|
 Vím, že jsme se tu už pár krát bavili o Stejskalově kitu (5,5 HP), ale jedem kámoš mi říkal, že by se musela tak zhruba 1X za rok dělat repas kliky. Co je na tom pravdy? Motor je po GO a tak přemýšlím o tomto vylepšení! Díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 19:44
 Jewstli je klika v pohoa nemá nikde vůly nebo jenom malou ..tak můžeš v pohodě požít ale míň jak 33:1 i po záběhu nemaž
Datum: 05. prosince 2009 19:44
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já právě mám kliku orig. A dávat dalších 600 kč se mi moc nechce ta ojnici CKR. tak právě se ptám jestli by to pouzdro vydrželo, klika atd.?
Datum: 05. prosince 2009 17:15
 Stando já vím že to tak stejsky psal ...já tam mám origoš výfuk ale přeba v terénu(na polnacce) mě 2 v tehglenc těch otáčkách prostě nechytne a otáčky dou dolů a však na sinici se toto nedělje potože při řazení nestihnou otáčky jít tolik dolů.A s tím výfukem si budu muset ještě pohrát sice je minimálně upravený (jen navrtány do těch tlumítek pár malých dir pro lepší únik z válce)ale tím to není je to spíš tím že my odešlo těsnění na válci a mez kolemem a vyfukem.
Datum: 05. prosince 2009 14:07
Jméno: Standa
IP: uživatel8141
 Pro Marek S. : Normalni motor po GO to bez problému vydrží....nijake razantni opotrebovani motoru bych necekal......ale rozhodne bych na spojku pouzil Ferodo a na ojnici jehly a urcite bych mazal aspon tim TSF,ale takovej Motul 510 je o 20,- drazsi a je to polosyntetika a bylo by to este lepsi......do skoro seriovyho fichtla je zbytecny lejt plnou syntetiku......
Datum: 05. prosince 2009 12:29
Jméno: Standa
IP: uživatel8141
 honza73 ® : O tvym problemu psal uz stejsky reakce v prilozenem dokumentu na strankach......mas nevhodny vyfuk......originalni výfuk touto nectností netrpí a nenaladeny Hikone tu díru jen zvetsuje.........
Datum: 05. prosince 2009 12:27
 Já tu sadu mám ...motor po go jede skvele žádný problém akorát mě troška števe když jedu na 1 vytočím to nna max a pak tam kopnu 2 tak muím chvilu počkat nee se to dostane k razantnímu zrychlení.řekl bych že když mám motor v porádku klika nehází apod tak nemusíš ani dělat go vydrží to.MAžu castrol 2t a zjistil sem že je nic moc tak ho tedka dojezdím a hledám nějaký dobrý mirerál.
Datum: 05. prosince 2009 11:45
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 něco by to vydržet mělo, zaležá na použitých dílech, ale samozřejmě trochu mín než origo
Datum: 05. prosince 2009 10:38
 Cau já zase tolik peněz nemám, abych tam lil plnou sintetiku. Mažu to TSF 1:40. Právě jde o to, aby zvládla ty otáčky.... Když ten fik normálně točí okolo 7000 ot/min a najednou bude točit cca 9500 ot/min tak aby to vydrželo
Datum: 05. prosince 2009 10:26
 stejsky dava snizenou hlavu 5,6ml to neni nejak hodne klika ti vydrzi bez problelu..
Datum: 05. prosince 2009 10:25
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 Klika se ti nevyběhá když to všecko pořádně zaběhneš díky tomu že de do motoru bohatší směs tak tak se to skvěle maže když sem zkoušel svoji upravu stejnou jako od setejskala tak sem ten motor totálně kur....il a prostě sem zkoušel vlastnosti a co všecko vydrží ten motor se možná o něco více hřál ale když sem potom přijel domu sundal válec tak píst měl na sobě silný povrch mastného filmu a klika ,jako kdyby byla namočená v oleji prostě nádherně namazaná a to sem mazal jen obyč m2t myslim že by motor po záběhu neměl mít problémy z mých zkušeností.....
maž to plnou sintetikou už od začátku a najeď na tom 1500km
Datum: 05. prosince 2009 9:56
|



|