Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Nazdar draci mám takový problém a volnoběhem (Jawa 21) . Když nastartuju tak to má strašně vysoký otáčky , a ten šroubek na seřízení toho volnoběhu nějak nefunguje. Zajímavý je to že když malinko zatáhnu za plyn tak se otáčky sníží na minimum a když zatáhnu víc tak se zvyšují.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 12:05
 božeee  .. vyznívá to i v názvu STATOR=> stojí a neotáčí se... a ROTOR=> rotuje čili otáčí se...... inteligence některých lidí je zarážející
Datum: 31. srpna 2011 12:05
 Si chyběl na fyziku v 8. třídě?
Datum: 31. srpna 2011 8:39
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Stator je to co se tam otáčí ?
Datum: 30. srpna 2011 23:59
 pod zapalováním... sundáš stator, rotor a pod rotorem černý gumový kroužek který utěsnuje prostor mezi kartrem a hřídelí na klice... a jestli ti seřízení předstihu nic neříká tak si než sundáš starot označ zvájemnou polohu mezi statorem a kartrem abys druhy den nepsal ze to nechce chytnou a pritom jiskru hází a svíčka je mokrá...
Datum: 30. srpna 2011 23:57
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 A kde to gufero najdu prosím tě ? jak vypadá ?
Datum: 30. srpna 2011 23:30
 faleš to muže sát i kolem gufera pod zapalkem.
Datum: 30. srpna 2011 23:25
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 ok děkuji za odpověď , zkusím to šoupátko vyměnit.
Datum: 30. srpna 2011 21:24
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 vyměn šoupátko... stačí když ho máš trochu spilované dělá to podle mně šoupátko
Datum: 30. srpna 2011 20:56
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 To už sem zkoušel , vše sem dotáhl , takže chyba bude nejspíš v karburátoru. jinak airbox je origo a je dobře odškrcen , akorát mi tam chybí taková ta trubičko co má vést z toho airboxu ven a vyfukovat vzduch.
Datum: 30. srpna 2011 20:33
 zkuis to vsude jeste dotáhnout a uvidíš a máš tam origo vzduch filtr s airboxem
Datum: 30. srpna 2011 19:58
Jméno: tompos
IP: uživatel12245
 Nevím z kama by to ten falešný vzduch sálo. mezi válcem a kolínkem je těsnění a je to dobře utáhlé a mezi kolínkem a karburátorem taky. Je celkem možný že je chyba v karburátoru a nevím kde ji hledat.
Datum: 30. srpna 2011 17:51
 vysoké otášky nesaje ti to nekde faleš vzuduch? třeba mezi válcem a kolínekm karburátoru nebo spíš mezi kolínkem karburátoru a s karburátorem a podívej se na šoupátko oni při pouštění plynu naráží na ten šroub volnoběhu a za nákej čas se tak vymačká a muže zpusobovat to že ten volnoběh nejde nastavit
Datum: 30. srpna 2011 17:12
|



|