Jméno: Prachy
IP: uživatel1290
kup si sítku na hadičku a máš to lepšejší
Datum: 19. srpna 2007 13:07
J:Kruzky maju podstatnu ulohu pri kompresii.Kruzky su tam vlastne preto,lebo piest nemoze byt presne podla valca,pretoze sa po zahriati motora rozztiahne a keby bol na fest urobeny,tak sa motor zadre.Preto sa piesty robia mensie a kruzkami sa to akoby dotesnuje.Takze plati,pokial neni piest akymkolvek sposobom poskodeny,su to vyhodene peniaze,ktore mozu ist na benzin alebo olej.
Datum: 29. června 2007 12:10
Jméno: Pepa
IP: uživatel839
majo: samozřejmě záleží, jak ten píst vypadá, jestli je ok, tak ho není důvod měnit, stače kroužky
Datum: 29. června 2007 6:19
Majo, nemáš tak docela pravdu! Kolik komprese by zajistily samotný kroužky bez pístu??? Žádnou, tak to bude asi trochu jinak. Třeba to může profukovat mezi drážkama atd. atd.
Datum: 29. června 2007 1:00
Pepa:Novy pist je debilina,pokym neni nejak poskodeny.Kompresiu robia kruzky a ne pist.Takze staci menit kruzky.
Datum: 28. června 2007 21:23
Jméno: Pepa
IP: uživatel839
pokud nemá nějak extrémně vyběhaný válec, nebo v něm nejsou rýhy, tak je výbrus vcelku zbytečný, stačí nový píst a kroužky
Datum: 28. června 2007 16:35
Jméno: Axel
IP: uživatel939
nejjednoduší a podle mě nejlepší je to předělat na kliňak sice ti to při dešti bude dost podkluzovat ale povalíti to o dost rychleji a nebo můžeš na tom nechat udělat výbrus
Datum: 28. června 2007 15:45
trochu zvětšit trysky hadičky provrtat kanálek a karbec vybrousit válec a mělo by to jet a když ti to nestačí kup si jiné moto nebo si na fechtla udělaj 4 kvalt
Datum: 28. června 2007 12:21
Ked chces upravovat,tak najprv uprav valec a potom karbec.Taka jednoducha uprava je prevrat trysky.Ja som to neskusal,tak to nemozem odporucit ani odradit ta od toho.
Datum: 28. června 2007 8:29