 Cau draci...jak mám co nejefektivneji vycistit kohout od fichtla?(nemam kompresor tak ten se muze vyloucit) delal jsem to uz 3x a porad to neni ono (na NORMAL tece benzin jen tak tak a na rezervu netece vubec) a nový se mi kupovat nechce.......a jeste se chci zeptat jak mam co nejlepe vycistit nádrž......minulý majitel ji k motorce přivařil a ja ji ted nemuzu sundat...jak ji mam vycistit? ale nemam zadny chemicky přípravky tak to musí jít nějak jinak....díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 13:10
 Hele, nevím jestli sis toho všiml, já jsem na to přišel až po roce, ten kohout je rozebírací víc jak vypadá. Normálně se sundá z nádrže, pak se povolí ta matička, co je za pouštěcí páčkou a vyndá gumička. Pak chytni ten kohout do svěráku za nápis jikov a otoč(doleva) s tou matkou, kterou byl přitaženej k nádrži. špínu doporučuji vyndavat tenkým šroubovákem, nebo si sežěň fakt malý vrut a utahuj do té díry, kudy teče rezerva, ta špína vyleze po tom závitu ven. Pak dorýpat šroubovákem a špejlí, nezlomit.
Datum: 31. července 2010 13:10
 ne to radsi ne  pak bych to asi nevratil zpátky
Datum: 31. července 2010 12:23
  A nebo ten svár nějak zlikvidovat
Datum: 31. července 2010 11:43
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 asi budu muset hrkat celou motorkou
Datum: 31. července 2010 11:38
 Na ten kohoutek si vem kus drátku, všechny díry důkladně proštourej, vždycky do toho foukej pusou, jak poznáš že to dostatečně fouká tak to smontuj dohromady..a nezapomen dát sítko na kohoutek....nádrž vyćistíš tak že si do ní nasypeš matky,šroubky vše co najdeš, naleješ si tam málo benzínu a budeš hodně dlouho hrkat...pak to vypláchuj vodou a nech vyschnout...ale nevím jak to uďěláš když máš nádrž přivařenou
Datum: 31. července 2010 11:35
|



|