
Ahoj, fichtl se mi dusil když se ohřál a jel chvíli na plnej, myslel sem že to někde saje falešnej vzduch, ale karbec je utěsněnej, otáčky na volnoběh nelítaj a pod válcem vrstva vazelíny, předstih spíš menší než větší aby to táhlo od spoda (nijak to neměřím, prostě otáčím zápalkem a hledám polohu v jaký to jede nejlíp) vejfuk sem čistil ale možná sem to neudělal tak důkladně, každopádně pomohla tříbodová svíčka z Golfa, dal sem tam podložky takže je teď vysunutý jiskřiště jako u N15YC, můj dotaz je, jestli nepodpálím píst? Není u toho třeba větší riziko než u N15YC ? Vím že i u těch to hrozí.Bude kdyžtak stačit, když tam dám ještě podložku abych to ještě o kousek zasunul? Je mi jasný, že to tou další podložkou trochu umrtvím, ze zkušenosti vím, že s vysunutym jiskřištěm to jede líp (lepší kompresní poměr ??), ale hlavní je pro mne životnost, dneska s tím chci jet na chalupu, nerad bych někde zůstal. Jinak s tou tříbodovou svíčkou to jede pěkně bez vynechávání a nedusí se
odpovědět