 Třeba vás něco napadne. Blbě mi startuje motorka. Prostě když je studená, pustím benzín, přeplavím, dlouho na tom cvičím(třeba 15krát), pak zapnu zapalování a nic se neděje. Pak chvilku cvičím se zaplým zapalováním, pak bez, pak zase se zapalování, pak to jednou konešně jakoby chytne a pak asi po pátém prošlápnutí to chytne a odjedu. Trysky čistý, svíčka perfektní barva, ale neumím ji popsat, můžu vyfotit. Je to 175, karbec z prasete. A k tomu mě na tom s°°°, že si při tom vždycky ukopu páku z tisícihranu a musím ji opět přitahovat. Moje představa je jako u mé 250, po roce stání v koutě jsem ji vytáhl, napojil baterku, třikrát prošlápl a pak už na první jela.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 22:49
 Teplé ihned, lehce schladlé na třetí. Blbě to startuje úplně studený i třeba když jedu dopoledne, tak mi to nedjde odpoledne. Předstih 4mm. Tak proto říkám, jestli to někdo ví, ale mám takovou vyrachtanou šupleru kde je umění poznat milimetry, natož desetiny, že. Já to spletl, já myslel desetinu, ne jeden mm v tom dotazu.
Datum: 30. července 2010 22:49
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 30. července 2010 21:34
 A ještě jsem zapomněl a jeden dotaz, pokud to někdo máte změřený, já na to nemám protředky a chuť sundavat hlavu. Když povolím stator na fíkovi, tak kolik s ním musím(po obvodu vnější kružnice statoru) otočit, abych posunul předstih o 1mm?
Datum: 30. července 2010 21:24
|



|