 čaute kluci jel sem na fichtlu 05tce do práce. Pak sem koupil svíčku protože sem jezdil na N19c tak sem koupil N15c nastartuju jako pokaždý na první šlápot jedu ale prostě nejede to co by měla. Není tam ten víkon jako dřív a když jedu do kopce tak si poškubává a nechce se jí. A na jedný rovince to pokaždý dám za 2 a jedu do takovího kopečka pokaždý to jelo a táhlo dobře ale teď se jí vůbec nechce musim tam za jedna a to je ještě něco.. a když se chci rozjet v kopci tak to je hrůza moc se jí nechce do otáček pak stojim na spojce a mám co dělat abych se rozjel. Pak jedu mám plnej plyn a nejede až po chvíli se střebá a zackukne párkrát a jede .. Vůbec nevím co s tím může být .. Nevíte někdo? Chci jet zas zejtra do práce ale s tímhle nevím no. Díky moc a přeji hodně kilometrů bez nehod
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2012 22:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo isolator mám doma taky
Datum: 17. dubna 2012 22:35
 a myslíte si teda že je to svíčkou když to dělá na tý nový n15c a na tý starý co sem měl na přejetí n19c to dělalo taky?
Datum: 17. dubna 2012 21:19
 no vidíš taky sem měl 05tu a zapoměl sjem že tma je hladina pevně daná přesto bych se podíval na další věci jak jsme psal níže
Datum: 17. dubna 2012 19:59
Jméno: Petr
IP: uživatel13400
 Protože z toho dotazu to tak vyznívá , že až po změně svíčky ti to začalo blbnout.
Datum: 17. dubna 2012 19:55
 A proč si myslíte že je to tou svíčkou? vždyť mám novou.. A nemyslim si že by to bylo svíčkou zrovna..
Datum: 17. dubna 2012 19:50
 Mě se na pitu na čínskej svíčce protáčí ten porcelán co kouká ven z hlavy.  Jede dobře ale povolování je horší.  Musím pořád klíčem..
Datum: 17. dubna 2012 19:49
Jméno: libor1
IP: uživatel13037
 já měl problém se svíčkou jen jednou, ale asi to byl zřejmě vadnej kus, ale jinak svíčky vždy vydržely, kamarád měl pískovačku s jemnym pískem a já měl doma nějaký PALky ještě po tátovy tak sem je opískoval a byly jak nový i izolátor byl bílý a šlapou do teď, prej se dřív svíčky čistily pískováním, a ještě jedna kuriozita - když sme s kamarádem začínaly na pionýrech tak jednou kámoš našel na dvoře v hlíně zahrabanou svíčku, byl orezlá, zašlá-bůhví jak tam byla dlouho- byl to starej německej Isolator M14 175,má i trochu prasklej porcelán ale s hrdostí musim říct že šlape do teď a fichtl s nim jede jak divej, a moc se nehřeje a to je ta svíčka stará dobře asi 30 let  takže asi takhle no  )
Datum: 17. dubna 2012 19:37
 Jezdím brisky aj palky a rozdíl s tím že palky vydržej o něco víc .. a svíčky se daj zachránit očištěním elektrody a toho sloupku vevnitř komplet, lehké ošmirglování toho vrchního závitu a hraní si s odtrhem, zachránil jsem tak pár svíček ...
Datum: 17. dubna 2012 19:14
 A nevíte proč nemá takovej výkon jako měla?
Datum: 17. dubna 2012 19:13
 Teď jezdím taky na brisku a zatím přez 500km v pohodě.
Datum: 17. dubna 2012 18:50
Datum: 17. dubna 2012 18:40
 Hergot co vy s těma Briskama děláte? Mě vydrží bez problému 10000km...
Datum: 17. dubna 2012 17:33
 Normálně černě opálená. Ale hladinu polováku já nešteluju jelikož mám pionýra 05tku a tam se nešteluje.
Datum: 17. dubna 2012 16:39
 brisky už nesjou to co byl respektivě PAL ale já mám najeto na brisk n 15C cca 400KM a furt pohoda podíval bych se na základní věci:seštelování předsihu ,filtr aby byl čistý ,spojka dobře seštelována,hladina v karburátoru seštelována jo když jsme u te hladiny licovalo my to s plovákem když byl ponořen ale uchcával ose mi to nevým jestl ito bude přesně tvuj případ ale dal sjem juhlu na 1 zářez a pohoda .Tím chci říct že jehla nemusí být vždy na 2 zářezu tak jak je v manualu psáno.Jo a jakou má barvu ta svíčka na kterou si ted jezdil.
Datum: 17. dubna 2012 16:34
 ale na tu N19c to taky takhle blblo neni to to pravý ořechoví
Datum: 17. dubna 2012 15:27
 Takže myslíš, že ta svíčka je v čudu? Já na ní ujel ani ne kilometr.. To je hloupost ne?
Datum: 17. dubna 2012 15:21
 dnešní brisk už stojí za hovno mě vydržela N15C asi 50km kamarádovi 30km
Datum: 17. dubna 2012 15:15
|



|