slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
zdar draci!, jiz drive jsem tu psal jake mam problemy s vynechavanim motoru pri vysokych, (na pionyru 223.100 mustang) zkousel sem vse co by mohlo byt pricinou tzn kladivko, kondik, zapal civku, indukcni civku, prosel sem el. instalaci, vyskousel jsem 4 jine karburatory a porad to same ale! bez filtru jede jako drak, teda bez te cerne hadice co vede do filtru, kdyz jsem napojil filtr primo na karbec jako to je od typu 05 az po 221.100 (vyjma mustafy) tak jel taky skvele (jako bez filtru) ale hnez po zpetnem propojeni hadicí prestane poradne jet (jako ze ma maly vykon, pri pridani plneho plynu kokta, zdecha... no proste ma bohatou smes) nejdriv sem si myslel ze to dela to ze jak pridam plym zvetsi se podtlak a tim se hadice splaskne ale vubec to neni pravda zkosel jsem aj to ze jsem hadici odpojil jen od filtru tak ze byla pridelana jen ke karburatouru a vysledek porat stejny - dusi se (po pridani od pul plynu nahoru) taky jsem zkousel na karbec pripevnit metrovou hadici a to byla uplna hruza takze z toho jsem usoudil ze ten motor nema rad hadice nebo spis dlohe vedeni do filtru, ma nekdo podobne problemy??? dovede mi s tim nekdo poradit??? predem dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2009 17:16
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
nevim jestli je to ke me ale guferama to neni, protoze kazdy motor co koupim tak 1 co udelam je ze jej rozeberu a prekontroluju popr. povymenuju dily (po dlouholetych skusenostech s nespolehlivosti kterou nutne potrebuju protoze za tyden najezdim pres 300km) a gufera vymenuju vzdy gufera jsou tam presne 9 dni takze to jima urcite neni (jsou 2 britove a pred nasazenim sem je dostatecne namazal) motor samozrejme nepulim protoze pokud vylozene neni zrejma zavada tak je to zbytecne
 
 
Datum: 11. května 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: UMS      IP: uživatel5685    
Ma úpopcit ze mate problem s guferama jak se zahrajou a zmeknou tak to zacne podsavat nebo nakopak podfukovat jinak nevim co tohle jeste muze delat
 
 
Datum: 11. května 2009 16:48
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
ja mam podobnej problem..taky ve vysokejch skyta..vsechno sme poladili a 1 kolecko jel jako drak (zhruba 200 m) no otacim se a uz pri rozjezdu to na druhym kolecku zacalo chcipat.. :-( cim to je ? jinak to cely popisu jeste v pokecu..
 
 
Datum: 11. května 2009 14:14
 
 
 
 
Jméno: Dalibor      IP: uživatel1886    
Měl sem stejný problem, Mustav ve vysokejch nechtěl jet a dusil se, moje řešení bylo takové že jsem si našel kousek umělohmotné trubky, asi tak 8cm která měla stejný průměr jako hrdlo karburátoru, pak sem na ni nasadil obyčejnej papírovej filtr, který se běžně používá na mustafech a z druhý strnany toho filtru jsem přilepil víčko od byrvy ve spreji, krásně tam to víčko pasovalo. Od té doby mi mustang ve vysokejch ani neškytnul :-).
 
 
Datum: 11. května 2009 10:52
 
 
 
 
Jméno: _buben      IP: uživatel770    
zkus udelat diru zhruba asi tak na sroubovak, mozna o neco vetsi, do filtrboxu.
 
 
Datum: 10. května 2009 23:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6047    
tak to cely vyhod a kup si otevrenej filtr za par stovek....nebo si ho udelej z drateny klece a molitanu......tohle je paradox nekterejch mustangů......nebo by to cely mohla vyresit tryska z 05....ma prumer 65..... kamaradovi se delo neco podobnyho na stary 21.....on je sice uz tricatnik,ale obcas se rad skouří a pak jezdi na fiku po lesech a cistil takle trysku nuzkama na nehty,nejak se u toho zaseknul a ono to pak bylo moc bohatý:-D:-D tohle je obdobenj pripad.......akorat ze tobe skrti vzduch ta hadice......ja bych ji vyhodil......a vyresil jinej filtr.....
 
 
Datum: 10. května 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: kocvin      E-mail:      IP: uživatel6033    
některé výbrusy jako např : 2. 3. atd. potřebují více vzduchu který se tam ořes originální filtr nedostane. Radím ti vem mamě punčochu navlec místo filtru a pojede to jak černá ruka. Zdar!!!
 
 
Datum: 10. května 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba máš chudou směs skus nastavit karburátor. A nebo tam nedávej tu hadici a nekde na netu byl návod na přímé sání tak to skus udělat
 
 
Datum: 10. května 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
vzdyt rikam ze s filtrem samotnym to jede dobre a s hadici "samotnou" blbe, staci tam namontovat jen tu hadici a uz to jede blbe ale kdyz tam dam samotny filtr tak jede skvele a navic filtr je tam tyden new takze to tim 100% neni je to tim ze to nechce jet s jakoukoliv hadici i bez filtruakorad nevim co s tym tak se ptam
 
 
Datum: 10. května 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Zasranej vzduchac...
 
 
Datum: 10. května 2009 21:40
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 4:52:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu