Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar hoši mám 2 dotazy: 1) má typ 05 stejnou kliku jako pařez? 2) Mám babettu. Nechce nastartovat. Když ji nechám být tak 10 minut, pak naskočí. Přijde mi to, jako že se musí počkat, než se karbec naplní benzínem a pak to tepreve chytne a jede. Jede to do té doby, než se jakoby karbec vyprázdní. Zajímavé je, že jsem vše zkontroloval, pročistil. Karbec je dneska čištěn, plovákova hladina seřízena, trysky čištěné, kohoutek v nádrži taky. Nevím už čím to je. Díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 22:23
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 babetta dobre beru to tak ze mas vse nastavene atd benzin tece co treba vicko nadrze? je ta dirka vicistena? zkus to projet bez vicka
Datum: 13. února 2010 22:23
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Z kohoutku to teče v pohodě. Ještě zkusím zvýšit plovákovou hladinku. Jinak už nevím. Ale elektrikou to asi nebude.
Datum: 13. února 2010 21:59
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Odpoj benzínovou hadičku od karburátoru a zjisti, v jaké poloze páčky kohoutku je největší průtok benzínu. Zjisti kde je rezerva a kde normál.
Datum: 13. února 2010 20:50
Jméno: Martin Fel
IP: uživatel5767
 čau hale teď kon v zimě mám ten samej problém ? prostě mi to jede tak tých 300m. a pak chcípne, takže to bude dělat ten tyristor ? já ho zejtra skusím vyměnit ptž. mám ještě jeeden náhradní ? a čím by to pak mohlo ještě být ? prosím za odpověd
děkuju
čau
Datum: 13. února 2010 19:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Taky si myslím. Musí být stavěna na různé teploty. Jako třeba u PIO se nic takového zatím mně nedělo. Sice nemá tyristor, ale jako všechno se spal. motorem indukční cívku a nikdy s tím problém nebyl. Spíš si myslím, že je něco problém v karbeci. Když karbec nateče- motor je ledový- chytne to na pár šlápnutí a blafe. Ale pak tomu jakoby dojde beňál a chcípne. A to už je motor celkem teplý......
Datum: 13. února 2010 19:54
 jo, a muzes nam prozradit jak zavisi induknost civky na teplote..? tam jde o to, aby se na ni naindukovalo napeti ve chvili kdy ma bejt jiskra. a to teplota opravdu neovlivni
Datum: 13. února 2010 19:45
Jméno: filip
IP: uživatel924
 vacin.. no divil by ses ale i civka je tepelne zavisla
Datum: 13. února 2010 18:37
Jméno: vacin
IP: uživatel8209
 Radši si to zapalko udělej sám. Odpálil jsem jedno orig a dva plagiáty, než mě to přestalo bavit. Je to jen dioda, tyristor a kondik. Náklady tak 60kč. Snímačem to nebude-to je jen cívečka.
Datum: 13. února 2010 18:28
Jméno: filip
IP: uživatel924
 no vsak ono to hazi jiskru ale snimac a tyrystor jsou tepelne nachylne soucastky.. takze kdyz jsou spatne tak pri zahrati jiskru prestanou davat nez zase vychladnou..
Datum: 13. února 2010 18:12
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky za rady ohledně 05. Elektrikou to není. Když se karbec naplní, tak to jede dobře. Jiskru to hází při každém vyjetí pístu na horu- nevynechává. Ale prostě se musí naplnit karbec- ujede to těch 300 m a chcípne to. Jehla je na 2. zářezu, tak nevím. Kohoutek čištěn, karbec dopoledne vyčištěn.......
Datum: 13. února 2010 18:01
Jméno: standa
IP: uživatel8738
 hele myslim ze kliky z 05 a 555 jsou skoro stejny,ale maj jinej prumer hrideli....myslim ze 555 ma na klice loziska 6202 a 05 má 6302.....ale pásnout by mela,protoze je klika defakto stejná,hridele stejne dlouhy,setrvaky totožný.......v podstate bys jen musel pouzit ty či ony loziska....jo a samozrejmne kliky z 05 od nejakyho 64 roku meli ojnici jako 21 na cep 14.1mm.....
Datum: 13. února 2010 17:20
Jméno: babetak
IP: uživatel4650
 mel jsem podobny problem.oddelal jsem svicku a zkusil striknout injekcni strikackou do diry od svicky benzin s olejem zadelal jsem svicku nasadil fajfku a naslapl a jelo to.vycistil sem karbec a kohout od nadrze a pak bylo vse OK.
Datum: 13. února 2010 16:50
Jméno: filip
IP: uživatel924
 u ty babetty si myslim ze je to spis elektrikou.. bud spatny tyrystor nebo snimac otacek..
Datum: 13. února 2010 16:45
|



|