 Zdarec,nevíte jestli mi pojede 516 na natural 95?Já tam zatim lil jenom 100oktanů!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 23:43
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Obecně platí, že benzín 95-96 okt. se používá pro kompresní poměry max. 10,5:1. Nad tuto hranici už je vhodné použít benzín s okt. číslem 98 a více.
Datum: 25. června 2009 23:43
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Obecně platí, že benzín 95-96 okt. se používá pro kompresní poměry max. 10,5:1. Nad tuto hranici už je vhodné použít benzín s okt. číslem 98 a více.
Datum: 25. června 2009 23:41
Jméno: standa
IP: uživatel6496
 ale ted sem koukal do příručky a kompresni pomer to ma 14:1 coz je dost,takze bych zustal radeji u stooktanu
Datum: 25. června 2009 22:57
 No to je jasný že nebude mít menší,ale já nevěděl že i ta 250na to jezdí!Jinak díky za odpovědi!
Datum: 25. června 2009 21:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 myslíš, že vostrej motokros 250 má snad kompresy menší?  .... jinak at to lítá!
Datum: 25. června 2009 20:38
Jméno: standa
IP: uživatel6496
 urcite si nemyslim ze to ma az tak velkej kompresni pomer aby to na natural 95 klepalo  ale na stooktan to urcite jede líp......jezdily sme na 513 ktera ma snad este vetsi kompresni pomer a taky sme do toho lily 95 natural.....
Datum: 25. června 2009 17:32
 lk už sem to tu psla  rotože to má velkou kompres a ta potřebuje větší okatnový číslo! Ale když to Martinovi jezdilo normálně,tak je to dobrý!
Datum: 25. června 2009 17:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 proč by to nemělo jet?  ....nevidim problem
Datum: 25. června 2009 17:17
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Muj otec jezdil s 516 normalně na 95 a jelo to dobře.
Datum: 25. června 2009 15:21
 Protože to má velkou kompres a ta potřebuje větší okatnový číslo!
Datum: 25. června 2009 15:18
 Protože to má velkou kompres a ta potřebuje větší okatnový číslo!
Datum: 25. června 2009 15:18
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Proč by to nejelo? To pojede uplně stejně
Datum: 25. června 2009 15:15
|



|