Jméno: voytex
IP: uživatel256
2Wiku: To je sice mozny, ale ja to chci stejne zkusit, treba pak jen potvrdim tva slova.
Datum: 11. listopadu 2006 16:47
ser nato!!!!!!!!!!!! ja mam doma na pohled šrot ale jezdí jak steklej je to fík moc se stim neser!!!!!!!
Datum: 11. listopadu 2006 14:52
nechci ti do toho nějak kecat,ale několik lidí mi říkalo že to zapalování jim nijak nepomohlo že to jezdilo stejně.
Datum: 11. listopadu 2006 14:25
Kluci, diky moc za rady ! Uklidnili jste mne, ted to necham byt, ventil udelam az po tyristorovym zapalovani, na ktere snad dojde o vanocich.
Datum: 10. listopadu 2006 23:00
Datum: 10. listopadu 2006 10:27
Jde to omezit tim že dáš mezi kolénko a válec jednosměrnej ventil kterej by sis musel udělat. Na nějakých stránkách je popsaná výroba.
Datum: 10. listopadu 2006 6:48
Je to úplně normální že to plive, když se podiváš jak pracuje dvoutaktní motor bez klapky v sání tak ti to bude jadný, taky se dostane část čerstvý směsi do vejfuku a mnoho dalších jevů charakteristických pro dvoutakt
Datum: 09. listopadu 2006 20:45
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
je to úplně normální.Fichtl prostě trošku plive benzín ven no.Já tam neměl tu manžetu a ten plech byl ze vnitř celej od benálu.
Datum: 09. listopadu 2006 18:02
Ja mam manzetu tiez od benzinu.
Datum: 09. listopadu 2006 17:10