Jméno: martin
IP: uživatel15032
Posl.aktualizace: 06. února 2013 9:44
Jméno: martin
IP: uživatel15032
 ok díky chlapy
Datum: 06. února 2013 9:44
Jméno: pepa
IP: uživatel14678
 u těch kulatých se mi parkrat stalo že tekly ve spoji toho pruhledneho tělesa a bíle čepičky...hranatej je v pohodě..nádrž musý být jak takž čistá jinak se stejně ucpe kohout a nedotíká benzín..a filtr je až za kohoutem...vhodne je taky udělat hadičku do zatačky ve který se bordel drží....
Datum: 06. února 2013 9:07
 používám ten první "hranatý" typ. Je to v pohodě a jsem klidnější, že do karbecu nepřijede nějaký bordel. Musíš ho mít ale vodorovně namontovaný. Tak aby bylo sítko vodorovně.
Datum: 05. února 2013 21:11
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jelikož jezdím na odpady které sleju po umytí motoru atd tak jsem vždy používal ten papírový filtr
Datum: 04. února 2013 16:32
 filtr mám, ale je to ta velká kráva, jinak kdybych kupoval filtr tak si koupim uz menci ale uz mam cistou nadrz takze jenom sítko na kohou, a hadičku bez filtru bude nejlepsši volba
Datum: 04. února 2013 16:26
Datum: 04. února 2013 16:07
 taky mám nádrž čistou a pri jistotu mám na hadičce smyčku.. lepší než nějaký filtr
Datum: 04. února 2013 15:38
 presne jako kolecko ten prvni cistic sem mel a kdyz se mi z niceho nic urvala ta jedna trubička chytl sem rapla  radsi cista nadrz
Datum: 04. února 2013 14:02
 U těch filtrů je to asi jedno, osobně žádný filtr nepoužívám, protože mam čistou nádrž...a ty šrouby cos sem dal jsou M6, nikoli M8...
Datum: 04. února 2013 13:14
Jméno: martin
IP: uživatel15032
Datum: 04. února 2013 12:40
|



|