 zdarec, víte někdo jak správně zajíždět válec ? nebo nevíte o nějaké stránce kde je to stručně popsané ? kdyby ste věděli vy tak mi to prosím napiště na mail... (mám nový válec s 8 výbrusem)
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 22:39
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 souhlas se Standou, já jsem ale zastánce toho, zajíždět na "míň kvalitní olej" - číli první nádrž M2T - jednoduše jde o urychlení záběhu, dále pak používat něco lepšího. Než mě tady začnou někteří odborníci přec tribotechniku začnou napadat, musím podotknout, že to bývala a i dnes ještě je docela běžná praxe - záběhové oleje umožní větší tření a tudíž opotřebení motru, které je v záběhu žádoucí. Naopak vysoce kvalitní oleje svoji povahou a posláním dobu záběhu neúměrně prodlužují, byť na druhou stranu snižují riziko přidření či zadření motoru.
Čili shrnuto - nezkušený "zajížděč" raději lepší olej a delší záběh, ten kdo má cit pro motor klidně první nádrž na M2T a potom přejít na něco lepšího (mimochodem TB je pro fichtla OK).
Jinak můj fichtl je rv 1979 a byl vždy jetý na M2T a GO jsem dělal až já, čili jak už jsem tady kdysi psal, je to o tom, jak se k tomu chovám jako jezdec a pokud je někdo hovado, tak mpotor odrovná tak jako tak.
Datum: 01. listopadu 2009 22:39
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 Zaprve koupit kvalitni mineralni olej!!Aby mel alespon API TC,nema vyznam likvidovat novy valec prapodivnou smesi m2t s API TA,či API TB...... benzin michat v pomeru 1:25-1:30 aspon po dobu 500km......jezdit volně,motor zbytecne nevytáčet,nejezdit z kopce se zavrenym plynem!! prvnich 100km jezdit opravdu opatrne a hlidat teplotu motoru....pokud bude hodne horkej,zastavit,nechat vychladnout!!! Dulezite je mit dobre serizeny predstih a bohatost smesi......smes se doporucuje bohatsi,takze zvednout jehlu......v zadnym pripade nejezdit bez sání!!!!! to je tak asi vse.......hlavne aspon ty dve plný nádrže odjezdit volně........
Datum: 25. října 2009 21:08
 nekde bylo že to zajedes za odpoledne
Datum: 25. října 2009 20:43
|



|