Jméno: luckáš
IP: uživatel1275
 zdáŕek fichtlaři mam takoví problém s fichtlem nejdemi vytočit 1,2,3 rychlost trysky a karbec sem vyčistil. Prosim poraďte ať mohu jezdit!! Díkes Lukáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2007 13:15
Jméno: radim
IP: uživatel202
Ahoj, kdyby jste do něho nejebali a třeba mu poradili,aby skusil vyčistit tlumič výfuku ?????Z 90%,když ti fichtl nejde do otaček tak je zasrany výfu(c)k,ale tim předstihem nebo odtrhem by to taky mohlo být
Datum: 18. srpna 2007 13:15
Jméno: david hliněnsky
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel1285
zdar tady david.Mě to taky nešlo a potom sem odmontoval kryt jak je magneto a podivalsem se jestli tam mam klinek a on tam nebyl takže mi to nešlo ani nastartovat.Ale ty mas problem v predstihu.Vemsi nějakyklič a šuplerou zmeřten klič kolik ma a sundej hlavu a potom si na te šupleře změř jak je dole ten zobaček tak si na něm naměř 5milimetru a přilož ten klič jak mas ty šrouby na te hlavě tak ho přilož jako kdyby na uhlopřičkuna leve straně na ten šroub dole a na prave na hoře a na ten klič přilož tu šupleru a od pistu si naměř přesně 2milimetry.A až to budeš miát naměřeny tak se ti musi kladivko otevřit přesně na cigaretovy papirek.Akdyž se ti neotevře tak musis povolit ty šroubi na tom jak překryvaji magneto a točit stim tak dlouhodokud to nebude na te papirek.ČAU DAVID NAPIŠ MAILEM
Datum: 18. srpna 2007 11:38
Zdar pane, co znamená podle tebe že nejde vytočit ? dusí se to ? (co airbox ? je ok ? ), a spojka - neklouže ? nebo ucpaný sítko v nádrži ? ucpanej ventil nad plovákem ? ucpaný gas filtr ? špatně seřízenej karbec ? špatně nastavený odtrh ? , bo ti to někde bere falešnej vzduch ( jako třeba v kolenu sání, či gufero pod prim. kolečkem ( na klice ) ..... nevím čemu říkáš vytočit, ale tyhle viz. faktory jej mohou ovlivnit  měj se
Datum: 18. srpna 2007 11:34
for Jarda:Hahaha,seš velice vtipnej
Datum: 18. srpna 2007 9:56
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
Čili nejde vytočit motor jako takový. Nebo nějaká jiná rychlost vytočit jde??? Třeba 6-tka???
Datum: 17. srpna 2007 23:41
|



|