Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj mám pionýra 21 donedávna měl volnoběh v pohodě, ale teď se to nějak posralo. Jezdí normálně hezky, ale jakmile pustím plyn tak to prostě zdechne. Myslím si že by to mohlo být buďto špatnou svíčkou nebo že do toho bez plynu neteče benzín. Co myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2019 0:24
Jméno: Pmbx
IP: uživatel19573
 koukni na volnoběžnou trysku, jestli neni zas..ná a nebo spíš to bude prošoupané šoupátko.. neraguje na stavěcí šroubek volnoběhu..? to jsem měl taky, to by mohlo bejt tim..
Datum: 03. května 2019 0:24
Jméno: Kondor
IP: uživatel19555
 Heil FICHTL ! Mám problém s Jawkou 05.Na origo filtrbox ( ten velký hliníkový ) mi nechce motor frčet na volnoběh,dusí se po přidání plynu.Když ho sundám,je to to samý.Když před sání plácnu smotanej kus hadru tak to docela funguje.Dal jsem do toho boxu ještě molitanovou vložku a je to k hovnu.Proč mi to nechce vrčet?Neví někdo?Tuším žew bude problém se velkým množstvím vzduchu ale nějak se v tom ztrácím.Poradí někdo?Když tam šoupnu klasiku fichtl karbec s plastovým filtboxem jde to naprosto v pohodě.Proto usuzuju na problém se vzduchem.Díky za nakopnutí,kluci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2019 11:17
Jméno: Kondor
IP: uživatel19555
 Jinak to všechno o víkendu prověřím,ale myslím že to nebude žádná spatlanina.Bylo to kupované od prvního majitele,postaršího pána který se v tom nevrtal jak říkal.
Datum: 18. března 2019 11:17
Jméno: Kondor
IP: uživatel19555
 Motor je na 100% 05ka.Má oválné kartery a spojku zcela jinak než Jawa 20.Karbec to má ten s velkým sáním na ten hliníkovej filtr. Do podzima to jezdilo normálně,bez problémů celý léto a na podzim to začalo dělat paseku.Tak se to strčilo do maštale a že na jaře .... Ale ono to nějak nejde.Proto jsem z toho trochu vedle.
Datum: 17. března 2019 22:14
Jméno: standa
IP: uživatel18682
 Seš si jistej tim,žeje to j05? Válec j05? Hlava j05? ....pokud máš na j05 motoru válec a hlavu z j21 je to j21 a platí nastavení všeho pro j21...to by vysvětlovalo ten karbec z j21.... kdyby něco,pár zkušeností s tím mám.... úžasná záležitost je válec j05,hlava j21,karbec j 21... a furt ve třech.... snášelo to i víc jak 1:1 nafta benzin a jiný směsi....
Datum: 17. března 2019 21:46
Jméno: michal
IP: uživatel19539
 zdar chcem kupit karbec bud amal 19 alebo som nasiel nahradu za dellorto 19 teda asi čina čo bude lepšie???
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2019 12:11
Jméno: standa
IP: uživatel13799
 Dellorto originál a nebo Black racing.
Datum: 06. února 2019 12:11
 Ahoj, potřeboval bych poradit jak docílit při namontování palivového kohoutu do nádrže směřovala páčka směrem do otvoru v zadním blatníku. Když ho teď dotáhnu tak kohout směřuje o 90 stupňů doprava. Moto Jawa 21.\r\n\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2019 20:41
Jméno: Pavel111
IP: uživatel779
 Nakonec jsem použil měděné podložky různé tloušťky.
Datum: 17. ledna 2019 20:41
Jméno: lk
IP: uživatel19312
 existujou rúzný tloušťky fibrových těsnění, takže toho docílíš použitím vhodné tloušťky, případně kombinací více kusů
Datum: 17. ledna 2019 13:11
Jméno: Pavel11
IP: uživatel779
 To jsem zkusil a jde to, ale jiný způsob není?
Datum: 15. ledna 2019 17:52
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel11737
 dej podložky
Datum: 14. ledna 2019 12:47
 Čau borci. Prosím o radu. Vyženil jsem Manet Korado a co mě zlobí je rezavá nádrž. Pro ty co neznají nádrž je součástí rámu. Je jiný způsob než to nechat vytryskat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2019 11:12
 Zdravím,
použít kyselinu citrónovou, na tu nádrž stačí jeden pytlík, koupený v potravinách.
Mělo by se to dělat zatepla - čím teplejší roztok, tím to jde líp. Já jsem udržoval jakous takous teplotu horkovzdušnou pistolí.
Je ale celkem obtížné nádrž zcela naplnit, takže je potřeba s celým mopedem sem tam zahrkat, změnit jeho polohu, nahřívat (tu nádrž-rám jsem měl co nejpečlivěju obalenou izolací - starou dekou).
Celá tato procedura trvá minimálně 24 hodin a poté je potřeba nádrž dokonale vypláchnout (odstranit uvolněný bordel), vysušit a...používat.
Je to práce pro vrahy, ale jedině tak se dá moped úspěšně provozovat. Páč když se trysky neustále zasírají, nedá se s tím nikam jet.
Strejdovi to Korado opravoval kdekdo, ale závada byla právě v té nádrži...a po vyčištění jezdí bez problémů.
No a pokud budeš dělat údržbu, vyměň i olej ve spojce - je tam omastek do automatických převodovek Dexron, pár deci.
Oplatí se to udělat každý rok po sezóně, velmi se tím prodlouží živitnost spojky. Litrová pixla vystačí na několik let...
Datum: 26. února 2019 11:12
Jméno: Pajka
IP: uživatel19529
Datum: 22. ledna 2019 19:02
Jméno: Tom
IP: uživatel16106
 Draku, s potěšením jsem zjistil, že ve Tvých skladech je nabízeno šoupátko karburátoru ( originál) pod číslem 8F0331 -75 Kč - ovšem když jsem do seznamu naběhl o pár dnů později již zde nabylo - mám oroginál karbutátor a tak nemám zájem o repliku. Dále nemohu najít na mého Mustanga sekundární řetěz ( zřejmě 112 článků). Co s tím ? Rád bych si objednal více věcí , ale zatím visím na těchto součástkách - ovšem zima bude dlouhá a tak je zatím čas. Hoj Tom 449
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2018 20:53
 draku retez normal tu https://www.fichtlkramek.cz/nahled/retez_112cl_1_2x5_2_spojka.html soupatko original nebyl original a le bylo to delani pro oginal karbeci,, jinak matros nic moc, replikovej je drzak a je takovej jaky ma byt,, jen nekdy je o malicko prumerove vetsi,,takze do nove komory je treba ho protahnout smirglem a do vybehane komory je super,, necekj na orig a kup replik a pak dej vedet
Datum: 02. prosince 2018 20:53
 Čau borci. Dneska jsem se rozhodl provětrat pekáče i přes teplotu 2°C. Normálně jsem ho nakopl, ale když jsem nepřidával plyn tak chcípl. Po tom co jsem ho rozjezdil normálně volnoběh držel. Chci se zeptat jestli je to normální že se nejdřívě musí rozehřát aby volnoběh fungoval. Dík (BTW.: nevědel jsem do jaké katogerie to dát tak promintě jestli sjem to dal špatně.)
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2018 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel5880
 Je to víceméně normální. Kdyby to bylo opačně,tak by to bylo špatně.
Datum: 23. října 2018 18:17
Jméno: Jiří
IP: uživatel19474
 Zdravím, potřeboval bych poradit... Provozuji Babettu 210, je po komplet GO, mám s ní od té doby naježděných asi 700 km.
Nedávno, ale začala dělat neplechu...
Jede suprově, kopce žádný problém. Jenže když jedu více jak 40 km/h a pustím plyn, úplně ztratí výkon, jakoby nedotékal benzín, takže musím přibrzdit třeba na 30 km/h a přidat plyn, teprve pak se chytne a tak pořád dokola. Nevím kde hledat chybu. Nádrž a palivové vedení je jsou samozřejmě průchozí, vše nastavené jak má být. Začalo to dělat nedávno a zhoršuje se to. Svíčka má za sebou tak 150 km... Poradí někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2020 19:13
Jméno: ML
IP: uživatel19669
 Podobnou závadu jsem řešil na 210 tenhle víkend. Po GO najeto 900 km. Chovalo se to víceméně podobně. Příčina byla v přicpané hlavní trysce karburátoru bordelem ze dna nádrže a z benzínu. Bordel se vyplavoval na dno palivového kohoutu a ve chvíli, kdy se přepnulo na rezervu natekl do karburátoru.
Datum: 11. října 2020 19:13
Jméno: Tomáš
IP: uživatel19416
 Prosím pomoc, mám Fichtla 21 a za studena nedrží volnoběh. Zkoušel jsem tomu přidávat tím sroubem s pružinou, ale nic to nedělalo. Jehlu mám v 3 zářezu shora. Nevíte čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2018 13:57
Jméno: standa
IP: uživatel19467
 A nebo máš prostě jako každej druhej moc vysoko hladinu a ulejvá se ti to. U starých obouchaných plováků je potřeba hladinu snížit rapidně. Zkontroluj zda máš volnoběžnou trysku 38 a zda neni protažená drátem. Někdy chce i přiklepnout svíčka a často zlobí moc malý předstih.
Datum: 08. srpna 2018 13:57
Jméno: Michal Břoušek
IP: uživatel19466
 Normalne ma byt jehla v 2 zařezu ze zhora a nebo máš od volnobězneho šrobku už odřené šoupátko
Datum: 07. srpna 2018 20:06
 Čau, chtěl bych se zeptat, proč mi fichtl nejde přeplavit(v hadičce jsem viděl vzduchovou bublinu a chtěl jsem ji odstranit, ale nešlo to), i když mám plíšek nastavený tak, že se benzín dotýká okraje plováku. Mám plíšek zase přihnout nahoru, nebo je problém jinde? Poraďte prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2018 20:53
Jméno: vašík
IP: uživatel19418
 Když sundáš víčko tak ti protýká benzín.
Datum: 17. května 2018 20:53
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 PRosim o radu na me jawe 350 kdys jedu, tak z niceho nic mi to chcipne,a kdys to roztlacim tak to chytne ujedu 2km a znova zdechne,karb mam origo a sitko na necistoty mam ciste vc karbece,kde muze byt vada kdys trysky mam ciste ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2018 13:00
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Dírka ve víčko od nádrže, může se ti udělat v nádrži podtlak a pak to nedotýká. Osobně bych zkontroloval gumičku v kohoutu, zda má dostatečně velké otvory. V létě mě to vypeklo, jelo to jen s plnou nádrží, benzín přitom tekl, vše zdánlivě OK. Po rozdělání kohoutu dírky ze 2/3 neprůchozí.
Datum: 29. ledna 2018 13:00
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 ano oba dva vejfuky kouri ,zapal.vape sz17 * , nevim ktera dirka ??
Datum: 28. ledna 2018 21:10
Jméno: martin
IP: uživatel19336
 A co ucpaná dírka přisávání vzduchu do nádrže?
Datum: 27. ledna 2018 22:38
Jméno: standa
IP: uživatel19335
 Ucpanej kohoutek? Výfuky kouří? Oba?
Datum: 27. ledna 2018 21:21
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel19328
 Zdar borci! Po 5 letech jsem dovršil svůj projek.. Babettu 210. Dnes jsem ji poprvé našlápl ale... Volnoběh drží krásně, do půl plynu jde taky svižně, ale když chci do plnýho, tak pouze zahučí a dál do otáček nejde. Prosím základní věci od kterých se mám odrazit... Motor (silniční úprava, laděny výfuk, karburator dellorto 19mm.\r\nDíky za tipy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2018 20:41
Jméno: Erik
IP: uživatel16886
 Měl jsem stejný problém na babette, válec od stejskyho jelo to krásně ale v maximalnich otáčkách to začalo vynechávat úplně stejně jako na videu. Je možny že to origo zapalko nedává..
Datum: 04. února 2018 20:41
 Skoro mi to přijde jak zapalování, kdyby nestíhalo
Datum: 25. ledna 2018 18:50
 https://youtu.be/2_duV8zOfIM
Zde je odkaz na yt. Babetta zahřátá.. Přidám plyn a držím na stejným místě. Tak na to zkus mrknout. Když je na volno běh a přidám, tak reaguje krásně a otáčky letí nahoru, ale v nějakým momentě to prostě dal nejde. A nechce se ji ani z mírného kopce. Karburator dell orto 19mm triska byla 75 a zkusil jsem i 95 a furt stejné. Vzducháče jsem zkoušel různé.
Datum: 25. ledna 2018 18:45
Jméno: standa
IP: uživatel19332
 Kdybych tak věděl,co to tvoje zahučení značí. Bude špatná tryska (a nebo blbej vzducháč). Nahoď nějaký foto,okouknu koleno,karbec,filtr.... jinak mohu poradit jen,abys zkoušel měnit trysky (hlavní) a snad poznáš změnu horší/lepší při větší/menší trysce... jehlu bych dal na hrubo někam na střední zářez...
Datum: 23. ledna 2018 20:22
Datum: 22. ledna 2018 21:07
Jméno: jawass
IP: uživatel18459
 zdarte, potřeboval bych vědět zda jde použít karburátor z jawy 05 na stadiona s 22, případně v čem se tyto dva karburátory liší.
díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2018 18:31
Jméno: standa
IP: uživatel19323
 Tím myslím karbec z modelu roku 1965/1966. Ten přechodovej mezi j05 a j21.
Datum: 17. ledna 2018 18:31
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Zmiňoval jsem to z pohledu montáže na Stadiona, protože v těch závitech jsou přišroubovaná křidýlka a do zdeformované příruby nemusí jít uchytit síťka. Závity v nálitcích beru spíš jako výjimku, zatím jsem se s nimi setkal jen u malých difuzorů, navíc u fíka nemají žádnou funkci. Pokud není potřeba dodržet příslušný vzhled, šel bych do 15mm Psb, má líp řešený přívod benzínu, u PS se často uvolňuje mosazný přívod benzínu sloužící zároveň jako zavírací ventil. Ten 16mm difusor myslíš u malého Psb?
Datum: 17. ledna 2018 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel19323
 To je sice pravda,že S22 má 14mm a j05 má 15mm,ale u těch závitů bych si dovolil nesouhlasit. Dělal jsem j05 z roku 63 a 64,ty měly tyto karburátory a boční závity tam BYLY. O tom,že by tam někdo domontoval karburátory z S23 pochybuji. Čelo je vždy pošramocené,navíc chybí filtrační síťka,kterou S22 má. Karburátor z posledních j05 jsem také používal (minibike a motokára) a nevím,zda jsem měl nějaké zdegenerované kousky a nebo o milimetr nepřesnou šupleru,ale měli 16mm difusor.
Datum: 17. ledna 2018 14:11
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Pokud myslíš typ 2915PS, pak se liší se v průměrech difuzoru (05 má 15 mm, Stadion 12-14mm). 05 nemá v bočních nálitcích závity a s velkou pravděpodobností bude mít poškozenou přírubu na straně filtru. Na 05 se taky montoval karburátor 2915Psb, což je mezityp mezi 2915PS a 2917Psb, má menší difuzor a má jinak řešenou plovákovku.
Datum: 17. ledna 2018 12:49
Jméno: standa
IP: uživatel19323
 Ano jde. jsou víceméně stejný.
Datum: 17. ledna 2018 10:55
Jméno: jirka
IP: uživatel18690
 Ahoj draci , mám doma babettu 207 po menším go motoru , a chci kupovat nový karburátor . Ten starý je rozbitý... Chtěl bych kupovat dellorto buď 12mm nebo 16mm. Slyšel jsem a i sám si myslím že motor má rezervy co se týče karburátoru tak by to na ten 16mm mohlo jet i více . Oba karburátory stojí skoro stejně tak se ptám jestli se vyplatí vzít ten s vetším difuzorem. Někdo zkušenost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2018 6:07
Jméno: standa
IP: uživatel19321
 Na seriovej válec 12mm. Je tam miniaturní sací kanál. Navíc bys na 16mm karbec musel vyrobit širší sací koleno.
Datum: 15. ledna 2018 6:07
Jméno: mike
IP: uživatel19293
 zdar co patri medzi karburator a filter na jawa 50/21 sport ???-tiez gumova manzeta ako mustang??nikde som to nenasiel dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2017 2:07
Jméno: mara
IP: uživatel19302
 ne to tam jde naprimo bez pryze.filtr
Datum: 16. prosince 2017 2:07
Jméno: mike
IP: uživatel19293
 diki moc fcil komplet renovujem a chcem to mat vsetko ako to ma byt origos
Datum: 05. prosince 2017 17:09
Jméno: standa
IP: uživatel19297
 No jasně. Ještě je na tom hrdlu taková spona-pružina,co to stahuje. Jen se to narazí na karbec a je to. Já filtrbox ještě přitahuji zdrcpáskou k rámu. To je celé.
Datum: 05. prosince 2017 10:34
Jméno: mike
IP: uživatel19293
 https://www.fichtlkramek.cz/nahled/hrdlo_sani_pio_pio*.html
cize takto priamo nasadit a drzi to???vzdy som tam mal manzetu gumovu
Datum: 04. prosince 2017 19:26
Jméno: standa
IP: uživatel19294
 Nic. Filtrbox nasadíš na karburátor.
Datum: 30. listopadu 2017 19:14
 Čau, dal jsem na mojí Babettu 210 přímej filtr, ale při jízdě se v otáčkách dusí, takže asi moc vzduchu - málo paliva. Vyřeší to tedy koupě větší hlavní trysky? origo je tuším 63, bude tedy stačit např 65, 68 nebo 70 ?? a volnoběžnou nechat? nemá to někdo už ozkoušené než abych kupoval 2-3 a zkoušel? Jinak jiné úpravy krom zkráceného kolena u výfuku tam nemám. Díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2017 9:18
Jméno: standa
IP: uživatel19284
 Vrátil bych tam původní sání. Není vůbec špatné. Babetu v základním setupu jsem se zkráceným výfukem odladil,že jela po rovině 55-60km/h s mými 90kg. Přímé filtry bývají komplikované a sami o sobě žádný potenciál výkonu nenesou.
Datum: 08. listopadu 2017 9:18
Jméno: Kohout
IP: uživatel19280
 Zdravím, mám problém se seřízením směsi na Mustangu.. Tryska 68, jehla na spodním zářezu, hladina seřízená, všechno čisté, sání je originál, filtr nový, benzín dotíká dobře, zkoušeno i s druhým karburátorem.. Problém je v tom že mi nejde seřídit směs. I na 3. zéřezu je tak chudá, že po nějaké době co jedu na plný plyn ve vyšších otáčkách slyším jak se motor přidírá a ztrácí výkon. Svíčka je skoro bílá. Jinak jede dobře, ale volnoběh je po zahřátí vysokej, takže mě napadlo že by to moholo sát falešnej vzduch, jenže nemá kde.. Všechny těsnění nový, mezi karterama, silikon a papír, včera jsem testoval těsnost, motor jsem vyndal a ke klikovce nalil naftu. Během cca 4 hodin z hladiny téměř nic neubylo, takže mezi karterama ani guferama to nesaje.. Už jsem z toho docela zoufalej. Sice jede pěkně když je jehla na spodním zářezu, to se ani nepřidírá a svíčka je hezky hnědá, ale nemám dobrý pocit z toho že to nefunguje tak jak má.. Nedokážu si představit co by to dělalo kdybych tu jehlu měl na druhým zářezu jak má být  bych ani nevyjel ze dvora a už bych měl zadřeno. Díky za rady chlapi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2017 18:14
Jméno: Kohout
IP: uživatel19280
 Tak nevím, karbec jsem nastavil že je hladina asi milimetr nad plovákem, zkoušel jsem i druhej plovák a furt stejný  trysku 72 jsem zkusil a jediný co se spravilo je ten vysokej volnoběh, teď už drží stejnej jak zastudena tak i ohřátej.
Datum: 07. listopadu 2017 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel19282
 VT = volnoběžná , HT = hlavní tryska. Ani ne že by ten plovák byl jinej,ale neni obouchanej  zvedni o fous hladinu a bude to dobrý...
Datum: 06. listopadu 2017 7:41
Jméno: Kohout
IP: uživatel19280
 Co to je VT 40 a HT 70?  Jinak dík, zítra zkusím. Díru ve víku filtrboxu nemám ani jednu a to ten dekl je origo, jsem na to nedávno docela čuměl  jinak s tím plovákem myslíš že je ten novej je o něco nižší? Zkusim ho změřit
Datum: 05. listopadu 2017 19:16
Jméno: standa
IP: uživatel19281
 O fous drcni plíškem na hladinu nahoru (k víčku) a bude to dobrý. Ani ne milimetr stačí. Na filtrboxu mužeš přidat jednu záslepku. Bude to ok. Když ne,tak drcni podruhé. A pak už se to bude ulejvat  Jinak lze VT 40 a HT 70 ale to je divný,seriovka trpí spíš na nechtěný ulití vysokou hladinou... nemáš náhodou novej plovák?
Datum: 05. listopadu 2017 18:02
Jméno: Tomáš Musil
IP: uživatel16106
 Zdravím , mám problém s biosložkou v benzínu - jako ostatním se vyděluje při delší nečinnosti v plovákové komoře jakýsi žlutozelený sliz - ona biosložka v benzínu , která se tam - pro mne přidává z nepochopitelných důvodů. Ti kteří mají sekačky - ať dvoutakty nebo čtyřtakty si mohou jenom zoufat. Jisto nadějí , která ovšem zase vytáhne něco peněz z našich šratoflí jsou jistá aditiva . Uvádím alespň dva : VIF Super Benzin Aditiv v balení 500 ml a druhý vynález : B&S Fuel FIT .
Ten první - má již na obalu uvedeno , že odstraňuje vysráženou biosložku ( zelenožlutou příšeru) .
Kdo máte s těmito udělátky nějakou zkušenost - myslím hlavně odstranění toho žlutého svinstva a odstanění nutnosti čištění karburátoru - zejména trysek nic netušícího jarního motorkáře - dejte vědět.
Díky TOM
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2017 18:20
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdarec já taky tankuju na benzině a žádnej problém, na zimu fichtla i pilu a sekačku dám do tepla baráku a na jaře vytáhnu a v pohodě nakopnu. Taky mám v práci ten čistič od Retechu a funguje slusně jak píše Standa.
Datum: 01. listopadu 2017 18:20
Jméno: standa
IP: uživatel19278
 A když se k samotnýmu tématu biosložek vrátim,tak musim uznat že je to pěknej sajrajt v tom benzinu a obecně dost pozlobí i vstřikovače paliva. Měl jsem benzinovýho golfa a ten měl teda namotáno na motoru mraky,ale jel. Furt se mi nezdál chod motoru za studena,starty,akcelerace,spotřeba (klapka dobrá,lambda a ostatní čidla ok). V práci máme nějakej přípravek Fuel cleaner (asi od Retech). Tak jsem ho na dvě nádrže dal. Už po půl bandě to přestalo kuckat a líp startovat. Po dvou bandách šel motor zas jak ßvícary a spotřeba šla dolu o cca 1L a dynamika auta byla o mnoho lepší. Ty vstřiky museli bejt zarostlý neskutečně. Takovej poměr sajrajtů v palivech máme snad jen v CZ. V novejch dieslech to likviduje elektronický vstřiky. Zarostlý turba. Když přivezeš auto ze západní evropy tak muže mít namotaný dvě kila a vše je relativně čistý. U nás máš po dvou stech třikrát čištěný a jednou repasovaný turbo. O střikách nemluvim. A kdo na tom profituje nejvíc? A teď ta řepka bude už úplně všude...
Datum: 01. listopadu 2017 15:40
Jméno: standa
IP: uživatel19277
 Do benzínu nedávam nic a kupodivu se mi tam nic výrazného nesráží. Tankuju na benzině. V péráku jsem měl benzín i přes rok. Nezkoumal jsem jestli je něco usazenýho v karbecu,vše funguje,motorky chytaj,motorovka taky.... nesmíte tankovat u vietnamců
Datum: 01. listopadu 2017 13:43
Jméno: Mara
IP: uživatel18840
 Zdravím,já používám VIF Super Benzin Aditiv,jak dvoutakt,tak čtyřtakt.Jsem hodně spokojený.Žádnou zelenožlutou příšeru nemám.Trysky se mě taky nezalepují.
Datum: 01. listopadu 2017 11:49
Jméno: MZetz
IP: uživatel13743
 zdar scháním šikovnýho frézaře co by mi byl schopnej vyfrézovat šoupátko do karbecu výkres zašlu na email práci a materiál samozdřejmě zaplatím
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2017 18:15
Jméno: vitafiser
IP: uživatel19168
 zdarec,chci se zeptat jestli už jste někdo vyndaval emulzní trubici z karburátoru na simsona.potřeboval bych ho převrtat.má s tím někdo zkušenost.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2017 10:45
Jméno: vitafiser
IP: uživatel19168
 no kdyby to bylo pro mě tak to asi neřešim.já ho zkusim jenom přetryskovat a uvidíme
Datum: 01. října 2017 10:45
Jméno: standa
IP: uživatel19256
 U simsona bohužel zkušenost nemám. U pio se karbec ohřeje a komínek se vyklepne či vyškubne háčkem. Vyplatí se u simsona upravovat karbec když je tolik jiných možností? Prodávaj se relativně levný 19mm karburátory i s přírubou,který se "jen" přišroubujou a natryskujou. A trysky jsou,jehly jsou,emulzní trubice,filtry tam pasujou ....
Datum: 30. září 2017 8:28
|



|