slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau, chtěl bych se zeptat jestli má hlava z 05 stejnou kompresy jako 20,21,23? jak se projevý snížená hlava?(višší otáčky, nebo de líp od spodu nebo tak něco) a kolik by jste ji snížily na origo motor? dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2009 19:54
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám o 1 mm, ale neříká se o kolik, ale na kolik ml obsahu spalováku.
 
 
Datum: 23. září 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
o kolik by jste ji tedy snížili?
 
 
Datum: 23. září 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro musih: když hlavu snížíš na rozumný komprensní poměr tj: 10, tak klika v pohodě vydrží. já mám hlavu snížounou, komprese je k 11 a klika ok a motor má lepší tah
 
 
Datum: 23. září 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ja ted řešim tu halvu, mimochodem mam ted 10z sekundáro a přemejšlim o 11z primár
 
 
Datum: 23. září 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
takové věci znám
 
 
Datum: 23. září 2009 15:06
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží na tom, jestli to máš na cestu nebo na pole....jestli na cestu, tak stačí dát větší řetězové kolečko a máš větší rychlost....jestli do krosu tak dej menší kolečko a větší rozetu...a máš lepší akceleraci.....
 
 
Datum: 23. září 2009 14:37
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
mustish- nechci ji snižovat moc jen trochu a to klika po go vydrží ne?
 
 
Datum: 23. září 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
sory ja zapoměl napsal že se jedná o mustanga
 
 
Datum: 23. září 2009 14:08
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stáčet hlavu je blbost....nevydrží to klikovka (ojnice možná, ale klikovka ne) radši si sežeň hlavu s ledvinkovitým spalovacím prostorem (20, 21, 23) ...je jich všude plno
 
 
Datum: 23. září 2009 11:58
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jo dik za rady, muj motor je go-nová ližiska, gufera, nová ojnice ckr s jehlou nahoře bezkontakt od sesy, nová spojka, dobrá převodovka...... to si myslim že to vydží ne? a o kolik ji mam ubrat když bych chtěl 5,5ml spalovák? 0.5mm(asi blbost) dik
 
 
Datum: 23. září 2009 11:56
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sem se překlep...sorry....mam 05ku doma takže vím jak to funguje, jen jsem to zdupal jak sem to psal :-D Vetší spalovák, menší komprese :-)
 
 
Datum: 23. září 2009 11:01
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro mustish 05 ma mensi kompresy protoze ma VETSI OBJEM SPALOVAKU!:-D:-DDe lip odspodu,a ma vetsi kroutak.motor ma tvrdci chod.A nepujde tolik pretocit z kopce.Na origo motor 5,5ml spalovak:-)Prida to pul kobylky:-) ale zalezi na stavu tvyho motoru,pokud je pred smrti,tk mu muzes napsat parte!zdar
 
 
Datum: 23. září 2009 10:58
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
05 má menší kompresi, bo má menčí spalovací prostor....a snižováním hlavy si leda odrovnáš klikovku a na výkonu to moc nepřidá....lepší je splašit někde hlavu s 20, 21 nebo 23 a dát ji na 05ku ....není to problém....hlavy se daj na aukru sehnat i pod 50 korun.....nebo od někoho kdo ji má doma a jen tak se mu válí v garáži :-)
 
 
Datum: 23. září 2009 10:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
05 ma mensi kompresi nez 20-23
 
 
Datum: 23. září 2009 10:24
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
vyšší
 
 
Datum: 23. září 2009 9:04
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 12:02:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu