Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar hoši, takže dneska jsem všechno zadělal, vše zajistil. Pak jsem začal startovat tu babettu 207. Z karbecu trochu čůráčkovalo, ale to myslím nevadí. Motor chytl, běžel 3 sek, a chcípl. Takhle se to opakovalo mnoho krát. Pak jsem si všiml, že netěsní hlava, ale jen trochu. Myslíte, že tohle časté chcípaní bylo způsobeno tou hlavou? Popř. jak seřídit karbec? s babettou začínám, tak nevím co a jak. Všem moc díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 21:41
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Na této stránce sjedˇdolů a klikni na obrázek babetty. Tam najdeš , co potřebuješ vědět o karburátoru, zajíždění atd. Je to o 210, ale hodí se i k 207.
Datum: 23. ledna 2010 21:41
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Svíčku si seženu, ale jak se seřizuje plovák? Já to umím jen u fichtla. A který šroubek je s tím přídavným vzduchem? Clonu používám pokaždé, ale pak to po pár sekundách chcípne. A jak se nastavuje bohatost na zajíždění?
Datum: 23. ledna 2010 21:02
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Svíčku dej N17C . Dále musíš mít seřízený plovák. Ten musí být v rovině s emulzní trubicí. Šroubek přídavného vzduchu povol o 1 až 1a 1/4 otáčky. Předstih
dej kolem 1.2 mm. Karburátor tam nech dvanáctku. Šroubkem na volnoběh trošku přizvedni šoupátko,aby ti chytala bez přidání plynu. Při studeném startu
používej vzduchovou clonu na karburátoru .
Datum: 23. ledna 2010 20:32
 podle me to bude tou hlavou...ten tlak co tam vznikne je potreba k tlaceni toho pistu zpatky,a kdyz ti ten tlak vylitne pryc tim jak to netesni tak ten vybuch nema dostatecnou silu na to aby rozhejbal ten pist,a proto ti to chcipne
Datum: 23. ledna 2010 20:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Svíci mám taky N15C, motor už byl po strtování a blafání teplý cca 20 stupňů.... takže tím už to taky není. Možná, že je to tou hlavou....
Datum: 23. ledna 2010 19:14
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Sice mám Mustanga, ale asi to bude stejný. Teď v zimě to za studena taky chvíli točí a pak chcípne, tak stačí opakovaně startovat a ono to za chvíli jede. (mám svíci N15YC)
Datum: 23. ledna 2010 18:44
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Jestli ti čůráčkovalo z karbece, za klidu, na rovině, tak to ti netěsní plovák. Tím bych začal. Jestli chceš orig karbec na 207ku, tak ti ho i s kolínkem věnuji. Ještě možná připlatím. Dal jsem BING 17ku a nemůžu si ho vynachválit.
Datum: 23. ledna 2010 18:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 ještě motor je po výbrusu, nová ložiska, gufera..... karbec je z typu 210. Originální karbec nemám  . Nevíte čím by to mohlo být? nějaký tip?
Datum: 23. ledna 2010 18:06
|



|