál sehnat kliku třeba i rozbitou a nechat přelisovat jen na ojnici CKR a je to klid já sem to dal do Mustafa na kliku a je to pohodička ta klika válí jak nová a ještě chci říct kdo sem napíše že dotoho mlatil kladivem je pěknej blbec protože na kliku se musí maximálně s palici a to jen ještě lehce klikovka musí po nahřátí do ložiska atd krásně zapadnout a volně se točit po smontování......
 
 
Datum: 04. října 2012 10:34
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná by nebylo marný kliku odnést někomu kdo dělá repas a nechat jí znovu vycentrovat
 
 
Datum: 03. října 2012 22:36
 
 
 
 
Jméno: Kwjety ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, klika je taiwanská, prostě jsem ztratil nervy, proto ty svěráky.
 
 
Datum: 03. října 2012 17:10
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JEště bych dodal že určitě do ničeho nemlátit a žádnej svěrák atd!! na babettě 207 to dělám tak, že do kliky našroubuji šteft (jedna strana M8 a druhá M6), dám do ložisek a pak přes trubku co se opírá o vnitřní kroužek ložiska natáhnu pomocí matky a podložky do ložisek, jinak ty nové kliky jsou do ložisek velmi špatně hlavně teda ty maďarské
 
 
Datum: 03. října 2012 11:02
 
 
 
 
Jméno: Kwjety ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Supr, díky, nějak to poladím a klika snad nebude házet.
 
 
Datum: 02. října 2012 14:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustang 23 -gratuluju.... chyba bude práve v instalaci,,, ja to robim vzdy tak, ze najprv zmerim sírku klikovej skrine, / u fichtla +/-32mm, potom sírku setrvacníkov, potom 32- sírka setrvacníkov výsledok delím s 2 a dostanes ze akú medzeru potrebujes mat aby klukovka bola v strede... potom si vyberiem takú hrubú mierku na ventily.. polozim na karter a nasadim klukovku, potom nasadim dalsí karter, cistá práca a klukovka je v strede,
 
 
Datum: 01. října 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel14518    
v instalaci chyba nebude , ja sem kliku dobouchal natvrdo zeleznym kladivem kov na kov a nerozhodil sem ji a na lepsim fichtlu sem nejel . Proste to premer a kdyz to nebudu soumerny tak to tomu kdo ti to prodl omlat o hlavu .
 
 
Datum: 01. října 2012 18:25
 
 
 
 
Jméno: Kwjety ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klika je nová, kupovaná zde, kartery taky nové, včetně ložisek. Abych se přiznal, tak jsem kliku dal do teplem roztaženýho ložiska tak z poloviny, víc to prostě nešlo a zbytek jsem dotáhl přes svěrák a svěrky, už su zoufalej, kdykoliv něco takovýho dělám, tak se to pokazí, nechápu, co dělám špatně. Neukamenujtě mě prosím.
 
 
Datum: 01. října 2012 16:20
 
 
 
 
Jméno: Martas      IP: uživatel14419    
Čuste, poslední dobou se mi zdá že je muj fichtl nějaký hlučnejší. Ve výfuku byla díra tak mi ji děda zasvařil. Od té doby to dělá ješte větší hluk, nevíte čím to může být ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2012 12:57
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
A neudělal děda místo zavaření díru ještě větší?
 
 
Datum: 02. října 2012 12:57
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
chci se zeptat proč mi nejede fichtl když mám odtrch nastaveny podle navodu ? nemůže to bejt indukční cívkou ? jaká tam má bejt 8v nebo 6v ? A to mi este pred 2 tejdnama jel parádně . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2012 22:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
to je jedno jestli je 8v nebo 6v nebo 12v odtrh zkus dát větší nebo menší
 
 
Datum: 01. listopadu 2012 22:31
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel14515    
Zdar draci jaká je spotřeba ČZ 125 476? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel14525    
Dle stylu jízdy a nastavení karbu 3-5,5 ... ty máš jen 125 tak počítej normes do 4 ....
 
 
Datum: 02. října 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: sykec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chlapy, neznáte někdo rozměr trysek v karbecu na jawu 125 dandy, diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2012 10:51
 
<  415  416  417  418  419  420  421  422  423  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 7:02:15 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu