Jméno: jawa
IP: uživatel7996
 Čau draci chhhhcu se zeptat kamarád jezdí na fechtlovy na fritovací olej z benzínem co to muže udělat s motorem atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 18:01
Jméno: jawa
IP: uživatel7996
 jj pučoval mě to a jeto to dobře
Datum: 13. listopadu 2011 18:01
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 To musí bejt super když projede ulicí a jsou citit hranolky
Datum: 13. listopadu 2011 16:25
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Cezetaku, ty ses nehorazny vul... Zase tvoje dalsi plky a urazky ostatnich. Je rozdil to lit jako palivo do staryho dehtaka a misto oleje ve 2-taktnim motoru. Opravdu nevidim zadny duvod, proc tam lit neco, co tam nepatri.
Datum: 13. listopadu 2011 12:46
 a o čem myslíš že se bavíme ty moulo!!!!! nic to tomu neudělá... staré diesly na to normálně jezdí (leje ho do nádrže kdybys nepochopil!!!! )
Datum: 13. listopadu 2011 12:24
 jenom tak se zeptam...jakej přínos má tohle ředění benzínu fritolem?
Datum: 13. listopadu 2011 12:22
Jméno: jawa
IP: uživatel7996
 ja sem nemyslel mazání ale že na to jezdí naředi to benzin olej a fritovací olej ale smrdí to po hranolkách
Datum: 13. listopadu 2011 12:11
Datum: 13. listopadu 2011 11:03
 Oleje pro maloobjemové dvoudobé spalovací motory motocyklů, mopedů, skútrů, sekaček, pil mají své zatříděni do
výkonových specifikací API (USA) a JASO (Japonsko).
API TA/JASO FA - málo zatížené dvoudobé benzínové motory mopedů apod.
API TB/JASO FB - vysoce zatížené středněobjemové dvoudobé benzínové motory skútrů apod.
API TC/JASO FC - vysokovýkonné, zatížené, vysokootáčkové dvoudobé benzínové motory
Datum: 13. listopadu 2011 11:02
 JAWA_ceZetak ® - to celkom tak nieje, skús dat ten olej nie ako palivo ale normalne na miesto motorováho oleja... lebo tie motori majú mazanie inak riesené a s palivom to nemajú noč spoločné.. u 2T ako vieme maže palivová zmes..
Datum: 13. listopadu 2011 8:02
 všichni o tom kecají jak těm olejům rozuměj, alě vědí o tom velké kulové  řeči typu "M2T je zračka.. na to zadřeš" mám nejradši  .. apropos.. s fritovacím olejem nemáš šanci zadřít!! a kdo to říká je kokot! .. starší diesly s rotačkou a předkomůrkou na to v pohodě bez problémůl jezdí... byl človek který na fritovací olej dojel do chorvatska a zpět a bez problemu!
Datum: 13. listopadu 2011 0:49
 lanz: Jezdili na to...a měli něco lepšího?
Datum: 12. listopadu 2011 22:49
 Jezdíš na jiný M2T...není M2T jako M2T u náś máme API TA...a to je sr***...kouř hrozný, já si toho třeba všimám, karbonu habaděj, oproti motul 510 na kterej sem najel už nespočet kilometrů, M2T není olej.
Datum: 12. listopadu 2011 22:46
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 M2T na starý ČS dvoutakty jako je jawa,čz a manet naprosto stačí. Nevim co proti tomu furt máte. Na co asi jezdili dřív? M2t ani nebylo, jezdily na M6A a to je olej pro čtyřtaktní škodovky takže M2T je oproti tomu ještě luxusní olej. A nevim jakej mentál přišel na to že M2T je brusná pasta, to mě fakt domrdává.
Datum: 12. listopadu 2011 22:44
 M2T karbon? nic moc tak isto ako s polosyntetikou, kour? tiež nic moc nezaujíma ma to.. špatné vlastnosti mazání? rozhodne nie.. M2T super - špecifikácia API TC... podla skúsenosti lepší ako polosyntetika..
Datum: 12. listopadu 2011 21:59
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Co se ti na něm nelíbí klasika ne ?
Datum: 12. listopadu 2011 21:00
 jo to bych řek, zbiješ mě za to?
Datum: 12. listopadu 2011 20:58
 karbon,moc kouře, špatné vlastnosti mazání apod...ale tak lepši jak friťák
Datum: 12. listopadu 2011 20:58
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Něco proti M2T !?
Datum: 12. listopadu 2011 20:57
Datum: 12. listopadu 2011 20:51
 mezi friťákem a m2t nebude velkej rozdíl..obojí je brusná pasta
Datum: 12. listopadu 2011 20:51
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 Ja sem to skoušel a zadřel sem ho
Datum: 12. listopadu 2011 20:06
Jméno: jawa
IP: uživatel7996
 a zajak dlohou dobu ježdění?
Datum: 12. listopadu 2011 20:03
|



|