|
|
|
|
|
|
| |
 Jak nahříváte píst? Čep dám do mrazáku, ale píst by se měl nějak ohřát. A pak jak se vyndavaj ty drátěný krouřky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 14:05
 Zdáárek pánové nechci vám do toho kecat ale mnozí z vás tu maji svatou pravdu např Gori-chytry a rozumný návrh jen sem chtěl všem říct že sice když je píst s čepem novej tak ten čep tam jde z těžka ale dostanete ho tam krásně stahováčkem ale! když se potom motor zahřeje při jízdě tak v tom ten čep stejnak cestuje protože hliníková slitina z které je píst se rozpíná více než ocel či litina a zakalená ocel s velice tvrdym povrchem který ten pístní čep má se nerozpíná tolik jako měkkej hliník zákony změny stavu a zachování energie je to jednoduchý jako facka
Datum: 28. prosince 2009 14:05
 pokud čep nasadíš tak že ho tam prstem zasuneš a není zmražený tak máš v háji pouzdro a to ti pak bude zvonit až se ten válec zahřeje
Datum: 28. prosince 2009 12:51
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 TO kubas: ále pán je "odborník" co? Jo čep musí jít do pístu lehce ale píst musí být nahřátej! Zastudena ho tam nemůžeš narvat, jinak je to špatně. Pak ti čep cestuje a lítá to v pístu. Jasné, když se to ohřeje tak se to roztáhne, ale roztáhne se i píst i čep, takže to lítá pořád  Jejjj co to čtu? hejbat se ti to má v pístu? Odkdy pane odborníku? Odjakživa se píst hejbe v tom futru v ojnici, no představ si to xD V pístu drží napevno a nehejbe se
Datum: 28. prosince 2009 12:49
 A co fén? A ty kroužky budou předpokládám mít nějakou správnou polohu, ale to asi uvidím na tom pístu, který tam je teď namontovaný.
Datum: 28. prosince 2009 11:52
Jméno: gori
IP: uživatel8329
 na nepouzivam nahrievanie u piesta a capu ale stahovak. .. ale cap daj zmrazit a do vnutra piesta nalej niaku horlavinu a zapal to a nechat to dohoret !
Datum: 28. prosince 2009 9:40
Jméno: kubas
IP: uživatel3032
 pro Pravdu nejsem žadnej magor zmr...... tak o tom něco vym.jestly se ti zdá že kecam tak napřiklad se učastnim zavodu fichtlu a dojiždim kolem čtvrtyho až sestyho mista tak něco otom vym netvrdim že všecno,podivej se na dalši odkazy tam jsou takove nazory že to snad nemyslej snad važně.
Datum: 28. prosince 2009 8:34
Jméno: pravda
IP: uživatel368
 kubas vubec nemas pravdu do pistu musi cep ztuha jinak kdyz se to ohreje tak se to roztahne a zvoni jako krava mam fakt rad takovihle magory co o tom nic nevi a snazi se radit druhejm
Datum: 28. prosince 2009 6:49
Jméno: kubas
IP: uživatel3032
 žadny nahřivani čep musi jit do pistu a do futra zasunout lehce rukou při nastartovani se to ohřeje minimalizuje vule za předpokladu že to udelaš spravně když bude vule větši tak ti to bude klepat když to bude na fest tak se ti nebude hejbat pist sjedou se ti pistni kroužky.
Datum: 27. prosince 2009 22:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no já je chytnu do kleští za ten prostředek a točím s nima a tlačím na ně a ani tam vlezou...hlavně dej bacha at vleze celá to tý drážky
Datum: 27. prosince 2009 20:54
 Budu to rozebírat poprvé, takže nevím. A ty pojistky se tam normálně vmáčknou?
Datum: 27. prosince 2009 20:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 v tom futru musí chodit lehce
Datum: 27. prosince 2009 20:04
 A do futra?
Datum: 27. prosince 2009 20:01
 Čep by hlavně měl jít do pístu nasunout rukou...
Datum: 27. prosince 2009 19:58
 Do mikrovlnky kov nepatří !!!
Datum: 27. prosince 2009 19:33
Jméno: add
IP: uživatel6692
 asi bych to dal do trouby jako fakt nedela si srandu ale s mikrovlnkou bych to neskoušel.
Datum: 27. prosince 2009 19:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty pojistky vyděláš kleštěma a čep sundej normál stahovákem nebo nějak jinak a až ho tam budeš dávat zpátky tak ho strč do mrazáku aby tam šel líp
Datum: 27. prosince 2009 19:12
|



|