Jméno: moony
IP: uživatel6609
 Zdar draci, má tady někdo představu, jakou kompresi má dávat Jawa 21? Nezajímá mě kompresní poměr, chci vědět kolik natlačí nebo respektive má natlačit atmosfér na kompresi. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 16:47
Jméno: wawakk
IP: uživatel748
 a co vzít nějakej odpovídající budík vzít starou svíčku vymlátit z ní vnitřek a nák šikovně spojit dohromady
Datum: 02. listopadu 2009 16:47
Jméno: standa
IP: uživatel7799
 tak fajn.....ja mam doma jen tlakový budiky co se davaj na kompresory a vodní rozvod atd.....zadnej nastroj zvanej "kompresiometr" doma nemam,takze nic merit nebudu.......bohuzel....
Datum: 02. listopadu 2009 14:24
Jméno: Dave\'s
IP: uživatel7401
 STANDA nastroj zvany kompresiometr...
Datum: 02. listopadu 2009 14:15
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Nezajety motor ti nebude "tesnit" jako zajety. Tlak ti muze unikat nesedlymi krouzky...
Datum: 01. listopadu 2009 23:57
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no a je to tady. Já chtěl vědět kolik reálně dává pincek atmosfér a už je tady "inženýring", kdy mi tu někdo pořád počítá nějaký posraný kompresní
poměry, ty sou v každý příručce. Na motoru Š 120 LS, kterej se extra povedl jsme jednou naměřili 1.5 MPa a norma tuším 1.2 , prostě vzorečky mě nezajímají, protože do děje vstupují i další parametry. A jedním je jak třeba motor těsní na kroužkách, ventilech a pod, jednoduše třeba to, jak kvalitně byla provedena GO.
Jinak s tím prošlápnutím rovněž nesouhlasím - motor musí dát plnou kompresi ihned, čili na jedno prošlápnutí, pokud ne, tak opět něco s motorem
není v pořádku.
Datum: 01. listopadu 2009 23:51
Jméno: Standa
IP: uživatel7785
 kompresni pomer umim spocitat na 3 spusoby od teoretickyho po realnej,to mi nezajima,ale jak skompletovat tlakomer s motorm z 21......
Datum: 01. listopadu 2009 23:12
 kompresní pomer je daný.je to poměr zdvihového objemu ke kompresnímu objemu.tzn.objem válce ku oobjemu spalovacího prostoru v hlavě.když budeš mít propálený píst kompresní poměr bude pořád stejný ale tlak bude 0!
Datum: 01. listopadu 2009 23:00
Jméno: standa
IP: uživatel7785
 rekni mi jak pro blbce,jak to zmerim a zmerim vam zejtra stejskalovou cestovni upravu a fest zajetej 8.vybrus.........
Datum: 01. listopadu 2009 22:49
 myslím že to není žádný zázrak.ale u pincka je to obtížně měřitelné protože záleží jak na to šlápneš.ale řešil bych to až si to sedne.ty 3 4t co jsi vyjmenoval mají max. kom.poměr 8.7 .motory 130,136 a LS mají přes 9,5 jako pincek a tam je tlak kolem 11 atm.
Datum: 01. listopadu 2009 22:48
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no bať, proto jsem to zcela jasně formuloval v dotazu, následně jsem napsal naměřené hodnoty . takže je to dost, nebo málo? Každopádně z kompresního poměru lze
vypočítat teoreticky ale skutečně teoreticky tlak na kompresi, ale to já nechci - chci vědět, kolik má tlačit real pionýr 21. Takže?
Datum: 01. listopadu 2009 22:23
 kompresní poměr a kompresní tlak ale neni to samé.
Datum: 01. listopadu 2009 22:13
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 No, já udělal GO a dává mi na měřáku 0.97 MPa, čili cca 9.9 atmosfér, což dává leckdy 4T škodováckej motor (Š100, 120, 135) a to mě dost mile
překvapilo, 2T motor jsem na nrozdíl od 4T dělal poprvý. Jsou tam 3 kroužky, vyměněná ložiska a zvuk - to je šepot květin pánové!
Datum: 01. listopadu 2009 22:12
Jméno: standa
IP: uživatel7785
 kdyz to vemu logicky,tak pri teoretickm kompresnim pomeru 9.2:1 by mel fichtl natlačit 9.2 atmosféry.........v reálu je to treba kompresni pomer 7:1(to tipuju,nehodlam to pocitat!) takze je to treba jen 7 atmosfér v reálu......ale od Frikulina vim,ze jeho zavodak tlacil 14 atmosfér.......
Datum: 01. listopadu 2009 21:40
|



|