Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar hoši, hele je možný dát na S22 trysku z fika 72 :-o +přímé sání. Je to možná blbost, ale když už se dneska bavíme o tryskách, tak jsem zvědav co mi napíšete (ale něco smysluplného). Kámoš chce přetryskovat S22 a chce tam dát trysku 72. Tvrdím mu, že by mu na jehle 1. zářez nestačil.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 12:53
Jméno: standa
IP: uživatel8414
 tak to prrrrr zase.......mel sem v ruce tyhle jikovy o prumeru 14 a 15mm.......konkretne 12mm sem este nevidel.....kamos mel S22 a mel tam karbec 14mm,trysku 60.....u znamyho(je mu asi 60) co dela stadiony sem mel v ruce karbecy jak z 05 tak z S22 a opet jen 14 a 15mm ......prave tam sme se dohadovali jestli ten ci ten patri do stadiona ci do fichtla,kvuli jedny "renovaci" 05 pro veteran klub ...... takze ted v tom mam peknej guláš...... ale tak ono je to tak nejak jedno.....podstatou veci stejne bylo ze tryska 72 je kravina......
Datum: 06. ledna 2010 12:53
 Marku, jinak to, co píšeš o karburátorech není zcela správně. Pionýr typ 05 měl karburátor převzatý ze Stadionu S22 a měl průměr 15mm. Kdyžtak hoď někam fotku karburátoru, co tam máš.
Datum: 06. ledna 2010 8:18
 Tryskování bude záležet samozřejmě na sání, ale taky na výfuku. U S22 bude záležet jestli tam máš ten plastový kryt sání a nebo ne. Já mám S22 z roku 1962 a originál karburátor tam byl průměru 12mm a ten je i uvedený v příručce. Je to přesně tak, jak říká zdenekk. S23 má průměr 14mm. S původním karburátorem 12mm tam byla tryska tuším 52. Pak jsem tam dal průměr 15mm, který se prý dával na některé S23, a trysku převrtal na 55. S tryskou 60 mi to jelo špatně a s tryskou 68 už vůbec ne.
Ale viděl jsem taky Stadiona, který měl poslední výbrus a tedy obsah skoro 60ccm, a ten měl karburaci bez tlumiče sání a tryskování tam měl myslím 68. Dost možná měl i upravenou vložku výfuku. Maník na tomhle stroji mi v pohodě ujel. Prý mu to po rovince jede 70.
Datum: 06. ledna 2010 8:07
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pro zdeňka: S22 má už karbec co měli modely 05 do roku 1965 (difuzor 14mm) a od 1965 měli 05 karbec už vzhledem fichtlařskej, ale difuzor 15mm. Myslím, že takhle to je. Kámoš měl na S22 karbec z Báby 210 12 mm karbec a nešlo mu to do vysokých..... nebyl benzín  takže mají větší. je to napsané i v příručkách, lae nechci se hádat.
Datum: 05. ledna 2010 21:42
 pozor......S22 má difuzor pouze 12mm. 14mm má S23.
Datum: 05. ledna 2010 20:52
Jméno: Standa
IP: uživatel3192
 blbost......sani to nema zadny,je v podstate otevreny od vyroby,neni tam co otvirat....origo tryska je 60.....prumer karbecu 14mm.....co na tom chce pretryskovavat??? kazda vetsi tryska bude horsi a horsi......at da karbec z fichtla......
Datum: 05. ledna 2010 19:38
|



|