 taky bych se rád zeptal co mosquita-.natural95 čistej bez oleja nebo speci s olejem
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2008 11:27
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
To Jura. Sory za nadsázku, ale nemohl jsem jinak :o), ze života vím že nic není tak horké jak se to předkládá, takže po přečtení tvého příspěvku jsem měl pocit že bez kvalitní technologický výzbroje nemá smysl ani s pionýrem, nebo třebas i mosquitem jezdit ven z garáže :o). Tak se nezlob..
Datum: 20. června 2008 11:27
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
A jak se tedy pozná svíčka které jsou pro čtyřtaktní a které pro dvoutaktní motor. To je na ní nějak napsané? A můžeš mi Juro říct jak to výrobce dělá s elektrodama že se u dvoutaktů nezapečou karbidem, to používají asi nějaké speciální technologie, že ano? :o)))) A ty sedýlka ventilů, to je ten karbit takovej pevnej prevít že si ho ventil neotluče? :o)))) Já se setkal s tak vylítanejma ventilama že podél vodítek prosakoval olej a i přes kroužky to bralo oleje víc než přimíchávám do benzínu a nikdy jsem se nesetkal s podpálenejma ventilama, natož zasviněnejma sedlama :o). Také jsem viděl spousty motorů starých Jawek, které nejezdily na nic jiného než na M2T a do generálky najezdili často okolo 60tisíc a víc... tak to ti teďka s ,,polosyntetikou,, vydrží desetkrát dýl, když jak píšeš se ti to 10x vrátí na generálkách? :o)))) Já jezdím na modrý Paramo Rapid TSF (jestli se nemýlím v názvu), míchám 1:40 a nemůžu říct že by to ,,téměř,, nekouřilo... do kopce za dvě to je pěknej čmoud.. tak to ten tvůj mogul budu muset vyzkoušet Juro, když je to takový super olej narozdíl od M2T který se zřejmě podle toho jak se o něm běžně píše, musí vyrábět rovnou z písku :o))))) No a ty aditiva... máš pravdu Juro, já si tedy hloupě myslel že aditiva jsou běžnou součástí benzínu, ale když to píšeš ty tak tam asi nebudou.. hned si je jdu koupit, hlavně tedy nevím k čemu mi budou, když nemám v motoru ventily... no ale co naplat, když to říká Jura! :o)))))))
Datum: 20. června 2008 11:21
Do Mosquita do benzínu olej vždycky, myslím že ani jeden nemá oilmaster. Já osobně spíš než lít šmejd olej jako je třeba M2T 1:25 doporučuju připlatit za kvalitnější Mogul TS nebo TSF, resp. jiný kvalitnější - motorka potom skoro nekouří a maže se mnohem líp i když se bude míchat třeba jen 1:40 - 1:50. M2T už nikdy, fakt se to nevyplatí, to co ušetříš na oleji potom 10x zaplatíš za generálku motoru.
K lití oleje do čtyřtaktu - to je nesmysl, akorát se zapečou a podpálí sedla ventilů a zaserou svíčky které nejsou u čtyřtaktu dělané na přítomnost oleje v benzínu. Pokud chcete motoru udělat dobře, doporučuju hlavně do nových motorů lít kvalitní syntetické oleje nejlíp s esterovou syntézou, fakt se to vyplatí, my v klubu třeba používáme plnou syntetiku Motul a naprostá spokojenost, dokonce se ve srovnání s jinými oleji se sníží otáčky na volnoběh díky extrémní maznosti těchto olejů. A do starších motorů nezapomenout na aditiva, jinak hrozí podpálení ventil ventilů a sedel které nejsou dělané na čistý natural.
Datum: 20. června 2008 10:36
Jméno: standa
IP: uživatel3247
MARA: Mas pravdu. Ale kdysi v letech kdy jezdili stare SV a OHV motorky tak se opravdu trochu oleje na zabeh pridavalo. Co vim tak mosqito je 2T a mazat by ho mel minimalne 1:50 pokud to nema oilmaster.
Datum: 19. června 2008 23:46
Jméno: mara
IP: uživatel426
tak jako pri zajizdeni 4-taktu tj asi tak do 1000km se motor nesmi honit na plno po 600km se meni motorovej olej = lejt do benzinu olej i v malem mnozstvi je kokotina zanasi se ventily, vyfukovy kanal, vejfuk (vlastni zkusenost V-maxoj netesnili pistni krouzky a zral olej mrte se to zanaselo a ze to nebyli mali usazeniny)
navíc se 4-takt perfektne maze sam od klikovky
Datum: 19. června 2008 22:23
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Je to trochu mimo dotaz, ale osobně leju olej i do čytřtaktu, tedy ze začátku pokud je nový v záběhu a nemá katalizátor. To se v nešní době týká hlavně 4T motorů na bázi licence či čínské nelicence motorů Honda Monkey, čehož jsou plné číny, indie a taky se používá u maloobjemových současných Jawek.. Pomůže to zabránit zadření při necitelném zajíždění, což je důležité pokud se třeba kroska, či dětský minibike svěří malému dítěti. Samozřejmě olej s mírou takže tak nejvýš 1:50 aby se nezasvinil moc výfuk :o)
Datum: 19. června 2008 20:57
Pokud je to dvoutakt tak bych tam čistej benzín bez oleje nelil. Leda že by to samo mazalo. Jinak spíš bych bral ten Natural a to z důvodu většího oktanové čísla. Mně osobně motorka jede líp na ten Natural. Na speciál je takový líny a netahneto. Jo a navíc když tam dám speciál tak to hrozně hulí.
Datum: 19. června 2008 20:44
|



|