Jméno: Joan
IP: uživatel12600
 Cuzz draci, mám pionýra 21 původní zapalování. Při studeným startu nastrtuju na 2 nakopnutí. Ale když je trochu zahřátej tak se sice dá rostlačit a nastartuje, ale hned zase chce chcípnout když ho nedržím pod plynem. Za jízdy je to v pohodě. Jen nedrží volnoběh. Po 20 minutové jízdě ten volnoběh drží zase v pohodě. děkuju za nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2012 11:50
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 Blbost. kdybys měl vysokou hladinu tk se ti přelavuje karburátor... mrkni na polohu jehly a pořádně vyčisti karbec a co ta máš za svýčku ? popŕ dej novou
Datum: 02. července 2012 11:50
 Vysoká hladina v plavákovej komore. Hltí sa ti, zníž hladinu. Motor za tepla má nižšiu spotrebu. Preto sa motor má ladiť zohriaty na pracovnú teplotu! To platí hlavne o voľnobehu. Keď ti nechce štartovať za tepla, nakloň ho na ľavú stranu a nakopuj ho ľavou nohou. Zmes sa ochudí a naštartuje! Zdar
Datum: 01. července 2012 21:32
|



|