Jméno: Vojtaa
IP: uživatel7610
 Ahoj, máte někdo zkušenosti s tím novým polským válcem na pio? Sice na něm nelícují kanály, trochu se to dá poopravit...
Nadruhou stranu je vložka zalitá - lepší chlazení.
Má ho někdo? Jezdí to alespoň stejně jako původní československý? Může někdo porovnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 19:37
 Jednou jsem ho lehce piloval, vlastně jak se doporučuje slícovával. Trochu, opravdu jen trochu se to poopravit dá, ale
moc od toho nečekej. Když se pak namontovala lehce snížená hlava, a válec jsem znova chvilku piloval, tak to jelo asi o 5km
rychleji, malinko víc se to točilo, hlavní rozdíl byl v lepších rozjezdech. Vadnutí motoru (po ohřátí) jsem nepozoroval.
Takže asi tak.
Datum: 12. října 2009 19:37
Jméno: Standa
IP: uživatel711
 Mel jsem ho v motoru,nebyl spatnej.......na radaru 78km/h,vybornej tah do kopce.....jako za ty penize je to slusny......a to sem mel 3 krouzkovej pist....s 2 krouzkovym musi jet este vic..... ale tak jako na upravu je nepouzitelnej......bohuzel.....
Datum: 12. října 2009 18:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámoš ho má a ten starej mu jezdí líp..
Datum: 12. října 2009 17:56
 jj přesně jak říká lampan,Jestli chceš výkon tak tohle určitě ne vude tak sice znaletně větší výkon ale většinou jen když upravýš ty kanálky ale za cenu že kdsyž se to zadře tak žádnej fichtl cup.A další plus tohodle válce je lepší chlazení jinak nic ,,,,vrazit skoro 1000 do ničeho,záleží na tobě
Datum: 12. října 2009 17:42
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 je zalitej- nedá se rozlisovat- nedá se rozlisovat nic do nej neudelas- nic do nej neudelas tak to bude líná mrcha jak origo fichtl, válec je od toho aby se rozlisoval a udelaly se tam nejaky dobroty třeba 2 přefuky navíc 2 vejfuky na víc naimplantovat klapky atd.......
Datum: 12. října 2009 17:30
|



|