 Zdravim... mensi problem ohledne serizeni karburatoru... loni mi mustang jezdil jak vitr , 75 nebyl problem, pak jsem ale musel menit kartery a od te doby to neni ono, na karburator ktery jsem tam mel to absolutne nejede, na dalsi karburatory co tu mam to jede tak ruzne , ale nejlip to jede s jednim ktery jsem vymenil s kamosem za jiny protoze jemu to na nej nejelo (jen s 60 trysko ua tu jsme mu nebyl ochoten poskytnout) ... jenze je hrozne bohata smes, svicka po jizde je hodne tmave cervena (driv jsem mival nadherne cihlovou) , pri volnobehu se po cca peti minutach zanese tak ze ji musim vycistit. Ted o vikendu jsem jel Tour de Soda, tak pred tim jsem to doladoval a jak jsou na airboxu ty diry zaslepene gumami.. tak jsme jednu otevrel.. pak jsme se projizdel a zdalo se mi to furt stejny tak jsme se na to vykaslal. kdyz jsme pak dorazil na misto zavodu svicka uplne bila , ale nevenoval jsme tomu pozornost, coz byla chyba jak se pozdeji ukazalo. pri zavode jsem se drzelo, ale hned v prvnim kopci kde jsem za to vic zabral jsem pridrel - (bila svicka = chuda smes a k tomu jen 1:40 oleje) ale dojel jsem  (pro info jsme byl ten cervenej mustang co dojel jako posledni, pro ty kdo tam byl). po zavode svicka taky uplne bila. pak druhy den jsem se byl projet asi 30 km , a po vyjizdce svete div se, svicka cerna jako driv... pak jsme to rozdelal a pridreni ve valci jsem vylestil , pak jsme zjsitil ze jsem to pridrel jeste na pistnim cepu, kteremu taky povolilo futro (byl na trech mistech uplne cernej). dal jsem tedy novy. ale potreboval bych poradit co s tim karburatorem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 21:00
 no gdyz si vezmes ze jehla meni docela zasadne bohatost smesi tak bych to videl v ni...dokonce sem i slysel ze podomacku se jehly brousily pac pri jinejch otackach potrebujes jinak bohatou smes a gdyz se to prepisklo tak to jelo blbe, cili i tam staci malo (newim jak moc velky je treba markartni rozdil mezi 4 a 3 zarezovou jehlou ale diky jednomu zarezu se to lip ladi) cili bych rekl ze by nebylo do veci to zkusit s tou minulou jestli to bude delat to samy a pokud zase bude blbnout tak jit se podivat na jine veci...este to muze prisavat fales mezi kolinkem a taky pod valcem a to dycky jak se to ohreje jak se roztahnou diry prisava to...takze i tam se to meni po case...
Datum: 28. května 2009 21:00
 Tesnim motorovym silikonem a jsme pri tom fakt peclivej, takze tam bych problem nevidel. o te jehle vim ze se tohle stava a jeste jsem na to nekoukal , ale je pravda, ze pri tom co jsem menil kartery , jsem daval i jinou jehlu (tenkrat jsem si hral jeste s motorem na motokare tak putovala tam.) . i kdyz nevim, jestli by jen jehla mohla zpusobit to, aby to na karburator na ktery to driv jelo nadherne nejelo vubec (nedrzelo volnobeh a neslo vytocit). i kdyz jedna jehla co tu mam ve zbirce je odost kratsi , asi teda ustipla, ale asi tam byla, protoze pamatuju, ze se mi stavalo ze kdyz jsem dal plnej tak mi vybehla z te dirky kam patri.
Datum: 28. května 2009 20:16
 taky bych mel jednu - stava se ze povoli takovej ten plisek co drzi jehlu v zarezech a ta pak si lita jak se, obcas tam vazne a pak je zas moc nahore, no strucne receno meni bohatost jak se ji zlibi, obcas to udela nejaky ten fik a proto jede tak nevyrovnane, uz sem se s tim setkal tak to zkus ocihnout...jinak mazej vic, dyt 1:40 je bud pro ostudu, risk nebo pro zadreni, stejne se zavodni stroje musi vic mazat aby jely
Datum: 28. května 2009 20:08
Jméno: standa
IP: uživatel6236
 hele je to cel nejaky divny,ale mel bych takovou teorii. Pokud jsi dal mezi pulky motoru pouze tesneni potrene olejem,tak je mozny,ze s rostouci teplotou zacina prisávat...kvuli tomu se na zavody delá podkova do kliky. Drive mi taky na to trpel motor,kterej byl takle utesnenej od vyroby. Proto pouzivam na tesneni hermetik a nebo sem zacal pouzivat motorovy silikon. Pokud je teorie nespravna,tak to mas nejaky divný no
Datum: 28. května 2009 19:55
|



|