Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, pokud dam na Jawu 555 karbec 2916HC, mela by jet rychlej nez s 2914HZ? Protoze jsem to zkusil a jelo to spis hur...to neni logicky, ne? Nebo by se muselo zvetsit i kolinko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 9:40
Jméno: standa
IP: uživatel7425
 predchozi majitel moji 550 tuhle upravu udelal......necekejte od toho zazraky......kdyz se roztočí po rovine,tak mozna jede 65 a to je vsechno i prubeh motoru skoro stejnej,jen bych rek trochu lepší kroutak odspoda...... mam tam valec z 555 s vyustenim saciho kanalu kruhový prumer 16mm,vyfuk s 2 trubičkama,a saci koleno rozpárané,rozsirene,vytrhana vnitrni vlozka a posvařené mosazí,karburator jikov 2916,jak je to otryskovany sem nikdy nekoukal,ale je tam vystruženej vyssi krouzek ze silonu pod šřoub trysky,ktery sam o sobe obohacuje smes......jinak spotreba asi stejná.....jezdi to furt a zadarmo......
Datum: 22. září 2009 9:40
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 hm...jenom jsem vymenil karbec..
Datum: 21. září 2009 20:07
 jestlize si tam dal jen karbec takovej a koleno si nechal puvodni plus to, ze jsi nezvetsil saci kanal tak je ti to uplne k nicemu akorat ti to bude delat bordel (jinak tohle chci taky udelat, ale nemam ten karbec na to  )
Datum: 21. září 2009 19:18
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no seridit jsem to musel, musel jsem dat bohatsi smes nez byla na 2914, protoze s 2916 jde do motoru vic vzduchu, tim padem jsem musel pridat benzin do smesi. Ale co by se dalo udelat aby mi to s tim 2916 zvetsilo vykon? protoze ta trojka mi fakt netahne...
Datum: 21. září 2009 17:27
 jo kolinko by si musel taky zvetsit a logicky to je nejni to jenom otom, ze tam lupnes vetsi karbec,a le musis ho i poradne odladit, pripadne upravit pro danej motor
Datum: 21. září 2009 17:04
|



|