 Chtěl bych se zeptat mám Jawu 05 zastudena když jedu a uberu plyn tak myto zdechá ale jinak jak se zahřeje tak jede v poho myslíte že bude potřeba jen seštelovat trysku volnoběhu? Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 17:07
 to je normální.studený motor potřebuje bohatší směs aby fungoval(sytič)jelikoš pincek nemá sytič ani jiné zařízení které by korigovalo složení směsi v závislosti na teplotě motoru,je karburátor nastaven na teplý motor takže múže mít nízké otáčky,díru atd když je to studené
Datum: 07. srpna 2010 17:07
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Ja myslel ze kdyz motka saje vzduch tak vylitava nesmyslne do otacek a robka bordel... toto mi pride spis ze je priskrceny, nekde pricpany, vejfuk, vzduchac apod
Datum: 07. srpna 2010 15:26
 Někde ti to saje faleš vzduch, nejčastěji to je : kolinko-karbec nebo hlava válec, podívej se jestli se ti nepovolila hlava
Datum: 07. srpna 2010 12:20
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Podle mě,ti někde motor podsává falešný vzduch...protože když sem za studena přidal plyn tak se to dusilo,ale když se motor zahřát tak se jako by ta dírka nebo něco zacpalo...a bylo to ok..  ,zkuse se kouknout na hlavu motoru a těsnění okolo karbece..
Datum: 07. srpna 2010 12:16
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 me zas u jednoho pionyra drzi volnobeh jen za tepla, pritom motor je 6000km po GO a slape nadherne. Nechapu jak ti to muze chcipat se studenym za jizdy mozna naka netesnost.
Datum: 07. srpna 2010 12:01
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele volnoběh se šteluje vždy z tepla.. takže když máš za tepla volnoběh OK a za studena moc malej tak to je divný protože za studena mám volnoběh vždy větší než za tepla.. pčkej si na názory druhých...
Datum: 07. srpna 2010 11:33
|



|