Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši pormiňte, že zase otravuji, vím že už to tu bylo několikrát, ale podle programu ze stránek http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-tuning-upravy.html jak tam je kompresní poměr. Tak jsem si stáhl tento program a vyšlo mi, že při 5. výbrusu, musí mít hlava objem 5,1 ml abych dosáhl kompresního poměru 10,44:1 je to vlastně možné? Tak málý objem hlavy a tak malý kompresní poměr?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2010 17:07
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Je mi jasný, že velkej kompresák ne. Ale budu mít 5. výbrus a motor mám po GO, takže když to dám na 10,5-11:1 tak je to tak akorát. Prostě aby ten fichtl jel co nejlépe a zároveň, aby ho to moc neníčilo
Datum: 27. ledna 2010 17:07
 Jak říká standa ....tenhle výpočet je jakejsi divnej mělo by ti to vyjít něco přes 11:1.....A taky souhlasím ze standou že u seriovýho motoru je zbytečné dělat velkou kompresy.Vyděl sem takový blázny že kdesi přčeetly že existuje skuteční a teoretický kompresák ....NO a řidily se podle skutečnýho  blázni  . Ale co už Kompresní poměr se u 2T motorů neda se zakladníma zkušenost¨ma vytočítat.Záleží na časování výfuku, výfuku a tak dál ...ale vám teoretický kompresák stačí ne ???
Datum: 27. ledna 2010 16:32
 joo no taky tam tenhel tyden musim zajit... o 2mm dolu a rozsirit spalovaci prosoto na 40mm kuli pistu
Datum: 26. ledna 2010 20:34
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky za rady!
Datum: 26. ledna 2010 20:33
 do strikacky dej 5,5ml oleje,sundej hlavu dej tam starou svicku a nalij strikni to olej do toho...hlavu si dej na rovinu a tam kd elicuje hladina s krajem tak to zmer a o tolik to to nech snizit
Datum: 26. ledna 2010 20:24
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 A tedy o kolik mm by se měla snížit? vím, že na objem 5,5 ml ale o kolik to je mm? 0,5mm?
Datum: 26. ledna 2010 20:12
Jméno: standa
IP: uživatel8539
 na ten program zapomen....teoretickej prepocet je nejlepsi klasickej ....(objem+hlava)/hlava..... specialne tohle mam propocitany na vsechny smery...a ja to pocitam podle výšky vyfukovyho kanalu....ty cisla by vam asi nic nerekli....nech si udelat standartni hlavu 5.5ml a bude to nejak 10.2:1 .....neprehanejte kompresni pomer na seriovym motoru s puvodni vyskou vyfukovyho kanalu.......pod 5.5ml bych u seriovyho valce nešel!!!.....5ml hlavy se davaj na zavodni valce co točí 10 000RPM......tam je totiz kratsi doba kdy smes tlaci na pist pred vyfukovym kanalem a proto je treba zvednout kompresi a dokove i tam se nechodí nad kompresní pomer 10:1......u seriovýho motoru je to skoro zbytečný,ale realitou je,ze to pak o dost lip jede.......
Datum: 26. ledna 2010 20:00
|



|