 Zdravim všechny mechaniky a draky.  Chci se vás zeptat Jestli je vubec normálni že moje JAWA 250/353 Kývačka 1960 žere cca 3,2 litru benzinu ve dvouch osobách na 32 km?A ani jsem motor nějak oxtra netočil jel jsem zhruba 85 km/h a ještě podotýkýám že ve dvouch!Pokud to takhle bude takhle žrat tak si tak říkám že to ani nemá cenu asi na tom jezdit.Kolik žere zhruba vám?Já jsem to zjistil tak že jsem si tam dal tachometr ze škodovky.
Díky za odpovědi a za jakékoliv rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 10:30
 Bouhžel neni na prodej sorráč a stejně je jen v depositu takže TP ani zatím nemá.....No takže jsem dal jehlu v karburátoru ještě níž aby měla menší bohatost směsi takže je na předposledním zářezu,ale asi se mi ucpal karburátor a i když jsem ji zaparkoval a vypnul benzin a nechal ji stát tak jsem měl malou kaluž pod mašinou je to možný že je to tím že je ten karbec ucpanej?A to už jsem měl ani seřizenej ten šroubek v karbecu na bohatost směsi zhruba na jeden a pul otočky zpět od uplnyho dotažení.
Datum: 30. srpna 2010 10:30
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 klidne ji odtebe koupim s TP
Datum: 29. srpna 2010 19:28
 plovák je "napíchnutý" na jehle, její vrchol musí mít tvar kužele (nikoli Ještědu), a musí dobře zavírat... pročisti ten jehlový ventil... to zabroušení špičky jehly bylo samozřejmě taky v plovákové komoře...
Datum: 29. srpna 2010 17:29
 Moment stando,bohatost směsi na jehle?Nebo seřizovací šroubek v karbecu?
Datum: 29. srpna 2010 17:01
Jméno: standa
IP: uživatel10304
 ulejvání karburátoru pres hrdlo sání značí jedině,že nezavira plovák,hladina je trvale vysoka,karbec se ulejva,smes zbytecne bohata,vykon nizkej a tudiz se to musi honit a moc to nejede....tomu pak rozumim....neserizenej karburator na 250 mi zpusoboval spotřebu 8 na 100 ....po seřízení jezdím do 4 litrů....serid karburátor,kup nový vzduchový filtr a bude to OK
Datum: 29. srpna 2010 16:54
 Zabrousit špičku jehli v šoupátku?A o kolik?...No moc mi toho ale nevyteklo hlidal jsem si to.....Nebo myslíte že mi to teklo za jízdy?Protože já hlídal jestli je to pod karburátoem suchy nebo ne.
Datum: 29. srpna 2010 15:09
 No, tak to nemá velkou spotřebu jako motor, ale teče ti to na zem. Zabrousit jehlu a vypínat benzín při stání....
Datum: 29. srpna 2010 14:58
 Bohatost směsi na karburátoru mám jen o pul otočky zpět takže zkoro tu největši.Se vzduchovim filtrem co?Stava se mi ze kdyz nevypnu benzin tak mi potom kape benzin tama kama nasava vzduch pod karburátor a přechlastá se!A když odeberu bohatost směsi tak to bude slabší?
Datum: 29. srpna 2010 14:22
 koukni na bohatost smesi, bzduchovej filtr, napnuti retezu, promaz retez, dofoukej kola a spotreba musi jit dolu. Puvodne mi moje 638 jezdila za 12l/100km a ted kdyz jedu hospodarne tak se mi povedlo zajet 100km za 3,5 litru
Datum: 29. srpna 2010 13:57
|



|