slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
Zdar draci, má tady někdo představu, jakou kompresi má dávat Jawa 21? Nezajímá mě kompresní poměr, chci vědět kolik natlačí nebo respektive má natlačit atmosfér na kompresi. Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2009 16:47
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: wawakk      IP: uživatel748    
a co vzít nějakej odpovídající budík vzít starou svíčku vymlátit z ní vnitřek a nák šikovně spojit dohromady
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7799    
tak fajn.....ja mam doma jen tlakový budiky co se davaj na kompresory a vodní rozvod atd.....zadnej nastroj zvanej "kompresiometr" doma nemam,takze nic merit nebudu.......bohuzel....
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: Dave\'s      IP: uživatel7401    
STANDA nastroj zvany kompresiometr...
 
 
Datum: 02. listopadu 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Nezajety motor ti nebude "tesnit" jako zajety. Tlak ti muze unikat nesedlymi krouzky...
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 23:57
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
no a je to tady. Já chtěl vědět kolik reálně dává pincek atmosfér a už je tady "inženýring", kdy mi tu někdo pořád počítá nějaký posraný kompresní poměry, ty sou v každý příručce. Na motoru Š 120 LS, kterej se extra povedl jsme jednou naměřili 1.5 MPa a norma tuším 1.2 , prostě vzorečky mě nezajímají, protože do děje vstupují i další parametry. A jedním je jak třeba motor těsní na kroužkách, ventilech a pod, jednoduše třeba to, jak kvalitně byla provedena GO. Jinak s tím prošlápnutím rovněž nesouhlasím - motor musí dát plnou kompresi ihned, čili na jedno prošlápnutí, pokud ne, tak opět něco s motorem není v pořádku.
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 23:51
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7785    
kompresni pomer umim spocitat na 3 spusoby od teoretickyho po realnej,to mi nezajima,ale jak skompletovat tlakomer s motorm z 21......
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 23:12
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kompresní pomer je daný.je to poměr zdvihového objemu ke kompresnímu objemu.tzn.objem válce ku oobjemu spalovacího prostoru v hlavě.když budeš mít propálený píst kompresní poměr bude pořád stejný ale tlak bude 0!
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 23:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7785    
rekni mi jak pro blbce,jak to zmerim a zmerim vam zejtra stejskalovou cestovni upravu a fest zajetej 8.vybrus.........
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že to není žádný zázrak.ale u pincka je to obtížně měřitelné protože záleží jak na to šlápneš.ale řešil bych to až si to sedne.ty 3 4t co jsi vyjmenoval mají max. kom.poměr 8.7 .motory 130,136 a LS mají přes 9,5 jako pincek a tam je tlak kolem 11 atm.
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 22:48
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
no bať, proto jsem to zcela jasně formuloval v dotazu, následně jsem napsal naměřené hodnoty . takže je to dost, nebo málo? Každopádně z kompresního poměru lze vypočítat teoreticky ale skutečně teoreticky tlak na kompresi, ale to já nechci - chci vědět, kolik má tlačit real pionýr 21. Takže?
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kompresní poměr a kompresní tlak ale neni to samé.
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
No, já udělal GO a dává mi na měřáku 0.97 MPa, čili cca 9.9 atmosfér, což dává leckdy 4T škodováckej motor (Š100, 120, 135) a to mě dost mile překvapilo, 2T motor jsem na nrozdíl od 4T dělal poprvý. Jsou tam 3 kroužky, vyměněná ložiska a zvuk - to je šepot květin pánové!
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 22:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7785    
kdyz to vemu logicky,tak pri teoretickm kompresnim pomeru 9.2:1 by mel fichtl natlačit 9.2 atmosféry.........v reálu je to treba kompresni pomer 7:1(to tipuju,nehodlam to pocitat!) takze je to treba jen 7 atmosfér v reálu......ale od Frikulina vim,ze jeho zavodak tlacil 14 atmosfér.......
 
 
Datum: 01. listopadu 2009 21:40
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 22:59:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu