 zdravim chtěl bych se zeptat jestli někdo neví jaká by měla být hladina v karburátoru? Mám problém že motoru trvá nějaký čas než se roztočí a řek bych že je to zahlcený že je tam moc benzínu. Pak když se dostane do otáček tak jede perfektně ale zase v zatáčce pustim plyn a když za něj zase vemu tak je tam felká prodleva. díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2007 22:29
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
Ahoj Dobešová, jak se máš, už dlouho jsem od tebe nic nečetl. V tomto případě nemáš pravdu.
Datum: 22. srpna 2007 22:29
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Světelná i zapalovací cívka je napájena z jednoho generátoru. Málo otáček,málo šťávy.
Datum: 22. srpna 2007 17:18
Jméno: Js
IP: uživatel340
Světla nemaj vliv na zapalování.
Datum: 22. srpna 2007 15:19
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Vyzkoušej ten samý způsob jízdy bez zapnutých světel.Zjistíš tak,jestli to není poklesem napětí ,při snížení otáček motoru.
Datum: 22. srpna 2007 15:06
V octu karburátor nevařte, ten ocet rozežírá tu slitinu ze který je karbec, vyžere dírky a ten karbec nepude seřídit!!!!
Datum: 22. srpna 2007 9:53
Jméno: jaaa
IP: uživatel1284
mno nic proti octu v salatu jo, ale rek bych, ze ocet maximalne podporuje oxidaci. ! a karbec bych v nem nekoupal
Datum: 21. srpna 2007 22:50
Jméno: kocour
IP: uživatel849
Dám ti postup. Otevřeš palivový kohout a necháš natéct benzín ( bez cupování).Potom odšroubuješ víčko plovákové komory.Stlačíš plovák až na dno ,třeba šroubovákem ahladina benzínu musí být zároven s vrškem plováku.Sešteluješ to ohýbáním plíšku na víčku.Tento problém jsem měl taky a musel jsem vyměnit karbec.Zkus ještě karbec vyvařit v octovém roztoku- poměr 1 ku 1 ( voda-ocet), pak to vyfoukej.
Datum: 21. srpna 2007 22:43
Jméno: jaaa
IP: uživatel1284
Datum: 21. srpna 2007 22:38
|



|