slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: 5021sport ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj mám pionýra 21 donedávna měl volnoběh v pohodě, ale teď se to nějak posralo. Jezdí normálně hezky, ale jakmile pustím plyn tak to prostě zdechne. Myslím si že by to mohlo být buďto špatnou svíčkou nebo že do toho bez plynu neteče benzín. Co myslíte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2019 0:24
 
 
 
 
Jméno: Pmbx      IP: uživatel19573    
koukni na volnoběžnou trysku, jestli neni zas..ná a nebo spíš to bude prošoupané šoupátko.. neraguje na stavěcí šroubek volnoběhu..? to jsem měl taky, to by mohlo bejt tim..
 
 
Datum: 03. května 2019 0:24
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel19555    
Heil FICHTL ! Mám problém s Jawkou 05.Na origo filtrbox ( ten velký hliníkový ) mi nechce motor frčet na volnoběh,dusí se po přidání plynu.Když ho sundám,je to to samý.Když před sání plácnu smotanej kus hadru tak to docela funguje.Dal jsem do toho boxu ještě molitanovou vložku a je to k hovnu.Proč mi to nechce vrčet?Neví někdo?Tuším žew bude problém se velkým množstvím vzduchu ale nějak se v tom ztrácím.Poradí někdo?Když tam šoupnu klasiku fichtl karbec s plastovým filtboxem jde to naprosto v pohodě.Proto usuzuju na problém se vzduchem.Díky za nakopnutí,kluci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2019 11:17
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel19555    
Jinak to všechno o víkendu prověřím,ale myslím že to nebude žádná spatlanina.Bylo to kupované od prvního majitele,postaršího pána který se v tom nevrtal jak říkal.
 
 
Datum: 18. března 2019 11:17
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel19555    
Motor je na 100% 05ka.Má oválné kartery a spojku zcela jinak než Jawa 20.Karbec to má ten s velkým sáním na ten hliníkovej filtr. Do podzima to jezdilo normálně,bez problémů celý léto a na podzim to začalo dělat paseku.Tak se to strčilo do maštale a že na jaře .... Ale ono to nějak nejde.Proto jsem z toho trochu vedle.
 
 
Datum: 17. března 2019 22:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18682    
Seš si jistej tim,žeje to j05? Válec j05? Hlava j05? ....pokud máš na j05 motoru válec a hlavu z j21 je to j21 a platí nastavení všeho pro j21...to by vysvětlovalo ten karbec z j21.... kdyby něco,pár zkušeností s tím mám.... úžasná záležitost je válec j05,hlava j21,karbec j 21... a furt ve třech.... snášelo to i víc jak 1:1 nafta benzin a jiný směsi....
 
 
Datum: 17. března 2019 21:46
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19539    
zdar chcem kupit karbec bud amal 19 alebo som nasiel nahradu za dellorto 19 teda asi čina čo bude lepšie??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2019 12:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13799    
Dellorto originál a nebo Black racing.
 
 
Datum: 06. února 2019 12:11
 
 
 
 
Jméno: pavel111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, potřeboval bych poradit jak docílit při namontování palivového kohoutu do nádrže směřovala páčka směrem do otvoru v zadním blatníku. Když ho teď dotáhnu tak kohout směřuje o 90 stupňů doprava. Moto Jawa 21.\r\n\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2019 20:41
 
 
 
 
Jméno: Pavel111      IP: uživatel779    
Nakonec jsem použil měděné podložky různé tloušťky.
 
 
Datum: 17. ledna 2019 20:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel19312    
existujou rúzný tloušťky fibrových těsnění, takže toho docílíš použitím vhodné tloušťky, případně kombinací více kusů
 
 
Datum: 17. ledna 2019 13:11
 
 
 
 
Jméno: Pavel11      IP: uživatel779    
To jsem zkusil a jde to, ale jiný způsob není?
 
 
Datum: 15. ledna 2019 17:52
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel11737    
dej podložky
 
 
Datum: 14. ledna 2019 12:47
 
 
 
 
Jméno: pavel12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau borci. Prosím o radu. Vyženil jsem Manet Korado a co mě zlobí je rezavá nádrž. Pro ty co neznají nádrž je součástí rámu. Je jiný způsob než to nechat vytryskat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2019 11:12
 
 
 
 
Jméno: Zdenalbenal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, použít kyselinu citrónovou, na tu nádrž stačí jeden pytlík, koupený v potravinách. Mělo by se to dělat zatepla - čím teplejší roztok, tím to jde líp. Já jsem udržoval jakous takous teplotu horkovzdušnou pistolí. Je ale celkem obtížné nádrž zcela naplnit, takže je potřeba s celým mopedem sem tam zahrkat, změnit jeho polohu, nahřívat (tu nádrž-rám jsem měl co nejpečlivěju obalenou izolací - starou dekou). Celá tato procedura trvá minimálně 24 hodin a poté je potřeba nádrž dokonale vypláchnout (odstranit uvolněný bordel), vysušit a...používat. Je to práce pro vrahy, ale jedině tak se dá moped úspěšně provozovat. Páč když se trysky neustále zasírají, nedá se s tím nikam jet. Strejdovi to Korado opravoval kdekdo, ale závada byla právě v té nádrži...a po vyčištění jezdí bez problémů. No a pokud budeš dělat údržbu, vyměň i olej ve spojce - je tam omastek do automatických převodovek Dexron, pár deci. Oplatí se to udělat každý rok po sezóně, velmi se tím prodlouží živitnost spojky. Litrová pixla vystačí na několik let...
 
 
Datum: 26. února 2019 11:12
 
 
 
 
Jméno: Pajka      IP: uživatel19529    
 
 
Datum: 22. ledna 2019 19:02
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16106    
Draku, s potěšením jsem zjistil, že ve Tvých skladech je nabízeno šoupátko karburátoru ( originál) pod číslem 8F0331 -75 Kč - ovšem když jsem do seznamu naběhl o pár dnů později již zde nabylo - mám oroginál karbutátor a tak nemám zájem o repliku. Dále nemohu najít na mého Mustanga sekundární řetěz ( zřejmě 112 článků). Co s tím ? Rád bych si objednal více věcí , ale zatím visím na těchto součástkách - ovšem zima bude dlouhá a tak je zatím čas. Hoj Tom 449 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2018 20:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku retez normal tu https://www.fichtlkramek.cz/nahled/retez_112cl_1_2x5_2_spojka.html soupatko original nebyl original a le bylo to delani pro oginal karbeci,, jinak matros nic moc, replikovej je drzak a je takovej jaky ma byt,, jen nekdy je o malicko prumerove vetsi,,takze do nove komory je treba ho protahnout smirglem a do vybehane komory je super,, necekj na orig a kup replik a pak dej vedet
 
 
Datum: 02. prosince 2018 20:53
 
 
 
 
Jméno: 5021sport ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau borci. Dneska jsem se rozhodl provětrat pekáče i přes teplotu 2°C. Normálně jsem ho nakopl, ale když jsem nepřidával plyn tak chcípl. Po tom co jsem ho rozjezdil normálně volnoběh držel. Chci se zeptat jestli je to normální že se nejdřívě musí rozehřát aby volnoběh fungoval. Dík (BTW.: nevědel jsem do jaké katogerie to dát tak promintě jestli sjem to dal špatně.) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2018 18:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5880    
Je to víceméně normální. Kdyby to bylo opačně,tak by to bylo špatně.
 
 
Datum: 23. října 2018 18:17
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel19474    
Zdravím, potřeboval bych poradit... Provozuji Babettu 210, je po komplet GO, mám s ní od té doby naježděných asi 700 km. Nedávno, ale začala dělat neplechu... Jede suprově, kopce žádný problém. Jenže když jedu více jak 40 km/h a pustím plyn, úplně ztratí výkon, jakoby nedotékal benzín, takže musím přibrzdit třeba na 30 km/h a přidat plyn, teprve pak se chytne a tak pořád dokola. Nevím kde hledat chybu. Nádrž a palivové vedení je jsou samozřejmě průchozí, vše nastavené jak má být. Začalo to dělat nedávno a zhoršuje se to. Svíčka má za sebou tak 150 km... Poradí někdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2020 19:13
 
 
 
 
Jméno: ML      IP: uživatel19669    
Podobnou závadu jsem řešil na 210 tenhle víkend. Po GO najeto 900 km. Chovalo se to víceméně podobně. Příčina byla v přicpané hlavní trysce karburátoru bordelem ze dna nádrže a z benzínu. Bordel se vyplavoval na dno palivového kohoutu a ve chvíli, kdy se přepnulo na rezervu natekl do karburátoru.
 
 
Datum: 11. října 2020 19:13
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel19416    
Prosím pomoc, mám Fichtla 21 a za studena nedrží volnoběh. Zkoušel jsem tomu přidávat tím sroubem s pružinou, ale nic to nedělalo. Jehlu mám v 3 zářezu shora. Nevíte čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2018 13:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19467    
A nebo máš prostě jako každej druhej moc vysoko hladinu a ulejvá se ti to. U starých obouchaných plováků je potřeba hladinu snížit rapidně. Zkontroluj zda máš volnoběžnou trysku 38 a zda neni protažená drátem. Někdy chce i přiklepnout svíčka a často zlobí moc malý předstih.
 
 
Datum: 08. srpna 2018 13:57
 
 
 
 
Jméno: Michal Břoušek      IP: uživatel19466    
Normalne ma byt jehla v 2 zařezu ze zhora a nebo máš od volnobězneho šrobku už odřené šoupátko
 
 
Datum: 07. srpna 2018 20:06
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel19416    
Čau, chtěl bych se zeptat, proč mi fichtl nejde přeplavit(v hadičce jsem viděl vzduchovou bublinu a chtěl jsem ji odstranit, ale nešlo to), i když mám plíšek nastavený tak, že se benzín dotýká okraje plováku. Mám plíšek zase přihnout nahoru, nebo je problém jinde? Poraďte prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2018 20:53
 
 
 
 
Jméno: vašík      IP: uživatel19418    
Když sundáš víčko tak ti protýká benzín.
 
 
Datum: 17. května 2018 20:53
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
PRosim o radu na me jawe 350 kdys jedu, tak z niceho nic mi to chcipne,a kdys to roztlacim tak to chytne ujedu 2km a znova zdechne,karb mam origo a sitko na necistoty mam ciste vc karbece,kde muze byt vada kdys trysky mam ciste ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2018 13:00
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Dírka ve víčko od nádrže, může se ti udělat v nádrži podtlak a pak to nedotýká. Osobně bych zkontroloval gumičku v kohoutu, zda má dostatečně velké otvory. V létě mě to vypeklo, jelo to jen s plnou nádrží, benzín přitom tekl, vše zdánlivě OK. Po rozdělání kohoutu dírky ze 2/3 neprůchozí.
 
 
Datum: 29. ledna 2018 13:00
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
ano oba dva vejfuky kouri ,zapal.vape sz17 * , nevim ktera dirka ??
 
 
Datum: 28. ledna 2018 21:10
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel19336    
A co ucpaná dírka přisávání vzduchu do nádrže?
 
 
Datum: 27. ledna 2018 22:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19335    
Ucpanej kohoutek? Výfuky kouří? Oba?
 
 
Datum: 27. ledna 2018 21:21
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel19328    
Zdar borci! Po 5 letech jsem dovršil svůj projek.. Babettu 210. Dnes jsem ji poprvé našlápl ale... Volnoběh drží krásně, do půl plynu jde taky svižně, ale když chci do plnýho, tak pouze zahučí a dál do otáček nejde. Prosím základní věci od kterých se mám odrazit... Motor (silniční úprava, laděny výfuk, karburator dellorto 19mm.\r\nDíky za tipy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2018 20:41
 
 
 
 
Jméno: Erik      IP: uživatel16886    
Měl jsem stejný problém na babette, válec od stejskyho jelo to krásně ale v maximalnich otáčkách to začalo vynechávat úplně stejně jako na videu. Je možny že to origo zapalko nedává..
 
 
Datum: 04. února 2018 20:41
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skoro mi to přijde jak zapalování, kdyby nestíhalo
 
 
Datum: 25. ledna 2018 18:50
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
https://youtu.be/2_duV8zOfIM Zde je odkaz na yt. Babetta zahřátá.. Přidám plyn a držím na stejným místě. Tak na to zkus mrknout. Když je na volno běh a přidám, tak reaguje krásně a otáčky letí nahoru, ale v nějakým momentě to prostě dal nejde. A nechce se ji ani z mírného kopce. Karburator dell orto 19mm triska byla 75 a zkusil jsem i 95 a furt stejné. Vzducháče jsem zkoušel různé.
 
 
Datum: 25. ledna 2018 18:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19332    
Kdybych tak věděl,co to tvoje zahučení značí. Bude špatná tryska (a nebo blbej vzducháč). Nahoď nějaký foto,okouknu koleno,karbec,filtr.... jinak mohu poradit jen,abys zkoušel měnit trysky (hlavní) a snad poznáš změnu horší/lepší při větší/menší trysce... jehlu bych dal na hrubo někam na střední zářez...
 
 
Datum: 23. ledna 2018 20:22
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha ses teda s tou bacou pet let flakal :-) to musi byt delo,,fotky uloz sem http://www.sesa-moto.cz/galerie/admin.html at to vyhodnotime :-)
 
 
Datum: 22. ledna 2018 21:07
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel18459    
zdarte, potřeboval bych vědět zda jde použít karburátor z jawy 05 na stadiona s 22, případně v čem se tyto dva karburátory liší. díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2018 18:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19323    
Tím myslím karbec z modelu roku 1965/1966. Ten přechodovej mezi j05 a j21.
 
 
Datum: 17. ledna 2018 18:31
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Zmiňoval jsem to z pohledu montáže na Stadiona, protože v těch závitech jsou přišroubovaná křidýlka a do zdeformované příruby nemusí jít uchytit síťka. Závity v nálitcích beru spíš jako výjimku, zatím jsem se s nimi setkal jen u malých difuzorů, navíc u fíka nemají žádnou funkci. Pokud není potřeba dodržet příslušný vzhled, šel bych do 15mm Psb, má líp řešený přívod benzínu, u PS se často uvolňuje mosazný přívod benzínu sloužící zároveň jako zavírací ventil. Ten 16mm difusor myslíš u malého Psb?
 
 
Datum: 17. ledna 2018 18:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19323    
To je sice pravda,že S22 má 14mm a j05 má 15mm,ale u těch závitů bych si dovolil nesouhlasit. Dělal jsem j05 z roku 63 a 64,ty měly tyto karburátory a boční závity tam BYLY. O tom,že by tam někdo domontoval karburátory z S23 pochybuji. Čelo je vždy pošramocené,navíc chybí filtrační síťka,kterou S22 má. Karburátor z posledních j05 jsem také používal (minibike a motokára) a nevím,zda jsem měl nějaké zdegenerované kousky a nebo o milimetr nepřesnou šupleru,ale měli 16mm difusor.
 
 
Datum: 17. ledna 2018 14:11
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Pokud myslíš typ 2915PS, pak se liší se v průměrech difuzoru (05 má 15 mm, Stadion 12-14mm). 05 nemá v bočních nálitcích závity a s velkou pravděpodobností bude mít poškozenou přírubu na straně filtru. Na 05 se taky montoval karburátor 2915Psb, což je mezityp mezi 2915PS a 2917Psb, má menší difuzor a má jinak řešenou plovákovku.
 
 
Datum: 17. ledna 2018 12:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19323    
Ano jde. jsou víceméně stejný.
 
 
Datum: 17. ledna 2018 10:55
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18690    
Ahoj draci , mám doma babettu 207 po menším go motoru , a chci kupovat nový karburátor . Ten starý je rozbitý... Chtěl bych kupovat dellorto buď 12mm nebo 16mm. Slyšel jsem a i sám si myslím že motor má rezervy co se týče karburátoru tak by to na ten 16mm mohlo jet i více . Oba karburátory stojí skoro stejně tak se ptám jestli se vyplatí vzít ten s vetším difuzorem. Někdo zkušenost? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2018 6:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19321    
Na seriovej válec 12mm. Je tam miniaturní sací kanál. Navíc bys na 16mm karbec musel vyrobit širší sací koleno.
 
 
Datum: 15. ledna 2018 6:07
 
 
 
 
Jméno: mike      IP: uživatel19293    
zdar co patri medzi karburator a filter na jawa 50/21 sport ???-tiez gumova manzeta ako mustang??nikde som to nenasiel dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2017 2:07
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel19302    
ne to tam jde naprimo bez pryze.filtr
 
 
Datum: 16. prosince 2017 2:07
 
 
 
 
Jméno: mike      IP: uživatel19293    
diki moc fcil komplet renovujem a chcem to mat vsetko ako to ma byt origos
 
 
Datum: 05. prosince 2017 17:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19297    
No jasně. Ještě je na tom hrdlu taková spona-pružina,co to stahuje. Jen se to narazí na karbec a je to. Já filtrbox ještě přitahuji zdrcpáskou k rámu. To je celé.
 
 
Datum: 05. prosince 2017 10:34
 
 
 
 
Jméno: mike      IP: uživatel19293    
https://www.fichtlkramek.cz/nahled/hrdlo_sani_pio_pio*.html cize takto priamo nasadit a drzi to???vzdy som tam mal manzetu gumovu
 
 
Datum: 04. prosince 2017 19:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19294    
Nic. Filtrbox nasadíš na karburátor.
 
 
Datum: 30. listopadu 2017 19:14
 
 
 
 
Jméno: John      E-mail:      IP: uživatel19283    
Čau, dal jsem na mojí Babettu 210 přímej filtr, ale při jízdě se v otáčkách dusí, takže asi moc vzduchu - málo paliva. Vyřeší to tedy koupě větší hlavní trysky? origo je tuším 63, bude tedy stačit např 65, 68 nebo 70 ?? a volnoběžnou nechat? nemá to někdo už ozkoušené než abych kupoval 2-3 a zkoušel? Jinak jiné úpravy krom zkráceného kolena u výfuku tam nemám. Díky moc za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2017 9:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19284    
Vrátil bych tam původní sání. Není vůbec špatné. Babetu v základním setupu jsem se zkráceným výfukem odladil,že jela po rovině 55-60km/h s mými 90kg. Přímé filtry bývají komplikované a sami o sobě žádný potenciál výkonu nenesou.
 
 
Datum: 08. listopadu 2017 9:18
 
 
 
 
Jméno: Kohout      IP: uživatel19280    
Zdravím, mám problém se seřízením směsi na Mustangu.. Tryska 68, jehla na spodním zářezu, hladina seřízená, všechno čisté, sání je originál, filtr nový, benzín dotíká dobře, zkoušeno i s druhým karburátorem.. Problém je v tom že mi nejde seřídit směs. I na 3. zéřezu je tak chudá, že po nějaké době co jedu na plný plyn ve vyšších otáčkách slyším jak se motor přidírá a ztrácí výkon. Svíčka je skoro bílá. Jinak jede dobře, ale volnoběh je po zahřátí vysokej, takže mě napadlo že by to moholo sát falešnej vzduch, jenže nemá kde.. Všechny těsnění nový, mezi karterama, silikon a papír, včera jsem testoval těsnost, motor jsem vyndal a ke klikovce nalil naftu. Během cca 4 hodin z hladiny téměř nic neubylo, takže mezi karterama ani guferama to nesaje.. Už jsem z toho docela zoufalej. Sice jede pěkně když je jehla na spodním zářezu, to se ani nepřidírá a svíčka je hezky hnědá, ale nemám dobrý pocit z toho že to nefunguje tak jak má.. Nedokážu si představit co by to dělalo kdybych tu jehlu měl na druhým zářezu jak má být :-D bych ani nevyjel ze dvora a už bych měl zadřeno. Díky za rady chlapi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2017 18:14
 
 
 
 
Jméno: Kohout      IP: uživatel19280    
Tak nevím, karbec jsem nastavil že je hladina asi milimetr nad plovákem, zkoušel jsem i druhej plovák a furt stejný :-( trysku 72 jsem zkusil a jediný co se spravilo je ten vysokej volnoběh, teď už drží stejnej jak zastudena tak i ohřátej.
 
 
Datum: 07. listopadu 2017 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19282    
VT = volnoběžná , HT = hlavní tryska. Ani ne že by ten plovák byl jinej,ale neni obouchanej :-D zvedni o fous hladinu a bude to dobrý...
 
 
Datum: 06. listopadu 2017 7:41
 
 
 
 
Jméno: Kohout      IP: uživatel19280    
Co to je VT 40 a HT 70? :-D Jinak dík, zítra zkusím. Díru ve víku filtrboxu nemám ani jednu a to ten dekl je origo, jsem na to nedávno docela čuměl :-D jinak s tím plovákem myslíš že je ten novej je o něco nižší? Zkusim ho změřit
 
 
Datum: 05. listopadu 2017 19:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19281    
O fous drcni plíškem na hladinu nahoru (k víčku) a bude to dobrý. Ani ne milimetr stačí. Na filtrboxu mužeš přidat jednu záslepku. Bude to ok. Když ne,tak drcni podruhé. A pak už se to bude ulejvat :-D Jinak lze VT 40 a HT 70 ale to je divný,seriovka trpí spíš na nechtěný ulití vysokou hladinou... nemáš náhodou novej plovák?
 
 
Datum: 05. listopadu 2017 18:02
 
 
 
 
Jméno: Tomáš Musil      IP: uživatel16106    
Zdravím , mám problém s biosložkou v benzínu - jako ostatním se vyděluje při delší nečinnosti v plovákové komoře jakýsi žlutozelený sliz - ona biosložka v benzínu , která se tam - pro mne přidává z nepochopitelných důvodů. Ti kteří mají sekačky - ať dvoutakty nebo čtyřtakty si mohou jenom zoufat. Jisto nadějí , která ovšem zase vytáhne něco peněz z našich šratoflí jsou jistá aditiva . Uvádím alespň dva : VIF Super Benzin Aditiv v balení 500 ml a druhý vynález : B&S Fuel FIT . Ten první - má již na obalu uvedeno , že odstraňuje vysráženou biosložku ( zelenožlutou příšeru) . Kdo máte s těmito udělátky nějakou zkušenost - myslím hlavně odstranění toho žlutého svinstva a odstanění nutnosti čištění karburátoru - zejména trysek nic netušícího jarního motorkáře - dejte vědět. Díky TOM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2017 18:20
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdarec já taky tankuju na benzině a žádnej problém, na zimu fichtla i pilu a sekačku dám do tepla baráku a na jaře vytáhnu a v pohodě nakopnu. Taky mám v práci ten čistič od Retechu a funguje slusně jak píše Standa.
 
 
Datum: 01. listopadu 2017 18:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19278    
A když se k samotnýmu tématu biosložek vrátim,tak musim uznat že je to pěknej sajrajt v tom benzinu a obecně dost pozlobí i vstřikovače paliva. Měl jsem benzinovýho golfa a ten měl teda namotáno na motoru mraky,ale jel. Furt se mi nezdál chod motoru za studena,starty,akcelerace,spotřeba (klapka dobrá,lambda a ostatní čidla ok). V práci máme nějakej přípravek Fuel cleaner (asi od Retech). Tak jsem ho na dvě nádrže dal. Už po půl bandě to přestalo kuckat a líp startovat. Po dvou bandách šel motor zas jak ßvícary a spotřeba šla dolu o cca 1L a dynamika auta byla o mnoho lepší. Ty vstřiky museli bejt zarostlý neskutečně. Takovej poměr sajrajtů v palivech máme snad jen v CZ. V novejch dieslech to likviduje elektronický vstřiky. Zarostlý turba. Když přivezeš auto ze západní evropy tak muže mít namotaný dvě kila a vše je relativně čistý. U nás máš po dvou stech třikrát čištěný a jednou repasovaný turbo. O střikách nemluvim. A kdo na tom profituje nejvíc? A teď ta řepka bude už úplně všude...
 
 
Datum: 01. listopadu 2017 15:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19277    
Do benzínu nedávam nic a kupodivu se mi tam nic výrazného nesráží. Tankuju na benzině. V péráku jsem měl benzín i přes rok. Nezkoumal jsem jestli je něco usazenýho v karbecu,vše funguje,motorky chytaj,motorovka taky.... nesmíte tankovat u vietnamců :-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2017 13:43
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel18840    
Zdravím,já používám VIF Super Benzin Aditiv,jak dvoutakt,tak čtyřtakt.Jsem hodně spokojený.Žádnou zelenožlutou příšeru nemám.Trysky se mě taky nezalepují. ;-)
 
 
Datum: 01. listopadu 2017 11:49
 
 
 
 
Jméno: MZetz      IP: uživatel13743    
zdar scháním šikovnýho frézaře co by mi byl schopnej vyfrézovat šoupátko do karbecu výkres zašlu na email práci a materiál samozdřejmě zaplatím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2017 18:15
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel19168    
zdarec,chci se zeptat jestli už jste někdo vyndaval emulzní trubici z karburátoru na simsona.potřeboval bych ho převrtat.má s tím někdo zkušenost.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2017 10:45
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel19168    
no kdyby to bylo pro mě tak to asi neřešim.já ho zkusim jenom přetryskovat a uvidíme
 
 
Datum: 01. října 2017 10:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19256    
U simsona bohužel zkušenost nemám. U pio se karbec ohřeje a komínek se vyklepne či vyškubne háčkem. Vyplatí se u simsona upravovat karbec když je tolik jiných možností? Prodávaj se relativně levný 19mm karburátory i s přírubou,který se "jen" přišroubujou a natryskujou. A trysky jsou,jehly jsou,emulzní trubice,filtry tam pasujou ....
 
 
Datum: 30. září 2017 8:28
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 06.06.2025 13:27:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu