slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Jumbok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den Dámy a Pánové.Někde na netu jsem viděl, že někteří majitelé stadionů maj karburator z pionyra a nemůžou si to vynachvalit.Tedy rozhodl jsem si koupit také karburátor na pionýra a ejhle nepasuje.Potřebuji radu, jakým způsobem tento karburátor připevnit k válci stadiona, tak aby tam pasoval a fungoval. Mnohokráte díky. Je mi jasné, že se tam bude muset dát nějaká podložka. Já bych potřeboval poradit jaká, jestli s tím má někdo zkušenost.Ať nemusím laborovat.Podrobný návod by nebyl k zahození. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2009 17:33
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel4104    
Zdar chlapy.mam problem.Mel jsem fichtla na fichtl cupu a od te doby mi nejde plyn.Kdyz chci pridat plyn tak se mi sekne kdyz trochyu pridam a nejde mi to.Myslel jsem ze kdyz koupim novy lanko tak to pomuze.Ale nepomohlo a problem trva doted.Vubec nevim co s tim.Jehlu v karburatoru sem kontroloval a je tam spravne dana.Myslite ze pomuze rychlopal nebo co pomuze?Prosim poradte.Dik s Pozdravem Jelda
 
 
Datum: 09. listopadu 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5878    
ahoj jestli máš dotaz na veteranforu tak jsem to vyfotil mám tam karbec z pincka i z 555
 
 
Datum: 19. července 2009 7:06
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahááá a já si pořád říkal jak to dělaj. To mě zaráží že mám karburátor opravdu jako z fichtla, ale dole ten šroub nemá. Je možný že by to fakt bylo třeba z S23...a jawu 550/555? - když to napíšu jednoduše, tak je to asi stejný jako S22 (vnitřní průměr to má asi jako fichtl) ale s kulatou plovákovou komorou bez jehly. Nevim jestli se ta jehla musí přidělat, nebo jestli je to opravdu nějakej mezityp. Jestli se nepletu tak na jawa-50.cz se psalo, že karburátory jako u S23 se používaly na jawě 05 ....ale nevim to jistě. Spolužák už jawu 555 zlikvidoval (se rozjel z kopce a dal tam jedničku, magor) a už ji nemá. Ale jak je to s tou jehlou a celkově vrškem plovákový komory (ten k tomu nebyl) opravdu nevim :-(
 
 
Datum: 18. července 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo vlastne sem zapomel ze jak je jehla plovaku,tak se musi zespoda ten sroub ubrousit,protoze jinak se pres ty kartery nevejde,mam to ubrouseny,ale zapomel sem to napsat
 
 
Datum: 18. července 2009 15:56
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Na netu to nějak nemůžu najít, ale vzpomněl jsem si co mám v garáži ;-) Když jsem kupoval S22, tak jsem kupoval S22 bez motoru a motor byl na takový minibike (vyrobená z S11). Ta minibike měla karburátor z babetty a tak tam majitel udělal koleno aby se tam vešel. Je to neuvěřitelný, ale TOHLE: http://uloz.to/2137569/karburator.zip ....opravdu fungovalo! (zkoušeno po přivezení) Správně, je to jen nějaká křivá trubka a na koncích přivařený (či jak je to přidělaný) ,,kusy plechu'' :-D Pravda že to nejelo nijak úžasně, ale to bude spíš tim karburátorem (bylo vidět že už má něco za sebou). Jo a omlouvám se za kvalitu fotek - na makro mi to špatně ostří :-(
 
 
Datum: 18. července 2009 13:19
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jde asi i o to jakej máš přesně - já mám dva z fichtla a jsou úplně stejný, ale přece jiný - jeden má na jehlu (u plováku) dole nějakej šroubek či co a díky tomu se mi tam nevejde - mám ještě druhej co to nemá a ten se tváří že tam pasuje...dokonce mě napadlo jestli to není z S23 (mám to od takový pochybný existence), protože se to tvářilo, že plovák má mit jehlu v sobě (jako u S22 a S11) - nebo jsem tak blbej že nechápu jak tam ta jehla může držet :-D Jinak viděl jsem že normálně tam nasazovali kus hadice a karbec (fichtl/simson) dali až ke šlapkám - a jezdí to údajně dobře. Já se teď hrabu v S22 (už jen sehnat sekundární převod, natahat lanka, vyčistit nádrž a sladit karbec) a asi s tim budu taky experimentovat - na rychlejší ježdění chci S11 a na pomalejší jízdu a na převážení (minimálně věcí, možná i lidí) chci S22. Uvažuju že místo ty síťky (originál S22 karburátor) bych tam dal hadici a normální vzduch. filtr, ale vůbec nevim kam ho nacpat...na S22 je všechno zadeklovaný :-( Mimochodem co se týče přidělání karburátoru z fichtla na Stadiona, tak jsem to měl jednou dobou skoro vyřešený, ale vadil mi tam rám - teoreticky by stačilo vzít 2 kolena o karburátoru pionýra a spojit je (ty části jak jsou u pionýra na válec) a konce pak na karburátor a válec. Nevim to jistě, ale koukal jsem na to a mělo by to (snad) bez vážnějších problémů jít...jen jsem nedořešil ten rám :-( Jedině to rozříznou a dát tam hadici :-D Ale myslim že 2 kolena nebudou nejlevnější a vyplatilo by se to řešit třeba přes samotnou hadici: http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/tuning/uprava-motoru-stadion.zip tady jsou ,,fotky'' jak to zhruba vypadá. Jinak na aukru se jednou dobou povaloval Stadion S11 co uháněl myslim 130km/h a tam to bylo hezky vidět. Omrknu pár webů a jestli něco najdu, tak to sem hodim (aspoň pro inspiraci, češi dokážou všechno :-D ) Hlavně si ho ale moc neznič, Stadion má velkou cenu...jednou jsem potkal v lese jednoho chlápka a ten se jen podíval, vyvalil na mě že je všechno originální a že jeho příbuznej by za to dal bez problému 10000...a to ani neviděl jak to jezdí. Na to že se před pár lety jsme ho koupili za 700Kč :-) A dokonce i chrom tam mám zachovalej, jen ty kola jsou místama horší :-(
 
 
Datum: 18. července 2009 12:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja tam karburator z fichtla mel,ale uz tam byl pri koupi,ale myslim ze bude stacit jenom propilovat diry pro stefty v prirube karburatoru a musi pasovat,ja tam zadny velky upravy nemel,a origo karbec mi tam sel bez uprav spatky,mam teda stadaka s22
 
 
Datum: 18. července 2009 11:12
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 23:06:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu