 Ahoj, mám problém s nastavením karburátoru, podle svíčky mám pořád chudou směs. Jehlu mám nejvýš co to jde, kvůli záběhu. Zkoušel jsem laborovat s airboxem, ale nikam to nevede, když trochu přidusím vzduch tak to v nízkých otáčkách škube, ale vy vysokých to jede dobře. Po kolika km se projeví změna barvy svíčky? Ještě dodám, karburátor 2920 SK, válec upravený 2K...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2012 11:42
 Větší hlavní trysku jsem zkoušel, začal jsem 115, na kterou to vůbec nejelo, dusilo se to a vynechávalo, potom 110 v podstatě to samé, nechtělo to jet až zase zpátky na 105 na kterou to jede dobře. Jinak i když zastavím normálně, takže to může ovlivnit bohatší směsí při volnoběhu, tak by ta svíčka mohla být tmavší, ale je pořád moc bílá. Na plný plyn 3km v záběhu při chudé směsi radši ne... Poradí ještě někdo něco?
Datum: 22. dubna 2012 11:42
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 jak psal bakoun 3 km nemusíš stačí tak 1km ale zapomnel dodat ze musiš vypnout motor vypnout plyn a spojku dát aby se to neovlivnilo jo barvu svíčky ti ovlivni olej. ja mam na motroce svíčku porad bilou a to mam normalni smes
Datum: 21. dubna 2012 20:52
 v záběhu 3km naplno? nooo to jsem docela zvědavý na výsledek
Datum: 21. dubna 2012 12:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Větší hlavní trysku... Vem to někde na rovinku naplno tak 3km, okamžitě chcípnout, aby ti to neovlinila bohatší volnoběžná směs, a koukni na svíčku.
Datum: 20. dubna 2012 22:36
|



|